معرفی و دانلود کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم؟

عکس جلد کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم؟

نوجوانان در کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم؟ می‌آموزند که چگونه به یک فرد شرور تبدیل شوند! مایکل فرای در این رمان جذاب داستان خانوادۀ بدذاتی را به تصویر می‌کشد که تلاش می‌کنند فرزندشان را به یک فرد خبیث و خشن تبدیل کنند.

موضوع کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم چیست؟

والدین ویکتور بسیار از او ناامید هستند و تصور می‌کنند ویکتور هیچ‌گاه نمی‌تواند به یک انسان شرور و بدطینت تبدیل شود. آن‌ها خیلی تلاش می‌کنند تا او را به راه‌ها و کارهای بد بکشانند اما از آنجایی که حتی ذره‌ای بدی در ویکتور وجود ندارد هیچ‌وقت موفق به این کار نمی‌شوند.

مایکل فرای (Michael Fry) در رمان چگونه یک تبهکار حرفه‌ای شویم؟ (How to be a supervillain, born to be good) این پرسش را مطرح می‌کند که وقتی در یک خانواده، خوبی به عنوان بدی و بدی به عنوان خوبی تلقی می‌شود، خوب‌ترین ابرتبهکار جهان چه کاری باید انجام بدهد؟

روزی از راه می‌رسد و ویکتور متوجه می‌شود ابرتبهکاران و افراد شرور همچون والدین او ناپدید شده‌اند و تنها اوست که می‌تواند آنان را بیابد. او می‌فهمد که این‌گونه افراد در جنگ‌هایی مانند گلادیاتورها دستگیر یا کشته می‌شوند.

ویکتور و دوستانش با همکاری یکدیگر و قدرت‌های فوق‌العاده‌شان، خود را برای نبرد با این تبهکاران آماده می‌کنند. با این حال ویکتور برای پیروز و قهرمان شدن در این جنگ باید کمی شرارت در وجود خود داشته باشد. آیا او می‌تواند این شرارت را در درونش بیابد؟

کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که به داستان‌های طنز و تخیلی علاقه‌مند هستند، این رمان را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم می‌خوانیم:

از خجالت‌آور هم بدتر است.
منظورم این است که، من خیلی تلاش کردم آدم بدی باشم. واقعاً تلاش کردم. اما از آنچه که به نظر می‌رسد سخت‌تر است.
شما باید برای بد بودن تخیلات‌تان را کم کنید. شما نمی‌توانید به خودتان اجازه بدهید که تصور کنید وقتی کار بدی انجام می‌دهید، بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم؟
نویسنده
مترجممیلاد یساول
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات324
زبانفارسی
شابک978-622-233-045-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم؟

برای دریافت کتاب چگونه یک ابرتبهکار حرفه‌ای شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.