معرفی و دانلود کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها

عکس جلد کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها

کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها نوشته‌ی استفان پاستیس، ماجراهای خنده‌دار و سرگرم‌کننده پسر بچه‌ای متفاوت به نام تیمی خرابکار را به تصویر می‌کشد که خیال می‌کند بهترین کارآگاه جهان است و همراه با دوست عجیبش، گروهی را تشکیل داده‌اند تا سرنخ‌ها را دنبال کرده و معماهای داستان را حل کنند.

موضوع کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها چیست؟

تیمی پسر بچه‌ای 11 ساله و بامزه است که تصور می‌کند باهوش‌ترین و بهترین کارآگاه دنیا است؛ او دوست و دستیاری عجیب به نام «گنده» دارد؛ گنده یک خرس قطبی تنبل و بی‌حال است و به نظر می‌آید که می‌تواند بدترین دستیار کارآگاه در جهان باشد.

گنده و تیمی در داستان خرابکاری‌های بی‌انتها (Mistakes Were Made) باید کلی معما مثل گم شدن همستر مرده، آبنبات‌های گمشده و... را حل کنند و در عین حال از رقیبشان هم بهتر باشند! اما یک پسر بچه ساده‌لوح و یک خرس قطبی تنبل چگونه قرار است بهترین تیم کارآگاهی جهان باشند؟! برای جواب این سوال ماجراهای دوست داشتنی تیمی و گنده را دنبال کنید...

درباره‌ی مجموعه تیمی کارناگاه:

استفان پاستیس (Stephan Pastis) از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز با قلم طنزآمیز و هنرمندانه‌اش داستان‌هایی پرانرژی و فوق‌العاده جذابی را در مجموعه تیمی کارناگاه (Timmy Failure) برای کودکان خلق کرده است. عنصر قالب ماجراهای این مجموعه طنز است که با خواندن آن کودکان علاوه بر اینکه به خوبی سرگرم می‌شوند، اوقات بسیار خوبی را نیز سپری خواهند کرد.

در هر جلد این مجموعه، معماهایی در داستان مطرح می‌شود که گروه کاراگاهی بامزه‌ تیمی آن‌ها را دنبال می‌کنند. ریتم ماجراها تند و هیجان‌انگیز است و کودکان به خوبی با قهرمان اصلی داستان یعنی تیمی، ارتباط برقرار می‌کنند و با شور و اشتیاق حوادث و اتفاقات کتاب را دنبال می‌کنند. همچنین این اثر رابطه میان مادر و فرزند را به شکلی عمیق و زیبا به تصویر کشیده است که به تقویت رابطه بهتر میان کودک و مادر کمک می‌کند. خواندن داستان‌های تیمی کارناگاه تجربه‌ای دلچسب و لذت‌بخش برای کودکان خواهد بود. یک فیلم سینمایی اقتباس شده از جلد اول این مجموعه هم در سال 2020 منتشر شده است.

کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های مفرح این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال لذت‌بخش و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها می‌خوانیم:

خانه‌ی گنده در قطب شمال در حال آب شدن بود؛ پس همین طور دربه در دنبال غذا می‌گشت و جلو می‌آمد، تا اینکه رسید به ظرف غذای گربه‌ی من! حالا حدودأ 5000 کیلومتری از خانه‌ی قبلی‌اش دور شده است. بله! حتما با خودتان می‌گویید این همه راه، آن هم برای پیدا کردن غذای گربه؟! خب، واقعیتش این است که ما برای گربه مان غذاهای خیلی خوبی می‌خریم. البته متأسفانه گربه‌ام الان توی بهشت گربه‌هاست (شاید هم توی سرزمین گربه‌های بد، چون هیچ وقت خوش اخلاق نبود، اما این خرس قطبی هنوز پیش من است.

آن اوایل، گنده از خودش پشتکار و اعتبار زیادی نشان داد؛ برای همین هم من راضی شدم در کنارم به عنوان دستیار کار کند. اما بعد معلوم شد که همه‌ی داستان آن پشتکار و اعتبار، نقشه بوده! همه‌ی خرس‌های قطبی همین کار را می‌کنند و من اصلا نمی‌خواهم درباره‌اش حرف بزنم؛ یا حتی دربارهی اینکه مجبور شدم اسم دفترمان را به خاطر او عوض کنم. الان کارت ویزیتمان این شکلی شده است: دفتر کارآگاهی خرابکار گنده ما هرگز خرابکاری نمی‌کنیم؛ اسممان غلط انداز است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها
نویسنده
مترجمزهره خرمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات297
زبانفارسی
شابک978-600-462-086-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها

برای دریافت کتاب تیمی کارناگاه 1: خرابکاری‌های بی‌انتها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.