معرفی و دانلود کتاب سکه شناس شو: راهنمای تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی سکه

عکس جلد کتاب سکه شناس شو: راهنمای تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی سکه
قیمت:
270000 تومان - 28.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سکه شناس شو: راهنمای تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی سکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سکه شناس شو: راهنمای تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی سکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سکه شناس شو: راهنمای تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی سکه

کتاب سکه شناس شو: راهنمای تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی سکه نوشتۀ فرهاد سینائی، به بررسی سیر تاریخی سکه‌های طلا در ایران می‌پردازد و اطلاعات مفیدی را دربارۀ فروشندگی آن‌ها ارائه می‌دهد.

این کتاب بهترین و کامل‌ترین منبع آموزشی با رویکرد شناخت سکه‌های طلا محسوب می‌شود که شما را در زمینۀ شناخت و تغییر و تحول سکه‌های طلا در ایران از زمان هخامنشی تا امروز همراه با تصاویر رنگی راهنمایی می‌کند و در ادامه هر آنچه که لازم است دربارۀ فروشندگی سکه بدانید می‌آموزید.

تسلط بر شناخت سکه‌های طلا اعتمادبه‌نفس شما را در حوزه کسب‌وکار مرتبط‌تان بالا می‌برد و موجب می‌شود تا با آگاهی و علم بیشتری وارد این حرفه شوید. این اثر، کتاب بسیار سودمند و کاربردی برای علاقه‌مندان و فعالان بازار سکه است تا بتوانند با آموختن نحوۀ شناخت و تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی آن به آسانی زمینۀ ورود به تجارت بازار سکه را فراهم کنند و با خیال آسوده‌تری به دنیای حرفه‌ای سکه‌شناسی و سکه‌فروشی وارد شوند.

خواندن کتاب سکه شناس شو به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای کسانی که به رشد و توسعۀ کسب و کار خود اهمیت می‌دهند و قصد دارند سطح اطلاعات پایه و اولیۀ خودشان را بالا ببرند تا بتوانند در بازار پرتلاطم سکه قدم بگذارند بسیار مفید و کاربردی است.

در بخشی از کتاب سکه شناس شو می‌خوانیم:

در دوره دوم یعنی دوره پس از اسلام، اولین سکه اسلامی که در ایران نیز به کار می‌رفت، سکه درهم سیمین عبدالملک بن مروان (خلیفه اموی) است که در سال 75 هجری به تقلیدی از درهم ساسانیان ضرب شد و تا این تاریخ در ایران سکه‌های ساسانی با انگ جدید (سکه‌های عربی - ساسانی) و در دیگر قسمت‌های قلمرو اسلامی علاوه بر این سکه‌ها، سکه‌های رومی نیز متداول بود.

پس از ضرب سکه‌های اسلامی، در ایران نیز ضرابخانه‌ها سکه‌ها را به گونه اسلامی و با همان مشخصات سکه‌های دیگر سرزمین‌های اسلامی ضرب می‌کردند. بدیهی است در حکومت‌های مختلف بنا بر مقتضای سیاست و سلیقه فرمانروایان تغییراتی جزئی و کلی در نوشته و دیگر خصیصه‌های سکه پدید می‌آمد.

عبدالملک مروان یا عبدالملک بن مروان (65 - 86 ه. ق) پنجمین خلیفه از خلفای اموی در دمشق و یکی از قدرتمندترین خلفای اموی بود و توانست بر مشکلات سیاسی که در عهدش پیش آمد، فائق آید.

عبدالملک مروان برای نخستین بار واحد پول برای جهان اسلام تعیین کرد و سکه‌های درهم و دینار را به نام خود ضرب کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با مسکوک طلا و انواع ضرب سکه‌ها
فصل دوم: سیر تاریخی سکه‌های طلا در ایران
فصل سوم: هر آنچه باید درباره فروشندگی سکه بدانیم
سخن پایانی
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سکه شناس شو: راهنمای تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی سکه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مؤلفین طلایی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات115
زبانفارسی
شابک978-622-261066-1
موضوع کتابکتاب‌های فنی حرفه‌ای، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
270000 ت - 28.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سکه شناس شو: راهنمای تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی سکه

javad mishavandan
۱۴۰۰/۷/۸
خیلی کتاب بی محتوایی هستش. دوستانی که می‌خوان سکه شناس بشن و اطلاعاتی در مورد خرید و فروش سکه بدست بیارن در نظر داشته باشن که این کتاب هبچ اطلاعات مفیدی فراتر از انچه خودتون میدونید بهتون نمیده. پر از مطالب اضافی و بدرد نخوره.
از خرید کتاب کاملا ناراضی ام
علیرضا روهی دل
۱۴۰۰/۵/۵
دست نویسنده درد نکنه ۱_این قیمت برای این کتاب زیاد است ۲_ کتاب خیلی کلی توشیح داده که اگر به هرسایتی وارد شوی همین توصیحات ارائه شده (مخصوصا سکه).
Me
۱۴۰۲/۹/۲۴
ارزش نداره با این قیمت خریداری بشه، مطلب خیلی خاص و منحصر به فردی نداره که جای دیگه نبینید
آرتابان کاویانی
۱۴۰۲/۷/۲۶
برای اطلاعات اولیه بسیار مفید است اما سکه بیشتر به کار عملی نیاز دارد و تجربی است
فرزاد عزیزی
۱۴۰۰/۱۲/۳
بد نیست، اما خوبه
Ali Abdollahian
۱۴۰۱/۲/۲۱
اطلاعات خوبی میده
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب سکه شناس شو: راهنمای تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی سکه

برای دریافت کتاب سکه شناس شو: راهنمای تشخیص سکه‌های طلا و فروشندگی سکه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.