معرفی و دانلود کتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم

عکس جلد کتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم

کتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم، اثر برایان تریسی است که می‌گوید فرآیند کار در یک خط مستقیم و طولانى تحقق پیدا نمى‌کند. مشکلات و موانع مختلفى بر سر راه است. گاه شکست‌هاى موقتى از راه مى‌رسند. آنچه به نظر مى‌رسد اقدامى خوب و به جا باشد، به بن‌بست برمى‌خورد، اما همیشه در مسیرى دیگر، چیز دیگرى خودش را نشان مى‌دهد.

جایى که هستیم، در نهایت مکانى براى رسیدن به نقاط دیگر است و هر کارى که مى‌کنیم، و هر قدر هم که کارمان را خوب انجام مى‌دهیم، تدارک براى انجام دادن کارى متفاوت است.

موضوع بازآفرینى براى برایان تریسی از اهمیت ویژه برخوردار است. زیرا وقتى 21 ساله بود و به عنوان یک کارگر ساختمانى کار مى‌کرد، صبحها ساعت 5 صبح در دل زمستان سرد از خواب بیدار مى‌شده، سه بار اتوبوس عوض مى‌کرد تا به سر کار برسد و آنجا از صبح تا غروب کارش این بود که مصالح ساختمانى را جابه‌جا کند. اما به او الهامى شد که زندگى‌اش را تغییر داد. او دانست که در قبال خودش و هر اتفاقى که براى او بیفتد مسئول است.او آموخت که راه بازآفرینى رفتار تهاجمى و به پیش رونده است. بدانید به کجا مى‌خواهید بروید و چه اقدامى مى‌خواهید انجام دهید. سعى کنید و باز هم سعى کنید و باز هم سعى و امتحان کنید. هرگز تسلیم نشوید و به حرکت رو به جلو خود ادامه دهید.

در کتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم، با برخى از مفیدترین ابزارى که تاکنون خلق شده‌اند آشنا مى‌شوید تا در کمترین زمان، به بازآفرینى خود بپردازید و به آنچه مى‌خواهید برسید. ممکن است آینده نامطمئن باشد، اما در حالى که این کتاب را مى‌خوانید، نکته‌اى که مى‌خواهم شما را از آن مطمئن کنم این است که باقى‌مانده زندگى شما قرار است بهترین اوقات زندگى شما باشد. هر اندازه موفقیت که تا این زمان بدست آورده‌اید، در نهایت سایه‌اى از آن چیزهایى است که قرار است در ماهها و سالهاى آینده بدست آورید. بدانید و خیالتان راحت باشد که هر تغییرى در زندگى شما رخ دهد، بخشى از اتفاقات بزرگترى است که در آینده رخ خواهد داد.

برایان تریسی در زمستان سرد سال 1944 در شهر ونکوور کانادا بدنیا آمد. اهل درس نبود و خیلی زود مدرسه را نیمه تمام رها کرد تا به دنبال کسب پول برود چون خانواده واقعا فقیری داشت. یک روز سوالی سرنوشت ساز به ذهنش رسید: چرا با وجود سخت کار کردنم، دیگران از من جلوترند؟ مهم ترین نکته‌ای که برایان در دوران بحران زندگی‌اش کشف کرد‌، این بود که انسان، هروقت بخواهد می‌تواند بندگی‌اش را تغییر دهد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: شما فوق‌العاده هستید
فصل 2: شما کیستید؟
فصل 3: چه مى‌خواهید؟
فصل 4: چقدر مى‌ارزید؟
فصل 5: چگونه در هر شرایط اقتصادى شغل مورد علاقه‌تان را پیدا کنید
فصل 6: چگونه پیشرفت مى‌کنید؟
فصل 7: چگونه بیشترین بهره‌بردارى را از خود مى‌کنید؟
خلاصه مطالب: حالا چه مى‌کنید؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-600-5219-91-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم

علی‌اصغر امیدوار
۱۳۹۶/۵/۲۰
سلام بر عزیزان کتابراه🌷در این موقعیت که وضعیت فرهنگ کتابخوانی اینگونه شده به نظر بنده ایجاد کتابراه در فضای مجازی بی‌نظیر است ⚘⚘⚘
Shokoufe Safaei
۱۳۹۶/۵/۳۰
مثل سایر کتابهای تریسی، این هم بی‌نظیره و بسیار امیدبخش.
توصیه میکنم بخونید
از کتاب راه ممنونم
مریم محمدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
خیلی به من کمک کرد
واقعا فکر نمیکردم انقدر تاثیر داشته باشه
پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
Jalil Saremi
۱۳۹۶/۷/۴
سلام خیلی عالیه ممنونم از کتابراه
Jalil Saremi
۱۳۹۶/۷/۵
کتاب رو حتما بخونین
محمد انصاری
۱۳۹۶/۶/۳۰
سلام خیلی عالیه تشکر
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم

برای دریافت کتاب بازآفرینی: چگونه باقیمانده دوران زندگی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.