معرفی و دانلود کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن

عکس جلد کتاب تیمی کارناگاه  4: دزدی قرن
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن

کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن نوشته‌ی استفان پاستیس، ماجراهای معمایی و خنده‌دار تیمی خرابکار است که در این داستان ماموریت پیدا می‌کند تا پول‌های به سرقت رفته در خیریه را پیدا کند.

موضوع کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن چیست؟

تیمی پسر بچه‌ای 11 ساله و بامزه است که تصور می‌کند باهوش‌ترین و بهترین کارآگاه دنیا است؛ او دوست و دستیاری عجیب به نام «گنده» دارد؛ گنده یک خرس قطبی تنبل و بی‌حال است و به نظر می‌آید که می‌تواند بدترین دستیار کارآگاه در جهان باشد.

در داستان دزدی قرن (Sanitized for Your Protection) تودی در یک خیریه برای پسری فقیری که نمی‌تواند برای خودش کتاب بخرد، پول جمع می‌کند؛ پس از پایان مراسم خیریه و بعد از شمردن پول‌ها، تودی متوجه می‌شود که مقدار زیادی پول به سرقت رفته است. او فوری با تیمی تماس می‌گیرد تا معمای پول‌ها را حل کند و هر چه زودتر دزد را پیدا کند اما باید دید که تیمی می‌تواند بدون دردسر پول‌ها را پیدا کند؟

درباره‌ی مجموعه تیمی کارناگاه:

استفان پاستیس (Stephan Pastis) از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز با قلم طنزآمیز و هنرمندانه‌اش داستان‌هایی پرانرژی و فوق‌العاده جذابی را در مجموعه تیمی کارناگاه (Timmy Failure) برای کودکان خلق کرده است. عنصر قالب ماجراهای این مجموعه طنز است که با خواندن آن کودکان علاوه بر اینکه به خوبی سرگرم می‌شوند، اوقات بسیار خوبی را نیز سپری خواهند کرد.

در هر جلد این مجموعه، معماهایی در داستان مطرح می‌شود که گروه کاراگاهی بامزه‌ تیمی آن‌ها را دنبال می‌کنند. ریتم ماجراها تند و هیجان‌انگیز است و کودکان به خوبی با قهرمان اصلی داستان یعنی تیمی، ارتباط برقرار می‌کنند و با شور و اشتیاق حوادث و اتفاقات کتاب را دنبال می‌کنند. همچنین این اثر رابطه میان مادر و فرزند را به شکلی عمیق و زیبا به تصویر کشیده است که به تقویت رابطه بهتر میان کودک و مادر کمک می‌کند. خواندن داستان‌های تیمی کارناگاه تجربه‌ای دلچسب و لذت‌بخش برای کودکان خواهد بود. یک فیلم سینمایی اقتباس شده از جلد اول این مجموعه هم در سال 2020 منتشر شده است.

کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن مناسب چه کسانی است؟

ماجراهای طنزآمیز و مهیج این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال دلچسب و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن می‌خوانیم:

پاپ یاب بازارچه‌ی کیک و ماشین شویی و مسابقه‌ی دوچرخه سواری برگزار کرد تا به اندازه‌ی کافی پول جمع کند و برای برگی پلیمکین بینوا، کتاب بخرد. پولی که جمع شد، این قدر بود: «صفر دلار و دوازده سنت.» این را نونزیو بندیسی، نایب رئیس پاپ یاب، با صدای بلند خواند.

تودی تولولوی حیرت زده در جلسه‌ی ماهیانه‌ی پاپ یاب، با تعجب گفت: «چی؟! دوباره بخون ببینم، مادام نایب رئیس.»
نونزیو جواب داد: «من پسرم! نمی‌تونی بهم بگی مادام.» «حالا هرچی! دوباره بخونش.» نونزیو جمع پول‌ها را دوباره خواند. تودی تولولو گفت: «این غیرممکنه! توی جلسه‌ی قبلیمون صدوبیست دلار داشتیم و حتی یه سنت هم خرج نکردیم.»
نونزیو به دفتر حساب نگاه کرد و گفت: «نمی دونم چی باید بهت بگم. اینجا پولی نیست.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن
نویسنده
مترجمزهره خرمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات257
زبانفارسی
شابک978-600-462-089-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن

برای دریافت کتاب تیمی کارناگاه 4: دزدی قرن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.