معرفی و دانلود کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح

عکس جلد کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح
قیمت:
53200 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح

کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح از جاناتان استرود ماجراهای دو کارآگاه متخصص ارواح است که مجبور می‌شوند برای جبران پرونده‌های شکست‌خورده گذشته، به جن زده‌ترین خانه لندن بروند... این اثر ترسناک و فانتزی توانسته نامزد جایزه بهترین کتاب ادگار برای نوجوانان و همچنین نامزد جایزه گودریدز شود و از طرف منتقدان مختلف نیز تحسین شده است.

موضوع کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح:

لوسی کارلایل یک کارآگاه زبردست است که با آنتونی لاک وود، یک شرکت نظارت بر فعالیت‌های غیرعادی ارواح را اداره می‌کنند. این دو نفر سابقه درخشانی در حل پرونده‌های ارواح ندارند، با این حال خانم هوپ به دلایلی نامعلوم از آن‌ها درخواست کمک می‌کند. لوسی و آنتونی تصمیم می‌گیرند به بدنام‌ترین خانه جن زده لندن بروند، در حالی که امید چندانی به زنده ماندن ندارند. آیا آن‌ها می‌توانند معمای این مکان شوم را حل کنند؟ برای فهمیدن این موضوع باید کتاب لاک وود و شرکا جلد اول: پلکان ارواح (The Screaming Staircase) نوشته جاناتان استرود را بخوانید.

درباره مجموعه لاک وود و شرکا:

از زمانی که لندن به تسخیر ارواح مردگان درآمد پنجاه سال می‌گذرد. عجیب‌ترین موضوع در این دوران آخرالزمانی این است که تنها کودکان و نوجوانان می‌توانند ارواح را ببینند! به همین دلیل آژانس‌های مخصوص نظارت بر فعالیت ارواح، مجبورند این افراد را برای حل پرونده‌های ماوراالطبیعی آموزش دهند و در جذب بهترین نیروها رقابت دارند. مجموعه لاک وود و شرکا (Lockwood and Co) یک اثر تخیلی، هیجان انگیز و معمایی است که توسط جاناتان استرود برای نوجوانان نوشته شده. شخصیت‌های اصلی این کتاب‌ها لوسی کارلایل، آنتونی لاک وود و جورج کابینز هستند که در زمینه مبارزه با ارواح تخصص دارند. آن‌ها در هر داستان به پرونده‌ای ویژه رسیدگی می‌کنند و با چالش‌هایی جدید روبه‌رو می‌شوند... .

لازم به ذکر است که جلدهای این مجموعه به ترتیب «پلکان ارواح، نجوای جمجمه، پسر توخالی، سایه خزنده و قبر توخالی» نام دارند.

اقتباس تلویزیونی از مجموعه لاک وود و شرکا:

در سپتامبر 2017، اعلام شد که شرکت Big Talk Productions حقوق این مجموعه کتاب را برای اقتباس یک سریال تلویزیونی خریداری کرده است. اما در سال 2020، شرکت نتفلیکس تولید سریال را به عهده گرفت و فیلم‌برداری اولیه را در اوایل 2021 آغاز کرد.

جوایز و افتخارات کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح:

- نامزد مدال کارنگی در سال 2014
- نامزد جایزه کتاب منتخب گودریدز برای نوجوانان در سال 2013
- نامزد جایزه ادگار برای بهترین کتاب نوجوان آمریکا در سال 2014
- حضور در فهرست نهایی جوایز Inky برای Silver Inky در سال 2014
- نامزد جایزه بهترین کتاب نوجوان ربکا کودیل در سال 2017

نکوداشت‌های کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح:

- ترکیبی عالی از طنز، ماجراجویی و ترس! (Publishers Weekly)
- این کتاب باعث می‌شود تا اتمام آن بیدار بمانید اما موقع خواب چراغ‌ها را خاموش نکنید! (Rick Riordan)
- از آغاز تا انتها لذت‌بخش است. جاناتان استرود نویسنده‌ای باهوش، شوخ طبع و صادق است و بارها خوانندگان را غافلگیر می‌کند. (School Library Journal)

کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ترسناک و تخیلی از مطالعه کتاب پلکان ارواح لذت خواهند برد.

درباره جاناتان استرود بیشتر بدانیم:

جاناتان استرود (Jonathan Stroud) یک فانتزی‌نویس کودک و نوجوان است. او در کنار مجموعه لاک وود و شرکا، کتاب‌های بارتامیوس را هم تالیف کرده و توانسته در طول مدت فعالیت ادبی خود شهرتی جهانی به دست آورد.

در بخشی از کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح می‌خوانیم:

گفتم: «خانوم هوپ؟ عصرتون به‌خیر، سرکار خانوم. من لوسی کارلایل هستم و ایشون هم آنتونی لاکوود، از شرکت لاک‌وود و شُرکا. به خاطر تماسی که گرفته بودین خدمت رسیدیم.»

زن روی پله‌ی یکی مانده به آخر ایستاد و با آن چشم‌های خاکستری که تمام احساسات معمول در آن دیده می‌شدند، وراندازمان کرد. بی‌اعتمادی، نفرت، عدم اطمینان و وحشت؛ همه‌ی این حس‌ها را داشت. این‌ها در پیشه‌ی ما کاملاً طبیعی هستند و به همین خاطر هم آزرده نشدیم.

نگاهش بین ما دوید، لباس‌های تمیز، موهای مرتبمان، شمشیرهای دولبه‌ای که روی کمربندهایمان می‌درخشیدند و کیف‌های سنگینی را که همراهمان بودند ورانداز کرد و مدت زیادی به صورت‌هایمان خیره ماند. هیچ حرکتی نکرد که از میان ما بگذرد و به سوی درِ خانه برود. دستِ آزادش به اعماق جیب ژاکتش فرو رفته بود و آن را رو به پایین می‌کشید. بالاخره گفت: «فقط شما دوتایین؟»

گفتم: «فقط ماییم.»

«تو خیلی کم‌سن‌وسالی.»

لاک‌وود لبخند درخشانش را به کار انداخت؛ گرمای آن همه‌چیز را روشن کرد. «درستش هم همینه خانوم هوپ. می‌دونین که، باید همین‌جوری باشه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح
نویسنده
مترجمآرزو مقدس
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات396
زبانفارسی
شابک978-600-462-197-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
53200 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح

MohammadRezaSarafan
۱۴۰۲/۴/۱۲
کتاب بسیار خوبی برای نوجوانان و جوانان است و آن‌ها می‌توانند با خواندن این کتاب که در ژانر ماجراجویی/وحشت است تجربه خوبی نسبت به کتابخوانی داشته باشند.
تشکر از انتشارات پرتقال بابت ترجمه کتاب
محدثه
۱۴۰۲/۵/۵
خیلی خوب بود یعنی من همیشه رمان‌هایی که میگیرم و تا نصفه ول میکنم چون خوشم نمیاد خیلی برام بی معنی میشن ولی این کتاب رو تا تهش خوندم و همچنین منتظر جلد دومم
مینا دمرچلی
۱۴۰۲/۷/۵
فوق العاده بود لذت بردم واقعا میتونستی به راحتی تصویر سازی کنی و همراه کارکترها باشی خیلی عالی بود حتما پیشنهاد میکنم بخونید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح

برای دریافت کتاب لاک وود و شرکا - جلد اول: پلکان ارواح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.