معرفی و دانلود کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی

عکس جلد کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی
قیمت:
۹۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی

ماجرای هیجان انگیز و پر رمز و راز دیگری از مایکل وی! ریچارد پل اوانز در کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، داستان مایکل و دوستانش را به تصویر کشیده است که اینبار برای نجات یک دختر راهی کشور چین می‌شوند. چالشی بزرگ برای قهرمانان داستان که باید دید در آن موفق می‌شوند یا نه؟

موضوع کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی چیست؟

بعد از نجات مادر مایکل و غرق شدن کشتی آمپر، مایکل و دوستانش با ماجرای دیگری مواجه می‌شوند. آن‌ها باید دختری مبتلا به اوتیسم اما فوق‌العاده باهوش را از دست الجن نجات دهند. دختر اژدهای یشمی نام دارد و ضریب هوشی‌اش از انیشتین و استین هم بیشتر است! الجن او را دستگیر کرده تا از او برای مقاصد شیطانی‌اش استفاده کند! او می‌خواهد به وسیله‌ی هوش این دختر آدم‌های الکتریکی تولید کند. الکتروکلن‌ها، قهرمانان داستان شکار اژدهای یشمی (Hunt for Jade Dragon) برای نجات دخترک راهی می‌شوند اما ماجراها و اتفاقات غیرمنتظره‌ی زیادی در انتظار آن‌هاست....

درباره‌ی مجموعه مایکل وی:

مایکل شخصیت اصلی این مجموعه، یکی از 17 نوجوان خاص جهان است که قدرت‌هایی خارق‌العاده دارند. بقیه تصور می‌کنند که مایکل پسری معمولی است که تنها سندروم تورت دارد. این سندروم نوعی بیماری نادر مغزی محسوب می‌شود که فردی که به آن مبتلاست بی‌اختیار کارهایی غیرقابل کنترل انجام می‌دهد، اما این تمام ماجرا نیست. مایکل یک قدرت خاص دارد؛ او یک پسر الکتریکی است که می‌تواند به دیگران شوک الکتریسیته وارد کند. هر کدام از قهرمان‌های دیگر داستان نیز، یک قدرت ویژه دارند که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند. یکی از آن‌ها می‌تواند ذهن افراد را بخواند، دیگری نور و گرما تولید می‌کند و ...

این نوجوانان استثنایی قهرمانان مجموعه پرفروش مایکل وی (Michael Vey) هستند که سازمانی در پی به دام انداختن آن‌ها و سواستفاده از قدرتشان در جهت کارهای شرورانه است. بچه‌ها مسیری خطرناک و پرماجرا را آغاز می‌کنند تا با این سازمان مرموز مبارزه کنند؛ آن‌‌ها در این راه با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شده و ماجراهای هیجان انگیز و پرخطری را تجربه می‌کنند که حدس آن را هم نمی‌توانید بزنید. داستان‌های این مجموعه که پیام امید و عشق دارند، یک ماجراجویی‌ ناب هستند که طرفداران فراوان و پروپاقرصی در کل دنیا دارند. هیجان و جذابیت این کتاب‌ها در حدی است که به سختی بتوان از خواندن آن‌ها دست کشید.

نکوداشت‌های کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی:

- مایکل وی فوق‌العاده‌ست. آن قدر خوب که نمی‌توانستم آن را زمین بگذارم و به نظرم در حد هری پاتر جذاب و خوندنی است. (گلن بک از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)

- مایکل وی یکی از اصلی‌ترین داستان‌های هیجان انگیزی‌ست که من طی سال‌ها با آن روبرو شده‌ام. به ندرت اتفاق می‌افتد که یک کتاب نوجوان بتواند برای بزرگسالان و والدین نیز به همان اندازه جذاب باشد، اما اوانز آن را به تصویر کشیده است. (وینس فلین، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)

- مایکل وی از آن دسته کتاب‌هایی است که بهتر است برای خواندن آن وقت بگذارید زیرا وقتی شروع کنید، دیگر متوقف کردن آن غیر ممکن است. (Newton Book News)

کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ابرقهرمانی و ماجراجویانه خواندن این کتاب را از دست ندهند.

ریچارد پل اوانز (Richard Paul Evans) را بیشتر بشناسیم:

وی متولد 1962 و نویسنده‌ای آمریکایی‌ست که زمانی که کتاب جعبه کریسمس را نوشت، هرگز تصور نمی‌کرد به نویسنده‌ای شناخته شده در سطح بین المللی تبدیل شود. داستان آرام او درباره عشق والدین و معنای واقعی کریسمس، تاریخ‌ساز شد. از آن زمان تاکنون، بیش از هشت میلیون نسخه از جعبه کریسمس چاپ شده است. اوانز از آن زمان یازده کتاب پرفروش متوالی در نیویورک تایمز نوشته است. او یکی از معدود نویسندگان تاریخ است که به لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی و غیر داستانی رسیده است. اوانز چندین جایزه برای کتاب‌های خود از جمله جایزه کتاب مادران آمریکایی، دو جایزه جهانی داستان سرایی و جایزه بهترین رمان سال زنان رومانتیک تایمز را در سال 2005 برنده شده است. کتاب‌های او به بیش از 22 زبان ترجمه شده و در کشورهای مختلف پرفروش بوده‌اند.

در بخشی از کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی می‌خوانیم:

سیمون به اطراف میز و به دیگر اعضای شورا نگاه کرد و بعد گفت: «مایکل، ما امروز صبح ازت خواستیم بیای اینجا تا بتونیم برات توضیح بدیم که تلاش‌هامون به کجا رسیده. در طی تاریخ، مردانی بودن که جنبش‌هایی به پا کردن که دنیا رو تغییر داد. مردانی مثل چنگیز خان یا آدولف هیتلر. در یک نقطه در صعود به مقام قدرت، تمام این مردان می‌تونستن متوقف بشن، ولی وقتی نقشه‌هاشون تکانه گرفت، دیگه تا به انتها رسیدن انقلابشون، هیچ‌کس نتونست متوقفشون کنه. این یه چرخه‌ی بسیار آشنا در تاریخه. وقتی دنیا شروع به جدی‌گرفتن این انقلاب‌ها بکنه، دیگه خیلی دیر شده. اون‌ها مثل مارهای پیتون درون جنگل هستن. کوچک‌ترین بچه هم می‌تونه یه تخم پیتون رو له کنه؛ ولی اگه بذاری مار از تخم دربیاد و بزرگ بشه، همون پیتون می‌تونه بچه رو له کنه و ببلعه.»

«دکتر سی جیمز هتچ و الجن چنین مسیری رو طی می‌کنن. در طی شش ماه گذشته دکتر هتچ کنترل سازمان الجن رو به دست گرفته. اون یه دسته نگهبان ویژه از سربازان بسیار آموزش‌دیده درست کرده که تعدادشون بیشتر از دو هزار نفره. ما معتقدیم این عدد در شش ماه آینده دو برابر خواهد شد و سال بعد دوباره دو برابر می‌شه. اون یه ارتش داره که از بیشتر نیروهای پلیس و ارتش، مجهزتره. اشتباه نکن، وقتی الجن آماده بشه، اون‌ها سعی می‌کنن دنیا رو در دست بگیرن. این حقیقت که اون‌ها آماده و خواستار تسخیر کشور تووالو بودن، نشانگر اینه.»

فهرست مطالب کتاب

پیش‌درآمد
فارادی ای‌اس
بخش اول
1- دورانی به دور از روزمرگی
2- مزرعه
3- خوابگاه
4- بوگاتی ویرون
5- مهمانی
6- شورا
7- جِرواسو
8- ضدگلوله
9- زنِ پشت ساختمان
10- یک نفر کنار می‌کشد
بخش دوم
11- چهار اسب‌سوار
بخش سوم
12- عقاب‌های گرسنه
بخش چهارم
13- رانده‌شده
14- فراری
بخش پنجم
15- جیم هتچ
16- عملیات اژدهای یشمی
17- روز آخر
18- یک درخواست غیرمنتظره
19- عشقم تا ابد
20- ترکِ مزرعه
21- یک توقف کوتاه
22- تاکو کینگ
23- مارماهیِ مرداب و نودل ماهی
24- هنر رزم
25- نگاه دوباره
26- دیم سام و خداحافظی
27- بازار شبانه
بخش ششم
28- خیانت
بخش هفتم
29- بیدارباشِ گستاخانه
30- نقش‌ونگار یک پلنگ
بخش هشتم
31- اژدهای یشمی
بخش نهم
32- یک ملاقاتی غیرمنتظره
33- داستان یک پدر
34- یک ملاقاتیِ غیرمنتظره‌ی دیگر
35- شگفتی
بخش دهم
36- زمان غذا دادن
بخش یازدهم
37- زیر قدح
38- از چاله به چاه
39- وافل‌ها و نقشه‌ها
40- معادله
41- وقتِ رفتن
42- برخلاف نقشه
43- سیاه‌بازی
44- فرار
45- مرگ و زندگی
46- خداحافظی
47- اخباری از خانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی
نویسنده
مترجمفرانک معنوی امین
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات396
زبانفارسی
شابک978-600-462-104-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی

محمدعلی احمدپور
۱۴۰۱/۷/۲۰
مثل 3 قسمت قبلی این مجموعه واقعا که خوندنش موجب لذت وافر من شد!!!....
البته من از اون قسمت داستان که شخصیت اول قصه با اونهمه تجربه که از درگیری با ((الجن)) پیدا کرده بود بازهم با کمی تحریک احساساتش
اونهم با ایجاد توهم اطلاعات تقریبا کاملی به دشمنانش داد خوشم نیومد...
حتی بااینکه میدونست یه جای
کار میلنگه و پدرش خیلی وقته که مرده!!؟؟؟
بنظر من که نباید شخصیت به این راحتی فریفته میشد و تمام افراد پشتیبانش رو بخطر می‌انداخت...
اما جز این مورد فکر کنم تمام داستان از زیبائی کاملی برخوردار بود تا ببینیم قسمت بعد چگونه از کار در میاد...
ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۴/۲۱
و این چهارمین جلد مایکل وی بسیار هیجان انگیز اما زیادی عاشقانه است برای کسانی که کتاب هیجان انگیز و رمانتیک دوست دارند خوبه سازمان خلاف کار الجن دختر کوچولویی مبتلا به اوتیسم که بسیار باهوش است را دزدیده تا از هوش او سو استفاده کند و اگر جلد‌های قبل رو خوندین با نیشل اشنایی دارید کسی که تالیور و مایکل را شکنجه میداد نکته جالب او عضو الکترو کلن میشود!! مایکل مقاومت را لو میدهد...
نرگس سیف
۱۴۰۱/۸/۲۵
خیلی جلد چهارم هیجانی بود درست مثل جلد اول که چیزی درباره ماهیت الان و مایکل نمیدونستیم. توی این جلد الکتروکلن با دوستان جدید تایوانی آشنا میشن و سعی می‌کنند با یک تیر دو نشان بزنند و در آخر موفق هم می‌شوند. من امیدوارم کتاب را به همان خوبی که نویسنده تالیف کرده شماهم کتاب را تحسین کنید و انتقاد‌ها‌ی مثبت ایجاد کنید و اگر کم و کاستی داشت اون را هم نقل کنید. با تشکر از کتابراه.
محمدحسین تحسینی
۱۴۰۲/۱۱/۱
خیلی خفن بود، نمیخواهم اسپویل کنم خودتون ببینید، فقط بگم آروم آروم افراد الجن میرن طرفِ مایکل، حتما بخونیدش خیلی خوبه، ۵ و ۶ و ۷ که نگویم برایتان. اصلا خیلی کتاب خوبیه، با تشکر از کتابراه
سینا توسلی
۱۴۰۱/۱۱/۸
کتاب بسیار خوبی هستش تا فصل 4 خوندم میخوام فصل 5 رو بخرم بعد بخونم در کل کتاب برای کسانی که علاقه به کتاب تخیلی دارن عالی هست
یاسین محمدی
۱۴۰۲/۷/۲۵
این جلد هم خیلی خوب بود اما داستان داره رمانتیک میشه.
این کتاب رو توصیه میکنم حتما بخونید
(:Zb
۱۴۰۲/۴/۲۳
خیلی کتاب خوبی بود
واقعا نمیتونم بگم چقدر قشنگ بود
حتماً پیشنهاد میکنم که این کتاب رو بخونید
پارسا نشاط
۱۴۰۲/۴/۱۳
من این جلد رو خیلی دوست داشتم
نظر من این هست که حتما بخرید و بخوانید
محمد لهرابی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
چرا جلد ۵ ندارین😭بهترین کتابی که تاحالا خوندم کاش جلد ۸. ۹. ۱۰ شم چاپ شه
طاها علیخانی
۱۴۰۲/۵/۲۳
بهترین کتاب برای علاقه مندان به رمان‌های هیجان انگیز
Lord Aryan
۱۴۰۲/۳/۱۴
هر جلد از جلد قبلی بهتر
واقعا عالیه و نمیشه زمین گذاشتش
فرزانه ابراهیمی
۱۴۰۱/۹/۴
عالیه من هر جلد این کتاب در یک یا دو روز خوندم
اعظم پورمقدسی
۱۴۰۱/۶/۱۹
خوب بود ولی نه به اندازه‌ی کتاب‌های دیگش
سارا کرمی
۱۴۰۰/۹/۱۹
💝خیلی جالب و هیجان انگیز بود
فاطمه ملازاده
۱۴۰۰/۷/۲۶
مثل همه‌ی مایکل وی‌ها عالی بود اما زیادی عاشقانه!
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی

برای دریافت کتاب مایکل وی 4: شکار اژدهای یشمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.