معرفی و دانلود کتاب بارت فوق العاده خسته کننده

عکس جلد کتاب بارت فوق العاده خسته کننده
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بارت فوق العاده خسته کننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بارت فوق العاده خسته کننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بارت فوق العاده خسته کننده

هویت مخفی بارت دنیا را شوکه خواهد کرد. می‌خواهید علتش را بدانید؟ پس کتاب بارت فوق العاده خسته کننده نوشتۀ جیمز پترسون و دوان سویرژینسکی را بخوانید. این داستان هیجان‌انگیز قصۀ یک پسر معمولی را به تصویر می‌کشد که روزی هویت واقعی‌اش فاش می‌شود.

خلاصه کتاب بارت فوق العاده خسته کننده:

در کتاب بارت فوق العاده خسته کننده (Unbelievably boring Bart) بارت در ظاهر پسری معمولی است که دوستان معمولی نیز دارد. او که همراه خانواده‌اش در یک شهر معمولی زندگی می‌کند ناچار می‌شود به دلیل شغل پدرش به یک شهر جدید نقل مکان کنند؛ شهری که در آن هیچ چیز همانند قبل معمولی نیست.

بارت که در شهر جدید به یک مدرسۀ ناآشنا می‌رود با مسائل و مشکلات تازه‌ای مواجه می‌شود. در مدرسۀ جدید دیگران طوری با او رفتار می‌کنند که گویی اصلاً وجود ندارد، حتی معلم‌ها. با این حال این گونه مسائل در هدف اصلی بارت اثری نمی‌گذارند. می‌پرسید هدف او چیست؟ انجام یک مأموریت! چرا که او در یک گروه مرموز و سرّی عضو است و مأموریت بزرگی را بر عهده دارد.

شاید بارت به نظر خسته‌کننده بیاید، اما او یک زندگی مخفیانه هیجان‌انگیز دارد. او برای تغییر قیافۀ زیرکانه همانند بچه‌های درس‌خوان عینک می‌زند، برای استتار و قاطی شدن با بقیۀ بچه‌های معمولی پیراهن خسته‌کننده و برای باحال جلوه دادن و در حال تعقیب دشمنان بودن شلواری کوتاه می‌پوشد، کفش‌های کتانی برای انجام مأموریت‌های مخفی و فرار از دست گردن‌کلفت‌ها به پا می‌کند و یک تلفن همراه پیشرفته برای ردیابی موجودات فضایی به همراه دارد.

هیچ‌کس از هویت واقعی بارت باخبر نیست. همه او را به چشم خسته‌کننده‌ترین دانش‌آموز می‌بینند و او این دیدگاه را پذیرفته تا بتواند مخفیانه پروژۀ عجیبش را جلو ببرد. اما یک روز با حملۀ برخی موجودات نامرئی به مدرسه، بارت ناچار می‌شود تا هویت پنهانش را آشکار کند؛ زیرا تنها کسی که می‌تواند در مقابل این موجودات بایستد اوست.

داستان سرگرم‌کنندۀ جیمز پترسون (James Patterson) و دوان سویرژینسکی (Duane Swierczynski)، باعث می‌شود بچه‌ها بازی‌هایشان را برای خواندنش کنار می‌گذارند.

با جیمز پترسون بیشتر آشنا شویم:

این نویسندۀ آمریکایی در 22 مارس سال 1947 در نیویورک متولد و در همان جا بزرگ شد. او بعد از طی کردن دوران مدرسه، به دانشگاه منهتن رفت و مدرک کارشناسی‌اش را در رشتۀ زبان انگلیسی دریافت کرد و با نمرۀ ممتاز کارشناسی ارشد همین رشته را در دانشگاه وندربیلت گرفت. بعد از فارغ‌التحصیلی مشغول بازاریابی و تبلیغات شد و بعد از رها کردن این شغل در سال 1996، به نوشتن روی آورد. جیمز پاترسون به همراه سوزان همسرش و پسرش جک در فلوریدا زندگی می‌کند.

کتاب بارت فوق العاده خسته کننده برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 8 تا 12 ساله که به داستان‌های علمی تخیلی و تا حدودی طنز علاقه‌مند هستند، این کتاب خارق‌العاده را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب بارت فوق العاده خسته کننده می‌خوانیم:

من خسته‌کننده‌ترین دانش‌آموز دوره راهنمایی در کل جهان هستم.
اما صبر کنید!
به خواندن ادامه بدید.

بهتون قول می‌دهم که داستان من خیلی بیشتر از آن چیزیست که فکر می‌کنید و به طور کل و روی‌هم‌رفته خسته‌کننده نیست. داستان من شامل موجودات خیالی، فرارهای لحظه آخر، جسارت هک‌های کامپیوتری، نارو زدن و حتی تهدید ویرانی کل جهان هستی می‌شود.

اما من کی‌ام؟ و از کجا همه این‌ها را می‌دانم؟
تنها راهی که برای فهمیدن همه این‌ها دارید، این است که به خواندن ادامه دهید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بارت فوق العاده خسته کننده
نویسنده،
مترجممیلاد یساول
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات262
زبانفارسی
شابک978-622-233-037-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بارت فوق العاده خسته کننده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بارت فوق العاده خسته کننده

برای دریافت کتاب بارت فوق العاده خسته کننده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.