معرفی و دانلود کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی

عکس جلد کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی

ارزشمندترین ثروت یک زن اشراف‌زاده چه چیزهایی می‌تواند باشد؟ کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی اثر حیرت‌انگیز دیگری از دانیل استیل است که عنوان آن در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز نیز به چشم می‌خورد. این رمان روایتی جذاب از ماجرایی متفاوت است که شما را به درون زندگی یک زن ثروتمند و عجیب می‌برد و قصه‌ی صندوقچه متروکه‌ای را تعریف می‌کند که باز شدنش، پرده از رازهای زیادی برمی‌دارد.

درباره کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی:

«مارگارت والاس پیرسون دی سان پینگلی» زنی ثروتمند بود که سال‌ها پیش محتویات ارزشمندی را به صندوق امانات بانک سپرد اما پس از گذر چندین سال خبری از دارایی خود نگرفته است. این مسئله مسئولین رسیدگی به این پرونده را با سوالات عجیبی رو‌به‌رو می‌کند. آن‌ها نمی‌دانند که او زنده است یا این وسایل به وارثان او تعلق خواهد گرفت. اگر زنده است پس چرا این همه مدت سراغی از صندوقچه‌اش نگرفته است یا اگر زنده نیست این حجم از ثروت به چه کسی خواهد رسید؟

سرانجام نامه‌ها، عکس‌ها و جواهرات گرانبهای این صندوقچه مورد بررسی قرار می‌گیرند و به کمک شرکت مزایده‌ی «کریستیز فیلیپ لاتون» قیمت‌گذاری می‌شوند. اما همین تحقیق و تفحص ماجرای کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی (Property of a noblewoman) را به جاهای عجیبی می‌کشاند که انتظارش را نخواهید داشت.

دانیل استیل نویسنده محبوب آمریکایی با قلم توانا و گیرای خود داستان را رازآمیز و جذاب پیش می‌برد تا خواننده با کارمند دادگاه «جین ویلویی» همراه شود و سرنخ‌های مهم معمای این رمان را حل کند.

کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

رمان حاضر به کسانی که به داستان‌ها و رمان‌های ماجراجویانه و جذاب علاقه‌مند هستند، توصیه می‌شود.

دانیل استیل را بهتر بشناسیم:

دانیل فرنانده دومینیک شولین استیل از محبوب‌ترین نویسندگان آمریکا و جهان است که در سال 1947 در نیویورک به دنیا آمد اما کودکی‌اش را در فرانسه گذرانده است. دانیل استیل (Danielle Fernande Dominique Schuelein Steel) بعد از انتشار هشتمین کتاب خود به شهرت رسید و در سال 1981 میلادی موفق شد از سوی یکی از دانشگاه‌های آمریکا در جایگاه 10 زن تاثیرگذار در جهان قرار بگیرد. همچنین در سال 1984 نیویورک‌تایمز چهار اثر او را به عنوان ده کتاب پرفروش جهان معرفی کرد.

رکورد فروش کتاب‌های استیل در گینس ثبت شده است. آثار او در دهه 80 به طور متوالی 381 هفته در صدر جدول فروش قرار گرفت و در سال‌های اوج این نویسنده حدود 600 میلیون نسخه از کتاب‌هایش به فروش رسید. کتاب‌های او سال‌های مختلف مورد الهام و اقتباس قرار گرفته است و فیلم و سریال‌های متعددی برگرفته از کتاب او به نمایش درآمده است.

در بخشی از کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی می‌خوانیم:

جین به چند عکس برخورد که در قصر گرفته بودند و چندتایی هم در باغ‌های زیبا با پس‌زمینه‌ی قصر. چند برش رنگ و رو رفته از روزنامه‌های رمی و نئوپولیتان هم وجود داشت که آن‌ها را در مهمانی نشان می‌داد و از آن‌ها به‌عنوان کنت و کنتس دی سان پیگنلی نام برده بود. در میان برش‌های روزنامه، جین متوجه آگهی درگذشت کنت در یک روزنامه‌ی نئوپولیتان در سال 1965 شد که نشان می‌داد آمبرتو زمان مرگش هفتادونه‌ساله بوده. با این حساب به راحتی می‌شد حساب کرد که سی‌وهشت سال از مارگارت که در زمان مرگ او چهل‌ودو سال داشته، بزرگ‌تر بوده و آن‌ها بیست‌وسه سال با هم زندگی کرده بودند.

این‌طور به‌نظر می‌رسید که آن‌ها یک زندگی طلایی باشکوه داشتند و جین مبهوت برازندگی و لباس‌های زیبای‌شان شده بود. مارگارت در عکس‌هایی که لباس شب به تن داشت جواهرات هم داشت. جین در چندتایی از عکس‌ها که عمدتاً تکی بودند متوجه غم عمیقی در چشم‌های مارگارت شد. گویی اتفاق وحشتناکی برایش افتاده باشد، اما در همه‌ی عکس‌هایی که با مرد مسن بود شاد به‌نظر می‌رسید. آن‌ها در کنار هم عالی بودند و معلوم بود خیلی عاشق هم بودند.

در انتهای پوشه تعدادی عکس از یک دختربچه وجود داشت که با یک روبان صورتی رنگ‌ورورفته بسته شده بودند. هیچ اسمی پشت آن‌ها نوشته نشده بود؛ فقط تاریخ زمانی که عکس‌ها گرفته شده بودند با دستخطی متفاوت و ساده‌تر نوشته شده بود. او دخترکی زیبا بود و چشمانی شاد و شیطنت‌آمیز داشت. شباهت مبهمی هم با کنتس داشت، اما نه به‌قدری که اطمینان حاصل شود آن‌ها با هم نسبتی دارند...

با خودش فکر کرد چه اتفاقی برای دخترک داخل عکس‌ها افتاده که طبق تاریخ پشت عکس‌ها اکنون او هم باید زنی مسن باشد. تمام ماجرا قطعه‌ای از تاریخ، از گذشته‌ای دور بود و بعید بود که کسی از افراد داخل عکس‌ها زنده باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دارایی‌های یک زن اشرافی
نویسنده
مترجمفاطمه قربانپور
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-600-8392-35-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی

الهام رحیمی
۱۴۰۲/۵/۱۶
من خیلی جذب داستانش نشدم. با قوانین ارث در آمریکا آشنایی ندارم ولی به نظر می‌اومد نویسنده اطلاعات خوبی در اون زمینه داشت. اما خود داستان کلیشه‌ای به نظر می‌اومد و همون اوایل داستان، تا حد زیادی کل ماجرا لو میره. به نظر من خیلی جذاب نبود‌.
پروانه عابدی
۱۴۰۱/۹/۲
رمانهای این نویسنده رو خیلی دوست دارم. همشون سرشار از عشق و دوستی و همدلی هست حتی در سنین بالاتر. و میخواد بگه که عشق در هر سن وسالی که باشیم، میتونه معجزه کنه. عااالی بود. سپاااس از شما
Shiva Shahbazi
۱۴۰۲/۹/۱۷
تا اواسط داستان مقداری هیجان انگیز بود ولی میتونست آخرش انقد بیخودی کشدار نباشه.. بنظرم آخرش دیگه وقت کشی بود
Fariba.A
۱۴۰۱/۷/۲۶
خیلی خوب بود من که از طرفداران پرو پا قرص دانیل استیل هستم. کتاب شیرینی بود و همینطور پر احساس خیلی دوسش داشتم
نیلوفر حاج سید جوادی
۱۴۰۱/۷/۲۱
خیلی جالب بود که بعد گذشت چند سال تو سن پیری بفهمی دختر کسی هستی که فکر می‌کردی خالت بوده واون همه ثروت بهت برسه، شانس به این می‌گن
مریم جمالی فرد
۱۴۰۲/۶/۲۶
بسیار لذت بردم از خواندن این کتاب
Amineh Jamei
۱۴۰۲/۱/۱۳
جالب بود از خوندش حسابی لذت برد
الهام نظاری
۱۴۰۱/۴/۹
زیبا مثل منظره غروبی دل انگیز...
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی

برای دریافت کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.