معرفی و دانلود کتاب بر دستانت بوسه می‌زنم

عکس جلد کتاب بر دستانت بوسه می‌زنم
قیمت:
55600 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بر دستانت بوسه می‌زنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بر دستانت بوسه می‌زنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بر دستانت بوسه می‌زنم

کتاب بر دستانت بوسه می‌زنم نوشته‌ی مریم یسلیانی به داستان زندگی دختر یتیمی به نام پرستو می‌پردازد که در کودکی پدر خود را از دست داده و با مادر تنهای خود به سختی زندگی می‌گذراند. او به نظر خودش زندگی حقیری دارد اما دست روزگار همه‌چیز را تغییر می‌دهد.

مریم یسلیانی در کتاب پیش رو به احساسات و روابط پر فراز نشیب مادر و دختری تنها می‌پردازد. پرستو دیگر دختر جوانی است اما پر از عقده؛ عقده‌ی بی‌پدری و زندگی سخت، دل او را سخت کرده است و مادر او هم کاری جز گریه کردن و نوشتن خاطرات انجام نمی‌دهد. پرستو که فکر می‌کند در زندگی شانسی نداشته روزی مادرش سکته می‌کند و در این وانفسا با خواستگار سمج خود روبرو می‌شود و... .

رمان بر دستانت بوسه می‌زنم در ستایش زندگی و شگفتی‌های آن است و مریم یسلیانی، نویسنده‌ی این کتاب، در اوج ناامیدیِ شخصیت اصلی داستان به شما کورسوی امیدی نشان می‌دهد. این رمان همچون زندگی حقیقی تمام تلخی‌ها و شیرینی‌ها را در کنار هم دارد.

در بخشی از کتاب بر دستانت بوسه می‌زنم می‌خوانیم:

لبخند تلخی زدم و خودم را از آغوشش جدا کردم و کورمال کورمال به اتاقم رفتم. چقدر از پیتر متنفر بودم که برای تسخیر قلبم به هر حیله‌ای چنگ می‌زد. روی زمین خوابیدم و ملحفه‌ای را چون مردگان روی بدن و صورتم کشیدم و به تار و پود آن خیره شدم. در باز شد و صدای عمو را که آمیخته با وحشت بود را شنیدم. پُر از نفرت شده بودم و به سختی خودم را کنترل می‌کردم که درشتی نکنم. حوصله‌ی شنیدن حرف‌های فریبنده‌اش را نداشتم. حرف‌هایی که دیگر هیچ تأثیری روی من نداشت. با تسلیم چهره‌ی دگرگون شده او و با صدایی غم گرفته و حسرتی وافر گفتم:

- من زنده‌ام عمو؛ اصلاً نگران من نباشید.

جدی و متوقعانه پرسید: این کارها چیه که میکنی؟

آهی کشیدم و گفتم: چرا نمی‌گذارید به حال خودم باشم و آزاد باشم.

جلوتر آمد و با خشمی آشکار گفت: تو می‌خواهی با یک پسر خارجی که زبونت رو نمی‌فهمه ازدواج کنی؟ می‌خواهی خودت رو بدبخت کنی؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بر دستانت بوسه می‌زنم
نویسنده
ناشر چاپینشر هنر پارینه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات448
زبانفارسی
شابک978-600-5981-53-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
55600 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بر دستانت بوسه می‌زنم

برای دریافت کتاب بر دستانت بوسه می‌زنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.