معرفی و دانلود کتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی

عکس جلد کتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی

کتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی نوشته‌ی حسن امرایی در چهار فصل به مباحث مختلف شیمی محاسباتی می‌پردازد. نویسنده‌ی کتاب حاضر برای تفهیم هرچه بهتر و ساده‌سازی مطالب مطرح‌شده در آن، درجای‌جای این اثر از تصاویر، جداول و نمودارهای مختلف استفاده کرده است. همین امر در یادگیری سریع‌تر و راحت‌تر مطالب، یاری‌گر شما خواهد بود. در صفحات پایانی، فصلی تحت عنوان نتایج و بحث آورده شده است که می‌توان گفت مروری است بر تمام مطالب مطرح‌شده در کتاب. این مرور در به خاطر‌ سپاری مباحث، کمک قابل‌توجهی به شما خواهد کرد.

کتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی، برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر را به دانشجویان رشته‌ی شیمی و فعالان در این زمینه، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی می‌خوانیم

در چند دهه گذشته، مطالعات تحقیقاتی برای طراحی و سنتز مواد با خواص نوری غیرخطی (NLO) به دلیل کاربرد بالقوه آن‌ها در دستگاه‌های نوری انجام شده است. این مواد به علت برهمکنش با میدان‌های الکترومغناطیسی، بزرگی با فرکانس و فاز متفاوت را ایجاد می‌کنند. قدرت پاسخ نوری به خواص الکتریکی کل ماده دارد. شایان ذکر است که تعیین کننده خواص الکتریکی از روش تجربی با مشکلاتی است که از طریق روش نظری می‌تواند بر اساس مکانیک کوانتومی ابزار و جایگزین مناسبی برای غلبه بر این مشکل است. مطالعات خواص نوری‌غیرخطی (NLO) مرتبه دوم و مرتبه سوم بر روی ترکیبات علی طی دو دهه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است. بخش‌های عمده این مواد نمونه‌ای از مواد معدنی شامل موارد مشابه یا بهتر خارج از رزونانس، سریع پاسخ‌دهی، کم هزینه و یا مقرون به صرفه بودن است. اما بارزترین ویژگی مواد آلی، تنظیم ویژگی‌های چنین موادی برای افزایش اثر NLO خاص فقط با طراحی ساختار شیمیایی آن است. همچنین این قابلیت‌ها به‌عنوان قابلیت‌های بسیار خوب این قابلیت را می‌دهد تا متعارفی را که برای پردازش و تشکیل دستگاه‌ها مهم هستند، ترکیب کنند.

یک نمونه از سیستم‌های یک‌بعدی p کنژوگه با استخلاف‌های گیرنده و گیرنده انتهایی هستند که با کسب فوق‌قطبش‌پذیری معقول و قابل توجه قابل توجهی برای ویژگی‌های درجه دومNLO به دست آوردند. در میان ترکیبات مختلف می‌توان به دی‌هیدربنزو [n] آنولنها اشاره کرد. دی‌هیدربنزو [n] آنولن‌ها و ماکروسیکل‌های فنیل‌دی‌استیلن مربوط به عنوان پیش‌ماده بالقوه برای انواع پلیمرهای رسانای غنی از کربن مورد بررسی قرار گرفته و حتی از نظر تئوری به‌عنوان آلوتروپیک‌های کربنی پیش‌بینی شده‌اند. علاوه بر نور براین، دی‌هیدربنزو [n] آنولن‌ها و سایر مولکول‌های آلی مشابه برای کشف مواد الکترونیکی و جدید استفاده می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1. مقدمه
فصل 2. شیمی محاسباتی
فصل 3. نتایج و بحث
فصل 4. منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-622-284-283-3
موضوع کتابکتاب‌های شیمی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی

برای دریافت کتاب بررسی نظری اثر استخلاف در ساختار و بهبود خواص الکترونی ترکیبات آنولی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.