معرفی و دانلود کتاب بنیادهای چاکرا درمانی

عکس جلد کتاب بنیادهای چاکرا درمانی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بنیادهای چاکرا درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بنیادهای چاکرا درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بنیادهای چاکرا درمانی

ریدر دایمر در کتاب بنیادهای چاکرا درمانی به شما کمک می‌کند تا ضمن تشخیص مراکز اصلی انرژی بدنتان، راه‌هایی موثر برای بهبود وضعیت روحی، روانی، احساسی، فکر، جسمی و... بیابید تا بتوانید سطوح انرژی را در زندگی خود متعادل کنید و زندگی و سلامتی خود را بهبود ببخشید.

درباره کتاب بنیادهای چاکرا درمانی:

شما با شناسایى چاکراهایتان، از انرژى خود، همچنین از انرژى‌اى که متعلق به کسى یا چیز دیگرى است آگاه‌تر مى‌شوید. براى نمونه، آیا تاکنون راى شما این اتفاق رخ داده است که در حال قدم زدن در خیابان، سرشار از احساسى متعالى، مطمئن و در یک حالت روحى شاد هستید اما هنگامی که از کنار انبوهى از مردم یا یک نفر عبور مى‌کنید، حتی اگر او را بشناسید، بر اثر این برخورد، ناگهان خود را غرق در افکار منفى مى‌یابید و با احساسى از خشم، همراه با عصبانیت همراه می‌شوید. سپس با شگفتى از خود مى‌پرسید «این افکار از کجا آمدند؟ من همین حالا در چنان حالت روحى خوبى بودم، سالم و صمیمى». بسیار خوب، اکنون شما بد آورده‌اید، انرژى منفى شخص دیگرى را گرفته‌اید و این انرژى به هاله‌ى شما رخنه کرده است، بنابراین بر این باورید که احساس ناخوشى دارید.

واقعیت این است که کسى غیر از خودتان بار منفى‌اش را روى شما خالى کرده است و شما آن را در خود پذیرفته‌اید. وقتى از انرژى خود آگاه و مطمئن باشید، بى‌درنگ درخواهید یافت که انرژى شخص دیگرى را به خود گرفته‌اید. (باورها، افکار، احساسات، آموزه‌هاى دوران کودکى، آموزه‌هاى اجتماعى و مانند این‌ها.) با بهره‌گیرى از انواع روش‌ها و تمرین‌هایى که در این کتاب آمده است، قادر خواهید بود انرژى‌تان را پالوده و خود را به حالت عادى برگردانید. در این صورت، شما بهتر مى‌توانید تصمیم بگیرید و آنچه را نیاز دارید انجام شود به روشنى ببینید. خلاصه اینکه شما بهتر مى‌توانید زندگى خود را کنترل کرده و بیش از این، ناخودآگاه، تحت تأثیر اطرافیان خود نباشید. شما از چندین روش مى‌توانید از آموزش‌هاى چاکرا درمانى بهره بگیرید و مى‌توانید به‌طور جداگانه در هر چاکرا کاوش کنید.

ریدر دایمر (Deedre Diemer) به شما توصیه می‌کند پیش از اینکه کارى انجام دهید، خود را با مهارت‌هاى اولیه که در کتاب بنیادهای چاکرا درمانی (The ABC's of Chakra Therapy) به آن‌ها اشاره خواهد شد، آشنا کنید. همین که مهارت‌هاى اولیه را فرا گرفتید، موضوع هر چاکرا را بخوانید. هر کدام از شما که از نظر شنیدارى وضعیت بهترى دارید، مى‌توانید با ضبط کردن صدایتان در حال خواندن، تأثیرات شفابخش احساسى ذهنى، و جسمى مربوط به هر چاکرا را ضبط کرده، نوار مدیتیشن خود را براى هر چاکرا فراهم سازید. سپس به نوار مربوطه گوش داده و با روش‌هاى دیگر درمان مقایسه کنید تا دریابید کدام یک از آن‌ها بیشترین پاسخ را به شما مى‌دهد. شاید همه‌ى آن‌ها خوب باشد و شاید تنها یکى، این اهمیتى ندارد به خود اطمینان کنید.

کتاب بنیادهای چاکرا درمانی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید انرژی‌های منفی را از خود دور کنید و ذهن و روانی آسوده و سالم داشته باشید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب بنیادهای چاکرا درمانی می‌خوانیم:

براساس تجربیات گذشته دریافته‌ام که بهترین و ساده‌ترین راه براى محافظت خودتان این است که آن را با رویى گشاده و آغوشى باز درخواست کنید. یکى از روش‌هایى که براى محافظت از آن یارى گرفته‌ام درخواست مهربانانه به صورت زیر است: «هم اکنون، مى‌خواهم خود را به پیش فراخوانم، به نورى از بلندترین بلندى‌ها، درخواست مى‌کنم تا مرا سرشار کند، احاطه و حفاظت کند براى برترین خوبى‌ها. همچنین با آغوش باز عشق و راهنمایى تو را خواستارم و از تو پناه مى‌جویم». از آن پس مطمئن باشید در پناه خدا خواهید بود.

اگر این مفاهیم به نظر شما گنگ مى‌آید، نگران نباشید، روش‌هاى دیگرى وجود دارد. شاید تمرین بعدى کمک کند این مفهوم گنگ از حفاظت را روى سطح انرژى روشن کنید. براى این تمرین، باید از تصویر ذهنى یک رز بهره بگیرید.

تصویر یک سپر حفاظتى از انرژى را نمایش مى‌دهد. این رز یا سپر مانند مغناطیس عمل مى‌کند و انرژى منفى ناخواسته را پیش از آن که به شما برسد و انرژى‌تان را از هم بپاشد، دریافت کرده و جذب مى‌کند.

براى فراهم کردن حفاظت کامل، ایده‌ى خوبى است که شمارى از رزها یا سپرها را درون و اطراف میدان انرژى‌تان بگذارید. مجسم کنید رزهاى زیباى بزرگى بیرون از هاله‌ى شما در جلوى، پشت، سمت راست، سمت چپ و بالا و پایین شما قرار دارند.

دید خلاق و رؤیایى در مورد بهره جستن از تصویر رز به صورت سپر، این است که شما مى‌توانید گه‌گاه رزتان را سرکشى کنید و ببینید در چه حال است. اگر پژمرده است درمى‌یابید کارش به انجام رسیده، بنابراین مى‌توانید آن را جایگزین رز دیگرى کنید، از هر رنگ یا شکل. مى‌توانید هر چیزى را به صورت سپر خود تجسم کنید، نیازى نیست حتما یک رز باشد. از تخیّلِ خودتان بهره بگیرید. ما در بخش انتقال انرژى، استفاده‌هاى تبدیلى براى تصویر رز را بیشتر مرور خواهیم کرد.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: چاکراهاى خود را بشناسید
به آموزشگاه چاکرا درمانى خوش آمدید!
رئوس کلى نظام چاکرا
در کجا دچار گرفتگى انرژى هستید؟
تأثیرات احساسى، ذهنى و سلامتى جسمانى
بخش دوم: چاکرا درمانى
مهارت‌هاى بنیادى براى پاک کردن میدان انرژى
چاکرا درمانى‌ها
بخش سوم: ورزیده کردن چاکراها
مجموعه‌اى از تمرین‌ها براى باز کردن چاکراها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بنیادهای چاکرا درمانی
نویسنده
مترجممحمود رجبی
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-95776-1-3
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بنیادهای چاکرا درمانی

Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۹
با سلام، برای راهنمای کامل و خرید این کتاب باید بگویم که در این زمینه کتاب بسیار جامعی هست و ابتدا شما را با تعاریف اولیه از چاکرا درمانی کمک میکند، این روزه این نوع درمان‌ها و طب‌ها بسیار گسترش پیدا کرده اند، زیرا خیلی اوقات ما با دردمان و مشکلمان آشنایی نداریم که آن را بیان کنیم و دکتر و تخصص آن درد را پیدا کنیم، کتاب‌های زیادی در این زمینه مطالعه کردم از نویسندگان معروف خانم درین ویرچو در این زمینه (چاکرادرمانی) بسیار کار کرده‌اند و به شناخت بدن شما کمک می کنند، ولی این کتاب جامع تر هست، زیرا جا به جای بدن شما را با گفتار ساده تری نشان می‌دهد و راه حل‌های بیشتری به شما آموزش میدهد، باتشکر.
AR93
۱۴۰۱/۶/۱۸
کتاب مناسب برای مطالعه بیشتر درباره چاکراها، در این کتاب ارتباط بخش‌های مختلف فعالیت‌ها، احساسات و تجربیات انسان با مراکز انرژی بیان میشود. سپس اختلالات و بیماری‌های مرتبط با هر چاکرا گفته میشود و در نهایت راه‌های مختلفی مثل استفاده از طبیعت، رنگ‌ها، موسیقی، سنگ‌ها و ورزش‌ها برای بهبود و تعادل قبل وضعیت مراکز انرژی پیشنهاد میشود.
اگر از مطالعه این کتاب، کتاب چاکرا درمانی اثر شلیلا شارمون را مطالعه کرده باشید، درک بهتری خواهید داشت.
فاطمه اسماعیلی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
علم چاکراهها با تجربه شخصی من، میتونه تاثیر زیادی تو زندگی داشته باشه. مخصوصا احوالات ما که هر روز جبرا تهت فشار بیرونی و درونی هستیم
امیرمحمد مرتضوی
۱۴۰۱/۳/۱۵
کتاب خوبیه و کمک بسیار شایانی به من در زمینه پاکسازی روح و ذهن و جسمم کرد پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
Sherwin Shahroudbari
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب عالی بود و من در فاصله‌های زمانی چندبار ۱۱۰ سوال را تکرار کردم و بهبودی را دیدم.
Oncha
۱۴۰۱/۴/۷
عالی بود
برای کسایی که از قبل یه چیزایی میدونن خوبه
چاکرا درمانی هم پیشنهاد میکنم
پوریا سعید
۱۴۰۰/۶/۲۵
کتاب خیلی تخصصیه. و من باهاش نتونستم ارتباط برقرار کنم
امیرحسین داداش زاده
۱۴۰۰/۶/۲
مسخره و خیلی بچه گانه بدون کارایی حیف کاغذ
حامدهروی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
سلام خیلی دوست داشتنیه
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب بنیادهای چاکرا درمانی

برای دریافت کتاب بنیادهای چاکرا درمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.