معرفی و دانلود کتاب بازگشت

عکس جلد کتاب بازگشت
قیمت:
۹۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازگشت

کتاب بازگشت به قلم نیکلاس اسپارکس که 22 هفته در صدر فهرست پرفروش‌ترین آثار بود، به روایت ماجرای زندگی یک پزشک ارتش می‌پردازد که به خانه‌ی پدربزرگش در نیوبرن نقل مکان کرده است. جایی که روبه‌رو شدن با دو زن و اسراری که از آن‌ها برایش فاش می‌شود، مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

درباره کتاب بازگشت:

ترور هرگز قصد نداشت دوباره به نیوبرن برگردد. اما وقتی خمپاره‌ای خارج بیمارستانی که او کار می‌کرد منفجر شد،‌ ترور دچار جراحات عمیقی شد و چاره‌ی دیگری برای او باقی نماند. او تصمیم گرفت تا عادی شدن اوضاع به کابین قدیمی پدربزرگ برگردد.

او در حالی که خود را برای دومین دوره‌ی تحصیل در دانشکده‌ی پزشکی آماده می‌کند، اصلا آمادگی این را ندارد که عشق دختری محلی او را گرفتار خود سازد. با این وجود، از همان لحظه‌ی اول که ناتالی را می‌بیند دل به او می‌بازد و دیگر هیچ چیز به حالت قبل باز نمی‌گردد. آن دو دچار عشقی آتیشن می‌شوند. با این ‌حال، ناتالی به طرز ناامیدکننده‌ای مدام از ترور فاصله می‌گیرد و باعث می‌شود این سوال هر لحظه در ذهن مرد قصه‌ی بازگشت (The Return)‌ نقش پررنگ‌تری پیدا کند: «ناتالی چه چیزی را از ترور و دیگران پنهان می‌کند؟»

از طرفی، حضور یک دختر نوجوان خجالتی به نام کالی، پیچیدگی‌های حضور ترور در نیوبرن را دو چندان می‌کند. او که گویا تنها هم‌نشین پدربزرگ بوده، به‌نظر می‌رسد درباره‌ی مرگ اسرارآمیز او چیزهای زیادی بداند. اما مساله اینجاست که او لب از لب نمی‌گشاید و بر معمای این داستان اضافه می‌کند، گویی که رازی بر لب‌هایش مهر سکوت زده باشد. کالی بیش از آنچه که به نظر می‌سد با مرگ پیرمرد در هم تنیده شده است...

نیکلاس اسپارکس (Nicholas Sparks) این کتاب را در سال 2020 منتشر کرده و تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان را برانگیخته است. داستانی که به شما معنای واقعی عشق و بخشش را می‌آموزد و به کمک آن یاد می‌گیریم که گاهی در زندگی برای حرکت رو به جلو، باید به جایی بازگردیم که همه‌چیز اولین بار از آن‌جا شروع شد.

نکوداشت‌های کتاب بازگشت:

- ریتم آرام این رمان می‌تواند شما را از دغدغه‌های زندگی ماشینی و روزمره دور کند و بار دیگر شما را با معجزه عشق آشتی دهد. (بوک پیج)
- خوانندگان رمان قبلی او، عاشق آن خواهند شد. (Northern Virginia Magazine)
- کتابی که شما را از پا درمی‌آورد. داستانی که بارها و بارها می‌خواهید آن را بخوانید.
- مطالعه‌ای دل‌پذیر... (BookTrib)

کتاب بازگشت مناسب چه کسانی است؟

اگر به رمان‌های عاشقانه و معمایی علاقه دارید، از مطالعه‌ی کتاب بازگشت غافل نشوید.

با نیکلاس اسپارکس بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی را می‌توان یکی از موفق‌ترین‌ها دانست. نیکلاس اسپارکس دو اثر غیرداستانی و بیست و یک کتاب داستانی منتشر کرده که از میان آن‌ها می‌توان به دفترچه خاطرات، پیاده‌روی به یادماندنی، معتقد واقعی و جان عزیز اشاره کرد. اغلب آثار او در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و بیش از صد میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است. این کتاب‌ها به بیش از پنجاه زبان در سراسر دنیا ترجمه شده و در اختیار مخاطبان قرار داده شده‌اند. همچنین، از آثار نیکلاس اسپارکس اقتباس‌های سینمایی متعددی صورت گرفته است. یکی از شناخته‌شده‌ترین این آثار، فیلم دفترچه خاطرات است که رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و جزو محبوب‌ترین فیلم‌های عاشقانه به شمار می‌آید.

در بخشی از کتاب بازگشت می‌خوانیم:

می‌خواستم بهت بگم حالا برای اولین بار در زندگی‌م، با تک‌تک بندهای وجودم می‌فهمم جملۀ «دلم رو باختم» یعنی چی. چون وقتی من عاشق تو شدم، یکباره همۀ قلبم مال تو شد. عشق تو حسی نبود که ذره‌ذره تو دلم خونه کنه و چیزی نبود که به خواستنش حتی فکر کرده باشم. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم این چهارده ماه اخیر برای من مثل ایستادن رو لبۀ یه ساختمون بلند بود. با پاهای لرزون تعادل خودم رو حفظ کرده بودم و هر کاری در توانم بود می‌کردم تا همو‌ن‌جایی که هستم بمونم. چون اگه از جام تکون نمی‌خوردم، اگه به یه ترفندی می‌تونستم کاملاً تمرکزم رو حفظ کنم، اون وقت یه‌جورهایی می‌تونستم خودم رو نجات بدم. اما بعد یهو تو ظاهر شدی. از اون پایین صدام زدی و من قدمی پیش گذاشتم... و بعد سقوط کردم، پایین و پایین‌تر، تا لحظه‌ای که تو دست‌هات رو بلند کردی و من رو گرفتی.

ترور، دوست داشتن تو یکی از باشکوه‌ترین تجربه‌های زندگی‌م بود. با اینکه این روزها خیلی سخت می‌گذرن و هنوز مدام با این سؤال دست‌به‌گریبانم که انتخاب درستی کردم یا نه حاضر نبودم این حس رو با هیچ‌چیز دیگه‌ای عوض کنم. تو باعث شدی بعد از مدتی که انگار یه عمر طول کشیده بود احساس زنده بودن کنم. تا روزی که سرنوشت تو رو سر راهم قرار داد مطمئن نبودم هرگز بتونم یه بار دیگه این احساسو حتی فراتر از اونرو تجربه کنم.

اشتیاق من به داشتن تو سیری‌ناپذیره، بی‌حد و انتهاست. اما حقیقت اینه که برآورده شدن این اشتیاق بهای وحشتناکی داره. من نه می‌تونم به خودم اجازه بدم آرزوی مرگ شوهرم رو داشته باشم و نه می‌تونم طلاق بگیرم و دنبال زندگی خودم برم؛ حتی اگه فقط به این دلیل باشه که اون تو وضعیتی نیست که بتونه باهام بحث کنه و سعی کنه نظرم رو عوض کنه. اگه هرکدوم از این دو راه رو انتخاب می‌کردم، دیگه اون زنی که تو عاشقش شدی نمی‌موندم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازگشت
نویسنده
مترجمفرسیما انصاری
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات396
زبانفارسی
شابک978-622-7585-59-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازگشت

Reyhaneh R
۱۴۰۱/۵/۲۷
خیلی بد بود
تا صفحه ۱۷۰ خوندم (البته که همونم نتونستم کامل بخونم از بس جمله‌های حوصله سر بر و طولانی و بیفایده داشت) بلکه خوشم بیاد ولی افتضاح بود
داستان کلی بد نبود میتونست خیلی قشنگ و رازآلود باشه
الیاس اسماعیلی
۱۴۰۲/۱۰/۴
کتاب‌های نیکلاس اسپارکس رو خیلی دوست دارم مثل اینه شما از یه خواننده خوشتون بیاد دیگه همه اهنگهاشو دوس دارین حالا یکی بیشتر یکی کمتر... من هم از قلم نویسنده و نحوه نگارشش خوشم میاد...
الهام کریمی
۱۴۰۱/۲/۱۱
من این کتاب رو در طول دو سه شب خوندم و کتابی بود که بجز داستان زیبا یکسری نکات آموزنده رو هم شامل میشد و این مسئله در کمتر رمانی به این وضوح هست.
F.Molaei
۱۴۰۰/۱۲/۷
با درود و سپاس
کتاب خوبی بود، دوست داشتم، ترجمه‌ی خوب و روانی داشت، با تشکر از شما 🌹 برای سرگرمی عالیه 👍
الهام. ت
۱۴۰۱/۹/۱
یه عاشقانه آبکی بحث معمایی ماجرا هم بیشتر طنز تا معمایی اصلا ارزش خوندن نداره
ک. طوفان
۱۴۰۲/۹/۹
همه کتابهای نیکلاس اسپارکس رودوست دادم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب بازگشت

برای دریافت کتاب بازگشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.