معرفی و دانلود کتاب بپرید...!

عکس جلد کتاب بپرید...!
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بپرید...! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بپرید...! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بپرید...!

استیو هاروی، نویسنده و کمدین مشهور آمریکایی، در کتاب بپرید...! شیوه‌های نیل به زندگی‌ای عالی و قرین با موفقیت را با شما در میان گذاشته. او در این اثرِ پرفروش نیویورک تایمز از راه‌های کشف گوهر الهی وجود انسان، در جهت استفاده از آن برای تعالی در عرصه‌های گوناگون حیات، سخن گفته است.

درباره کتاب بپرید...!

کتاب بپرید...! (Jump) یکی از بهترین آثار استیو هاروی، نویسنده و مجری مشهور اهل آمریکاست. این اثر نخستین بار در سال 2016 به انتشار رسید و یک سال بعد به فهرست پرفروش‌ترین عناوین نشریه‌ی نیویورک تایمز راه پیدا کرد. کتاب بپرید...! به آثار حوزه‌ی موفقیت و خودسازی تعلق دارد. اگرچه سبک نگارش جذاب و طنزگونه‌ی هاروی، اثر پیش رو را از سایر عناوینِ این حوزه متمایز ساخته است.

استیو هاروی در نگارش کتاب بپرید...! از تجارب خویش در زندگی شخصی‌اش بهره گرفته؛ تجاربی که از وی مردی موفق و ثروتمند، با آوازه‌ای جهانی ساخته‌اند. هاروی در اثر پیش رو، کلید موفقیت را ایمان به خداوند معرفی نموده است. به باور او، خداوند در وجود هر انسانی گوهری روحانی را به ودیعه نهاده است؛ گوهری که با صرفِ کشف آن، نیمی از مسیر تعالی و سعادت به خودیِ خود پیموده خواهد شد. اما باید اقرار کرد که کشف این گوهر الهی کار چندان ساده‌ای نیست. به قولی، باید آدمِ این کار بود و در این مسیر، تحمل بسی سختی‌ها را به جان خرید. هاروی با آموزه‌های گرانبهای خویش در کتاب بپرید...! به شما در پیمودن این مسیر یاری خواهد نمود.

استیو هاروی فلسفه‌ی شرح‌داده‌شده در کتاب پیش رو را فلسفه‌ی «پرش» نام داده است. مطابق این فلسفه، در زندگی هر فرد لحظاتی خاص وجود دارد که در آن، گویی آدمی در بلندایی ایستاده و خود را ناگزیر از اتخاذ تصمیمی حیاتی می‌یابد: پریدن یا نپریدن! پریدن استعاره‌ای از خطر کردن و دل به دریا زدن است؛ استعاره‌ای برای بیانِ عمل به اقدامی پرریسک که یا شما را به بهترینِ خودتان بدل می‌سازد، یا هر آنچه را که دارید از کفِتان می‌رباید. هاروی می‌گوید موفقیت‌های بزرگ تنها هنگامی برای ما تحقق‌پذیر به نظر می‌رسند که جرئت پریدن را در خود بیابیم. او با توصیه‌های ساده اما کاربردی خویش در کتاب بپرید...!، بذر چنین جرئتی را در قلب‌های شما می‌کارد.

کتاب بپرید...! تاکنون توسط مترجمین بسیاری به زبان فارسی برگردانده شده است. ترجمه‌ای که هم‌اینک پیش روی شماست، محصول همکاری فریده مهدوی دامغانی با انتشارات ذهن‌آویز است.

نکوداشت‌های کتاب بپرید...!

  • دوست من، استیو هاروی، در کتاب بپرید...! شما را به تلاش برای تحقق رؤیاها و اهدافتان فرا خوانده است. او در این اثر به شما یاد می‌دهد که چگونه الماس گرانبهای وجود خویش را کشف کنید و در مسیر بدل شدن به آن چیزی قدم بردارید که برایش متولد شده‌اید. نوشته‌های هاروی بر من تأثیرات مثبت بسیاری داشته؛ شک ندارم که این کتاب او، در نظر شما نیز تأثیرگذار خواهد بود. (Joel Osteen, New York Times Bestselling Author)
  • استیو هاروی در این کتاب از فلسفه‌ی پرش سخن می‌گوید؛ و دلیل این را که چرا برخی در زندگی به موفقیت و کامیابی می‌رسند و برخی دیگر، برعکس، علی‌رغم تمام تلاش‌هایشان جز ناکامی نصیبی نمی‌برند، با شما در میان می‌گذارد... اولین پرش شما در زندگی خواندن کتاب پیش رو خواهد بود. پس از آن، پرش‌های بعدی به مرور رخ خواهند داد! (Bishop T.D. Jakes)
  • مطالعه‌ی کتاب بپرید...! از استیو هاروی به شما کمک می‌کند که روح الهی را در خویش کشف کرده، و از نیروی بی‌بدیل تخیل خود برای بخشیدنِ چشم‌اندازی عالی به زندگی‌تان بهره بگیرید. (Amazon)

کتاب بپرید...! مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال اثری الهام‌بخش در جهت دگرگون ساختن سیر زندگی کنونی خود هستید، به هیچ عنوان فرصت مطالعه‌ی کتاب بپرید...! از استیو هاروی را از دست ندهید.

با استیو هاروی بیشتر آشنا شویم

استیو هاروی (Steve Harvey)، با نام کامل بردریک استفان هاروی، به سال 1957، در ایالت ویرجینیای غربی، در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود. پدر استیو کارگر معدن و مادرش زنی خانه‌دار بود. دوران کودکی و نوجوانی هاروی قرین با سختی‌های بسیار بود. اگرچه همین سختی‌ها، بعدها در مسیر بدل شدن به انسانی موفق به یاری وی آمدند.

استیو هاروی در سال 1974 برای تحصیل به دانشگاه رفت. در همین زمان، به علت وضعیت نابه‌سامان اقتصادی‌اش، مشغول کار در یک ایستگاه پمپ بنزین شد. اگرچه خیلی زود از این کار اخراج شد و به ناچار، برای گذران زندگی، به ترتیب به عنوان مکانیک، فروشنده‌ی بیمه و کارمند اداره‌ی پست، کار کرد. همای سعادت و اقبال هنگامی بر شانه‌های هاروی نشست که به طور اتفاقی با «ریچ» و «بکی لیس» آشنا شد؛ دو هنرمندی که از طریق فراهم ساختن شرایطِ اجرای یک شوی استندآپ کمدی از سوی استیو هاروی، به یاری وی در مسیر کشف استعداد حقیقی‌اش آمدند. هاروی پس از آشنایی با ریچ و بکی لیس، به مرور به یک کمدین تمام‌وقت بدل شد و چندین سال بعد، در 1993، اولین برنامه‌ی تلویزیونی خود را با عنوان «آپولو» به روی آنتن برد. اجرای این برنامه شهرت و محبوبیت خیره‌کننده‌ای برای هاروی به ارمغان آورد. به نحوی که این امکان را برای او مهیا ساخت تا برنامه‌ی تلویزیونی‌ای با نام خودش تهیه و تولید کند. «استیو هاروی شو» خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایالات متحده بدل شد و افتخارات بسیاری را نصیب هاروی نمود.

عمده‌ی شهرت هاروی، چنان‌که از توضیحات فوق پیداست، مرهون اجراهای تلویزیونی اوست. با این حال، نباید از کارنامه‌ی وی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز در حوزه‌ی آثار موفقیت و خودسازی غافل شد. از میان کتاب‌هایی که هاروی به انتشار رسانده، می‌توان به عناوینی چون «مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن»، «صاف و پوست‌کنده صحبت کن»، «مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق عمل کن» و «بپرید...!» اشاره نمود.

جوایز و افتخارات استیو هاروی

  • برنده‌ی جایزه‌ی Daytime Emmy برای اجرای نمایش Family Feud
  • دریافت مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه ایالتی آلاباما
  • برنده‌ی جایزه‌ی بشردوستانه‌ی BET
  • و ...

جملات برگزیده کتاب بپرید...!

  • آن لحظه بحرانى «براى شما» اتفاق نمى‌افتد: بلکه «به خاطر شما» روى مى‌دهد.
  • لازم و ضرورى است که سختى‌هاى زندگى وجود داشته باشد تا شما بتوانید رؤیاهایتان را تشخیص دهید.
  • هر انسان موفقى مى‌داند که اکثر تصمیماتى که باید گرفته شود، از طریق انواع گزینش‌هاى بسیار سخت و دشوار انجام خواهد گرفت.
  • بسیار حائز اهمیت است که به خوبى بفهمید که لحظه سختى و ناراحتى شما، دقیقا همان زمانى است که به شما اجازه مى‌دهد بر کلّ آن ماجرا فائق آیید و بر فراز تمام مشکلات مربوط به آن، به پرواز در آیید.

در بخشی از کتاب بپرید...! می‌خوانیم

من تازه با همسرم مارجُرى ازدواج کرده بودم که ناگهان خبر یافتم دوست حسابدارم که تمام کارهاى مالى من تا آن روز، بر عهده او بود، دارفانى را وداع گفته است.

احساس وحشتناکى در دل داشتم و از مرگِ نابهنگام او بى‌اندازه اندوهگین و متأثر بودم. سپس، هنگامى که پى بردم که او به مدت هفت سال تمام، هیچ یک از مالیات‌هاى سالیانه مرا به دولت نپرداخته است، در حالت شوکِ عمیقى فرو رفتم...

براى مدت هفت سال تمام، من ظاهرا کوچک‌ترین پولى به اداره مالیات کشور نپرداخته بودم، گر چه هر سال، با نهایت دقت و وسواس، چکى امضاء شده را براى حسابدارم ارسال کرده بودم تا او مخارج مالیات سالیانه‌ام را با آن بپردازد. اما او هرگز چک‌هاى مرا نقد نکرده و هیچ پولى هم به اداره مالیات پرداخت نکرده بود.

هنگامى که تمام چک‌هاى خود را بر روى میز کارش مشاهده کردم و دیدم که هیچ یک از اوراق و اسناد مربوط به پرداخت مالیات سالیانه مرا پر نکرده بوده است، قلبم از حرکت ایستاد. پس از آن که من و مدیر برنامه‌هایم، به بررسى و مطالعه تمام اسناد و اوراقى که بر روى میزش قرار داشت پرداختیم، به این نتیجه رسیدیم که به غیر از در نظر گرفتن جریمه عدم پرداختِ به موقعِ مالیات سالیانه و نیز تمام مخارجى که براى انجام دادن این کارهاى ادارى لازم بود بپردازم، من آن قدر پول به اداره مالیات بدهکار بودم که ناگهان مغزم براى لحظاتى چند از حرکت ایستاد...!

فهرست مطالب کتاب

چند سخن با خوانندگانِ عزیزم...
شکست‌ناپذیر
پیشگفتار: «بپّرید...!»
بخش نخست: هیچ درسى بهتر از درسى که انسان پشت سر نهاده باشد، نیست!
بخش دوم: هرگز هیچ خطِ صافى در طبیعت وجود ندارد
بخش سوم: اگر مشغول پیشروى در دوزخ هستید، هیچ عیبى ندارد: همچنان به مسیرتان ادامه دهید!
بخش چهارم: زندگى، کلمه‌اى است متشکل از پنج حرف
بخش پنجم: مردى که رؤیایى در سر نداشته باشد، یقینا نابود خواهد شد...
بخش ششم: دست از وجود داشتن بردارید و شروع به زیستن کنید!
هرگز تسلیم نشوید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بپرید...!
نویسنده
مترجمفریده مهدوی دامغانی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-600-118-240-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بپرید...!

bahareh tasbihi
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
سلام کتاب برای افرادی که مطالعه در زمینه موفقیت شخصی دارند چیز جدیدی برای گفتن ندارد. ولی در کل پیشنهاد میکنم کتاب یک بار خوانده بشه. بعضی صفحات کتاب نکاتی دارد که گاهی باید به انسان یاداوری بشود و نیروی ایمان رو قوی کند. به خاطر همین نکات ارزش خواندن دارد.
محمدرضا سایه وند
۱۴۰۲/۵/۲۶
سلام. این کتاب بسیار عالی رو به دوستان حتما پیشنهاد چندبار خوندش رو میدم. به نظرم یه کتاب انگیزشی خیلی خوبه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب بپرید...!

برای دریافت کتاب بپرید...! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.