معرفی و دانلود کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی

عکس جلد کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی

کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی از مجموعه داستان‌های تیم بازنده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تصویری کودک نیویورک تایمز است که به شرح تجربه‌های کارآگاهانه پسربچه‌ای بازیگوش به نام تیم می‌پردازد. تیم این بار باید کره‌ی جغرافی مدیر مدرسه را که دزدیده شده، پیدا کند.

موضوع کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی چیست؟

در این کتاب دست نوشته‌های طنزآمیز پسر بچه‌ای به نام تیم بازنده را می‌خوانید. او پسری عادی نیست و دوست صمیمی‌اش خرسی قطبی به نام «بزرگ» است. تیم یک آژانس کارآگاهی دارد که در آن پرونده‌های مختلفی را بررسی می‌کند؛ از پرونده‌ ناپدید شدن خوارکی‌های دوستش تا روبه‌رو شدن با دختری که ادعای کارآگاهی دارد. اگر کسی پروژه‌ای را بر عهده‌ی آن‌ها بگذارد با اینکه در عین خلاقیت به دنبال راه حل می‌گردند، اما چیزی جز خرابکاری به دست نمی‌آورند!!

استفان پاستیس (Stephan Pastis) در کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی (Now Look What You've Done) شما را درگیر قصه‌های خنده‌دار تیم و دستیارش می‌کند که برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. اگر قصد دارید در آینده کارآگاه شوید، پس ماجراهای تیم را در این مجموعه دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های تیم بازنده:

هدف اصلی مجموعه تیم بازنده (Timmy Failure)، آموزش مهارت‌های اقتصادی و اجتماعی به کودکان است. ماجرای روبه‌رو شدن تیم با مشکلاتی که با خانواده، دوستان، مدرسه و... دارد شما را بسیار می‌خنداند و به بچه‌ها آموزش می‌دهد تا بتوانند راه‌حلی مناسب برای حل مشکلاتشان پیدا کنند.

کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی مناسب چه کسانی است؟

این اثر دوست داشتنی و آموزنده برای کودکان رده‌ی سنی 8 تا 12 سال مناسب است و آن‌ها را ساعت‌ها سرگرم ماجراهای خنده‌دار می‌کند.

استفان پاستیس را بیشتر بشناسیم:

استفان پاستیس از همان کودکی عاشق نقاشی بود. چاره‌ی دردش نقاشی کشیدن بود. هر وقت بیمار می‌شد و ناچار بود در رختخواب استراحت کند، مادرش مداد و کاغذ برایش می‌آورد تا نقاشی کند و سرگرم شود. اما وقتی بزرگ شد در دانشگاه رشته‌ی علوم سیاسی خواند. تازه بعد هم به دانشکده‌ی حقوق رفت، ولی در تمام این مدت نقاشی کشیدن را کنار نگذاشت. همین عشقش به نقاشی باعث شد آخر سر دست به کار شود و یک عالم کتاب مصور خلق کند. مجموعه‌ی تیم بازنده یکی از آن‌هاست.

در بخشی از کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی می‌خوانیم:

چه عمه‌ی پرنده باشه و چه نباشه، پروندهی نانزیو بندیچی نباید معطل بمونه و باید بهش رسیدگی بشه. برای همین دوباره رفتم خونه‌ی نانزبو و متهم‌های پرونده رو پشت سر هم ردیف کردم.

رولو توکاس هم جزوشون بود. گفتم: «رولو، صاف بایست. این به مأموریت رسمی پلیسیه.» رولو گفت: «ولی من کار دارم و باید گزارشی از یه کتاب بنویسم.» گفتم: «حرف نزن. حواسم پرت میشه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی
نویسنده
مترجممریم فتاح زاده
ناشر چاپیانتشارات سیمای شرق
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-600-6628-57-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی

برای دریافت کتاب ببین چه دسته گلی به آب دادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.