معرفی و دانلود کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی

عکس جلد کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی

غلامرضا شکوهی نسب در کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی، اصولی را در اختیار شما می‌گذارد که با به کارگیری آن‌ها می‌توانید دیدگاه، تفکرات و نگرش خود را نسبت به مسائل زندگی تغییر دهید و از نو متولد شوید.

ماکس دی پری، تاجر و کارآفرین معروف آمریکایی می‌گوید: «برای تبدیل شدن به کسی که می‌خواهید باشید، باید کسی که هستید را کنار بگذارید.» غلامرضا شکوهی نسب در این کتاب تکنیک‌هایی را در اختیار شما می‌گذارد که با به ‌کارگیری آن‌ها پس از چهل و پنج سال زندگی، دوباره متولد شده و اکنون با فرد پنج سال پیش تفاوت زیادی دارد.

همه انسان‌های موفق دنیا مانند آلبرت انیشتین، جیم ران، برایان تریسی، کاترین پاندر، جول اوستین، استیو جابز، تونی رابینز، ادیسون و... این تکنیک‌ها را در زندگی خودشان به کار برده‌اند و نتیجه گرفته‌اند. پس شما اولین کسانی نیستید که می‌خواهید آن‌ها را اجرا کنید. بنابراین نباید از اجرای این تکنیک‌ها هراس داشته باشید و بگویید سخت، غیرممکن و یا بیهوده است. همه‌ی این افراد توانسته‌اند با اجرای این تکنیک‌ها تبدیل به انسانی شوند که آرزویش را داشتند.

عقاب‌ها هفتاد سال عمر می‌کنند و زمانی ‌که سن آن‌ها به چهل سالگی می‌رسد، منقارشان بزرگ و چنگال‌هایشان بلند می‌شود و کارآیی لازم را برای شکار ندارند. در این هنگام، عقاب دو راه بیشتر ندارد: یا باید بمیرد، یا از نو دوباره متولد شود. اما عقاب پرنده‌ای است که هیچ ‌وقت با خفت و خواری زندگی نمی‌کند. او همیشه در اوج پرواز کرده و هیچ ‌وقت از باقی ‌مانده شکار دیگران تغذیه نکرده است. بنابراین انتخاب می‌کند تا دوباره متولد شود! او برای این تولد، به بلندترین قله سفر کرده و در نوک قله به مدت صد و پنجاه روز زندگی می‌کند.

شما می‌خواهید چگونه زندگی کنید؟ اگر می‌خواهید همانند عقاب بلند پرواز و رها از هر خفت و ذلتی باشید، باید همت کنید! شما می‌توانید با مطالعه این کتاب، به کارگیری تکنیک‌های ذکر شده و عمل به آن‌ها از نو متولد شوید. خداوند ما را موجودی مختار آفریده، و به ما قدرت تفکر و اندیشه داده تا آن‌گونه که می‌خواهیم زندگی کنیم و لذت ببریم. نباید عمر خود را بیهوده از دست بدهیم زیرا در این صورت زندگی‌مان را باخته‌ایم. پس وقت زیادی نداریم از همین الان شروع کنیم!

رشد فکری انسان به چه معناست؟

رشد انسان‌ها دو جنبه اصلی جسمی و فکری دارد. از آن جا که ما معمولا نیازمندی‌های رشد جسمی را برای بدن فراهم می‌کنیم، فرآیند رشد جسمی معمولا با کمترین مشکل و چالش ادامه می‌یابد؛ اما در عین حال در بیشتر اوقات، از نیازمندی‌های فکر خود برای رشد و پرورش، غافل هستیم، به همین خاطر است که می‌بینیم، مشکلات فراوانی در حوزه تعاملات فردی و بین فردی در میان انسان‌ها، حتی قشر تحصیل کرده، وجود دارد.

کتاب بزرگ شو (Grow Up) کلیدی برای کسب مهارت‌هایی است که می‌تواند رشد فکری ما را سرعت ببخشد و ما را برای زندگی سالم و شاد در دنیای کنونی آماده کند.

جملات برگزیده‌ی کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی:

- برای تبدیل شدن به کسی که می‌خواهید باشید، باید کسی که هستید را گنار بگذارید. (ماکس دی پری، تاجر و کارآفرین آمریکایی)

- ای انسان، گمان مبر که موجودی ناچیز و بی‌ارزش هستی. دنیای درون تو بزرگ‌تر از دنیای بیرون توست. شفای تو در دست توست، دوای تو در دست توست. (مولا امیرالمؤمنین، علی‌بن‌ابی‌طالب)

در بخشی از کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی می‌خوانیم:

انتخاب، آفرینش است؛ و انتخاب کردن، آفریدن است. در حقیقت ما به واسطه انتخاب‌هایمان هستی‌مان را می‌آفرینیم. زیرا ما هر لحظه در حال انتخاب کردن هستیم. انتخاب‌های ما در کنار یکدیگر، زندگی ما را می‌سازند و لحظه‌ها نیز در کنار هم، عمر ما را تشکیل می‌دهند. فلسفه وجودی هر انسانی با سخنان او بیان نمی‌شود، بلکه با انتخاب‌های او مشخص می‌گردد. این خود انسان است که برای زندگی‌اش طرح می‌ریزد و به آن شکل و رنگ و بو می‌بخشد. این عمل تا زمان مرگ ادامه دارد، به‌طوری که می‌توان گفت انتخاب کردن وظیفه انسان است.

ما در زندگی، چه بخواهیم و چه نخواهیم ملزم به انتخاب هستیم. تمام چیزهایی که الان داریم، مانند: شهرت و مقام، میزان ثروت، رشته تحصیلی، کار و شغل، ماشین، ‌خانه، همسر و حتی فرزندان نتیجه انتخاب‌های گذشته ما هستند. اما مواردی هم وجود دارد که ما نمی‌توانیم انتخاب کنیم: اینکه در چه زمانی، در چه خانواده‌ای و حتی در کجای این جهان هستی به دنیا بیاییم، و چه زمانی از این دنیا سفر کنیم. اما این ما هستیم که در انتخاب کیفیت زندگی خود نقش داریم. این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم فقیر یا ثروتمند باشیم. این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم زندگی هدفمندی داشته باشیم. این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم چگونه لباس بپوشیم. این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم چه دوستانی داشته باشیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: پیر بشی
خوشبختی
چرا باید بزرگ شد؟
چگونه می‌توان بزرگ شد؟
فصل دوم: خودآگاهی
خودآگاهی چیست؟
مراحل خودآگاهی
فصل سوم: انتخاب
تصمیم‌گیری
فصل چهارم: دنیاتو عوض کن!
باورها
انواع باورهای انسان
عادت
فصل پنجم: قدرت کلام
چگونه کلام بر احساسات و رفتار ما تأثیر می‌گذارد؟
کلام زیبا و تأثیرگذار
فصل ششم: چه می‌خواهید؟
ایده
اقدام
هدف‌گذاری به روش اسمارت
فصل هفتم: شکرگزاری
آیا شما انسان سپاسگزاری هستید؟
فصل هشتم: چهار کلید مهم و اساسی
اولین کلید: مهارت و یادگیری
کلید دوم: کایزن kaizen
کلید سوم: پافشاری
کلید چهارم: همنشینی‌
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-622-6974-16-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی

سارا و
۱۴۰۲/۱۱/۳
میتونه جز اولین کتاب‌هایی باشه که من با موضوع موفقیت خوندم و راه و روش مسیر رو درست یادتون میده. یک سری کم و کاستی‌هایی داره که قابل چشم پوشیه، ولی ایده این که همه مطالب مفید رو درقالب یک کتاب ارائه بده ایده خیلی هوشمندانه و خوبی بود که نتیجش یک کتاب کاربردیه که میشه با کمترین زمان همه ان مطالب رو در اختیارتون قرار بده. به استاد شکوهی نسب پیشنهاد میکنم نوشتن کتاب‌های بیشتر در همین سبک رو ادامه بدهند
ناصر خالدی
۱۳۹۹/۹/۲۷
این کتاب فوق العاده عالی بود، بنظرم با خواندن کتاب‌های مختلف میشه چیز‌های مشابه رو پیدا کرد و با استفاده از کنار هم چیدن اونها راه موفقیت رو ساخت
حسن صادقی
۱۳۹۹/۹/۲۰
مثل همه کتابهای روانشناسی بود ممنون. به نظر من هر کس میتوانه به شیوه خودش موفق باشه
H
۱۴۰۲/۲/۲۰
عالی برای تغییر خود و روی آوردن به نگرش مثبت و عادتهای مثبت مفید است
رسول رسینا
۱۴۰۱/۲/۱۰
کتاب آموزنده و خوبی بودانسان بایدمثل عقاب باشه برای تغییرزندگیش
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی

برای دریافت کتاب بزرگ شو: تکنیک‌های افراد موفق برای رشد و توسعه شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.