معرفی و دانلود رایگان کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها هنر بازدهی بالا بدون استرس

عکس جلد کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها هنر بازدهی بالا بدون استرس
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها هنر بازدهی بالا بدون استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها هنر بازدهی بالا بدون استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها هنر بازدهی بالا بدون استرس

کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها هنر بازدهی بالا بدون استرس اثر دیوید آلن و ترجمه ایمان امینی است. این کتاب متدی با نام GTD را برای انجام کارها به شما آموزش می‌دهد که توسط آن می‌توانید استرس خود را مدیریت کرده و سپس با تمرکز صددرصدی بر روی کاری که اکنون انجام می‌دهید، بازدهی خود را بالا ببرید.

دیوید آلن در میکروکتاب به سرانجام رساندن کار‌ها (getting things done) بهره‌وری مشهورش را معرفی می‌کند؛ سیستمی برای کسانی که همزمان روی چند پروژه کار می‌کنند تا بتوانند با اعتماد به نفس، اهداف روشن و حس کنترل کار را به انجام برسانند.

مطالعات زیادی نشان داده که انسان قابلیت انجام همزمان چند کار با یکدیگر را ندارد هیچ، برعکس زمانی که شما تلاش می‌کنید چند کار را به صورت همزمان انجام دهید، بازدهی خود را تحت تاثیر منفی این رویکرد قرار خواهید داد. در این کتاب می‌آموزید چطور ذهن‌تان را از افکار مزاحم رهایی بخشید، و با تمرکز بر روی کارها، آن‌ها را به بهترین نحو و با بالاترین سرعت به سرانجام برسانید.

دیوید آلن (David Allen) نویسنده، بیزینسمن و مشاور آمریکایی است. او کتاب‌های زیادی در زمینه مدیریت خود و بهره‌وری نوشته و یکی از تاثیرگذارترین اندیشمندان این حوزه به حساب می‌آید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به سرانجام رساندن کار‌ها هنر بازدهی بالا بدون استرس
نویسنده
مترجمایمان امینی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات73
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها هنر بازدهی بالا بدون استرس

سعید رجبی
۱۴۰۱/۴/۱۷
خواندن خلاصه کتاب رو به طور کلی دوست ندارم، چون فکر می‌کنم اگر یک کتاب و یک ایده قابلیت خلاصه نویسی و موجز بودن داشته باشه و اثر نویسنده قابلی باشه، حتما نویسنده خودش این کار رو انجام می‌داده و خلاصه می‌نوشته یا اینکه اصلا کتاب نمی‌شده و به صورت یک مقاله یا مطلب اینترنتی در می‌اومده، اگر هم که قابل نویسنده و ایده خوب نباشه یا نویسنده توش آب بسته باشه که طولانی بشه و فروش بره، که اصلا ارزش خواندن نداره اون کتاب, اما چون اصل کتاب رو نه چاپی و نه الکترونیک پیدا نکردم، مجبور به خواندن این خلاصه کتاب شدم.
در مجموع کتاب دیگه خیلی مختصر شده و اکثر راه حلهای ارائه شده بدون شواهد و مدارک و یا آمار خاصی ارایه شده، اکثر نکات رو هم همه می‌دونیم و خوندیم یا شنیدیم و نکته جدید و جالبی کشف نکردم در خلاصه کتاب، مثلاً اینکه برنامه بنویسید و ذهنی نباشه برنامه تون، لیست کارهای بعدی داشته باشید، کارهای بزرگ و پروژه رو جزیی و ریز کنید، کارهای انجام شده رو آخر هفته خط بزنید، هدف داشته باشید و برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی کنید و..
ترجمه کتاب بد نبود، اما غلط املایی داشت، مثلاً در یکی از صفحات فارغ فارق نوشته شده بود.
در مجموع من راجع به کتاب اصلی نمیتونم نظر بدم، اگر میخواهید ببینید خلاصه کتاب چطوره که بعدش برید کتاب اصلی رو بخونید، این خلاصه رو مطالعه کنید، در غیر این صورت خیلی توصیه نمیکنم این خلاصه کتاب رو.
علی صوفی
۱۴۰۰/۳/۱۴
کتاب روش کاملا کارآمدی را معرفی می‌کند که هرکس باتوجه به نیازش میتواند درآن تغییراتی ایجادکند ولی چهارچوب کلی ارائه شده برای برنامه ریزی کارها بسیار منطقی و قابل اجرا است
خلاصه؛
۱. یادداشت تمام ایده‌ها و اهداف و وظایف در ابزارجمع آوری
۲. خط زدن کارهای بی اهمیت
۳. انجام دادن سریع کارهای۲دقیقه و
ای
۴. انتقال کارهای قابل انجام به لیست کارهای بعدی
۵. انتقال کارهایی که در بیش از یک مرحله قابل انجام هستند به لیست پروژه ها
۶. انتقال کارها باتاریخ زمان مشخص به تقویم
۷. انتقال کارهایی که دیگران باید انجام دهند به لیست در انتظار
۸. انتقال تمام ایده‌های بالقوه آینده و اهداف به لیست روزی شاید
البته برای دریافت جزئیات بیشتر حتما خواندن کتاب را توصیه می‌کنم
از مترجم محترم جناب ایمان امینی سپاسگزارم
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
کتابی کاملا خلاصه از کتاب به سرانجام رساندن کارها هنر بازدهی بالا بدون استرس، نوشته دیوید آلن، از هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با محوریت GTD است.
زبان نگارش کتاب با خلاصه شدنش، کمی آشفته شده است اما فردی که در این زمینه به این ترتیب می‌خواهد کار کند و برای تحقق رویاهایشان دنبال راهکار و اقدام هستند از
می‌توانند این کتاب استفاده کنند و برای پاکسازی ذهنی و زدودن افکارهای مختلف خارج از هدفمان مفید است. ریزش افکار و برنامه‌های مزاحم و اضافی به درخشش هدف اصلی ما کمک می‌کند و اقدام برای کارتان نکنید هرچند کوچک، به هدفتان نزدیک نمی‌شوید.
فرهاد غریب
۱۳۹۶/۹/۹
مغز سالم خودش اتومات این کارارو انجام میده، مثل پردازش گر رایانه میمونه تقریبا که نیاز به برنامه نویسی داره، تبدیل اهداف کلی به واحدهای خرد این امکانو فراهم میکنه که مغز در حالت آرامش به مقصودش برسه و تقسیم بندی کارها از سراسیمگی جلوگیری میکنه، در کل این کتاب از نظر علمی درسته.
رضا رشیدی
۱۳۹۶/۸/۲۵
سلام و احترام به شما دست اندرکاران تهیه این امکانات. بسیار عالی بود الان مطالعه کردم. تقریبا شببه همین ولی خیلی آماتور این سیستم رو خودم اجرا میکنم ولی با مطالعه این کتاب اهمیت برنامه ریزی دقیق رو درک بیشتری کردم و تصمیم گرفتم حتما این کتاب رو عملی کنم. چون مطمئن هستم نتیجه شگفت انگیزی خواهد داشت.

مجدداً تشکر میکنم و بامید فردا‌های بهتر

ارادتمند: رضا رشیدی
فاطمه تاجیک
۱۴۰۲/۹/۲۳
کتاب خلاصه و کوتاه بود ولی نکات مفیدی داشت چند نکته
کارهاتون رو مشخص و یادداشت کنید مشخص کنید چطور میتونید این کارها رو انجام بدید
کارهای مهم رو مشخص کنید
کارهایی که میخواهید درین زمان انجام دهید مشخص کنید
کارهایی که میتوتید در زمانهای دیگه‌ای انحام بدید و خیلی مهم نیستن هم مشخص کتید و درلیست جداگانه‌ای قرار بدید
و زمانی مثلا اخر هفته رو اختصاص بدین برای انجام این کاارها
رضا
۱۳۹۶/۱۱/۳
اول که کتاب را دانلود کردم فکر می‌کردم با این تعداد صفحه محتوایی درست و به درد بخوری نداشته با شه ولی الان که دارم می‌خونم بلعکس از محتوای کتاب خوشم امده به خصوص راه کارهاش به بقیه دوستان پیشنهاد می‌کنم به شکل ساده از کنار این اثر رد نشن و بخوننش به دردشون می‌خوره کتاب خوبی است به درد بخور ولی مطالبش باید درک بشه و عمل بشه تا اثر گذار باشه.
حسن حسینیان
۱۳۹۹/۶/۸
کتاب خوبی هست، طبق تجربه‌ای که من داشتم باید کتاب رو خیلی با دقت خوند و به دقت اجرا کرد. حجم کمی داره و میشه به راحتی دو یا سه بار کل کتاب رو خوند. یه نکته‌ای که به نظرم خیلی مهمه این هست که برنامه ریزی باید طوری باشه که بتونیم انجامش بدیم، انجام دادن برنامه‌ای که نوشتیم باعث افزایش اعتماد به نفس و کاهش استرس میشه.
فرشید هوشمند
۱۳۹۶/۱۲/۲۰
با درود
من اصل کتاب را به صورت صوتی مطالعه کردم ولی چیزی دستگیرم نشد، علی رغم اینکه کتابهای زیادی در حوزه‌ی مدیریت زمان مطالعه کردم.
مطالعه‌ی این میکروبوک اما بسیار مفید بود و مختصر چکیده‌ی روش دیوید الن را توضیح داده‌اند. توصیه می‌کنم دانلود کنید علی رغم اینکه از میکروبوک خیلی خوشم نمیاد.
Ali Z
۱۳۹۶/۹/۸
روش جالبیه، من خودم خیلی وقته بدون اینکه این کتاب رو خونده باشم این روشو بکار میبرم، یه سری نکته‌ها یاد گرفتم ازش، بازم به نظر من هرکسی باید این روشو به طریق خودش اجرا کنه، روحیات و پرستیژ هر شخص با دیگری متفاوته پس لزوما کارهایی هم که برای رسیدن به اهدافش طی میکنه باهم فرق میکنه
سپاس 🌵
کاربر Fa
۱۳۹۶/۱۰/۲۶
خیلی دوست داشتم که این کتاب رو بخونم، ولی به خاطر مشغله زیاد موفق نشده بودم. خلاصه بودن این کتاب این امکان رو برام مهیا کرد. روشهای توصیه شده خیلی مفید هستن و با برنامه‌ای به اسم trello راحت میشه همه کارها و اهداف رو دسته بندی کرد. مرسی از کتابراه به خاطر همه زحماتتون.
Mimm Ghaf
۱۴۰۲/۹/۱۱
تو این کتاب خیلی خلاصه تکنیک GTD رو گفته، برای من ایده سطل وظایف جالب بود و دوست دارم اجراش کنم البته قبلا هم یطورایی داشتمش ولی اینطوری بهش نگاه نکرده بودم. بنظر میاد تا حدودی سطح استرس رو این روش کم میکنه. باید امتحانش کنم ببینم جواب میده یا نه..
سعید محمدپور
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
در این کتاب یک روش علمی، موثر و امروزی برای افرادی مثل من که نقش‌ها و پروژه‌های متعدد و متفاوت دارند، ارایه می‌شه.
بمن واقعا کمک کرده.
بعد از سال‌ها تلاش و اراده و... و برچسب زدن بخودم که اهمالکاری می‌کنم، با این کتاب وظایف کم می‌آرم نه زمان.
Marzie Jafari
۱۳۹۹/۴/۱۷
کتاب مختصرو مفید
اگه دنبال مرتب کردن برنامه و خلاصی از آشفتگی ذهنیتون هستین
با ۴۵ مین شاید هم کمتر تایم گذاشتن برای خوندن این کتاب و نوت برداری ازش... و عملی کردنش حتما میتونین به برنامه‌های کوتاه و بلند مدتتون سرو سامونی بدین:)
ممنون از کتابراه ♡
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۶/۸/۹
این کتاب کارایی افراد را در کار بالا می‌برد. حجم این کتاب بسیار کم است ولی در مجموع کتاب خوبی است.
مشاهده همه نظرات 277

راهنمای مطالعه کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها هنر بازدهی بالا بدون استرس

برای دریافت کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها هنر بازدهی بالا بدون استرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.