معرفی و دانلود کتاب صوتی دستیار حقوقی

عکس جلد کتاب صوتی دستیار حقوقی
قیمت:
۱۱۰۰۰۰ 77000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دستیار حقوقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دستیار حقوقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دستیار حقوقی

کتاب صوتی دستیار حقوقی اثر معروف جان گریشام، داستان پسر جوانی را روایت می‌کند که در آستانه وکیل شدن دچار مخمصه بدی می‌شود و تحت بازجویی‌های شدیدی قرار می‌گیرد. بیرون آمدن از این گرفتاری تنها تحت شرایطی ممکن می‌شود.

کایل مک‌اوی مربی ورزش لیگ نوجوانان شهر نیوهن که به تازگی از رشته حقوق فارغ‌التحصیل شده فرزند جان مک‌اوی وکیل برجسته و حاذقی است و خود نیز به زودی جواز وکالتش را دریافت می‌کند. مأموران اف. بی. آی روزی سراغش رفته و او را به جرم تعرض به یک دختر جوان به همراه چهار نفر دیگر بازداشت می‌کنند. پرونده این اتفاق که 5 سال پیش در دانشکده دوکن رخ داده، همان سال‌ها مختومه اعلام شد اما پس از اینکه دختر سلامتی خود را به دست می‌آورد دوباره شکایت کرده و پرونده بار دیگر به جریان می‌افتد و این‌گونه کایل درگیر ماجرایی می‌شود که رازهای بسیاری دارد و تجربه‌های فراوانی را در اختیارش می‌گذارد.

جان گریشام (John Grisham) که خود دانش‌آموخته‌ی رشته حقوق است به خوبی از مشکلات و مسائل وکلا، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته آگاه است و توانسته بخشی از آن‌ها را در کتاب دستیار حقوقی (The associate) بیان کند.

نکته مهمی که در این کتاب به آن اشاره شده خطرات ناشناخته‌ای است که یک وکیل در مسیر شغلی خود با آن‌ها مواجه می‌شود. داستان دارای ضعف‌هایی است که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم حضور نیروهای امنیتی، عدم اطلاع‌رسانی دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر در حوزه امنیت دیجیتالی و پایان نه چندان خوش آن اشاره کرد.

با این حال این کتاب به خوبی شما را درگیر و سرگرم می‌کند چرا که به مسائل جالب و مهمی مثل سیستم برده‌داری و برده‌پذیری شرکت‌های بزرگ، تشویق به کمک به هم‌نوع، استفاده فراوان و بی‌مورد از بودجه نظامی، زندگی ناسالم وکلا و ثروت نامشروع آن‌ها و زندگی در شهرهای کوچک می‌پردازد.

شنیدن کتاب صوتی دستیار حقوقی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به مباحث جاسوسی و به ویژه جاسوسی صنعتی علاقه دارید و با مسائل امنیت دیجیتالی آشنایی ندارید این کتاب اطلاعات خوب و مفیدی به شما می‌دهد. همچنین این اثر اخطاری است برای افرادی که در مهمانی‌های شبانه زیاد شرکت می‌کنند.

با جان گریشام بیشتر آشنا شویم:

جان ری گریشام در 18 فوریه 1955 در آمریکا متولد شد. او پس از آنکه از دانشگاه میسی‌سیپی در رشته حقوق فارغ‌التحصیل شد به کار وکالت در شهر آکسفورد پرداخت. مدتی در پارلمان ایالتی نماینده مجلس بود اما بعد از چند سال از آن کناره گرفت.

گریشام به عنوان نویسنده رمان‌های حقوقی در دنیا شناخته می‌شود و آثارش تا به حال به زبان فارسی و بسیاری از زبان‌های دیگر ترجمه شده است. همچنین از بیشتر کتاب‌هایش اقتباس سینمایی ساخته شده. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به وصیت‌نامه، شرکت، باران‌ساز، برادران، هیئت منصفه فراری، اتاق مجازات، وکلای خیابانی، مرد معصوم، اعتراف، زمانی برای کشتن، سوداگر و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی دستیار حقوقی می‌شنویم:

فضای داخل ساندویچ‌فروشی باستر دراز و باریک بود و تعدادی نیمکت‌های دراز به رنگ زرشکی در امتداد دیوار قرار داشت. در سمت چپ پیشخوانی بود و در پشت آن فر مخصوصی که برای زغالی کردن خوراکی‌ها دیده می‌شد. چند ردیف نیز دستگاه فریپر در امتداد دیوار قرار داشت. تمام یادگاری‌های مربوط به دانشگاه یِیل به صورت درهم و برهم بر روی دیوارها نصب شده بود. کایل در آن مکان چندین نوبت ساندویچ خورده بود به ویژه در طول سال اولی که به دانشکده حقوق آمده بود.

ماه‌ها پیش، دو میز آخر آن مکان در انتها به وسیله آن دو مأمور دولتی اشغال شده بود. با این حال یک مأمور دیگر نیز که بارانی تیره‌ای بر تن داشت در کنار آخرین میز ایستاده بود و با گیریانت و پلنت که در انتظار آمدن کایل بودند مشغول گفت‌وگو بود. هنگامی که کایل به آنان نزدیک گردید مأمور سوم نگاهی به او انداخت و سپس تبسم معمولی را که از چنین مأموران دولتی انتظار می‌رود به کایل کرد و در پشت میز دیگر جای گرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
28 دقیقه
فصل اول
27 دقیقه
فصل دوم
14 دقیقه
فصل سوم - بخش اول
24 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
19 دقیقه
فصل سوم - بخش سوم
17 دقیقه
فصل چهارم - بخش اول
15 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
21 دقیقه
فصل پنجم - بخش اول
12 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
24 دقیقه
فصل ششم
22 دقیقه
فصل هفتم - بخش اول
13 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
26 دقیقه
فصل هشتم - بخش اول
19 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
24 دقیقه
فصل نهم
17 دقیقه
فصل دهم - بخش اول
21 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
25 دقیقه
فصل یازدهم
20 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش اول
17 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش دوم
15 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش اول
21 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش دوم
15 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش اول
16 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش دوم
25 دقیقه
فصل پانزدهم
20 دقیقه
فصل شانزدهم - بخش اول
11 دقیقه
فصل شانزدهم - بخش دوم
21 دقیقه
فصل شانزدهم - بخش سوم
25 دقیقه
فصل هفدهم
17 دقیقه
فصل هجدهم - بخش اول
27 دقیقه
فصل هجدهم - بخش دوم
16 دقیقه
فصل نوزدهم
15 دقیقه
فصل بیستم - بخش اول
23 دقیقه
فصل بیستم - بخش دوم
14 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
7 دقیقه
فصل بیست‌ودوم - بخش اول
22 دقیقه
فصل بیست‌ودوم - بخش دوم
26 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
32 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
25 دقیقه
فصل بیست‌و‌پنجم
28 دقیقه
فصل بیست‌وششم
18 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم - بخش اول
15 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم - بخش دوم
19 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
18 دقیقه
فصل بیست‌ونهم - بخش اول
15 دقیقه
فصل بیست‌ونهم - بخش دوم
24 دقیقه
فصل سی‌ام
29 دقیقه
فصل سی‌ویکم
13 دقیقه
فصل سی‌‌ودوم
17 دقیقه
فصل سی‌وسوم - بخش اول
17 دقیقه
فصل سی‌وسوم - بخش اول
12 دقیقه
فصل سی‌وسوم - بخش دوم
19 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
19 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
18 دقیقه
فصل سی‌وششم - بخش اول
19 دقیقه
فصل سی‌وششم - بخش دوم
15 دقیقه
فصل سی‌وهفتم
27 دقیقه
فصل سی‌وهشتم
18 دقیقه
فصل سی‌‌ونهم
20 دقیقه
فصل چهلم
26 دقیقه
فصل چهل‌ویکم
14 دقیقه
فصل چهل‌ودوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دستیار حقوقی
نویسنده
مترجمفریده مهدوی دامغانی
راویهوتن شاطری پور، فریبا فصیحی تاش
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۰۰۰۰ 77000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دستیار حقوقی

رویا هژیر
۱۴۰۲/۱/۱۱
از اونجاییه که جان گریشام خودش وکیل هست از نظر من بیش از اندازه تو این کتاب به مسائل حقوقی، دغدغه‌ها و نوع زندگی وکلا میپردازه البته کلا این حالت در کتابهای دیگه این نویسنده هم مشهوده، ولی این کتاب به نظرم یکم به خاطر این موضوع خسته کننده شده بود. به طور کلی من طرفدار کتابهای ایشون هستن و به نظرم و قشنگ مینویسن ولی از کتابهای دیگش مثلا شیاد بیشتر خوشم اومده بود. بعضی از توضیحات دیگه خیلی زیاد بود یه جورایی انگار تکراری شده بود. البته اینم اضافه کنم که این کتاب جلوه‌های بصری فوق العاده‌ای داره و به شدت برای ساخت فیلم مناسبه! و چیزی که برای من خیلی جالب بود فصل اخر کتاب بود که یه جورایی پایان باز رو انتخاب کرده بودو نتیجه‌ای که در اخر داستان این دستیار حقوقی از کل ماجرا میگیره. در کل این کتاب ارزش خوندن و یا گوش دادن رو داره. یا تشکر
Mozhgan k
۱۴۰۲/۶/۱۲
این داستان نیز مانند اثرهای دیگر از گریشام، گویای پیچیدگی امور حقوقی است.داستان را دوست داشتم.فرودها بسیار بیشتر از فرازها بودند ولی در عین حال اجتناب ناپذیر در بیان آنها.پس از عبور از بیست و پنج سالگی و مراتب ِتحولات مغزی، اعمال انسان کمی معقول تر میشود!صدای آقای شاطرپور جذابیت این داستان را دوصد چندان می کند.
Shayan Nahali
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان برای تدارک این کتاب. داستانی شبوا و روان و راویی مسلط و موزیکی دلنواز همگی باعث شد کتابی سرگرم کننده فراهم اورید و من از شما سپاسگذارم باشد که توفیقی صد چندان برای ارتقا رشد و بالندگی فرهنگ این مرز و بوم داشته باشید
Mehdi tanha
۱۴۰۲/۱۰/۳
باسلام
این کتاب هم مثل دیگر نوشته‌های جان گریشام، در فضای حقوقی و دادگری اتفاق می‌افتد. هرچند مثل دیگر آثار گریشام هیجان‌انگیز نبود اما قابل قبول و منطقی بود. از این رمان لذت بردم، شخصیت پردازیها قابل قبول و خط داستانی و ریتم خوبی داشت، به شما هم پیشنهاد میکنم...
باتشکر
Monir Naghikhani
۱۳۹۹/۸/۱۲
نمیدونم چطور از شما تشکر کنم، تا حالا کتابی به این سبک نخوانده ونه گوش کرده بودم، از آقای شاطری پور وخانم راوی که با کلام وبیان زیبایشان این اثر را صدچندان بهتر کردن سپاسگزارم، برای همه شما توفیق روز افزون خواهانم،
نازنین ش
۱۳۹۹/۳/۳۰
موزیک متن خوب بود، ولی بیان گوینده حالتی داشت که انگار داره اخبار محلی رو بیان میکنه، شاید هم شیوه نگارش داستان به این شکل بود، در هر حال من تا فصل سیزدهم بیشتر طاقت نیاوردم و رهاش کردم، مثل گوش دادن به یه گزارش اخبار بود
پگاه امامی
۱۴۰۱/۳/۲۱
با توجه به گره افکنی‌های خوب ابتدای داستاد گره گشایی‌های پایانی کمی ضعیف بود اما در کل کتابیست درخور اعتنا و البته با صدایی دلنشین و گویش حرفه ای
khashayar khajehnoori
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
فراز و فرودهای بسیار عالی داشت، از نویسنده طبیعی بود. اما در انتها یاد آثار سینمایی باز، و آقای فرهادی افتادم
کامران بلوریان
۱۴۰۱/۴/۸
بعد از خواندن کتاب شیاد توقع من از جان گریشام رفت بالا شاید به خاطر این خیلی من رو جذب نکرد
Farhad Firoozabad
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
فوق العاده، یک رمان عالی و پرکشش، موضوع منسجم و بدون حاشیه روی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دستیار حقوقی

برای دریافت کتاب صوتی دستیار حقوقی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.