معرفی و دانلود کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد

عکس جلد کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد

کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد به قلم رایان هالیدی بازاریاب و کارآفرین آمریکایی که از جمله نویسندگان برجسته در زمینه استراتژی و بیزنس است، شما را با چرخه‌ای جدید در مورد بازاریابی ‌و نمایش یک کسب و کار آشنا می‌کند.

رایان هالیدی (Ryan holiday) با پرداختن به مقوله جدید هکر رشد، بیان می‌کند که بازاریابی نه کاری که فرد انجام می‌دهد، بلکه چیزی است که در تار و پودِ یک محصول تنیده شده است. سپس محصول در مسیر خود به رشدِ بزرگ و سریع، به روش کیک استارتر معرفی شده، به اشتراک گذاشته و بهینه‌سازی می‌شود. کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد (Growth Hacker Marketing) به تمام مسائل این چرخه بازاریابی می‌پردازد.

در این کتاب با بیان اینکه هیچ کسب و کاری مثل نمایش یک کسب و کار نیست و اگر عمیقا به واکاوی در این کسب و کار پرداخته شود متوجه می‌شوید که در صنعت مزبور هر تیم بازاریابی‌ای -صرف نظر از اینکه در اصل در چه بخشی مشغول به کار است- موقع رونمایی فیلمی‌ جدید طوری وانمود می‌کند که انگار در کار خود وارد است.

با توجه به اینکه همیشه اولین چیزی که به ذهن تیم بازاریابی می‌رسد ترتیب دادن افتتاحیه‌ای با شکوه، ناهاری با دعوت‌گیری از تعداد زیادی مهمان، تهیه اعلامیه مطبوعاتی یا ترتیب دادن پوشش فراگیر رسانه‌ای است. همه به صورت اتوماتیک‌ دنبال بودجه‌ای برای تبلیغات هستند. دنبال پهن کردن فرش قرمز و دعوت از چهره‌های شناخته شده رفته و از همه بدتر خیال می‌کنند باید تا جای ممکن ظرف مدت کوتاهی بیشترین مشتری را جذب کنند و زمانی هم که این اتفاق نمی‌افتد، کل پروژه را شکست خورده در نظر می‌گیرند.

هالیدی با بیان اینکه بدانید استفاده از دیدگاه هک رشد در هر پروژه تا چه اندازه آسان است و اگر مدتی نسبت به استفاده از روش هک رشد اقدام کنید برایتان عادی خواهد شد. ادعا می‌کند که رونمایی از این کتاب و رونمایی از ویراستی که همین الان در دست دارید و می‌خوانید، یکی از کم استرس‌ترین و موثرترین پروژه‌های بازاریابی بوده که انجام داده است به نحوی که اصلا حس نکرده مشغول فروش چیزی است. زیرا جنبه‌های فروش و فشار برای به فروش رساندن کتاب را در خود محصول تعبیه کرده بوده است.

جملات برگزیده کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد:

- هدف نهایی هر هکر رشدی ساخت ماشین بازاریابی‌ای است که خود استمرار پیدا کرده و به تنهایی میلیون‌ها دلار سود تولید کند. (آرون جین)
- چیزی بسازید که مردم بخواهند. (پل گراهام)
- برای آنکه موفق شوید و کسب و کارتان رشد پیدا کند و کسب درآمد کنید باید شیوه بازاریابی محصولات‌تان را با شیوه اطلاع یافتن مشتریان آینده از محصول و خرید آن هماهنگ سازید. (برایان هالیگان، موسس هاب اسپات)
- باید عینیتی را در پیش بگیرید که باعث شود هر چیزی که پیش از این شنیده‌اید را فراموش کرده، دانسته‌هایتان را دور بریزید و مثل یک دانشمند مبنی بر حقایق مطالعه کنید. (استیو وُوزنیاک)
- اگر مسیر خود را بشناسید، راهتان را در هر شرایطی پیدا خواهید کرد. (میاموتو موساشی)

در بخشی از کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد می‌خوانیم:

می‌دانید بدترین تصمیم بازاریابی کدام است؟ بدترین تصمیم بازاریابی محصولی است که هیچ کسی آن را نمی‌خواهد یا به آن نیازی ندارد.

با این حال سالیان سال بازاریابان همین اصل را تحمل کرده و آن را به عنوان بخشی از شغل خود پذیرفته بودند. ما بازاریاب‌ها به خودمان می‌گفتیم، "من باید محصولی را که تحویلم داده‌اند به بازار معرفی کنم، نه محصولی که مورد پسند خودم باشد". بعد تازه تعجب می‌کردیم چرا استراتژی‌هایی که طراحی کرده ایم شکست می‌خورد و چرا این شکست‌ها آنقدر برایمان گران تمام می‌شود.

آن چیزی که از همان ابتدا من را به هک رشد جلب کرد این بود که هک رشد با صراحت این راهبرد اشکارا اشتباه را رد می‌کند. هکرهای رشد اعتقادشان بر اینست که محصولات - حتی کل بیزنس و مدل‌های بیزنسی - می‌توانند و باید تغییر پیدا کنند، به نحوی که افرادی که برای اولین بار آن‌ها را می‌بینند از دیدنشان ذوق کنند. به بیان دیگر بهترین تصمیم بازاریابی‌ای که می‌توان گرفت آنست که محصول یا بیزنسی در اختیار داشته باشیم که نیازی واقعی و ضروری را از گروهی واقعی و مشخص از افراد رفع کند- و در این میان اصلا مهم نیست چند بار نسبت به تغییر و اصلاح محصول یا بیزنس یا مدل بیزنس اقدام شود.

فهرست مطالب کتاب

بازاریابی به وسیله هکر رشد
بازاریابی به روش هکر رشد
هک رشد یعنی چه؟
مرحله اول: بازاریابی هک رشد
مرحله دوم: پیدا کردن هک رشد متناسب با خودتان
مرحله سوم: تکثر مشتری - ویرال شدن
مرحله چهارم: منافذ خالی را ببندید: حفظ و بهینه‌سازی
دگرگونی من: کاربرد درس‌های فراگرفته شده در عمل
آینده‌ی بازاریابی
پایان سخن
نتیجه گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد
نویسنده
مترجمهنگامه خدابنده
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد

milad barani
۱۴۰۱/۷/۲۰
کتاب بسیار، به معنای واقعی تکنیک‌های که در زمان خودشون جدید و خاص بودن رو هک رشد مینامه، پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
رضا سعادتی نیا
۱۳۹۹/۱/۲
اصلا کتاب خوب و با محتوایی نیست.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد

برای دریافت کتاب بازاریابی به وسیله هکر رشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.