معرفی و دانلود کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم

عکس جلد کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم
قیمت:
۸۹۰۰۰ ۶۲,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم

این‌بار ماجرای عشق میان لیلی و اطلس را از زبان هردوی آن‌ها می‌شنویم. کالین هوور در کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم، ادامه‌ی داستان پرکشش و خواندنی لیلی در کتاب ما تمامش می‌کنیم را روایت می‌کند. پیدا شدن اطلس، چه تغییراتی در زندگی لیلی ایجاد می‌کند؟ آیا این اتفاق برای لیلی خوشحالی به همراه خواهد آورد یا دردسر بیشتر؟ این کتاب در سال 2022 نامزد بهترین رمان عاشقانه در سایت گودریدز شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم

زندگی شخصی که مورد خشونت خانگی قرار گرفته، حتی پس از جدا شدن از شریک زندگی آزارگرش، تا مدت‌ها متلاطم و پراضطراب خواهد گذشت. در رمان «ما تمامش می‌کنیم» لیلی باید تصمیم می‌گرفت زندگی‌ای که موجب عذاب اوست را تمام کند و از قید احساسات و هرچیز دیگری که او را اسیر چنین اشتباهی می‌کند، خلاص کند. حالا کالین هوور (Colleen Hoover) در کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم (It Starts with Us)، شروعی مجدد را برای زندگی لیلی نوید می‌دهد. اما این شروع بی‌دردسر نمی‌گذرد.

لیلی که مدتی است دور از همسر آزارگر سابقش زندگی می‌کند، همچنان در التهاب‌های ناشی از زندگی با او به‌سر می‌برد. اکنون معجزه‌ای در زندگی او رخ داده و عشق دوران نوجوانی‌اش سر راه او قرار گرفته، اما بخش عمده‌ای از ذهن لیلی همچنان تحت‌تأثیر آسیب‌هایی است که در زندگی قبلی خود تجربه کرده. او هنوز نمی‌تواند آزادانه به این رویای شیرین فکر کند و خاطراتش مدام آرامش او را برهم می‌زنند.

کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم، عاشقانه‌ای است از کالین هوور با محوریت زن و مردی که غرق در مشکلات زندگی هستند، اما عشقشان به یکدیگر می‌تواند ناجی آن‌ها باشد. در این کتاب بخشی از فصل‌ها را از زبان لیلی می‌شنویم و بخشی از فصل‌ها را از زبان اطلس. در کتاب حاضر، این‌بار اطلس شریک زندگی لیلی است؛ شریک زندگی زنی که پیش از این آسیب‌های فراوانی خورده است.

کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم را نشر صوتی آوانامه با صدای مریم پاک‌ذات و براساس ترجمه‌ای از آرتمیس مسعودی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آموت به چاپ رسانده.

درباره‌ی مجموعه‌ی ما تمامش می‌کنیم

جلد اول مجموعه‌ی ما تمامش می‌کنیم (It Ends With Us) با همین عنوان در سال 2016 به قلم کالین هوور منتشر شد و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. سال 2022 کالین هوور تصمیم گرفت ادامه‌ی این رمان عاشقانه را در قالب جلد دوم آن و با عنوان ما شروعش می‌کنیم منتشر کند.

جوایز و افتخارات کتاب ما شروعش می‌کنیم

  • کتاب سال 2022 به انتخاب W H Smith
  • نامزد بهترین رمان عاشقانه‌ی سال 2022، در نظرسنجی کاربران وبسایت گودریدز

نکوداشت‌های کتاب ما شروعش می‌کنیم

  • کتاب ما شروعش می‌کنیم، سرآمد فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌هاست. (یو.اس.ای تودی)

  • با اینکه این کتاب دنباله‌ی کتاب درخشان ما تمامش می‌کنیم است، خودش به تنهایی و به‌عنوان پرتره‌ای از روند خشونت خانگی ارزشمند است. (نشریه‌ی People)

  • هوور باز هم با دنباله‌ی کتاب ما تمامش می‌کنیم، دل همه را به تپش می‌اندازد و می‌شکند. استعداد کالین هوور در این است که می‌تواند شخصیت‌هایی قابل لمس خلق کند که می‌شود با آن‌ها همذات‌پنداری کرد. خوانندگان کتاب‌های او وقتی که ببینند در این کتاب بخشی از ماجرا را از زبان اطلس می‌شنوند، بسیار هیجان‌زده خواهند شد. کالین هوور شجاعانه جنبه‌های تاریک‌تر و خشونت‌آمیز عشق را می‌کاود. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم را به همه‌ی طرفداران رمان‌های عاشقانه و پراحساس توصیه می‌کنیم.

با کالین هوور بیشتر آشنا شویم

کالین هوور، نویسنده‌ای آمریکایی و اهل تگزاس است که علاقه دارد داستان‌های عاشقانه و داستان‌های نوجوانانه بنویسد. او متولد سال 1979 است و درحال‌حاضر همراه با همسر و پسرانش در تگزاس زندگی می‌کند. مشهورترین رمان کالین هوور «ما تمامش می‌کنیم» نام دارد که پرفروش‌ترین رمان نیویورک تایمز شده. قبل از اینکه کالین هوور تبدیل به نویسنده‌ای مشهور و پرفروش شود، رمان‌های خود را به‌صورت مستقل منتشر می‌کرد. اما درحال‌حاضر کتاب‌های او توسط نشرهای معتبری در کشورهای مختلف چاپ و منتشر می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم می‌شنویم

در زندگی‌ام چیزهای زیادی بوده که مرا خشمگین کرده است، اما هیچ‌چیز مانند دیدن خال‌کوبی لیلی و ردِ محو زخمی که مانند جای دندان دور آن باقی مانده بود، چنین خشمی در من ایجاد نکرده است. هرگز نخواهم فهمید چطور مردی می‌تواند با زنی چنین کاری انجام بدهد. هرگز نخواهم فهمید چطور انسانی می‌تواند با انسانی که قرار است مورد مهر و محبت قرار بدهد چنین کاری انجام بدهد. اما این را می‌فهمم لیلی سزاوار بهتر از این‌هاست و من تصمیم دارم این بهتر را به او بدهم. با این بوسه آغاز کرده‌ایم که به نظر نمی‌رسد بتوانیم تمامش کنیم. گویی می‌خواهیم با یک بوسه، زمان ازدست‌رفته را جبران کنیم. آهسته می‌گویم: «باید بریم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
شناسنامه - فصل اول - اطلس
25 دقیقه
فصل دوم - لیلی
8 دقیقه
فصل سوم - اطلس
15 دقیقه
فصل چهارم - لیلی
12 دقیقه
فصل پنجم - اطلس
23 دقیقه
فصل ششم - لیلی
9 دقیقه
فصل هفتم - اطلس
24 دقیقه
فصل هشتم - لیلی
22 دقیقه
فصل نهم - اطلس
8 دقیقه
فصل دهم - لیلی
27 دقیقه
فصل یازدهم - اطلس
24 دقیقه
فصل دوازدهم - لیلی - بخش اول
40 دقیقه
فصل دوازدهم - لیلی - بخش دوم
17 دقیقه
فصل سیزدهم - اطلس
8 دقیقه
فصل چهاردهم - لیلی
32 دقیقه
فصل پانزدهم - اطلس
21 دقیقه
فصل شانزدهم - لیلی
22 دقیقه
فصل هفدهم - اطلس
19 دقیقه
فصل هجدهم - لیلی
12 دقیقه
فصل نوزدهم - اطلس
18 دقیقه
فصل بیستم - لیلی
8 دقیقه
فصل بیست‌ویکم - اطلس
11 دقیقه
فصل بیست‌ودوم - اطلس
23 دقیقه
فصل بیست‌وسوم - لیلی
29 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم - اطلس
13 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم - لیلی
19 دقیقه
فصل بیست‌وششم - اطلس
25 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم - لیلی
12 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم - اطلس
13 دقیقه
فصل بیست‌ونهم - لیلی
18 دقیقه
فصل سی‌ام - اطلس
15 دقیقه
فصل سی‌ویکم - لیلی
13 دقیقه
فصل سی‌ودوم - اطلس
21 دقیقه
فصل سی‌وسوم - لیلی
10 دقیقه
فصل سی‌وچهارم - اطلس
17 دقیقه
فصل سی‌وپنجم - لیلی
12 دقیقه
فصل سی‌وششم - اطلس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم
نویسنده
مترجمآرتمیس مسعودی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۸۹۰۰۰ ۶۲,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم

Mahboubeh
۱۴۰۳/۱/۵
کتاب صوتی ما شروعش میکنیم، در ادامه کتاب ما تمامش می‌کنیم هست. کتابی فوق العاده جذاب (البته از دید من) و بسیار موشکافانه در مورد زندگی زنانی است که پس از مواجهه با مشکلات ازدواج ناموفق که بدترین خشونت از سوی همسر هست، تصمیم به ترک اون زندگی حتی با داشتن فرزند میشن. زنانی جسور و شجاع که خودشون رو رو دوست دارند، بچه‌ها دوست دارند و نمی‌خوان در محیطی مملو از درد، شکنجه، مشکلات روحی و روانی زندگی کنند و داشتن زندگی آرام و سرشار از احترام رو حق خودشون و بچه‌ها شون میدونن. زنانی که میدونن طلاق و جدایی از این زندگی نکبت وار تاوان داره و بدترین قضاوت اطرافیان هست‌ من واقعا به نویسنده که اینقدر خوب حس این زنان رو به تصویر کشیده احسنت میگم و ممنونم از کتابراه، ناشر محترم و راوی عزیز که کمک کردند تا این کتاب صوتی برای انتشار آماده بشه. بعضی دوستان، نقش اول زن رو آدمی بد و مقصر معرفی کردند، در حالی که احتمالا تصوری هرچند اندک از شرایط زندگی این چنین بانوان مظلوم ندارند وگرنه چنین دیدگاهی نداشتند. کتاب مشکلات زنانی که قربانی خشونت همسرانشون هستند و میشن رو به خوبی توضیح داده و از دغدغه‌های یک مادر گفته که نه فقط نگران خودشه، بلکه نگران جسم و روح فرزندش هم هست و در طول داستان متوجه می‌شیم که چقدر تصمیمش درسته ضمن این که این زنان حق دارند زندگی آرام داشته باشند، عاشق بشن و از کسی که عاشقش هستند، محبت بگیرند و پس خیلی کار درستی هست مجدد وارد رابطه سالم بشن و ازدواج کنند، هرچند همسر سابقشون با این قضیه مشکل داشته باشه.
آفرین به این زنان جسور و شجاع
Mahsa Bashiri
۱۴۰۲/۴/۶
این کتاب ادامه داستان ما تمامش میکنیم بود و بسیار به جلد قبلی کتاب وابسته است
داستانی بسیار روان ساده و جذاب درباره زندگی زنی که با شجاعت برلی آنکه فرزندش مانند خودش در خشونت‌های خانگی بزرگ نشود می جنگد و طلاق می‌گیرد، به ما یاد می‌دهد به خاطر دوست داشتن وعلاقه خودمون دو گول نزنیم وایساده
و اخلاقای بدی که طرف مقابلمان دارد را الکی نگیریم
به زنها یاد می‌دهد برای خودشان ارزش قائل باشند و از جدایی هراس نداشته باشند و هرگز بعد از جدایی خیلی سریع به خاطر خلا موجود در زندگی خود وارد رابطه جدی دیگری نشوند
به نا یاد داد که دوست داشتن واقعی باید به چه شکل باشد
بهنوش
۱۴۰۲/۳/۲۴
برای کسانی که کتاب ما تمامش میکنیم را خوانده باشند مثل خود من ادامه داستان در این کتاب جذاب بود. یک کتاب ساده و روان ضمن اینکه درباره خشونت خانگی چه از جانب والدین و چه همسر نکات قابل تاملی داشت. صدای خانم مریم پاک ذات خیلی قشنگ است بخصوص تغییر صدایی که برای شخصیت‌ها بکار میبرند. من صداشون رو دوست دارم. فقط اگر سعی کنند یک مقدار از حالت مصیبت زده‌ی صداشون کم کنند خیلی بیشتر مورد توجه شنوندگان قرار میگیرد چون این مورد رو در نظرات افراد زیادی دیدم که لفظ صدای مصیبت زده رو بکار میبرند. و از این مورد ناراضی هستند چون انرژی منفی به شنونده منتقل میکنه.
پری سا
۱۴۰۳/۱/۱۷
این کتاب دنباله کتاب ما تمامش می‌کنیم، هست. مثل جلد قبل، اتفاقات جالبی برای شخصیت‌های داستان می‌افتاد و شاکله تصمیمات اون‌ها رو شکل می‌داد که برای انسان امروزی خیلی قابل درک و ملموس هشت چون داستانیه که در عصر حاضر و با توجه به مسائل فکری این عصر نوشته شده. من اگر آثار نویسندگان نامدار اعصار قبل رو بخونم معمولا مفاهیمی کلی رو به من منتقل می‌کنند اما کتاب‌هایی مثل آثار کالین هوور شاید بهتر بتونن راه حلی برای برون رفت از مشکلات فردی که انسان فعلی باهاش درگیر هست رو ارائه بدن. صدای راوی خیلی خوب بود. مرسی از کتابراه دوست داشتنی
رها زند
۱۴۰۲/۱۱/۸
ما شروعش می‌کنیم در ادامه داستان ما تمامش می‌کنیم نوشته شده است. در ما تمامش اتلس و لیلی در نوجوانی با هم رفاقتی دارند ولی به دلایلی از هم جدا می‌شوند. لیلی با یک دکتر مغز و اعصاب ازدواج میکند و در ادامه متوجه می‌شود که رایل مانند پدرش مردی به شدت عصبی است. از او جدا نمیشود. ما شروعش می‌کنیم در و ادامه جدایی رایل لیلی اتفاق میفتد. به طور تصادفی لیلی و آتلیه یکدیگر را می‌بینند قرار میگذارند و... داستان پرکشش و جذاب مانند ما تمامش می‌کنیم، زنی مقاوم که با سختی‌ها می‌جنگد تا شرایط کودکی خودش برای دخترش امرسون رخ ندهد.
مجید همایونی افشار
۱۴۰۲/۶/۱۹
رمانی بسیار پر کشش و جذاب، ترجمه‌ای روان و خوانشی عالی داردوقتی در حال شنیدن و خواندن کتاب هستید گذر زمان را احساس نخواهید کرددر طول قصه نویسنده چند بار شوک‌هایی به خواننده می‌دهد که یاد آوری کند این یک رمان ساده‌ی عاشقانه نیست شروعی عالی و پایانی عالی تر، اگر مدتی است که رمان‌های کلاسیک خوانده اید برای تغییر ذائقه حتما این کتاب را بخوانیدو نهایتا می‌توان گفت ادامه‌ی رمان قبلی نویسنده بنام ما تمامش می‌کنیم است و توصیه می‌کنم ابتدا رمان قبلی نویسنده بنام ما تمامش می‌کنیم را مطالعه نمایید چون جذابیت قصه را دوچندان خواهد کرد
فرشته حبیبی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
علی رغم اینکه اکثریت نظرات درباره این کتاب مثبت بود و من اصلا به همین دلیل اقدام به شنیدنش کردم، ولی شخصا زیاد دوستش نداشتم. چون خیلی زیاد به بیان هول و هراس‌ها و کشمکش‌های اوایل عشق پرداخته و عشق رو یه جوری اساطیری نشون داده که باعث میشه آدم نسبت به زندگی خودش دلسرد بشه. در صورتیکه در واقعیت عشق و اینجوری نیست یکنواختی و سختی هم داره. البته شاید این نظر من به خاطر این هست که کتاب قبلی رو نخوندم. اما به نظرم علی رغم اینکه واقع گرا به نظر میرسه، واقع گرا نیست
Hani🌻
۱۴۰۲/۱۰/۴
این رمان خیلی زیباست ولی در برابر جلد اول یعنی ما تمامش میکنیم ضعیف‌تر هست. داستان ما تمامش میکنیم خیلی جذاب و پر هیجان‌تر هست (جوری که بعضی جاهاش واقعا میخواستم از ذوق جیغ بزنم یا از ناراحتی بغض کنم) و این جلد به حاشیه خیلی پرداخته اما خوانش خانم پاک‌ذات واقعا بی‌نظیر و روان بود و لذت بردم از اگر شنیدنش. خواستید جلد اول رو گوش کنید پیشنهاد میکنم با صدای آنالی طاهریان گوش بدید خیلی لذت بخش و پر احساسه.
نسیم نیک
۱۴۰۳/۱/۲۶
اگر از رمان‌های عاشقانه لذت می‌برید احتمالا دوستش دارید اما بایو کتاب اول رو هم خونده باشید تا متوجه داستان بشید. به نظرم نویسنده یه جورایی به خاطر کتاب قبلی ناراحت بود که تلخ تموم شد... صرفا برای رفع تکلیف این یکی رو نوشته بود که پایان خوشی برای نقش‌ها بزاره. از لحاظ ادبی و کشش داستانی خیلی قوی نبود. (خودمونی: عاشقانه‌ی آبکی)
عسل
۱۴۰۲/۵/۲۴
به جذابیت و زیباییه کتاب اول نبود. خوب بود اما اون طورکه باید انتظار داشتم نبود. زیادی روان بود و خیلی راحت گره از مشکلات باز می‌شد به نظرم اصلا چالش برانگیز نبود. گاهی حوصله آدم رو سر می‌برد اما مثل همیشه خانم پاکزاد با گویندگی بسیار زیباشون به کتاب روح بخشیده بودند. ممنون از کتابراه و عوامل زحمت کش این مجموعه
Sanaz Nasiri
۱۴۰۲/۴/۲۷
ادامه کتاب ما تمامش میکنیم زندگی پیچیدست و این که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست انسانها گاهی میتونن در اوج اعتماد جوری بهت خنجر بزنن که حتی بعد سالهها حتی بهش شک نکنین درس بزرگیه و این از معجزات خوندن کتاب چون تمام تفکرات و احساسات انسانها رو مخفی کنن و اعتماد مسئله پیچیده تره
F Z
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کتاب خوبی بود. شخصیت زن داستان قوی و با اراده بود. به نوعی کتابی است که در عین عاشقانه بودنش به زوج‌ها، خصوصا " آن‌ها که به مشکل بر می‌خورند درس زندگی و امیدواری و حل مشکلات می‌دهد. من دوستش داشتم. گویندگی خانم پاکزاد، روان و عالی بود. ممنون از کتابراه و تیم خوب آوانامه.
علیرضا علیزاده
۱۴۰۲/۷/۲۶
هر چند کتاب بدی نبود، اما نمیدانم چرا برخی نویسنده‌ها فکر میکنند به برخی کتابهای خود مدیونند که حتما ادامه‌ای بر آن بنویسند، کتاب ما شروعش میکنیم یک روایت تکراری از تبدیل عشق به خشونت خانگی است که در کناب «ما تمامش میکنیم» هم می‌بینیم. داستانی متأثر از دو شخصیتی بودن مرد داستان.
Hadi Aghamohammadi
۱۴۰۳/۲/۵
با کتاب خودمان تمامش میکنیم داستان شروع شد با این اثر نابی تمام شد
کالین هوور واقعا نویسنده فوق‌العاده قدرتمند در این ژانر عشق و عاشق بودن و عاشقی کردن قلمی زیبا و ناب و خالص از احساسات قشنگ را داراست
آخر داستان با نامه اطلس خیلی کیف کردم
مرسی عاااالی بود
ف س
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
رمان زیباییه، در ادامه رمان قبلی این نویسنده به نام باهم تمامش می‌کنیم هست، البته اگر نسخه صوتیشو از کتابراه گوش میدید، تفاوت گوینده این جلد کتاب از جلد قبلی توی ذوقتون میزنه قطعا، چون صداهای کتاب قبلی بسیار دلنشین تر و حرفه‌ای تر بودن
مشاهده همه نظرات 55

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم

برای دریافت کتاب صوتی ما شروعش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.