معرفی و دانلود رایگان کتاب بانوی قدرت

عکس جلد کتاب بانوی قدرت
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بانوی قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بانوی قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بانوی قدرت

زهرا سپهرداد در کتاب بانوی قدرت، با ارائه راه‌حل‌های ساده‌، باعث تغییرات کوچک در نگرش و باورهای بانوان سرزمین‌مان می‌شود تا بتوانند در هر شرایط و موقعیتی خیلی راحت یک روز شاد و پرانرژی را تجربه کنند.

چرا بانوان جامعه‌ی ما نباید هدف‌های بزرگ داشته باشند تا برای رسیدن به آن سعی کنند، تا با موفقیتی که کسب می‌کنند بتوانند به کلیه‌ی مسائل کوچک‌تر تسلط پیدا کنند؟ زهرا سپهرداد نویسنده کتاب، تصمیم گرفت در این موضوع تحقیق و بازبینی کند، او همچنین مطالب فراوانی مطالعه کرد تا بتواند این کتاب را به نگارش در آورد. او می‌خواهد برای بانوان سرزمینش بنویسد. برای بانوانی که هر بار دچار بحرانی از سوی مردها می‌شوند، خیلی احساسی و ناآگاهانه با آن برخورد می‌کنند و بر سر دوراهی‌ها، غیرمنطقی عمل می‌کنند.

زندگی آنقدر زیباست و نعمت‌های الهی آنقدر فراوان است که اگر هر شخصی بخواد به اهداف بزرگش برسد، می‌تواند. آنقدر توانایی در وجود بانوان عزیز پنهان است که اگر بخواهید می‌توانید آن‌ها را کشف کنید و وقتی از آن‌ها استفاده کنید آنقدر توانمند خواهید شد که هیچ‌کس جلودار شما نخواهد بود و آنقدر قوی و قدرتمند می‌شوید که هر چقدر مشکلات دشوار و ناملایمات در مسیرتان قرار گیرد آن‌ها را از بالا نگاه خواهید کرد و خیلی آسان به طرز درست و پیشرفته آن را برطرف می‌کنید.

این باور شماست که حقیقت را به وجود می‌آورد. اگر باوری وجود نداشته باشد حقیقتی هم نخواهد بود حتی اگد به خودتان دروغ هم بگویید، کم‌کم بعد از یک مدتی باورش می‌کنید. وقتی باور می‌کنید ایده‌هایتان را بسته‌بندی می‌کنید و حس‌تان با آن همراه می‌شود و این، اتفاقات زیادی را به وجود می‌آورد.

در بخشی از کتاب بانوی قدرت می‌خوانید:

هر زنی و یا هر شخصی تقریبا در هر دو یا سه ماه با بحرانی رو به رو می‌شود، که اگر به سرعت به آن رسیدگی نکند تعادلش را به هم می‌زند و او را به دام می‌اندازد. در همین لحظات بحرانی هست که هر کسی به خودش نشان داده می‌شود که چقدر خود ساخته و فرهیخته شده است و توانمندی‌هایش نشان داده می‌شود.

و حقیقتا تنها راه دستیابی به همه‌ی توانمندی‌ها روش برخورد با همین موقعیت‌های بحرانی است و تو بانوی عزیز باید در مواجهه با بحران‌ها به راه‌حل فکر کنی و هر چه راه‌حل بهتری پیدا کنی و به اقداماتی که می‌تونی انجام بدی بیندیشی؛ می‌تونی کنترل بیشتری روی موقعیت بحرانی داشته باشی.

پس بنابراین کار تو در زمان بحرانی ایستادگی در برابر چالش و موثر عمل کردن و به جلو رفتن و نلغزیدن است، که در این موقعیت وسوسه‌های زیادی برای تو هست که در هر مرحله تو را به عقب بکشونه و زمین بزنه پس سعی کن قوی و محکم بایستی.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تصمیمات طلایی
یک زن هوشمند از کجا شروع می‌کند؟
زن هوشمند چگونه در دشوارترین لحظات بهترین کار را انجام میده و به موفقیت میرسه؟
زن هوشمند چگونه آرامش را برای خود فراهم می‌کند؟
زن هوشمند چگونه اوقات خوبی را برای خود فراهم می‌کند تا بقیه‌ی عمر خود را به بهترین زمان تبدیل کند؟
زن هوشمند چگونه شادی وجودی خود را افزایش می‌دهد؟
احساسات مثبت
احساسات منفی
قدرت درون
حرف آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بانوی قدرت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مؤلفین طلایی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات54
زبانفارسی
شابک978-600-248-908-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب بانوی قدرت

فرزانه الف
۱۳۹۸/۳/۲۰
این کتاب هم مثل بقیه کتابهای از این دست بد نیست اما کافی نیست من خانمی ۳۵ ساله با دو فرزند لیسانسه خانه دار و تقریبا ۱۲ ساله که ورزش مداوم میکنم اتفاقا از کارهای هنری هم بیخبر نیستم اتفاقا روزی یکی دو ساعت برای خودم وقت میزارم اما ابدا خوشحال نیستم چون احساس پوچی میکنم در طول زندگی نتونستم یک ریال درامد داشته باشم و همیشه جیره خوار همسرم هستم و چون با روحیه من سازگار نیست احساس عقب موندگی دارم و همیشه از این جور کتابا میخونم شاید راه حلی پیدا بشه همه میگن هنگام مشکلات بهترین راه حل رو پیدا کن اما نمیگن چه طور. همه نویسنده‌ها میگن به مشکلات از بالا نگاه کن اما وقتی توی مشکلات غرقی چه طور؟ ؟؟منظورم فقط مشکلات مادی نیست مشکلات خانوادگی هم هست همون مشکلاتی که تو توشون ابدا مقصر نیستی و مثل یه رودخونه میان و تو رو میکشونن و می‌برن و گاها غرق میکنن
Mahla Lotfinejad
۱۴۰۱/۵/۳
این کتاب واسه شناختن مشکلات خوبه
اما کسی ک این مشکلاتو داره باید پیش یه روانشناس و یه فرد آگاه بره و ازش کمک بگیره. چون اغلب ادما واسه جلو نرفتن یه دلیل محکم دارن ک با کتاب خوندن نمیتونن اون چیزی ک میخوانو بدست بیارن... حتما باید واسه مشکلاتمون از یه مشاور خوب کمک بگیریم👌🏿
البته این کتاب بود
شامل توضیحات مختصری و یک جمع بندی خیلی کلی از کتاب‌های موفقیت شخصی به حساب می‌اومد... اما بنظرم انرژی کافی رو نداشت و برای اثر گذاری بیشتر باید با مثال همراه میشد. وقتی میگه فلان کار و بکنید با شماره گذاری اما مثالی ارائه نمیشه فقط یک سری موارد تئوری ارائه شده ست که اغلب میدونیم ولی در عمل اجرا نمیکنیم🤷🏿‌♀️ شایدم چون نمیدونیم چطور در زندگی اجرا کنیم... بنظرم این مدل کتابا باید مثال‌های واقعی کاربردی رو ارائه بده. چیزی مثل کتاب ریچل هالیس که کاملا با زندگی خودش موضوعات رو ارائه کرده.
فائقه
۱۴۰۲/۶/۱۶
کتاب خوبی نیست والبته کتاب بدی هم نیست ولی قرار نیست بیاد وبهتون راهکار نشون بده والبته برای بعضی مشکلات واقعا مشاور بهترینه چون هر زندگی مختص خودشه وبعد میگه موقع مشکلات ازش فاصله بگیر ولی نمیگه چطور؟ وقتی در ارامش زندگی میکنی ویکی برات ایجاد مزاحمت میکنه ودردسر واعصاب خوردی درست میکنه چه کنیم از بالا به مشکلات نگاه کن ولی چطور؟ هیچ راهکاری وجود نداره ولی من با این روش مشکلاتم رو حل میکنم وبه شما پیشنهاد میکنم دوست من با آدم‌های اعصاب خورد کن ارتباطت رو قطع ویا کم کن کمتر زنگ بزن یکی در میون به تلفن هاش جواب بده کوتاه حرف بزن بیشتر گوش کن حتی بله بله کن ولی کار خودت رو بکن مدتیشین کن در خونه شمع روشن کن کتاب‌های انرژی مثبت مطالعه کن ورزش کن یه دفتر آرزوها درست کن وبگو من میتوانم و... باور کن معجزه‌ها در زندگیت اتفاق میفته وحتی بگو من یه شغل عالی با در آمد عالی تر کنار آدم‌های مهربان وقدرشناس دارم وبسیار از شغلم راضی هستم و مطمئن باش این اتفاقها خواهد افتاد شک نکن قشنگم و من اینگونه زندگی‌ام رو درست ونجات دادم شما هم امتحان کن موفق باشی
اسما مهرکانی
۱۳۹۸/۳/۱۴
این کتاب واسه شناختنه مشکلات خوبه. ولی کسی ک این مشکلاتو داره باید پیش یه روانشناس بره. چون اغلب ادما واسه جلو نرفتن یه دلیل محکم دارن ک با کتاب خوندن نمیتونن اون چیزی ک میخوانو بدست بیارن. حتما باید واسه مشکلاتمون از یه مشاور کمک بگیریم
Mm
۱۴۰۱/۶/۴
کتاب خوبی بود مختصر و مفید،،، خواندنش خالی از لطف نیست ولی میتونست کاملتر باشه انگار نویسنده یکم عجله داشت خیلی مباحثی که گفته شده میتونست اموزشی تر و بهتر باشه،،، تمام مباحث باور و قانون جذب و نیروی درون همون ناخوداگاه و همه و همه، هرکدوم بحث‌های مفصلی است،،، واس هرکدوم کتابای بسیاری هست،،، آنقدر
زندگی زیباست و نعمت‌های خدا آنقدر فراوونه که هرکسی بخواد به هدفش برسه می‌تونه. آنقدر توانایی در وجود شما بانوان عزیز نهفته است که اگر بخواهید می‌توانید آن‌ها را کشف کنید و وقتی بکار بگیرید آنقدر توانمند خواهید شد که هیچ‌کس جلودار شما نخواهد بود و آنقدر قوی و قدرتمند می‌شوید که هرچقدر مشکلات سخت و ناملایمات سر راهتون قرار بگیره آن‌ها را از بالا  نگاه خواهیدکرد و خیلی راحت به شیوه‌ی درست و پیشرفته آن را حل خواهید کرد.
Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۸
فوق‌العاده جذاب و شیرین به مایادمیده که زندگی آنقدر زیباست و نعمت‌های خدا آنقدر فراوان که هر کسی بخواهد به هدفش برسه می‌تواند. آنقدر توانایی در وجود بانوان عزیز نهفته است که اگر بخواهند می‌توانند آن‌ها را کشف کنند و وقتی بکار بگیرند آنقدر توانمند خواهند شد که هیچ کس جلودارشان نخواهد بود و آنقدر قوی و قدرتمند می‌شوند که هر چقدر مشکلات سخت و ناملایمات سر راهشان قرار بگیرد آن‌ها را از بالا نگاه خواهند کرد و خیلی راحت به شیوه‌ی درست و پیشرفته آن را حل خواهند کرد. حال این کتاب جیبی که به راحتی می‌توانید آن را همیشه همراه داشته باشید، راه حل ساده ایست برای هر بانویی تا بتواند در هر شرایط و موقعیتی خیلی راحت یه روز شاد و پر انرژی را تجربه کند و یک تغییر حتی کوچک در نگرش و باورهای خود ایجاد کند.
جواد حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کتاب فاقد علامت گذاری است یعنی خیلی جاها ویرگولی نیست و همین خواندن رو سخت میکنه. در جایی میگه بکوش تا بتوانی تحسین دیگران را برانگیزی و در نگاه آنان سرافکنده نشوی (نقل به معنی) این کاملا اشتباه است. من تلاشم رو خواهم کرد اما برای خودم و نه برای نمایش برای دیگران. میخواهم سر به تن دیگرانی نباشد که بخواهند مرا قضاوت کنند تا سرافکنده نشوم. نویسنده یک واژه منفور هم بکار برده که نه پارسی است و نه تازی. تازیان گ ندارند و ما پارسیان نشان تنوین نداریم و واژه گاها یک واژه من دراوردی و بی معنی است و جمله نامفهوم است.
کتاب بیشتر رونویسی از کتابهای انگیزشی است و راهکار درست و درمانی ارائه نشده است.
Ms.Rashidi
۱۴۰۱/۶/۷
زن یعنی شاهکار خلقت، زن یعنی مخلوقی که خدا پس از آفرینشش بسیار خوشحال شد. این کتاب پیشنهاد من به تمام بانوان سرزمینم هست؛ هر زنی باید در زندگی نسبت به خودش احساس رضایت داشته باشد این مسئله در کتاب هم عنوان شده بود" زن خوشبین کسی ست که از استعدادهای باالقوه خود اگاه است، و بهترین احساسهارا خواهد در داشت" این کتاب یادگرفتم که چطور مثبت اندیش و چگونه منفی هارا از خودم دور کنم. به نظرم مهم‌ترین اصل برای هر بانو شکوفا شدن است،، و این میسر نمیشود جز کسب دانش و هنر، این همان مسئله ایست که در کتاب هم عنوان شده... بهترین باشید، چرا که بانوان لایق بهترینها هستند..!
S R
۱۳۹۸/۶/۱۸
کتاب مختصری بود و یک جمع بندی خیلی کلی از کتاب‌های موفقیت اما بنظرم انرژی کافی رو نداشت. باید با مثال همراه میشد. وقتی میگه فلان کار و بکنید با شماره گذاری اما مثالی ارائه نمیشه فقط یک سری موارد تئوری ارائه شده ست که اغلب میدونیم ولی در عمل اجرا نمیکنیم شاید چون نمیدونیم چطور اجرا کنیم. بنابراین و بنظرم این مدل کتابا باید مثال‌های واقعی کاربردی رو ارائه بده. چیزی مثل کتاب ریچل هالیس که کاملا با زندگی خودش موضوعات رو ارائه کرده.
زینب
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتاب مفیدی نیست اولا سرسری و با عجله نوشته شده دوما بعضی راهکارهاش با آموزشهای اساتید بزرگ در خصوص نیمه تاریک وجود در تضاد هست سوما به خواننده توصیه میکنه که وقتی میخوای کاری انجام بدی قبلش فکر کن ببین با انجام دادنش در نظر دیگران نمونه میشی یا نه، که این مورد سوم هم عزت نفس و خوددوستی رو نادیده میگیره. فقط قسمتی از کتاب که درباره راههای افزایش شادی بود بیشتر مواردش خوب بود.
فریدرضا نقیه
۱۴۰۱/۵/۱۶
من با نویسنده این کتاب موافقم که یک بانو می‌تواند خود را باور بکند و به رضایت از خود برسد ولی مسئله مهمّ دیگری هم هست برای خانمها که آن مادر بودن و دلسوزی‌های آن است که مراحل رضایت را پیش می‌آورد به عقیده من (باور به خود) در بعضی از این مراحل برای خانمها مفید نیست اگرچه من زن نیستم و عمق این جنسیّت را با نگاهی مردانه مطرح می‌کنم.
با تشکر از نویسنده این کتاب.
زهرا ز
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
این کتاب برای داشتن اطلاعات بیشتر و اگاهی بیشتر مناسب و خوبه ولی اینکه توقع داشته باشید با یک کتاب زندگیتون تغییر کنه نه
هر چیزی نیاز به اقدام و عمل کردن داره و اینکه صرفا نوشته‌های انگیزشی بخونیم کافی نیست در کتاب درمورد ارزش دادن به خودمون گفته ولی اینکه کاملا راهکار ارائه بده نه اما در کل کتاب اموزنده‌ای هست به شرط اینکه اقدام کنیم برای کاری
nafiseh heidari
۱۴۰۱/۷/۴
کتاب جامع و مفیدی بود و بابت نوشتنش به نویسنده تبریک میگم
اما لازم دونستم چندتا نقد وارده رو‌ بگم
۱) مطالب خیلی جامع بود و جزئیات لازم رو نداشت.
۲) راه حل‌هایی که ارائه داده بود طریقه‌ی پیاده سازی و عملیاتیشون رو نگفته بود.
۳) پرش از موضوعاتش زیاد بود
۴) ترکیبی از کتاب‌های انگیزشی اما هدف و سویه کتاب که روی چی تاکید کنه مشخص نبود.
ندا پارسا
۱۳۹۸/۹/۴
متاسفانه متن بسیار ضعیف و پراکنده است. بیشتر شبیه به مقاله اینترنتی ست و نه یک کتاب! بهتر بود به مسایل مخصوص بانوان پرداخته، و راه حل‌های جزئی و عملیاتی ارائه میشد. با آرزوی کارهای بهتر و موفقیت‌های بیشتر برای نویسنده عزیز و جوان این کتاب
راحله‌سادات شرقی‌میلانی
۱۴۰۰/۱/۵
آفرین نویسنده گرامی به مسائل خوبی اشاره کرده بودی ساده وروان بااینکه خودم
نویسنده‌ام ودراین مواردکتاب نگاشتم ولی احسن به نویسنده‌های ایرانی که جزرمان
هم چیزی دراین مواردمینویسن چقدرکتابهای نویسندگان خارجی روبخونیم
فرهنگ اونهابامافرق میکنه. ممنونم منتظرکتابهای بعدی هستم....
مشاهده همه نظرات 202

راهنمای مطالعه کتاب بانوی قدرت

برای دریافت کتاب بانوی قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.