معرفی و دانلود کتاب قدم‌های خاطره انگیز

عکس جلد کتاب قدم‌های خاطره انگیز
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدم‌های خاطره انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدم‌های خاطره انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدم‌های خاطره انگیز

شاهکاری دیگر از استاد رمان‌های عاشقانه، نیکلاس اسپارکس. کتاب قدم‌های خاطره انگیز داستان پسری در شهری کوچک است که عشق واقعی را با فردی تجربه می‌کند که خود هم انتظار آن را ندارد! این رمان که عنوان پرفروش‌ترین اثر نیویورک‌تایمز را از آن خود کرده، چنان تأثیری بر احساس مخاطب بر جای می‌گذارد که به راحتی فراموش نخواهد شد.

درباره کتاب قدم‌های خاطره انگیز:

داستانی که اکنون قصد مطالعه‌ی آن را دارید، رمانی‌ست تکان‌دهنده درباره‌‌ی دو جوان عاشق که باعث می‌شود اشک در چشم خوانندگان مشتاق حلقه زند. اما اگر کمی صبر کنید و غم‌ کتاب قدم‌های خاطره‌انگیز (A Walk to Remember) را تاب بیاورید، خواهید دید که نیکلاس اسپارکس (Nicholas Sparks) در این رمان چیزی پیش از یک داستان غم‌انگیز را پیش روی مخاطبان خود قرار داده است.

همه‌چیز از جشن مدرسه‌ای در شهری کوچک در ایالت ویرجینیا شروع شد. سال 1958؛ لندن کارتر جوان قرار است به همراه جیمی، دختر کشیش شهر و جمعی دیگر از شاگردان به تمرین تئاتر بپردازند. لندن کارتر جوانی‌ست جاه‌طلب و در مقابل، جیمی دختری ساکت و مذهبی‌ست که همیشه کتاب مقدس را به همراه کتاب‌های مدرسه‌اش با خود به همراه دارد! اما سرنوشت همیشه غیرمنتظره‌ترین اتفاق‌ها را پیش روی انسان قرار می‌دهد... سرنوشت این دو جوان به گونه‌ای به یکدیگر گره می‌خورد که شما را غافلگیر می‌سازد.

یکی از نکات جالبی که درباره‌ی این اثر وجود دارد و آن را از سایر آثار در این ژانر متمایز می‌سازد، این امر است که احتمالاً تعداد رمان‌های عاشقانه‌ای که از دیدگاه مردِ داستان روایت می‌شوند، بسیار کم‌تر بوده و با این وجود رمان قدم‌های خاطره‌انگیز به مخاطب خود این امکان را می‌دهد که ماجرا را از چشمان لندن، شخصیت مرد داستان، نظاره کند.

هر چه بخواهیم در باب دل‌انگیز بودن این اثر برایتان بگوییم، حق مطلب ادا نخواهد شد. بنابراین بهتر است سخن را کوتاه کنیم و قضاوت را به خود شما واگذاریم. تنها به گفتن این مطلب اکتفا می‌کنیم که پس از آن که کتاب قدم‌های خاطره‌انگیز را در دست می‌گیرید، تا زمانی که ندانید بین لندن و جیمی چه رخ می‌دهد، توانایی این را نخواهید داشت که کتاب را به کنار بگذارید. کسانی که قبلاً این اثر را مطالعه کرده باشند، گواهی بر صحت این سخن خواهند بود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که این رمان بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است. در واقع، نیکلاس اسپارکس به طرزی مشخص ایده‌ی کتاب قدم‌های خاطره‌انگیز را از داستان زندگی خواهر خود که به سرطان مبتلا شده بود و نامزد او وام گرفته است. این اثر اولین بار در سال 1999 منتشر شد و از جمله آثار پرفروش نگارنده‌ی خود به شمار می‌آید.

اقتباس سینمایی از کتاب قدم‌های خاطره انگیز:

در سال 2002 فیلمی موفق با اقتباس از این اثر به کارگردانی آدام شنکمن و بازی مندی مور و شین وست ساخته شد. این اثر در اغلب سایت‌های ارزیابی فیلم رتبه بالایی را کسب کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب قدم‌های خاطره انگیز:

- از پرفروش‌ترین رمان‌های نیویورک‌تایمز
- برنده‌ی جایزه‌ی Iowa High School در سال 2004

نکوداشت‌های کتاب قدم‌های خاطره انگیز:

- کتابی خارق‌العاده و تاثیرگذار... (ساندی نیویورک‌تایمز پست)
- داستانی شیرین از عشق جوان اما همیشگی. (Chicago Sun-Times)
- تلخ و شیرین... یک داستان عاشقانه‌ی تراژدیک اما در عین حال روحانی. (Variety)

کتاب قدم‌های خاطره انگیز مناسب چه کسانی است؟

اگر به رمان‌های عاشقانه علاقه‌مند هستید، از کتاب قدم‌های خاطره‌انگیز غافل نشوید.

با نیکلاس اسپارکس بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی را می‌توان یکی از موفق‌ترین‌ها دانست. نیکلاس اسپارکس دو اثر غیرداستانی و بیست و یک کتاب داستانی منتشر کرده که از میان آن‌ها می‌توان به دفترچه خاطرات، پیاده‌روی به یادماندنی، معتقد واقعی و جان عزیز اشاره کرد. اغلب آثار او در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و بیش از صد میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است. این کتاب‌ها به بیش از پنجاه زبان در سراسر دنیا ترجمه شده و در اختیار مخاطبان قرار داده شده‌اند. همچنین، از آثار نیکلاس اسپارکس اقتباس‌های سینمایی متعددی صورت گرفته است. یکی از شناخته‌شده‌ترین این آثار، فیلم دفترچه خاطرات است که رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و جزو محبوب‌ترین فیلم‌های عاشقانه به شمار می‌آید.

در بخشی از کتاب قدم‌های خاطره انگیز می‌خوانیم:

البته غیر از جیمی مدیر یتیم‌خانه و کسانی که آن جا کار می‌کردند هم برای بچه‌ها هدیه‌های خریده بودند. بچه‌ها با فریاد شادی کاغذهای کادو را پاره می‌کردند و هر کدام بارها و بارها از جیمی تشکر می‌کردند به نظرم آمد که بیشتر از حد انتظارشان هدیه دریافت کرده بودند. بعد از اینکه سر و صداها آرام گرفت و موج شادی‌های کودکانه خوابید، اتاق کم کم خلوت شد. آقای جینکینز به همراه خانمی که پیش از این ندیده بودم وارد اتاق شدند و شروع به مرتب کردن آن جا کردند. بچه‌های کوچکتر زیر درخت دراز کشیدند و طولی نکشید که خوابشان برد. در حالی که بزرگتر‌ها خیلی زودتر به همراه هدیه هاشان به اتاق خود برگشته بودند. برق‌ها را یکی یکی خاموش کردند و تنها نور ملایمی که از درخت کریسمس می‌تابید باقی ماند.

موسیقی آرامش بخشی که از گرامافون پخش می‌شد فضای آن جا را دل انگیز کرده بود. من و جیمی همچنان روی زمین نشسته بودیم زیرا دختر بچه‌ای روی پای جیمی خوابش برده بود، به خاطر شلوغی‌ها هنوز فرصت نکرده بودیم حرف بزنیم. هر دو به لامپ‌های درخت کریسمس خیره شده بودیم و برایم جالب بود بدانم جیمی به چه فکر می‌کند. راستش را بخواهید آنشب نگاهش مهربانتر و شادتر از همیشه بود، با خود گفتم حتماً به خاطر این است که امشب همه چیز باب میلش بود اما حسی درونم می‌گفت به خاطر حضور من است. آن شب بهترین شب کریسمس بود که تا به امروز سپری کردم به او خیره شدم، نور لامپ‌ها به صورتش می‌تابید و در نظرم زیباترین دختری می‌آمد که در عمرم دیده بودم. بالاخره جرأت پیدا کردم و گفتم: من برایت چیزی خریدم منظورم هدیه است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدم‌های خاطره انگیز
نویسنده
مترجمسیده معصومه نورداد
ناشر چاپینشر همخونه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-99655-0-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدم‌های خاطره انگیز

ازاده پورکریمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
داستانی بسیار رمانتیک، سراسر احساس و بسیار تاثیرگذار.. تجربه عشق در زمان و مکانی که قابل پیش بینی نیست. داستان کل احساسات و عواطف خواننده را بسیار هنرمندانه به چالش می‌کشد. داستانی تلخ و در عین حال شیرین که ظاهرا از یک داستان واقعی نوشته شده است. نویسنده شما را در شهری کوچک همراه با دانش آموزان و و مدرسه همراهی می‌کند داستان را از زبان یکی از شخصیت‌های اصلی می‌گوید. گویی شما شاهد همراه شخصیت داستان هستید و کل انفاقات را از دریچه چشمان او می‌بینید. همراه او تجسم می‌کنید، احساس می‌کنید، عاشق می‌شوید، غم و اندوه دارید، اشک می‌ریزید و این هنر نویسنده داستان در شخصیت پردازی بسیار ماهرانه است.
شادیه یوسفی
۱۴۰۱/۲/۵
پایان فوق العاده باشکوهی داشت❤
نمیدونم چرابعضی ازنظرا اینجوریه که بدک نبودامانظرمن اینه انگارخیلی وقته دلت هوس یک داستان عاشقانه کرده وکتاب قدم‌های خاطره انگیزیک فیلم عاشقانه است که می‌بینی واحتمالاتاخرعمرت لندن وبه خصوص جیمی روفراموش نمیکنی!! من ازجیمی باایمان بودن رویادگرفتم وفقط یه سوال اگه اصن
ذهنمودرگیرکرده اقای اسپارکس هنوزحلقه‌ی جیمی روازدستش درنیاورده چجوری ازدواج کرده؟ چجوری زنش گذاشته این داستانوبنویسه؟ 😀
Mahnaz Khorram
۱۴۰۱/۱۰/۳
خیلی لذت بخش بود در اوایل داستان طنز و کمدی رو به وضوح میشه حس کرد ودر اواخر غم و اندوه را، بطوریکه در اوایل داستان میخندی، در اواسط کنجکاو و در آخر داستان اشک و افسوس. به نظر من این سبک نگارش نشاندهنده قدرت خالق آن است تجربه‌ی چند حس متفاوت در یک اثر. یک کلام زیبا بود.
Darya *-*
۱۴۰۱/۷/۱۹
کتاب رو دوس داشتم یه عاشقانه‌ی آروم با اینکه پایان شادی نداشت ولی از خوندنش لذت بردم، نمیتونم بگم بی نظیر بود نه ولی خوب بود موضوع خیلی جدیدی نداشت ولی خب آدمو دنبال خودش میکشوند در مورد عشق ۲تا بچه دبیرستانی و مشکلات پیش روشون بود کا به آدم مقاوم بودن تو شرایط سخت رو یاد میداد
زهرا ایوبی
۱۴۰۱/۹/۱۶
سلام به دوستان ویاران کتاب، خوندن این کتاب همزمانی جالبی با شروع دوره اقتدار زنانگی (مجموعه زندگی سالم خانم سوده هروی) تواین کتاب خیلی زیبا قدرت زنانگی به تصویر کشیده شده شخصیت جین نمادی از یک انرژی زنانه س که در بطن لطافتش قدرت شگفتی نهفته و بسیار شفابخشه
الهام نظاری
۱۴۰۱/۲/۲۳
بی نظیر و به شدت تاثربرانگیز. تا آخرین لحظات خواننده را با کتاب در انتظار معجزه می‌کشاند و در نهایت متوجه می‌شویم معجزه از همان ابتدا در داستان رخ داده است. بسیار زیبا و خواندنی برای کسانیکه معتقدند اندوه هم جزیی از زندگی است.
سارا رحمتی
۱۴۰۲/۸/۵
به همه پیشنهاد میدم این کتاب رو بخونن همه چیش عالی بود هم داستان پردازش هم ترجمه و... به نظرم نویسنده به بهترین نحو ممکن و بهترین نوع عشق رو به تصویر کشیده، عشقی که انسان رو رشد میده نه اینکه در تمایلات نفسانی خودش غوطه ور کنه.
ناهید صدر
۱۴۰۱/۷/۲۶
حیف پولم که بهش دادم
اصلا و ابدا ارزش وقت گذاشتن نداشت
فقط چون در راستای معنویت و مذهب بود یک امتیاز وگرنه اصلا وقتتون هدر ندید.
کتاب خاطرات این نویسنده همچون فیلمش دیده بودم خوشم آمد اما ادبیات اصلا خوب نبود
danial jahanshiri
۱۴۰۲/۷/۱۰
داستان فوق العاده‌ای داشت واقعا ذهن ادم رو دنبال داستان میکشونه و ادم مشتاقه که ببینه ادامه داستان چی میشه‌ ش وع و پایان داستان هم به بهترین شکل انجام شده و در کل کتاب خوبی بود
Haniyeh Siavash
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
طبق نظرات کتابو خوندم ولی از نظر من خیلی داستان جالبی نداشت یه داستان عاشقانه که خیلیم واقعی به نظر نمی‌رسید همونجا که دختره گفت آرزوش ازدواجه تا آخر داستان ومیشد حدس زد
الیاس اسماعیلی
۱۴۰۲/۱۰/۴
عالی واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم... حقیقتا باید عاشق شده باشی اونم شدید.... تا از خوندن داستان لذت ببری.... یعنی بیشتر و بهتر لذت ببری و با خوندنش...
منیره طرق منظر
۱۴۰۱/۲/۱۳
از خواندن رمان‌هایی که بر اساس واقعیت نوشته شده‌اند لذت می‌برم-خواندن این کتاب هم با اینکه غمگینم کرد ولی خالی از لطف نبود. متشکرم
مریم گودرزی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
کتابی عاشقانه‌ای است که با خواندنش عشق رو با قلبم احساس کردم؛ ترجمه‌ی کتاب رو دوست داشتم و از خواندن کتاب لذت بردم و آموختم.
متشکرم🌹🍃
مریم امامیان
۱۴۰۲/۴/۲۸
کتاب خوبی بود اما نه اونقدر که تو بعضی نظرات نوشته شده بود تقریبا از اواسط داستان میشد اخرش رو حدس زد
عصمت چلمقانی
۱۴۰۲/۴/۱۱
کتاب خوبی بود از نظر اینکه زود قضاوت نکنیم و خداوند هرکه را بخواهد در زمانش هدایت می‌کند آموزنده بود
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب قدم‌های خاطره انگیز

برای دریافت کتاب قدم‌های خاطره انگیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.