معرفی و دانلود کتاب صوتی پرنده من

عکس جلد کتاب صوتی پرنده من
قیمت:
58000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرنده من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرنده من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پرنده من

کتاب صوتی پرنده من که یکی از مشهورترین آثار فریبا وفی به شمار می‌آید شما را با خود به دنیای زنان خانه‌دار می‌برد و با پیچیدگی‌های ذهنی آن‌ها آشنا می‌سازد. این رمان تاکنون به زبان‌های بسیاری ترجمه شده و در سطح جهانی مورد تحسین‌های بسیاری قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی پرنده من:

رمان جذاب پرنده‌ی من (My Bird) شما را با زندگی و افکار زنانه آشنا می‌سازد. راوی این کتاب زن متأهلی است که برای‌تان از روزمرگی‌هایی مثل مراقبت از کودکان، رسیدگی به امور منزل و.. می‌گوید. همسر او مردی به نام امیر است که شخصیت بلندپروازی دارد و در درجه‌ی نخست به رویاهای خود توجه دارد و در خیالات غرق شده است. او نسبت به همسر خود بی‌وفا نیست، اما شوهر دلسوزی نیز به شمار نمی‌آید و بی‌توجهی‌هایش راوی داستان را آزار می‌دهد. شخصیت اصلی داستان برای شما از احساسات، عواطف، زنانگی، مادری و... می‌گوید و شما را به دنیای خود راه می‌دهد، دنیایی که در آثار اندکی به آن توجه می‌شود.

رمان مشهور و پرطرفدار پرنده‌ی من روایت خطی ندارد و مانند ذهن آشفته و سرگردان راوی دائماً در رفت و آمد است اما داستان بسیار جذاب و خوش‌خوانی دارد که شما را شیفته‌ی خود می‌کند. نام فریبا وفی (Fariba Vafi) با این کتاب بر سر زبان‌ها افتاد و توانست خود را به عنوان نویسنده‌ای حرفه‌ای معرفی نماید.

جوایز و افتخارات کتاب پرنده من:

- برنده‌ی جایزه بهترین رمان سال 1381
- برنده‌ی جایزه سومین دوره جایزه هوشنگ گلشیری سال 1382
- برنده‌ی جایزه دومین دوره جایزه ادبی یلدا سال 1382
- تقدیر از سوی بنیاد جایزه ادبی مهرگان 1382
- تقدیر از سوی جایزه ادبی اصفهان 1382

نکوداشت‌های کتاب صوتی پرنده من:

- پرنده من رمان خوبی از نارضایتی شهری و خانگی است. روایتی خوب از ناهنجاری‌های مدرن که بسیار جذاب است زیرا شخصیت اصلی آن یک زن عادی است و نه یکی از روشنفکران بی‌حوصله. (Complete Review)

- وفی از طریق پرنده من قادر است خواننده را به دنیایی بیاورد که اغلب نادیده گرفته شده، اشتباه فهمیده شده و برای نشان دادن جامعه، شخصیت‌ها و رویاهای پرجنب ‌و جوش و غنی به کلیشه تبدیل شده است. (Multicultural Review)

کتاب صوتی پرنده من مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید با دنیای زنان به خصوص زنان خانه‌دار آشنا شوید، این رمان بهترین گزینه برای شماست و مطمئن باشید که از شنیدن آن پشیمان نخواهید شد.

با فریبا وفی بیشتر آشنا شویم:

فریبا وفی در بهمن ماه سال 1341 در شهر تبریز به دنیا آمد. او که یکی از نویسندگان موفق ایرانی به شمار می‌آید که تاکنون توانسته است جوایز بسیار معتبری را به دست آورد. آثار او به زبان‌های سوئدی، روسی، عربی، ژاپنی، ترکی، آلمانی و انگلیسی ترجمه شده‌اند و در نشریات معتبری نیز به انتشار رسیده‌اند. از میان کتاب‌های وی می‌توان به رویای تبت، ترلان، در راه ویلا و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی پرنده من می‌شنویم:

ساختمان بزرگی را که امیر نصف عمرش در آن‌جا می‌گذرد دیده‌ام، آدم‌هایش را هم همین‌طور. اخلاقشان را می‌شناسم می‌دانم کی بچه دارد و کی ندارد و مشکل از زن است یا مرد. می‌دانم کی ترک است و کی اصفهانی، چه کسی خسیس است و چه کسی دست و دلباز. چه کسی پیچیده است و چه کسی ساده و بی‌شیله پیله.

امیر حرفی نقل می‌کند و من می‌دانم حرف از دهان چه کسی درآمده است، جوکی تعریف می‌کند و من می‌توانم حدس بزنم چه کسی تعریف کرده و چه کسی بیشتر از همه به آن خندیده است.

امیر می‌رود تو نخ آدم‌ها و من هم آهسته پشت سرش راه می‌افتم؛ امروز رفته تو نخ حسینی و حکایت تازه‌ای برایم دارد. زن حسینی بهش خیانت می‌کنه.

- منیژه؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
52 دقیقه
قسمت اول
67 دقیقه
قسمت دوم
86 دقیقه
قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پرنده من
نویسنده
راویشهین نجف زاده
ناشر چاپینشر مرکز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
58000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پرنده من

مریم مهدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
پرنده من - فریبا وفی
من لیسانس ادبیات فارسی دارم. یادمه تو دوران دانشجویی توی کلاس هامون که راجع به داستان نویسی بود اسم خانم فریبا وفی و گلی ترقی زیاد آورده می‌شد.
از همون دوران تو ذهنم بود که کتابهای ایشون را بخونم و بالاخره فرصتی دست داد که اولین کتابم را از ایشون تونستم بخونم.
حقیقتش این
بود که انتظار یه اثر به یادماندنی تر داشتم ولی این کتاب را معمولی یافتم.
البته سبک نگارششون یه جورایی متفاوت و شیرین بود ولی من هنوز زویا پیرزاد و مریم حسینیان را بیشتر می‌پسندم و دوست دارم. شاید اگر اجرا و صدای جذاب تری داشت الان نظرم فرق می‌کرد.
از بس کتاب‌های صوتی گوش دادم به جرات می‌تونم بگم با این سیستم نوین مطالعه کتاب (کتاب‌های گویا) واقعا یکی از گزینه‌های مهم پسند شدن یک کتاب، نحوه اجر و خوانش آن است.
ولی حال و هواش باعث شد یاد روزهای دانشجویی و بحث‌هایی که سرکلاس‌های ادبیات معاصر داشتیم بیفتم و برام جالب بود.
ممنون از کتابراه که با سیستم نقد و کامنت کتابها هم به تصمیم گیری برای انتخاب کتاب بهتر کمک می‌کنه و هم بابت امتیازهایی که بهمون میده باعث میشه از تخفیفات و فرصت‌های خوبی برای ارزان خریدن کتابها استفاده کنیم.
Behshad
۱۴۰۱/۱۰/۱
واقعیت این که من اصلا نفهمیدم چی شد😐 نمیدونم چیز‌هایی که تعریف می‌کرد واقعی بود یا یاد خاطرات گذشته میکرد؟! در هر صورت من اصلا لذت نبردم ولی چون سرجمع به کمتر از ۴ ساعت طول می‌کشید همش رو گوش دادم به امید این که شاید اخر داستان تمام چیزهای نامفهوم مشخص بشه که متاسفانه نشد. من این کتاب رو اصلا پیشنهاد نمیکنم. موفق باشید
مهرناز نورآذر
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
علی رغم زیبایی و جادوی قلم فریبا وفی و تکنیک‌های زیبای نویسندگی متاسفانه در ایجاد عمق احساس ناتوان بود و علیرغم فرار از تلاش کلیشه‌ی یک زن خانه دار در دام همون کلیشه گرفتار شده‌بود
Elaheh kamand
۱۴۰۱/۵/۲۶
ضمن اینکه نگارش تناقضات و احساسات یک زن در جامعه‌ی ایرانی با قلم خانم وفی عالیه واقعا، بیان و صدای خانم نجف زاده هم بی نظیره♥️🙏🏼ممنون از شما
فاطمه مرادی
۱۴۰۰/۲/۲۹
توصیفات کتاب خیلی ملموس و شفافِ، انگار همه ما خانم‌ها یکبار هم شده این افکارو از سر گذروندیم. قلم روان نویسنده هم واقعی تر کرده داستان رو
سمیرا نصیری
۱۴۰۰/۹/۱۰
اصلا جذاب نبود و برای معدود دفعه است که از یک کتاب کوچکترین لذتی نمیبرم
کاملا گیج کننده و نامفهوم بود و صدای گوینده هم هیچ جذابیتی نداشت
شقایق شفیع پور
۱۴۰۱/۹/۲۸
با توجه به سر و صدایی که این اثر به راه انداخته بود، چندان دلچسب نبود. آثار دیگه خانم وفی به مراتب زیباتره به نظرم
فاطمه هاشمی زاده
۱۴۰۰/۲/۱۷
کتاب خوبی بود، خیلی از تجربه‌ها و حس هاش آشنا بود، انگار همه یه جورایی تجربه کردیم
آریسا محمدی
۱۴۰۱/۵/۱
قلم خانم وفی مشخص هست. سلیس و روان گویی که با داستان زندگی میکنی
ناهید حیدری
۱۴۰۰/۸/۱
به نسبت کتابهای دیگهاثر ایشون زیاد جالب نبود ولی ارزش خوندنش رو داره
m salimi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
اصلا نپسندیدم بازم خودتوت می‌دونید
م محسنی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خیلی خیلی بد بود حیف وقت
Banafshe S
۱۴۰۰/۸/۳
بد نبود خیلی خوبم نبود
شبنم اخگر
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
خیلی کتاب قشنگی ست
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پرنده من

برای دریافت کتاب صوتی پرنده من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.