معرفی و دانلود کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی

عکس جلد کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی

اگر در دسته‌ی افرادی هستید که درباره‌ی چاکراها و انرژی‌درمانی هیچ چیز نمی‌دانند، نگرانی به دلتان راه ندهید. ریدر دایمر کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی را برای کسانی تهیه کرده که می‌خواهند با یک راهنمای کاربردی چاکراهای خود را در تعادل نگه دارند، زندگی شاد و سالمی داشته باشند و خودشان را بهتر بشناسند.

درباره‌ی کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی

این روزها افراد زیادی هستند که درباره‌ی چاکرادرمانی و باز کردن چاکراها صحبت می‌کنند. شاید هم نام چاکراها را در کلاس یوگا یا مدیتیشن شنیده باشید. چاکرادرمانی نوعی سیستم انرژی‌درمانی باستانی است که از کشور هند آمده. محققان عقیده دارند که نام چاکراها برای اولین بار در وداها، متنی متعلق به 1500 تا 1000 سال پیش از میلاد، بیان شده. شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که نام چاکرا را شنیده باشید؛ اما اطلاعاتتان درباره‌ی این موضوع محدود باشد. باید بگوییم که شما تنها نیستید. کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی (The ABC's of Chakra Therapy) برای کسانی است که می‌خواهند الفبای چاکرادرمانی را فرابگیرند.

ریدر دایمر (Deedre Diemer) در همان ابتدای کتاب، سؤالاتی مطرح می‌کند که از طریق پاسخ دادن به آن‌ها، متوجه می‌شوید که باید روی چه چاکرایی کار کنید. تعادل میان چاکراها یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی به آن پرداخته می‌شود. برای رسیدن به این هدف می‌توان از روش‌هایی مانند صدادرمانی، طبیعت‌درمانی، رنگ‌درمانی، رایحه‌درمانی، یوگا و... بهره برد. نویسنده در همان ابتدا سؤال مهمی را مطرح می‌کند: چرا باید چاکرادرمانی را انتخاب کنید؟ این روش درمانی چه فایده‌ای برای شما دارد؟

به‌طور کلی تعادل و هماهنگی میان چاکراهای مختلف بدن، در سلامت جسمی، عاطفی و معنوی ضروری است. هنگامی که چاکراها در تعادل باشند، انرژی در بدن جریان می‌یابد و احساساتی چون شادابی و نشاط در شما ایجاد می‌شوند. اگر چاکرایی بسته باشد، علائمی مانند درد، اضطراب و افسردگی را تجربه می‌کنید. حتی اگر یک بار مدیتیشن و یوگا را امتحان کرده باشید، می‌دانید که انرژی‌درمانی چه تأثیر شگفت‌انگیزی بر روح و جسم شما دارد. ریدر دایمر معتقد است که چاکرا با معنویت هم ارتباطی تنگاتنگ دارد. هنگامی که چاکراها در تعادل باشند، با خودتان و جهان اطرافتان رابطه‌ی بهتری خواهید داشت. با مطالب کتاب صوتی بنیادهای چاکرادرمانی، زندگی‌ای پرمعنا و سراسر رضایت را تجربه خواهید کرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی

بخش اول کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی به معرفی هفت چاکرا اختصاص دارد. یکی از مشکلاتی که اغلب افراد در چاکرادرمانی با آن مواجه هستند، تعیین کردن چاکرایی است که مشکل دارد. ریدر دایمر به‌طور کامل هر چاکرا را توضیح می‌دهد و بیماری‌های مربوط به هر کدام را معرفی می‌کند. شما با این توضیحات می‌توانید به‌راحتی مشکل خود را پیدا کنید و این‌گونه خواندن فصل دوم کتاب برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

مدیتیشن انرژی جاری یکی از تکنیک‌هایی است که در فصل دوم کتاب صوتی بنیادهای چاکرادرمانی با آن آشنا می‌شوید. شما در این مدیتیشن یاد می‌گیرید که چگونه با سیاره‌ی زمین ارتباط داشته باشید و خود را از انرژی‌های منفی پاک کنید. ریدر دایمر در ابتدا مزایای این نوع مدیتیشن را با خواننده در میان می‌گذارد و سپس روش انجام آن را آموزش می‌دهد. از دیگر مطالبی که در این بخش آموزش داده می‌شود می‌توان به تبدیل انرژی، متعادل کردن انرژی و ایجاد تعادل در چاکراها اشاره کرد. یکی دیگر از قسمت‌های مهم این بخش، معرفی شیوه‌های درمانی و تمرینات مربوط به هر چاکراست. شما می‌توانید به‌راحتی در بخش اول مشکل خود را شناسایی کنید و سپس با مراجعه به این بخش و انجام تمرین‌های گفته‌شده، درمان خود را به پیش ببرید. در پایان کتاب و در بخش سوم مجموعه‌ای از تمرین‌های کششی، انعطافی و تنفسی قرار دارد که اگر روزانه انجام شوند، تأثیری اعجاب‌آور بر سلامت روح و بدن شما خواهند داشت.

انتشارات ترنگ نسخه‌ی صوتی این اثر ریدر دایمر را با ترجمه‌ی محمود رجبی و با صدای حسنیه سلطانی‌حقیقت تهیه کرده است.

کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌تازگی مسائلی چون انرژی‌درمانی و مدیتیشن توجه شما را جلب‌ کرده‌اند اما اطلاعات چندانی درباره‌ی این موضوعات ندارید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی بنیادهای چاکرادرمانی را برای شروع انتخاب کنید.

در بخشی از کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی می‌شنویم

کوارتز رز: مهربانی، عطوفت عشق را تشویق می‌کند؛ به شما یاد می‌دهد تا خود را باور کنید و به خودتان عشق بورزید و قلبتان را برای همه‌ی جلوه‌های عشق و مهربانی درون آن باز کنید؛ این سنگ، سنگ «عشق» تلقی می‌شود؛ زیرا با همه‌ی موضوعات قلب - عشق دلبستگی بخشایش و مهربانی سروکار دارد. این سنگ نامتعادل بودن جنسی و احساسی را برطرف می‌کند؛ کمک می‌کند خشم انبارشده، آزردگی، گناه، ترس و حسادت رها شود؛ به توانایی شما برای بخشیدن و پذیرفتن با بخشایش و عشق کمک می‌کند؛ فشار و تنش روحی را کاهش می‌دهد؛ حرارت‌های بالا (تب) را پایین می‌آورد.

یاقوت: احساس عشق و بخشایش را افزایش می‌دهد؛ قوای جنسی را تحریک می‌کند؛ بر شجاعت، صراحت، تمایل به خدمتگزاری، تمرکز روحی، قدرت و رهبری تأکید می‌کند؛ به بازسازی کالبد قلب کمک می‌کند و به خون و همه‌ی دستگاه‌ها، انرژی و نیرو می‌بخشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
بخش اول: چاکراهای خود را بشناسید
28 دقیقه
رئوس کلی نظام چاکرا
29 دقیقه
چاکراهای فرعی
30 دقیقه
تأثیرات احساسی، ذهنی و سلامت جسمانی
21 دقیقه
چاکرای دوم، چاکرای طحال
20 دقیقه
چاکرای سوم، چاکرای شبکه‌ی خورشیدی
25 دقیقه
چاکرای چهارم، چاکرای قلب
21 دقیقه
چاکرای پنجم، چاکرای گلو
24 دقیقه
چاکرای ششم، چشم سوم
12 دقیقه
چاکرای هفتم، چاکرای تاج
21 دقیقه
بخش دوم: چاکرادرمانی
40 دقیقه
محافظت
21 دقیقه
متعادل کردن انرژی
35 دقیقه
چاکرادرمانی‌ها
16 دقیقه
چاکرادرمانی‌ها برای چاکرای دوم
31 دقیقه
چاکرادرمانی برای چاکرای سوم
48 دقیقه
چاکرادرمانی‌ها برای چاکرای پنجم
17 دقیقه
بخش سوم: ورزیده کردن چاکراها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی
نویسنده
مترجممحمود رجبی
راویحسنیه سلطانی حقیقت
ناشر صوتینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی

شی شی محی الدینی
۱۴۰۲/۹/۲۱
این کتاب کمک میکنه که بفهمی کدوم چاکراتون عملکرد ضعیفی داره و چه جوری میتونی چاکرای خود رو متعادل کنی. و چندین نوع مدیتیشن رو بهت یاد میده. خیلی عالیه
زهرا قاسمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خوب بود و یک مقدار مدیتیشن هم در کنار شناخت چاکراه‌ها یاد میده ولی فکر کنم خوب ترجمه نشده
مهدی سلیمی
۱۴۰۳/۱/۲۸
عالی خیلی به من تو اطلاعاتم راجع به چاکراها کمک کرد
آتنا توانای فرهی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خوب بود مفید و مختصر
محسن ناطقی
۱۴۰۲/۹/۲
من فکرمی کنم همه به این فایل نیازدارید.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی

برای دریافت کتاب صوتی بنیادهای چاکرا درمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.