معرفی و دانلود کتاب تیمی کارناگاه 5: ماموریت مخفی

عکس جلد کتاب تیمی کارناگاه 5: ماموریت مخفی
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تیمی کارناگاه 5: ماموریت مخفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تیمی کارناگاه 5: ماموریت مخفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تیمی کارناگاه 5: ماموریت مخفی

کتاب تیمی کارناگاه 5: ماموریت مخفی نوشته‌ی استفان پاستیس، ادامه‌ی ماجراهای مفرح تیمی خرابکار را به تصویر می‌کشد؛ در این داستان او دیگر اجازه‌ ندارد کارآگاه باشد و به نوعی ممنوع‌الکار شده است.

موضوع کتاب تیمی کارناگاه 5: مأموریت مخفی چیست؟

تیمی پسر بچه‌ای 11 ساله و بامزه است که تصور می‌کند باهوش‌ترین و بهترین کارآگاه دنیا است؛ او دوست و دستیاری عجیب به نام «گنده» دارد؛ گنده یک خرس قطبی تنبل و بی‌حال است و به نظر می‌آید که می‌تواند بدترین دستیار کارآگاه در جهان باشد.

مادر تیمی حل معماها و کارآگاهی کردن را برای او ممنوع کرده است. تیمی اجازه ندارد کارآگاه باشد چون دفعه‌ی قبل به خاطر کاراگاه بودن از مدرسه فرار کرده بود. شرط مادر تیمی برای اینکه اجازه‌ دهد تا او دوباره کارآگاه شود این است که تیمی در مدرسه پسر خوبی باشد و تکالیفش را انجام دهد. اگر شما کتاب مأموریت مخفی (The Book You're Not Supposed to Have) را نخوانید، ممکن است دنیای کارآگاهی برای همیشه برای تیمی تمام شود...

درباره‌ی مجموعه تیمی کارناگاه:

استفان پاستیس (Stephan Pastis) از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز با قلم طنزآمیز و هنرمندانه‌اش داستان‌هایی پرانرژی و فوق‌العاده جذابی را در مجموعه تیمی کارناگاه (Timmy Failure) برای کودکان خلق کرده است. عنصر قالب ماجراهای این مجموعه طنز است که با خواندن آن کودکان علاوه بر اینکه به خوبی سرگرم می‌شوند، اوقات بسیار خوبی را نیز سپری خواهند کرد.

در هر جلد این مجموعه، معماهایی در داستان مطرح می‌شود که گروه کاراگاهی بامزه‌ تیمی آن‌ها را دنبال می‌کنند. ریتم ماجراها تند و هیجان‌انگیز است و کودکان به خوبی با قهرمان اصلی داستان یعنی تیمی، ارتباط برقرار می‌کنند و با شور و اشتیاق حوادث و اتفاقات کتاب را دنبال می‌کنند. همچنین این اثر رابطه میان مادر و فرزند را به شکلی عمیق و زیبا به تصویر کشیده است که به تقویت رابطه بهتر میان کودک و مادر کمک می‌کند. خواندن داستان‌های تیمی کارناگاه تجربه‌ای دلچسب و لذت‌بخش برای کودکان خواهد بود. یک فیلم سینمایی اقتباس شده از جلد اول این مجموعه هم در سال 2020 منتشر شده است.

کتاب تیمی کارناگاه 5: مأموریت مخفی مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های طنزآمیز و سرگرم‌کننده‌ی این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال دوست ‌داشتنی و جالب است.

در بخشی از کتابتیمی کارناگاه 5: مأموریت مخفی می‌خوانیم:

اجازه نداری کارهای کارآگاهی بکنی.»
مادرم این را می‌گوید.
می‌پرسم: «چند وقت؟»
قبلا بهت گفته‌م.»
ولی تو گفتی شیش ماه!»
منظورمم همون شیش ماه بود.»
«ولی آخه شیش ماه؟ اینجوری آژانسم رو نابود می‌کنی!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تیمی کارناگاه 5: ماموریت مخفی
نویسنده
مترجمزهره خرمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات257
زبانفارسی
شابک978-600-462-090-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تیمی کارناگاه 5: ماموریت مخفی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تیمی کارناگاه 5: ماموریت مخفی

برای دریافت کتاب تیمی کارناگاه 5: ماموریت مخفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.