معرفی و دانلود رایگان خلاصه کار عمیق و درست و حسابی

عکس جلد خلاصه کار عمیق و درست و حسابی
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کار عمیق و درست و حسابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کار عمیق و درست و حسابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کار عمیق و درست و حسابی

کتاب خلاصه کار عمیق و درست و حسابی اثر کال نیوپورت و ترجمه ایمان امینی در خصوص هجوم تکنولوژی و تأثیر مخرب آن بر روی تمرکز عمیق در حین انجام کارها و همچنین نحوهٔ مقابله با آن نگاشته شده است.

میکروکتاب کار عمیق و درست و حسابی به شما استراتژی‌های مختلف برای مقابله با این پدیده را آموزش داده تا خروجی و بازده کاریِ شما را افزایش دهد. از طرف دیگر بتوانید از زمان آزاد خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

این میکروکتاب برای کسانیت که به تمرکز بر روی کارهای فکری نیازمندند یا روزشان با تکنولوژی، شبکه‌های اجتماعی و این قبیل چیزها پر شده است و مشتاقِ یادگیری بهتر و بهبود کارایی خودند زیر مناسب است

با خواندن کتاب کار عمیق و درست حسابی خواهید فهمید پتانسیل‌های شما از طریق کار عمیق و متمرکز شکوفا خواهند شد.

نویسنده کتاب، کال نیوپورت، استادیار رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه جورج تاون است. تخصص نیوپورت در تئوری الگوریتم‌های توزیعی‌ است. چندین ناشر، شامل Inc. Magazine و The Globe and Mail و 800-CEO-Read کتاب آخر او را به عنوان «کتابی که آنقدر خوب است که نمی‌توانید نادیده بگیریدش» در لیست ویژهٔ خود در «کتاب‌های تجاری سال» قرار داده‌اند.

فهرست مطالب کتاب

چه چیزی از خواندن این خلاصه دستگیرم خواهد شد؟
چند وظیفگی و حواس‌پرتی، دشمنِ سرسخت بازده و کارایی شما
استراتژی‌های مختلفی برای کار کردن درست و حسابی وجود دارد
تمرکز کنید و از برنامه‌ها به صورت گزینشی استفاده کنید
برنامه‌ریزی برای کار و زمان آزاد لازمه‌ی کار عمیق است
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کار عمیق و درست و حسابی
نویسنده
مترجمایمان امینی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات42
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کار عمیق و درست و حسابی

Aramm
۱۴۰۱/۹/۲۱
با سلام کتاب خوب و مفیدی بود البته به صورت خلاصه بود، نکته‌ی مهم و قابل اشاره در این کتاب که مهم‌ترین بود این بود که دست از چند وظیفگی برداریم که باعث نابودی بازدهی و بهره وری ما می‌شود. و جمله‌ای که عمیق به نظر اومد برای من به شخصه این بود که: (برای اغلب ما، زمان‌هایی که نیاز نیست وقت و انرژی خود را برای انجام کاری بگذاریم، ضروری به نظر می‌رسد. ) که به نظرم جمله ی‌ای بود که نیاز به تفکر داره، و مورد بعدی که تو کتاب بهش اشاره شده بود این که قرار هست یاد بگیریم که نسبت به زمان و کاری که انجام می‌دهیم، در قطعه زمان‌های خاص، هوشیار باشیم. و مورد بعدی این که به زمان بندی خاص در کارها اهداف اشاره کرده بود و مورد آخر قابل اهمیت از نظر بنده این بود که گفته بودبه مغز خودمون فضای کافی برای استراحت و آسوده شدن بدهیم و برای آخر هفته هامون برنامه ریزی داشته باشیم و مهم هست این برنامه ریزی داشتن.
حنا
۱۴۰۱/۹/۱۳
مطالب جذابی داشت خوندنش خالی از لطف نیست ■■■استدلال های روانشناسی به ما می گویند که وقتی شما تمرکز خود را روی یک کار قرار می دهید باعث می شود به اندازه زمان اوقات فراغت از آن لذت ببرید. اما وقتی بخواهیم زمانی مشخصی را برای اوقات فراغت خود داشته باشیم باید سعی کنیم تا از آن لذت ببریم! از طرفی هم های آزمایش علمی دانشمندان نشان می دهد وقتی شما بتوانید از کاری که می کنید لذت ببرید، دیگر نیازی نیست که زمانی را برای به اجبار خوشحال بودن، صرف کنید. همه این موارد نشان می دهد عمیق بودن زندگی را برای فرد ارزشمند می کند و او امید بیشتری برای زندگی پیدا می کند. چون می داند کاری هست که می تواند با انجامش از آن لذت ببرد. همه این ها به خاطر معجزه عمیق بودن اتفاق می افتد.
Mona rad
۱۴۰۲/۱/۹
این کتاب خلاصه‌ای از نسخه کاملش هست و مسلما فقط به نکته‌های کلیدی پرداخته شده و خوندن نسخه اصلی بهتره. اما این کتاب برای کسایی که وقت کافی برای خواندن کامل کتاب رو ندارن هم خالی از لطف نیست. با هجوم رسانه‌ها و اطلاعات به زندگی ما و رشد تکنولوژی در جای جای خانه و زندگی ما، سطح تمرکز کاهش و افزایش با چندکارگی‌ها پیدا کرده. این وجود کاهش بازدهی‌ها و انبوهی از کارهایی که نیمه کاره رها شده‌اند یا عدم تشخیص اولویت بندی صحیح دور از انتظار نیست. این کتاب کمک راهنمای خوبی برای سروسامان دادن به برنامه‌ها و نظم دادن به این آشفته بازار زندگی است و بازدهیتان را افزایش خواهد داد.
سمانه زیلایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
من به شخصه کتاب کامل رو ترجیح میدم اما این کار گاهی باعث میشه از خوندن یک سری کتاب‌ها بی بهره بمونم و مدت زمان زیادی طول بکشه تا نوبت یک کتاب خاص بشه, اما امروز تصمیم گرفتم خوندن خلاصه یک سری کتاب‌ها رو در برنامم بگذارم و فکر میکنم نتیجش خوب باشه
این کتاب رو در ۲۵ دقیقه خوندم و یادداشت برداشتم رو
سعی میکنم نکاتش اگر چه کمی تکراری بود عملی کنم و در صورتی که نیاز بیشتری به دونستن در این مورد پیدا کردم, حتما نسخه کامل رو تهیه میکنم.
در هر صورت خوندن این خلاصه رو پیشهاد میکنم, زمان کمی از شما میگیره و اگر نکاتش عملی بشه حتما راندمان رو افزایش میده
غلامرضا زراعتگر
۱۳۹۷/۴/۷
قابل تحسین است کتابراه که موجبات سرانه مطالعه را در کشور باعث میشود. مجددا پیشنهاد میکنم سازمان‌های متولی در کشور هزینه‌های دانلود کتاب‌ها را برای عموم عهده دار شوند سرانه مطالعه در کشور به استاندارد‌های جهانی برسد
سید علی اسماعیلی
۱۴۰۱/۱/۱
این کتاب نسخه خلاصه هست و طبیعتا نکات کمتری گفته شده اما در نسخه اصلی کتاب هم راهکارها خیلی عملی نبود یا حداقل برای بنده امکان اجرا نداشت. مجازی شدن بیشتر فعالیت‌ها در دوران کرونا هم خودش یک مانع شد در عمل کردن به راهکارهای کتاب. پادکست بی‌پلاس هم این کتاب رو خلاصه کرده که گوش دادنش خالی از لطف یک نیست.
بلاگ بی‌پلاس عنوان مقاله به اسم 'خواندن کتاب کار عمیق معجزه نمیکند، هیجان زده سراغ کتاب نروید' هست که جالبه و دیدگاه واقع بینانه‌ای در مورد کتاب به شما میده.
امید زبردست
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
واقعیت این است که ممکنه در خلاصه کتابها یک مقدار از مطالب مهم چشم پوشی شود و سلیقه در این مسئله تاثیر گذار است، اما شخصا به مطالعه خلاصه کتاب موافق و علاقه مندم. تیتر کتاب خلاصه کار عمیق و درست و حسابی برایم جلب توجه داشت و تصمیم گرفتم آن را مطالعه کنم، کتاب خوبی بود و با توجه به اینکه کتاب سبک و و روانی هست با پیشفرض‌ها و دیدگاه‌های من در این زمینه مطابقت داشت از مطالعه آن لذت بردم. با تشکر از تیم خوب و حرفه‌ای کتابراه که فرصت لذت بردن از مطالعه در هر زمان را برای همه ایجاد کرده‌اند.
کریم یوسفى
۱۴۰۰/۲/۱۶
جالب است که دغدغه اصلی این کتاب در راستای کار عمیق، بیشتر بر محدود کردن استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی معطوف شده است. و این نشان میدهد که بحران سطحی شدن تفکر مردم در نگرش آن‌ها به زندگی به صورت کلی و نرسیدن به عنق در رشته تخصصی به صورت جزیی تا چه حد آسیب پذیرفته از این تکنولوژیها بوده است و لذا مهمترین وظیفه انسان امروز این است که در رابطه خودش با تکنولوژی تجدیدنظر کند و حتما سرگرمی خودش را هم تحت ضابطه و برنامه دربیاورد.
alireza sabzikar
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ایده کتاب عالیه و درتفکرات نویسندگان دیگه هم دیده میشه. مثل دارن هاردی. متن هم موجز و مفید بود. همین چند خط را عملی کنیم دنیایی از پیشرفت خواهیم داشت. کوتاهی خلاصه باعث شد سریع خونده بشه و از طرفی حق معنوی مترجم و ناشر رو حفظ کرده. البته اگر ترجمه کاملش منتشر شده باشه!!! البته حدس میزنم از یک خلاصه انگلیسی ترجمه شده باشه. در هرصورت من که لذت بردم. و از تهیه کنندگانش تشکر میکنم
Mr. amir sss
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خلاصه‌ای که یک سری موارد رو به صورت سریع بیان میکنه. قطعا نسخه‌های کامل تری هم میشه به دست آورد اما برای شروع اون رو پیشنهاد میکنم تا یک دید درستی به دست بیارید. کتاب‌هایی با این موضوع برای عصر ما که عملا در دنیای حواس پرتی‌ها داریم خفه می‌شویم خیلی ضروری هستند. خلاصه و صریح بودن این کتاب نقطه قوت محسوسی هستش. برای خوندنش لازم نیست ۳ روز وقت خالی کنید. من در تاکسی خوندمش
سبحان چراغی
۱۴۰۱/۱۱/۵
نکته اول: لازمه خوندن این کتاب تلاش این کتاب به شما پیشنهار میده که چه کار کتید در غیر این صورت مشخصا بهتون علام کنم این کتاب بخونی و انجامش ندی هرگز تعصیری نداره پس دررکتار خوندن این متن‌ها انگیزه خودتون حفظ کنید.
نکته دوم: حتی اگر اشتباه کردین به هر حال به تمرین نیازه
درباره متن‌ها میتونم بگم عالی هستن.
و کار‌های که تمرکز شمارو بالا ببره به خواننده توضیح میده.
Morteza Kabiry
۱۴۰۲/۵/۳۰
این کتاب در مورد کار عمیق میگه حالا کار عمیق یعنی چی یعنی حذف عوامل حواس پرت کن چطوری؟ تو این کتابراه حل اورده مخصوصا برای اینترنت، و... باز از خوبیاش بگم اینکه مدیریت زمان بهتون یاد میده، من و این کتاب رایگان دریافت کردم و ممنون از کتابراه بسیار عالیه و کاربردی دوستان سعی کنید نکات کلیدی علامت گذاری کنید چون مرورش راحت تر میشه
melika habibi
۱۴۰۱/۴/۲۹
راستش خلاصه با اصل کتاب خیلی تفاوتی ندارد و در کل هر نتیجه‌ای که از کتاب اصلی میگیرید رو میتونید با خلاصه هم بگیرید خیلی از نظر من تفاوتی نداره و نکته دوم هم اینکه خیلی از کتاب توقع اینکه کلید طلایی رو به شما بده نداشته باشید ولی حداقل یکبار خوندنش خالی از لطف نیست و شاید نکته‌ای که برای من کاربردی نبود بتونه به شما کمک کنه
Parya K
۱۴۰۱/۲/۹
کتاب راجب خوب چیزی صحبت کرده، اینکه امروزه خیلی در شبکه‌های اجتماعی هستیم و راهکار‌های خوبی گفته اما عالی نیست و‌ ای کاش به صورت خلاصه نبود. شاید خلاصه نویسی باعث کم شدن کیفیت متن‌ها و محتوا شده، به نظرم نسخه اصلی تهیه کنید بهتره.
کاش راهکار‌های بهتری پیش رومون میزاشت چون تاثیر زیادی نداشتن البته رو من شاید برای بقیه دوستان خوب باشه.
Faz P
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
کتاب خوب و اموزنده‌ای هست مطالب بسیاری در حوضه بهبود زندگی ارائه میکنه و بیشتر تمرکز آن بر بروی رهایی از فضای مجازی است
اما من با کتابهای خلاصه شده خیلی موافق نیستم چون خیلی از روایت‌های کتاب بیان نمیشن و به طور کلی بیان میشن اما در کتاب اصلی بسیار جامع و ملموس به بیان این مطالب پرداخته میشه که باعث تاثیر و درک بیشتر کتاب میشه
مشاهده همه نظرات 256

راهنمای مطالعه خلاصه کار عمیق و درست و حسابی

برای دریافت خلاصه کار عمیق و درست و حسابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.