معرفی و دانلود کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC

عکس جلد کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC
قیمت:
۱۴۵۰۰۰ ۱۳۰,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC

کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC، از سری کتاب‌های آموزشی متمرکز بر ماشین‌افزارها، کنترل عددی و برنامه‌نویسی است. این کتاب که توسط محسن لطفی، از اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی حرفه‌ای نوشته شده، منبع خوبی برای یادگیری اپراتوری CNC و برنامه‌نویسی آن است. مطالعه‌ی کتاب پیش رو در کنار به‌کارگیری نرم‌افزار معرفی‌شده در آن، ثمرات مفیدی را به همراه خواهد داشت.

درباره‌ی کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC

این روزها، عدم محدودیت استفاده از ماشین‌‌های CNC به صنایع عظیم و گسترش به‌کارگیری آن‌ها، هر دانشجو و علاقه‌مندی را به سوی مطالعه‌ی بیشتر در این زمینه سوق می‌دهد. پیش از این دستگاه‌های کنترل عددی کامپیوتری تنها در صنایعی چون هوا فضا، خودروسازی و صنایع نیروگاهی استفاده می‌شدند. اما با ورود ماشین‌های CNC به فرایندهای تولیدی در صنایع مختلف، ضرورت یادگیری جزییات مرتبط با آن‌ها روز به روز در حال افزایش است. محسن لطفی که یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی حرفه‌ای‌ است، کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC را بر اساس 20 سال تجربه‌ی خود در این زمینه، در اختیار دانشجویان و علاقه‌مندان قرار داده است.

گسترش کاربردهای CNC، به‌کارگیری این ماشین‌ها در حوزه‌های مهندسی ساخت و تولید و حتی استفاده در کارگاه‌های کوچک را همراه خود داشته است. مطالعه‌ی کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC به متخصصان و دانشجویان صنایع الکترونیک، نساجی، چوب، معماری و... کمک می‌کند تا دانش خود در زمینه‌ی دستگاه‌های CNC را ارتقا دهند.

با مطالعه‌ی کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC می‌توانید درک خوبی از مواردی چون اتوماسیون، مبانی دستگاه‌ها، برنامه‌نویسی ماشین‌های فرز و تراش، برنامه‌‌نویسی پیشرفته و اپراتوری CNC به دست بیاورید. به علاوه با این کتاب بانکی غنی از سوالات کنکور را نیز در اختیار دارید.

به دلیل قیمت بالای دستگاه‌های CNC و عدم توانایی تمام موسسات در تهیه‌ی این دستگاه‌ها به تعداد کافی، می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهایی که محیط دستگاه را شبیه‌سازی می‌کنند، آموزش را تسهیل کرد. کار کردن با نرم‌افزارهایی مانند SSCNC که در کتاب معرفی شده، فضایی با قابلیت انجام عملیات‌های لازم را در بسترهای مجازی برای دانشجویان ایجاد می‌کند. همین امر هم آموزشی با کیفیت بالاتر را مهیا می‌سازد. کار با این نرم‌افزار شبیه‌ساز به صورت مفصل در کتاب توضیح داده می‌شود.

انتشارات دیباگران تهران، کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان صنایع مختلف مبتنی بر CNC و علاقه‌مندان به این حوزه کاربرد خواهد داشت.

در بخشی از کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC می‌خوانیم

ماشین‌های برش با آب غالباً دو محور کنترل دارند و در نوعی از آن‌ها تا سه محور کنترل نیز وجود دارد. از فرآیند ماشین‌کاری با جت آب عمدتاً برای برش‌کاری مواد نرم غیرفلزی مانند مواد مصنوعی، چرم، چوب، کاغذ و اسفنج استفاده می‌شود. چون در این فرآیند، میزان نیروی واردشده به قطعه‌ی کار کم است می‌توان مواد ترد را بدون آسیب دیدن برشکاری کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مبانی ماشین‌های کنترل عددی
فصل 2: برنامه‌نویسی ماشین‌های فرز CNC
فصل 3: برنامه‌نویسی ماشین‌های تراش CNC
فصل 4: برنامه‌نویسی پیشرفته
فصل 5: اپراتوری دستگاه فرز CNC
فصل 6: پرسش‌های چهارگزینه‌ای آزمون‌های سراسری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات321
زبانفارسی
شابک978-622-218-071-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۴۵۰۰۰ ۱۳۰,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC

سحر
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
عالی، ممنونم، بهترین کتاب در حوزه CNCهست🙏
رحمت‌الله رییسیان
۱۴۰۳/۱/۱۹
بسیار عالی بود سپاسگزارم از شما
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC

برای دریافت کتاب برنامه نویسی و اپراتوری CNC و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.