معرفی و دانلود کتاب قوی باش

عکس جلد کتاب قوی باش
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قوی باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قوی باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قوی باش

قوی بودن به زور بازو نیست! کتاب قوی باش اثر پت زیتلو میلر، قصه‌ی دختر بچه‌ای است که می‌خواهد بداند چطور قوی باشد. این کتاب آموزنده که جزو کتاب‌های منتخب آمازون برای کودکان است، به کودکان می‌آموزد که قوی بودن جنبه‌های مختلفی دارد و برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، ربطی به نیروی جسمانی فرد ندارد!...

درباره‌ی کتاب قوی باش

پت زیتلو میلر (Pat Zietlow Miller) در داستان قوی باش (Be Strong) قصه‌ی دختر کوچکی به نام تانیشا را تعریف می‌کند که باید در کلاس ورزش از دیوار سنگ‌نوردی مدرسه بالا برود، ولی نمی‌تواند. تانیشا قوی نیست و این را می‌داند. پس از مامان، بابا و مادربزرگ زی سوال می‌کند تا بفهمد قوی بودن یعنی چه و اصلاً چطور باید قوی شود؟

قوی بودن یک شکل و یک مدل ندارد. کایلا، هم‌کلاسی‌اش، که مثل برق و باد از دیوار سنگ‌نوردی مدرسه بالا می‌رود، قوی است. بابا می‌گوید قوی بودن به حاضر و آماده برای کمک بودن است. بابا قوی است؛ چون همیشه برای کمک کردن به آدم‌های فقیر حاضر و آماده است.

مامان می‌گوید قوی بودن به راحت حرف زدن و نظر دادن است. اگر جایی که لازم است، بتوانی راحت حرفت را بزنی یعنی تو هم قوی هستی. مامان خودش آدمی قوی است؛ چون هر جا لازم است حرفش را می‌زند، مثل زمانی که از مسئولان شهر خواست تا رفت و آمد بچه‌ها از خیابان را راحت‌تر کنند.

مادربزرگ زی می‌گوید قوی بودن به تسلیم نشدن و ادامه دادن است. اگه وقتی کارت سخت می‌شود ادامه بدهی و جا نزنی، تو هم قوی هستی. مادربزرگ زی هم آدمی قوی است؛ چون وقتی دلش می‌خواست ورزش کند و برایش سخت بود بیخیال ورزش کردن نشد.

تانیشا هم قوی است. چون در کمک کردن حاضر و آماده است، همیشه حرفش را می‌زند و تسلیم نمی‌شود. تانیشا حتی قوی‌تر از چیزی است که فکر می‌کند، چون وقتی کارها برایش سخت می‌شود از بقیه کمک می‌گیرد.

کتاب قوی باش اثر پت زیتلو میلر توسط معصومه گرشاسبی به فارسی ترجمه شده و انتشارات مهرسا کار چاپ و نشر آن را به عهده داشته است. این اثر دومین کتاب از مجموعه‌ی مهربان باش (Be Kind) است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مهربان باش

مجموعه‌ی مهربان باش شامل دو کتاب «مهربان باش» و «قوی باش» از پت زیتلو میلر است که در قالب قصه‌ای درباره‌ی دختری به نام تانیشا ویژگی‌های مثبت اخلاقی را به کودکان آموزش می‌دهد. مهربان باش از جمله کتاب‌های تحسین‌شده است که افتخارات فراوانی کسب کرده؛ از جمله نامزدی جایزه Monarch ۲۰۲۱، دریافت جایزه‌ی S&P 2018 و کسب عنوان کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز.

در نکوداشت‌‌ کتاب قوی باش

  • این کتاب برای مخاطبان، در هر سنی که باشند، پیام خوبی دارد و همچنین یک خرید مفید برای همه‌ی کتابخانه‌هاست. (School Library Journal)

کتاب قوی باش برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب قوی باش اثر پت زیتلو میلر برای کودکان 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب قوی باش می‌خوانیم

من نتوانستم بروم بالا تا بعدش مثل کایلا بخندم؛ هر کاری کردم زورم نرسید و مجبور شدم همان پایین بمانم.

من قوی نیستم. بعضی روزها حتی نمی‌توانم کوله‌پشتی‌ام را بلند کنم.

بعضی روزها، چیزهای ساده انگار خیلی سخت می‌شوند...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قوی باش
نویسنده
مترجممعصومه گرشاسبی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7924-16-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قوی باش

نیلا موسوی
۱۴۰۲/۱۰/۳
قوی بودن را به بچه‌ها آموزش میده با نکته‌های خیلی ساده کتاب خوبی هست
ساناز ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خیلی خوبه قوی بودن رو تو شخصیت انسان میدونه
زهرا
۱۴۰۲/۹/۲۱
بسیار عالیه پیشنهاد میکنم حتما برای فرزندتون بخونید
jalal rabehi
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خیلی خوب و سرگرمی خوب برای کودکان
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قوی باش

برای دریافت کتاب قوی باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.