معرفی و دانلود کتاب به سوی من بازگرد

عکس جلد کتاب به سوی من بازگرد
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به سوی من بازگرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به سوی من بازگرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به سوی من بازگرد

ملیسا فاستر در کتاب به سوی من بازگرد، روایتی عاشقانه و اجتماعی از یک زوج غربی به نام تس و بو را ارائه می‌دهد؛ بو طی ماموریتی راهی عراق می‌شود و تس از او بی‌خبر می‌ماند. بو زندگی جدید خود را درحالی آغاز می‌کند که تس باردار است! این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید.

درباره کتاب به سوی من بازگرد:

جایی که مفهوم صبر با عشق پیوند می‌خورد، رمان به سوی من بازگرد (Come Back To Me) آغاز می‌شود.

تس جانسون پیش از شروع طوفان حوادث هولناک در زندگی‌اش همه چیز داشت! او با همسر جذاب و عکاسش زندگی عاشقانه‌ای را در مریلند تجربه می‌کردند و میان این زوج خوشبخت چیزی غیر از عشق وجود نداشت.

بو، همسر تس، ماموریتی می‌یابد که در طی آن راهی عراق می‌شود و گزارشی از وضعیت مردم جنگ‌زده عراق تهیه می‌کند. ملیسا فاستر (Melissa Foster) گره‌افکنی داستان را جایی به اوج می‌رساند که بالگرد بو در صحرایی بی‌نام و نشان سقوط می‌کند و همه تصور می‌کنند که بو در این سانحه کشته شده است!

از این نقطه روایت در دو نقطه جغرافیایی عراق و مریلند به موازات هم ادامه می‌یابد. بانوی پزشک عراقی به نام سُها، بدن آسیب‌دیده و نیمه جان بو را پیدا می‌کند و به پناهگاهی که در آن یک زن دیگر و چند کودک وجود داشتند، می‌برد. بو رفته رفته با فرهنگ شرقی و عربی عراق بیشتر آشنا شد و از تس مدت‌ها بی‌خبر بود.

تس با شنیدن خبر سقوط بالگرد بو در عراق اطمینان داشت که همسر محبوبش را از دست داده است و تمام امید او برای اطلاع دادن خبر بارداری‌اش به بو ناامید شد. تس عمیقا در سوگ مرگ نابه‌هنگام همسرش بود که پیامی مرموز از یک ناشناس همه چیز را دگرگون کرد...

افتخارات کتاب به سوی من بازگرد:

- نامزد جایزه کتاب نسل بعدی در سال 2012
- فینالیست جایزه کتاب برتر از نگاه مخاطبین در سال 2012
- فینالیست بهترین کتاب نقد شدۀ کیندل بوک در سال 2011
- حضور در لیست 5 کتاب برتر خواندنی در سال 2011
- حضور در لیست بهترین کتاب‌های بازبینی شدۀ هافینگتون پست در سال 2011
- حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
و...

نکوداشت‌های کتاب به سوی من بازگرد:

- داستان کتاب به سوی بازگرد، ترکیبی از امید و صبر و عشق است که به زیبایی داستانی پرتعیلق را روایت می‌کند. (بررسی کتاب Midwest)
- یک داستان عاشقانۀ زیبا و شگفت‌انگیز؛ با پس‌زمینه خیانت و جدایی. (سو هریسون)
- داستانی سینمایی و احساسی! با رگه‌هایی از وفاداری و عشق بی‌پایان (جونی راجرز)

خواندن کتاب به سوی من بازگرد به چه کسانی توصیه می‌شود؟

تمامی علاقمندان رمان‌های عاشقانه و هیجان‌انگیز می‌توانند مخاطبان اصلی این کتاب باشند.

با ملیسا فاستر بیشتر آشنا شویم:

او داستان‌نویس پرفروش و محبوب نشریات برتری همچون نیویورک تایمز و یو اس ای تودی است. ملیسا فاستر که داستان‌نویسی، توانمند و خلاق است، به عنوان بنیان‌گذار کافه ادبیات جهان نیز فعالیت دارد. عواطف و احساسات موتیف پررنگی در آثار داستانی فاستر است. او با داستان‌های جذاب عاشقانه و تاریخی‌اش به شهرت رسید و این سبک را همچنان به عنوان امضایی بر آثارش ادامه می‌دهد. از جمله کتاب‌های مشهور و پرافتخار فاستر می‌توان به «تعقیب آماندا» اشاره کرد.

افتخارات ملیسا فاستر:

- برنده جایزه کتاب ساحلی
- فینالیست جایزه بهترین نویسنده زن از نگاه مخاطبان
- تحسین‌شده در جشنواره کتاب نیو انگلند در سال 2011

در بخشی از کتاب به سوی من بازگرد می‌خوانیم:

دفترچه تس که روى صندلى کنار راننده قرار داشت بو را مثل سیبى که حوا را فرا خوانده بود، صدا مى‌کرد. به آن نگاه کرد، قدرتش را جمع مى‌کرد براى چیزى که پیش رویش قرار داشت. نباید آن را مى‌آورد. مطمئن نبود چرا آن را آورده است. دفتر را برداشت و آن را در آغوش کشید.

او زمزمه کرد: »تسى.« پاکت نامه‌اى از دفترچه افتاد، و روى پاى او فرود آمد. نامش با دست خط تس روى آن نوشته شده بود. دفترچه را روى صندلى قرار داد و در مورد نامه تعمق کرد. آیا آن نامه‌اى براى خبر دادن این بود که رابطه‌شان تمام شده است و او عشق دیگرى یافته، و توضیح این که چرا او را ترک مى‌کند؟ نمى‌خواست بداند.

بو جسمش را در گرماى پدر و مادرش فشرد. اشک‌هاى مادرش در خمیدگى گردنش فرود آمدند. پدرش محکم او را در آغوش کشید و دست پهن خود را پشت بو گسترد. اگر مى‌توانست براى همیشه در آغوش آنان باقى مى‌ماند، محفوظ از کابوسى که از دور نمایان بود. با آگاهى از درک موقعیت، مى‌دانست که کار درست و انسانى براى انجام دادن، خاموش کردن دستگاه‌هاى حمایت کننده تس بود، آماده کردن پایانى براى همه کسانى که او را دوست داشتند، پایانى براى درد و رنج آنان. فقط مطمئن نبود، واقعاً توانایى انجام آن را داشته باشد.

کارول از کنار بو قدمى به عقب برداشت. بینى‌اش را تمیز کرد، و چشمانش را با دستمالى پاک کرد. رابرت دستش را از پشت بو برداشت و او را رها کرد. بو مقابل پدرش باقى ماند- امنیت کودکى بازنگرى شد. سرانجام بو خودش را عقب کشید، با نگاهى بى‌حالت و بى‌نور همراه برقى در چشمانش. توده‌اى در مجراى تنفسش ساکن شد. نمى‌توانست احساسى را که همه را از کار افتاده کرده بود برهم بزند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به سوی من بازگرد
نویسنده
مترجمهما درودیان
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات396
زبانفارسی
شابک978-964-442-857-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به سوی من بازگرد

لیلا فرضی
۱۴۰۰/۷/۶
یه جاهایی حوصله سربر میشد
قسمت‌هایی که توی عراق اتفاق میافتاد و خیلی خوب ترسیم شده بود
ولی از زمانی که بو به امریکا اومد دیگه داستان و دوست نداشتم
Roza M
۱۴۰۰/۶/۹
کتاب زیبایی بود و متاسفانه جنگ باعث جدایی بسیاری عشق‌ها شده است.
حامد اسماعیل زاده
۱۴۰۰/۶/۲۴
کتاب بسیار کم اهمیتی برای خوندن هست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب به سوی من بازگرد

برای دریافت کتاب به سوی من بازگرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.