معرفی و دانلود کتاب بازی قدرت

عکس جلد کتاب بازی قدرت
قیمت:
120000 تومان - 12.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازی قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازی قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازی قدرت

کتاب بازی قدرت اثر دانیل استیل، از پرفروش‌ترین رمان‌های نیویورک تایمز در سال 2015 و داستانی عاشقانه‌ است. این رمان نماد دلگرم‌کننده‌ای از عشق، خانواده و زندگی است.

رمان بازی قدرت (Power Play) پیرامون مسائل زندگی یک مادر تنها در عین حال موفق، به نام فیونا کارسون می‌گذرد. او مدیر عامل شرکتی چند ملیتی و مدرن و مذاکره‌ کننده‌ای سرسخت است که هر روز باید تعادل زندگی کاری و شخصی‌اش را حفظ کند. در همین حال، مارشال وستون که هدفش خوشحال کردن و به ثمر رساندن زندگی سه فرزندش است، کنار همسر خود لیز روزهای پر تنشی را دارد. موفقیت و قدرت روزافزون مارشال در شغلش موجب تقویت شخصیت او می‌شود، اما با رازهایی که در اختیار دارد می‌تواند زندگی خود را هر لحظه از بین ببرد.

دانیل استیل (Danielle Steel) بیش از ۸۰ رمان نوشته‌ که بیشتر آن‌ها پرفروش بوده‌ است. فرمول او در داستان‌نویسی اغلب، شامل خانواده‌های ثروتمند رو به یک بحران می‌باشد، در عین حال شگردها و چرخه‌های متناوب دیگری نیز در آثارش مشهود است. بازی قدرت از جمله آثار اوست که پس از انتشار در آمریکا در لیست پرفروش‌های همان سال قرار گرفت.

در بخشی از کتاب بازی قدرت می‌خوانیم:

روز جمعه که مارشال به تاهو برگشت، لیندزی مشاجره‌ای مفصل با مادرش کرده بود و آن دو با یکدیگر صحبت نمی‌کردند. برای خودش یک نوشیدنی ریخت و بیرون رفت تا کنار لنگرگاه بنشیند. یک قطره اشک از گونه‌اش چکید. زندگی‌اش به آشوب کشیده شده بود و کاری هم از دست او برنمی‌آمد. نمی‌خواست دنیای لیز را بیش از این نابود کند. ادعای مگان ویلر دنیای لیز را به هم ریخته بود و این اتفاق بعد از حل شدن ماجرای مگان روی داده بود نه در همان زمان شکایت از مارشال. اعتراف مارشال در نزد اشلی که گویای صداقتش بود، او را آن طور که باید و شاید نجات نداده بود. از اعترافاتی که پیش اشلی کرده، پشیمان بود.

برای این که آرامش یابد، به هر دو زن نیاز داشت. در طول یک سال آینده که لیندزی دبیرستانش را تمام می‌کرد، می‌توانست فکر کند و ببیند که رابطه‌اش با لیز چگونه است؛ اما هر کدام از آن دو زن را انتخاب می‌کرد، زندگی دیگری را نابود می‌ساخت، شاید هم زندگی خودش نابود می‌شد. نابود شدن زندگی خودش آخرین چیزی بود که می‌خواست. تنها انتظاری که از آن دو زن داشت، آرامش و حمایتشان بود؛ نه این که بخواهد به خواسته‌های آنان جامه‌ی عمل بپوشاند.

احساس می‌کرد آن دو زن دو مار بوا هستند که دور گردنش پیچیده‌اند و با تمام توان گردنش را فشار می‌دهند. اکنون رفتن به لس‌آنجلس به جای آن که او را با خوش آمدگویی اشلی رو به رو کند و با او به تخت‌خواب برود، باعث عصبانیتش می‌شد. نمی‌دانست که اشلی در چه وضعیتی است یا اینکه چرا او را در این اوضاع بحرانی آزار می‌دهد؛ اما می‌دانست از وقتی که اشلی او را با لیز در تلویزیون دیده، تقاضاهایش نامعقول‌تر شده است.

در حالی که نوشیدنی‌اش را در دست داشت، نشست و به دریاچه زل زد. به همه‌ی پیشامدهای روی داده می‌اندیشید و به این که باید چه کار کند تا از این بحران خارج گردد. به نظر می‌آمد تمام دنیا با او سر ناسازگاری داشتند و همه‌چیز باعث می‌شد که از دست هر دو زن فرار کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازی قدرت
نویسنده
مترجمپرهام دارابی
ناشر چاپیانتشارات پرسمان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات396
زبانفارسی
شابک978-600-187-195-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
120000 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازی قدرت

فرزانه نجاری
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
کتاب‌های زیادی از این نویسنده خوندم که به نظرم همه شون عالی بودن شخصیت پردازی قوی و توصیفات کامل ایشون از شخصیت‌های داستان هاش باعث میشه که کاملا آدم بتونه با سیر تکاملی داستان همراه بشه و از اون لذت ببره. همچنین مقایسه شخصیت‌ها با هم و مقایسه کردن سبک زندگی غربی شخصیت‌های داستان با سبک زندگی شرقی این امکان رو به خواننده شرقی اثر میده تا به ارزش‌های وجودی شرقی خودش پی ببره و همچنین یکسری ارزش‌های مثبت غربی‌ها رو یاد بگیره و از شون استفاده مفید کنه.
ممنون از کتابراه
s.m
۱۳۹۷/۷/۱
در مورد قدرت نویسندگی این خانم شکی نیست. اما داستان پیش پا افتاده و روزمره نگاری است. امیدوارم جوانانی که این کتاب را میخوانندقهرمانان ان را الگو قرار ندهند. خیانت روابط بدون ازدواج فرزندان نامشروع اهمیت ندادن به امر مقدس ازدواج را در لفافه‌ای زیبا به خورد خواننده‌ها میدهد. این یک کتاب ادبی نیست
نازی توسلی
۱۳۹۷/۶/۱۷
طی بیست سال گذشته بسیاری از کتابهای به چاپ رسیده ایشان رو خوانده ام، جدا از وجه اشتراک وسبک کاملا مشخص، توانایی رمان پردازی ایشان بسیار قابل تحسین میباشد.
ساناز فداکار
۱۳۹۷/۷/۴
هیچ چیزی برای هیجان در این کتاب و کارهای دیگه نویسنده ندیدم و همینطور استمرار و روایت گویی سرد و بی‌روح کششی در آدم ایجاد نمیکنه. متشکرم
Fariba.A
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
عالی بود عالی من کلا طرفدار رمان‌های دانیل استیل هستم خیلی قبل تر هم این کتابو خوندم والان برای بار دوم..
مقمیک قره بگی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
این کتاب هم مانند بقیه آثار خانم استیل برای سرگرمی خوبه. ارزش یکبار خوندن رو داشت.
Roya Kh
۱۳۹۷/۷/۲
بیان چند داستان به صورت موازی و شخصیت پردازیهای ملموس از نقاط قوت این رمان محسوب میشه
زهرا بابایی
۱۳۹۷/۶/۱۷
ممنون میشم اگه کتاب راصوتی کنید چون اصلا وقت کتاب خواندن ندارم ولی عاشق کتابم.
محمد امین بلاغی
۱۳۹۷/۶/۱۹
اگر کتاب‌ها صوتی بشوند خیلی عالی میشه چون واقعا فرصت مطالعه نیست
امیر ابادگر
۱۳۹۷/۶/۱۷
ممنون از برنامه خوبتون
داستان‌های کوتاه بیشتر بگذارید
Shiva D
۱۳۹۷/۶/۴
عالی و زیبا و جذاب
محمد امین بلاغی
۱۳۹۷/۶/۱۹
برنامه کاملا خوبیه من ک لذت بردم
محی الدین شرفبیانی
۱۳۹۷/۶/۱۸
اپ خیلی خوب و مفید است
saeed maleki barzegar
۱۳۹۷/۶/۱۷
فوق العاده.
Amir Ehsan Farkhondeh
۱۳۹۷/۶/۱۷
داغترین کتاب
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب بازی قدرت

برای دریافت کتاب بازی قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.