معرفی و دانلود کتاب صوتی روح افسار گسیخته: سفری به فراتر از خودتان

عکس جلد کتاب صوتی روح افسار گسیخته: سفری به فراتر از خودتان
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روح افسار گسیخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روح افسار گسیخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روح افسار گسیخته: سفری به فراتر از خودتان

اگر معنویت همان گم‌شده‌ی شما در دنیای پرسروصدای امروز است، خبر خوبی برایتان داریم. مایکل سینگر در کتاب صوتی روح افسار گسیخته، روح و ذهن شما را به تعالی و رشد معنوی دعوت می‌کند. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز شما را با حقیقت خودتان روبه‌رو کرده و خودآگاهی و درکی کامل از هویت و ماهیت شما در این جهان را در اختیارتان قرار می‌دهد. با شنیدن این کتاب گویا، خرد و معنویت را مهمان زندگی روزمره‌ی خود کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی روح افسار گسیخته

که هستیم؟ از کجا آمده‌ام؟ به کجا می‌رویم؟ اگر این سؤالات را از یک زیست‌شناس، ریاضی‌دان یا فیلسوف و یا یک ادیب بپرسید، قطعاً به پاسخ‌های متنوع و گاه متناقضی می‌رسید. البته موضوع آنجایی پیچیده‌تر می‌شود که خودمان، بدون توجه به کتاب‌های علمی یا آراء فلسفی، قصد داشته باشیم به این پرسش‌ها، جوابی بدهیم. به راستی، ما چه کسی هستیم؟ با بدن و ساختار جسمانی خود تعریف می‌شویم یا برای تعریف ماهیت خود نیاز داریم تا گریزی به دنیای غیرمادی روح بزنیم؟ تجربه‌هایی که از سر گذرانده‌ایم، چه نقشی در شکل‌گیری شخصیت ما داشته‌اند؟ آیا می‌توانیم خودمان را صرفاً مجموعه‌ای از خاطرات بدانیم که نشان می‌دهند سال‌ها روی این کره‌ی خاکی زندگی کرده‌ایم و گنجینه‌ای ذهنی از تجربیات خود را در حافظه انباشته کرده‌ایم؟ شاید هر یک از ما، حتی سالی یکبار هم به طرح این سؤالات و پاسخ‌دهی به آن‌ها نیندیشیم اما همگی اتفاق نظر داریم که تنها با جواب دادن به این پرسش‌هاست که می‌توانیم جایگاه خود را در هستی بشناسیم و بر این اساس، یک زندگی سرشار از آگاهی را تجربه کنیم.

مایکل سینگر (Michael A. Singer) برای رسیدن به پاسخی جامع برای این پرسش‌ها، در کتاب صوتی روح افسار گسیخته (Untethered Soul) شما را راهی سفری معنوی می‌کند. سفری که مبدأ آن درون شماست و مقصد آن کل جهان را فرا می‌گیرد. در این اثر شنیدنی، مدیتیشن و مراقبه، همچنین خودآگاهی و هشیاری ذهن به کمک شما می‌آیند تا در لحظه‌ی حال زندگی کنید و از این طریق بینشی عمیق نسبت به رخدادهای جاری دنیا داشته باشید.

در بخش نخست این کتاب، با خود به گفت‌و‌گو می‌نشینید تا به درکی کامل از «خود»، توانایی‌ها و همچنین کمبودهایش برسید. «مکالمات درونی» شما را در این مسیر راهنمایی خواهند کرد. در فصل دوم می‌آموزید تا دریچه‌ی روحتان را برای دریافت انرژی تجربیات تازه باز کنید. درعین‌حال، یاد می‌گیرد تا به جای قطع ارتباط با جهان، پذیرای ناشناخته‌ها و پدیده‌های نو باشید. پس از شنیدن بخش سوم، بصیرت و آگاهی قدم به ذهن شما می‌گذارند تا به بالاترین سطح هشیاری نسبت به جهان برسید. در بخش پایانی نیز، معنویت را به زندگی روزمره‌ی خود می‌آورید. در این حالت، خوشبختی عمیق و سعادت بی‌نهایت دیگر به زمان خاصی اختصاص ندارند، بلکه در تمامی ساعات و دقایق شما جاری خواهند شد.

مایکل سینگر در اثر خود، نسبت به هیچ دین یا مذهبی تعصب ندارد و می‌کوشد نکاتی را در اختیار شما قرار بدهد که جدا از اعتقادات دینی شما، برای آرامش روحی‌تان سودمند باشند. آموزه‌ها و دستورالعمل‌های کتاب صوتی روح افسار گسیخته نه پیچیده هستند و نه دشوار، بلکه به‌سادگی می‌توان آن‌ها را اجرا کرد. شاید بتوان تمام آموزش‌های اثر حاضر را در یک کلام خلاصه کرد: «معنویت کاربردی»؛ که انسان دنیای مدرن برای یافتن گمشده‌ی روحی خود، بدان نیاز دارد.

کتاب صوتی روح افسار گسیخته، با برگردان سامیه سلاخ و خوانش وحید مرتضوی کیاسری از سوی نشر صوتی شادن پژواک به علاقه‌مندان آثار خودیاری و خودسازی ارائه شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی روح افسار گسیخته

  • مایکل سینگر دو سنت بزرگ شرقی و غربی را درمورد چگونگی موفقیت در زندگی معنوی در کتاب روح افسار گسیخته ارائه کرده. (Ray Kurzweil)

  • مایکل سینگر در کتاب روح افسار گسیخته، شما را گام‌به‌گام به منبع آگاهی متصل می‌کند. البته او این کار را با سادگی و ظرافت انجام می‌دهد. این کتاب را با دقت بخوانید. (دیپاک چوپرا)

  • مایکل سینگر در نثری شفاف و روشن، آموزه‌های معنوی بزرگ را به شما ارائه می‌دهد. هر فصل از کتاب روح افسار گسیخته یک مراقبه‌ی آموزنده است درمورد اینکه هر گره از مشکلات زندگی ما چگونه باز شوند و روحمان به پرواز دربیاید. دقت و سادگی این اثر، موجب تأثیرگذاری آن شده است. (جیمز او. دی، رئیس مؤسسه‌ی علوم نوئتیک)

  • یک شادی بی‌انتها که به روح‌های گرسنه اعطا شده. (مایوگا شاکتی سارا سواتی، مؤسس مرکز میسیونرهای یوگاشاکتی)

کتاب صوتی روح افسار گسیخته برای چه کسانی مناسب است؟

مشتاقان آثار روان‌شناختی با رنگ‌و‌بوی تعالیم معنوی، حتماً به کتاب صوتی روح افسار گسیخته علاقه‌مند خواهند شد. اثری که شما را در راه خودسازی، خودشناسی و خودباوری یاری خواهد کرد.

با مایکل سینگر بیشتر آشنا شویم

مایکل سینگر (6 مه 1947) نویسنده و متخصص حوزه‌ی مدیتیشن و مراقبه‌درمانی است. او در سال 1975، مؤسسه‌ای برای یوگا و مدیتیشن بنیان نهاد که همه‌ی مردم، از سراسر جهان، فارغ از هر دین و مذهبی که دارند، بتوانند در این مرکز رشد معنوی و متعالی را تجربه کنند.

جالب است بدانید که او سال‌ها به‌عنوان برنامه‌نویس در زمینه‌ی نرم‌افزارهای پزشکی فعالیت داشته اما پس از مدتی از این حرفه کناره می‌گیرد و نویسندگی را به‌عنوان فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب می‌کند. دو اثری که مایکل سینگر تاکنون تألیف کرده، از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده‌اند و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند. «رها زیستن» عنوان دیگر اثر اوست.

در بخشی از کتاب صوتی روح افسار گسیخته می‌شنویم

هشیاری یکی از رازهای بزرگ زندگیه و انرژی درونی یکی دیگه از رازهای بزرگ در زندگیه. واقعاً حیفه که دنیای امروزی به قوانین انرژی درونی توجه کمی داره. انرژی بیرون رو مطالعه می‌کنیم و برای منابع انرژی ارزش زیادی قائلیم اما به انرژی درون اهمیت نمی‌دیم. افراد در زندگی‌شون، فکر، احساس و رفتار می‌کنن بدون اینکه بدونن چه چیزی باعث این فعالیت‌ها می‌شه.

واقعیت اینه که هر حرکت بدنتون، هر احساسی که دارید و هر فکری که از ذهنتون می‌گذره، مصرف انرژیه. همون‌طور که هر چیزی که در بیرون، در جهان فیزیکی اتفاق می‌افته، نیاز به انرژی داره، همه چیزایی که در درون اتفاق می‌افتن هم نیاز به مصرف انرژی دارن. برای مثال، اگه روی فکری تمرکز کنیم و فکر دیگه‌ای مداخله کنه، باید نیروی مخالف رو ایجاد کنیم تا با فکر مداخله‌کننده مبارزه کنیم. اون نیروی مخالف هم نیاز به انرژی داره و می‌تونه خسته‌تون کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
بخش اول - قسمت اول
21 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
19 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
21 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم
21 دقیقه
بخش دوم - قسمت اول
25 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
25 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
25 دقیقه
بخش سوم - قسمت اول
19 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
28 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم
24 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهارم
21 دقیقه
بخش چهارم - قسمت اول
19 دقیقه
بخش چهارم - قسمت دوم
29 دقیقه
بخش چهارم - قسمت سوم
18 دقیقه
بخش پنجم - قسمت اول
20 دقیقه
بخش پنجم - قسمت دوم
20 دقیقه
بخش پنجم - قسمت سوم
21 دقیقه
بخش پنجم - قسمت چهارم
22 دقیقه
بخش پنجم - قسمت پنجم
3 دقیقه
درباره نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روح افسار گسیخته: سفری به فراتر از خودتان
نویسنده
مترجمسامیه سلاخ
راویوحید مرتضوی کیاسری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روح افسار گسیخته

عبدالحسین گرجی پور
۱۴۰۲/۷/۲۲
دروود میفرستم به ذهن متعالی نویسنده و فراتر از آن کتابراه و مترجم و گوینده که صوتی گیرا و جذاب داشتند> حتماً بارها شنیدن و یا خواندن این کتاب رو توصیه میکنم برای سفر به خودشناسی و آزادسازی روح از سیاهچاله‌های درون که ممکن است در اعماق وجودمان خلوت کرده باشند. سپاس از این مجموعه که امکان دسترسی راحت به چنین کتب ارزشمندی رو فراهم کرده است؛ ضمناً؛ کتاب رهایی از بند (رهایی از محدودیتها و اوج گرفتن ورای چهارچوبها.... ) تالیف همین نویسنده به رشته تحریر درآمده که پیشنهاد میکنم که در دستور کار نسخه صوتی آن نیز اهتمام کنید. با سپاس از زحماتی که میکشید.
علیرضا قاضی
۱۴۰۲/۴/۱۳
یه دوست عزیزی به من گفت این کتاب رو نه برای خوندن، نه برای سخن رانی و نه برای هیچ هدف دیگه ایی جز زندگی کردن نخون... ازت نمیخوام روح افسار گسیخته (روح نفوذ ناپذیر) رو مثل خیلی از کتابهای دیگه ایی که خوندی تمومش کنی؛ ازت میخوام این کتاب رو زندگی کنی.
بعد از بارها با دقت گوش دادن این کتاب باز هم در
نکات ریشه‌ایی عمیقی خودش داره که ازش غافل بودم. اگر میخواهید سبک زندگی‌تون و سبک فکری تون روو به آرامش اصلاح بشه... این کتاب رو چندین بار باید گوش بدید تا بتونید زندگیش کنید.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۹/۲۳
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتابی بسیار شنیدنی از یکی از نویسندگان خوب و موفق در این حوزه. در این کتاب خوب که بسیار روان و قابل فهم هست نویسنده به آرامی با استفاده از تجربیات زندگی و بهره‌گیری از تفکرات خویش انسان را به داشتن ارتباطات قوی و زندگی آرام و بدون استرس تشویق می‌کنه. و و اینکه بتونیم بدانیم چگونه لا رنجها مقابله کنیم خودش یعنی کلید موفقیت شخصی در زندگی هر شخصی. ترجمه‌ی عالی خوانش بسیار مطلوب از جذابیت‌های این کتاب صوتی خوب می‌باشد. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
محمد شمس الدین
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
سلام به همه دوستان کتابراهی خیلی از شنیدن این کتاب لذت بردم، در عین سادگی و روان بودن جملات، عمق مطالب زیاد و مباحث بسیار مهم و ارزشمند بود. کتاب پیش رو ارزش شنیدن و تامل داره، به کار گرفتن راه و روش های ارایه شده مثل توجه به مرگ خیلی جالب و تاثیرگذار هست. پیشنهاد میکنم این کتاب رو به خودتون هدیه بدید و ازش لذت و بهره ببرید. سپاسگزارم
حمیدرضا رضاپور
۱۴۰۲/۵/۱۶
بسیار خوب. درمورد موجودیت قوی درون قطعه یا شعری از فوکوفسکی به نام پرنده آبی، و از حافظ این بیت: در اندرون خسته من نمی‌دانم کیست که من خموش و او در فغان و در غوغاست همچنین بیت: بیرون زتو نیست آنچه در عالم هست ازخود بطلب هر آنچه خواهی که تویی این کتاب گواهی بیشتری بر همین موارده
سعید
۱۴۰۲/۱۱/۸
درود بر شرف نویسنده مترجم و گوینده و تشکر از کتابراه برای من که هم زبان رو بلدم هم در گویندگی دستی بر اتش دارم و هم این که در مورد موضوعات این کتاب احاطه دارم بی انصافی بود اگر کمتر از پنج ستاره می دادم حیف که جای بیشتری نداره برای ستاره دادن و گرنه حقش از پنج تا بیشتره
Angel .A
۱۴۰۳/۱/۲۱
مطالب بسیار ارزشمندیه. در مورد خودآگاهی، معنویت و خرد هست که انسان رو با حقیقت خودش مواجه میکنه. و در عین حال آموزه‌هایی به عنوان تمرین و راهکار در اختیار انسان میذاره. صدای گوینده بسیار دلنشین و زیباست و با لحن و کلام تاثیرگذار اجرا میشه. ممنونم کتابراه
ساسان قزل پیچاق
۱۴۰۲/۸/۲۴
یک جمله‌ای هست که میگه: وای خدای من! این همونیه که دنبالش بودم سالها!؟ دوستان من دوتا کتابخانه‌ی بزرگ دارم، یکی واقعی و یکی مجازی داخل همین کتابراه، ولی این کتاب حرف جدید داره واسه گفتم و من لذت بردم از شنیدنش. خداروشکر
مرجان اسماعیلی
۱۴۰۲/۶/۹
این کتاب روانشناسی و معنوی هست که با نثری روان و ساده و تمریناتی که در موردشون صحبت میشه به آدم کمک میکنه که خودش، ذهنش و واقعیت اصیل وجودی ش رو بهتر بشناسه.
اگه به مباحث معنوی علاقمندین این کتاب خیلی خوبیه.
فریبا مقدم
۱۴۰۳/۱/۱۱
مضمون کتاب، ترجمه و خوانش عالی ست، شنیدن آن را به همه‌ی کسانی که در جستجوی شناخت خود هستند توصیه می‌کنم. فقط با توجه به این که این کتاب مفاهیم عمیقی دارد، اگر سرعت خوانش کمی کمتر می‌شد بهتر بود. با سپاس از کتابراه
قدرت عشق
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
درود، عزیزانی که به دنبال مطالب ناب برای زندگی هستید حتما این کتاب ارزشمند رو بارها و بارها بدون قضاوت ذهنی خودتون گوش بدید، سپاس از شما برای این کتاب صوتی با صدای دلنشین و گرم راوی، پاینده باشید
nesar babakhaniyan
۱۴۰۲/۶/۱۲
بهترین کتاب ممکن، واقعا عالی بود و تاثیر گذار، به همه دوستان پیشنهاد میکنم چندین بار کتاب رو بخونن تا نکات اصلی ملکه ذهنشون بشه، ممنون از کتابراه.
علیرضا دانیالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
اگر در تهیه این کتاب دچار تردید هستین باید بگم ثانیه‌ای شک نکنید.. این کتاب نه برای یک بیار خواندن بلکه برای زندگی کردن نوشته شده.. ازش غافل نشین
الهه صالح آبادی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
میتونم به جرات بگویم که این تا جایی که در ذهنمه اولین کتابی بود که هر اپیزودش رو ۲ تا ۳ بار گوش دادم این کتاب فوق العاده است و به همه پیشنهادش میکنم
مهسا منفرد
۱۴۰۲/۱۱/۷
کتاب عالیییی که نشون دهنده روح بیدار نویسنده بود. در دنیای پر استرس و مشوش امروز کاملا خوندنش توصیه میشه. نسخه صوتی رو گوش دادم شاید نسخه متنی هم خریداری کنم
مشاهده همه نظرات 58

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روح افسار گسیخته

برای دریافت کتاب صوتی روح افسار گسیخته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.