معرفی و دانلود کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار

عکس جلد کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار

کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار نوشته‌ی راضیه محمدی خانکهدانی، نخست شما را با مفهومی آشنا می‌کند که در جهان امروز توجه زیادی به آن می‌شود، سپس به بررسی عوامل کلیدی می‌پردازد که سبب موفقیت دورکاری در سازمان‌ها خواهد شد.

درباره کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار:

به طور کلی دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم سرشار از تغییر و تحول است، ‌تاریخ و پیشینه ما نیز چیزی جز تغییر و تحول نیست. با این وجود روند این تحولات در دهه‌های اخیر شتاب چشمگیری داشته و چهره متفاوتی به خود گرفته است. تغییراتی که سازمان‌ها و کارکنان را مجبور به اتخاذ تصمیمات جدی و پیشگیرانه برای آمادگی با این تحولات می‌نماید. یکی از این تدبیرها استفاده از طرح‌های کار از راه دور مبتنی بر تجهیزات ارتباطی و رایانه‌ای است.

دورکاری پیشینه و سابقه درخشانی در بسیاری از کشورهای جهان دارد. به طوری که در آمریکا، فنلاند و خیلی از کشورهای اروپایی به اجرا درآمده و موفقیت چشمگیری داشته است، با این تفاوت که شرایط دورکاری در این کشورها بدین صورت نیست که کارمند در خانه بنشیند و بی‌تحرک باشد؛ بلکه کارمند امکان دارد به مأموریت‌های اداری خاص برود، به شهرهای مختلف سفر کند و در عین‌ حال وظیفه‌ای که به او محول شده را انجام دهد. در واقع اگر این کشورها در اجرای دورکاری موفق عمل کرده‌اند به این خاطر است که آن‌ها کارمند دورکار را اینچنین تعریف می‌کنند نه اینکه کارمند برود در منزل خود بنشیند و کار اداری محوله را انجام بدهد.

کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار مناسب چه کسانی است؟

مطالعۀ این کتاب به مدیران و رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌ها و صاحبان کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار می‌خوانیم:

دورکاری به عنوان یک پدیده سازمانی و به تبع آن به عنوان یک پدیده سازمانی می‌تواند دارای مزایا و معایبی باشد و نحوه پیاده‌ سازی این روش کاری در سازمان نیز می‌تواند برمیزان بروز و شدت اثر هر یک از این معایب و مزایا مؤثر باشد. به طوری که با اجرای مناسب و مدبرانه برنامه دورکاری در سازمان می‌توان بر شدت اثرگذاری مزایای آن افزود و از شدت اثرگذاری معایب آن کاست. بدین ترتیب هرقدر از میزان پیاده سازی مناسب آن کاسته شود، معایب آن اثرات خود را بیشتر نمایان خواهد کرد و مجال بروز مزایای آن نیز کمتر خواهد شد. از طرفی نیز باید توجه داشت که مزایای ذکر شده برای دورکاری در همه روش‌ها به یک اندازه نبوده و علاوه بر این با توجه به بسترهای سازمانی و اجتماعی که دورکاری در آن پیاده می‌شود. سطح نمود مزایای دورکاری متفاوت خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کلیات تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
فصل چهارم: یافته‌های تحقیق (شامل یافته‌های توصیفی و آزمون فرضیه/ فرضیات)
فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرنام
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-600-7608-16-6
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار

برای دریافت کتاب بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان‌های دورکار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.