معرفی و دانلود کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها

عکس جلد کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها

کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها یکی از آثار پرفروش دنیای کسب‌وکار است که راه خلق ثروت را به شما می‌آموزد. این کتاب نامزد جایزه‌ی تجارت در سال 1998 بود و شهرتی جهانی برای مارک فیشر و مارک آلن به ارمغان آورد.

درباره‌ی کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها

چه کسی از ثروتمند شدن بدش می‌آید؟ همه‌ی انسان‌ها، حتی افرادی که به‌شکل افراطی تلاش برای کسب درآمد را کاری ناپسند می‌دانند از داشتن پول خشنود می‌شوند. از زمانی که بشر تبادل کالا با کالا را پشت سر گذاشت و پول را به‌عنوان معیاری واحد برای انجام معاملاتش اختراع کرد، تلاش‌های اجدادمان به سمت خلق ثروت معطوف شد زیرا برای تامین رفاه، تفریح، سلامت و رشد شخصی به تمکن مالی نیاز داریم. مشخصا هرچه از لحاظ اقتصادی در طبقه‌ی بالاتری باشیم به امکانات گسترده‌تری دسترسی داریم. به همین دلیل، خوشوقتیم که کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها (How to Think Like a Millionaire) از مارک فیشر و مارک الن که توسط لیلی پسندیده به فارسی ترجمه شده را به شما معرفی کنیم.

این دو میلیونر در کتاب پرفروش خود شما را با تفکر ثروت‌ساز آشنا می‌کنند چون معتقدند تفاوت اصلی یک فرد ثروتمند با دیگران در نگرش او به دنیا، پول و کار وجود دارد. زمانی که افکار ما به سمت هدفی معطوف می‌شوند در مسیر موفقیت قرار دارند زیرا ذهن قوی‌ترین ابزاری است که انسان دراختیار دارد. اما آیا فکر و خیال تنها چیزی است که کسب درآمد به آن نیاز داریم؟ جواب منفی است.

تفکر این قدرت را دارد که ما را به گروه میلیونرهای جهان ملحق کند اما اگر تاکنون روشی برای افزایش ثروت خود نیافته‌اید، پس می‌توانیم بگوییم روش اندیشیدن شما درباره‌ی پول چندان کارآمد نبوده. شما در این مرحله پیش از هر چیز به تغییر افکارتان نیاز دارید و کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها دقیقا به همین دلیل تالیف شده است. تمام اشخاصی که به موفقیت‌های بزرگ در زندگی دست یافته‌اند از خصوصیات شخصیتی مشترکی برخوردار هستند پس قدم اول برای اضافه کردن نام‌مان به فهرست این افراد آشنایی با چگونگی فکر آن‌هاست. مارک فیشر و مارک الن در این کتاب به شما کمک می‌کنند راز ثروتمندترین مردم جهان را بیابید و متوجه شوید آن‌ها چگونه به چنین قله‌ی رفیعی در دنیای اقتصاد دست یافته‌اند.

پس از شناخت اصول مشترک موفقیت نوبت به پیاده‌سازی این قواعد در حرفه‌ می‌رسد. شاید فکر کنید شغل و پیشه‌تان ظرفیتی برای خلق ثروت انبوه ندارد، اما کتاب تفکر به شیوه میلیونرها از نشر صوتی شادن پژواک تنها برای پیروزی در تجارت یا کارآفرینی نوشته نشده،‌ در واقع باید گفت موفقیت مصادیق بسیار گسترده‌ای دارد که با وجود تمام تفاوت‌ها از قوانینی مشترک پیروی می‌کنند. برای پی بردن به این اصول شما را به شنیدن کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها دعوت می‌کنیم،‌ اثری پرفروش که نمی‌توان مرزی برای کاربرد آن قائل شد و قادر به دگرگونی سرنوشت میلیون‌ها انسان در سراسر دنیاست.

افتخارات کتاب تفکر به شیوه‌ی میلیونرها

  • نامزد نهایی جایزه تجارت در سال 1998
  • نامزد جایزه کتاب ناشر مستقل Independent Publisher Book Award (IPPY) در سال 1998

کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال ثروت فراوان، موفقیت و تفکر مثبت هستید و می‌خواهید زندگی‌تان را زیر و رو کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با مارک فیشر و مارک الن بیشتر آشنا شویم

مارک فیشر (Mark Fisher) در سال 1953 در کانادا به دنیا آمد و در حال حاضر یکی از تأثیرگذارترین نویسنده‌ها و تئوری‌پردازهای روان‌شناسی موفقیت و ثروت در جهان به شمار می‌رود. میراث او کتاب‌های پرفروش و الهام‌بخش و نوع نگاه تازه‌ای است که به ثروتمند شدن دارد. از جمله بهترین آثار مارک فیشر می‌توان به کتاب‌های «فروشنده و میلیونر»، «مثل یک ثروتمند فکر کن!» و کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» اشاره کرد.

مارک الن (Marc Allen) نیز نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی‌ست که در سال 1977 شرکتی به نام کتابخانه‌ی دنیای نو تأسیس کرد و تا امروز نیز به فعالیت خود ادامه داده است؛ این شرکت یکی از بزرگ‌ترین انتشارات ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. همچنین از کتاب‌های محبوب او می‌توان به «بزرگ‌ترین راز زمانه»، «راه جادویی»، «کاهش استرس» و «زندگی کامل» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها می‌شنویم

داشتن یک رویا و اعتماد به اون مهمه ولی از کجا می‌دونید که رویای شما ایده‌ی خوبیه یا نه؟ از کجا مطمئن می‌شید که تصمیمتون یه اشتباه فاجعه‌بار نیست؟ ما تو زندگی دائما درحال تصمیم‌گیری هستیم، یه حرکت اشتباه در کسب‌وکار یا حرفه‌ی شما اگه نابودکننده نباشه می‌تونه منجر به یه عقب‌گرد اساسی بشه. ما باید یاد بگیریم که بیشتر از موارد اشتباه تصمیمات درست و به‌جا بگیریم. نکته‌ی دلگرم‌کننده اینه که موفق‌ترین افراد بر این عقیده‌اند که این توانایی ذاتی نبوده و کاملا اکتسابیه. میشه اونو روزبه‌روز بهتر کرد. این توانایی برای هر کسی که وقت و انرژیش رو برای رشد اون صرف می‌کنه قابل دسترسیه.

البته برخی از برنامه‌ها به سادگی قابل اجرا نیستند. مارک مک کورمک نویسنده‌ی کتاب آنچه در مدرسه‌ی کسب و کار هاروارد به شما یاد نمی‌دهند مثال جالبی در مورد این اصل بیان کرده و نوشته: یکی از شرکت‌های تامین‌کننده غذای سگ جلسه‌ای در مورد فروش سالانه‌ی خودش تشکیل داده. توی جلسه رئیس شرکت با حوصله به کنفرانس مدیر تبلیغات خودش گوش می‌کرد. مدیر فروش اون از فضایل بهترین ینروی فروش تمجید می‌کرد. بالاخره نوبت به رئیس شرکت رسید تا پای تریبون برده و صحبت‌های خودش رو انجام بده... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
30 دقیقه
فصل اول: از کجا باید شروع کرد؟
26 دقیقه
فصل دوم: ثروت یک حالت ذهنی است
22 دقیقه
فصل سوم: حذف موانع ذهنی
25 دقیقه
فصل چهارم: تصمیم‌گیری
25 دقیقه
فصل پنجم: کاری را که دوست دارید انجام دهید
18 دقیقه
فصل ششم: جادوی اهداف
17 دقیقه
فصل هفتم: برنامه‌ی مرحله‌ای

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها
نویسنده،
مترجملیلی پسندیده
راویآبتین ممدوح
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها

سید مجید موسوی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
کتاب تفکر به شیوه میلیونرها هم توی سبک خودش کتاب تاثیر گذاریه که ارزش گوش کردن رو داره و در حقیقت اینکه ما به چیزی تبدیل میشیم که غالب اوقات بهش فکر میکنیم و اینکه رسیدن به ارزوها و خواسته‌ها باید شکل منظمی از افکار شماست که پیوسته و منظم و قابل باور از نگاه شما باشد، توصیه میکنم بخونید
Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۵/۱
آثار مارک فیشر و نیز مارک آلن نظیر همین کتاب، در زمینه تفکر و باورهای صحیح ثروت زایی در افراد ثروتمند و موفق، بخوبی به اصول اولیه و اساسی افکار درست ثروت اندیشی، اشاره و پرداخته است.
حتماً و حتماً و حتماً این اثر که رازها و نکات ثروت اندوزی اشخاص ثروتمند و میلیونرهای حاضر را جمع آوری و ارائه نموده است را مطالعه و بکار ببرید...
میثم ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۱۴
من قلم مارک فیشر را خیلی دوست دارم و پنج یا شش کتاب از او را خوانده‌ام، اما این کتاب با آثار دیگر او بسیار متفاوت است. با این حال کتاب مطالب جالبی را ارائه می‌دهد. مطالب ارائه شده در این کتاب کلی است و به صورت فهرست وار ارایه شده است. برای مرور مطالب کلی مطالعه کتاب را توصیه می‌کنم
میلاد عباسی
۱۴۰۱/۱۲/۴
در کل ارزش گوش دادن و خوندن رو داره
به صورت مرحله‌ی خوب نوشته نشده و پرشهای که داره باعث میشه که ذهن آدم گیج بشه و تمرکز رو موضوع خوب مفهومی نیست بیشتر به یک کتاب انگیزشی شبیه تا یک کتاب کاربردی مثلاً قسمتی که میگه ۱۰درصد از درآمدت رو ببخش ملموس نیست و بیشتر شبیه شعار.
تشکر از زحمات شما
ابوطالب تمتاجی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
سلام علیکم
وقتتون بخیر و شادی
ان شالله حالتون روز به روز بهتر بشه
این کتاب هم عالی بود دیدم رو تغییر داد
به جای اینکه به نداشته‌ها فکر کنم الان به داشته‌ها فکر می‌کنم
به جای اینکه به موانع فکر کنم به راهکارها
ی موثر فکر کنم
تشکر از ایده خوبتون برای راه اندازی این کتاب خونه
امین
۱۴۰۲/۱/۱۸
خوبیه این کتاب، اینه که طرف تجربیاتش رو که عملی شده و جامه‌ی عمل پوشیده و به سرنجام رسیده رو به شما انتقال میده و خوب البته این کتاب بیان خوبی داره اما بیانش نسبت به تجربیاتش و واقعیت کتاب آنقدر عملی نیست و باعث کمی به دور بودن از درک راحت میشه
حمید رحمانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
کتاب کلید دانایی است، افرادی که کتاب می‌خوانند، از ارامش بیشتری برخوردار هستند و در زندگی هم موفق تر کتاب صوتی، فرصت بیشتری را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد تا از لحظه، لحظه‌های زندگی خود، بهترین بهره را ببرند. با تشکر فراوان
ابراهیم قاضی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها کتاب بسیار خوبی هست. حاوی اطلاعات و تمیرینات زیادی جهت روشن شدن موضوع ‌و باعث می‌شود دیدگاه انسان نسبت به مسایل زیادی باز شود.
علی عظیم زاده
۱۴۰۲/۳/۲
یه کتاب انگیزشی خوب. ولی به شرطی که کتابای دیگه‌ای نخونی. یه دیدگاه خاص برای موفقیت رو دنبال میکنه ولی بنظرم جنبه‌های دیگه‌ای هم باید درنظر گرفته بشه
نگار قریشی زاده
۱۴۰۱/۱۱/۹
این کتاب واقعا برای کسایی که هدفهای بزرگ همراه با برنامه رسیدن اما نمیدونن چجور بهشون برسن مفیده و نکات ارزشمندی برای خوندن داره
فاطمه افشار
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
راهکارهای عملی برای رسیدن به اهداف... صدای آقای ممدوح هم نافذه و قدرتمند.... کتاب‌های این دو نویسنده همیشه عملی و کاربردی هست..
محمود مدبری
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
با سلام برداشتن موانع ذهنی برای موفقیت خیلی مهمه و هر نویسنده‌ای یه جوری این مطلب رو باز کرده. شنیدن این کتاب رو توصیه میکنم موفق باشید
نیلوفر سفیداری
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بیان کننده این است که باافکاردرست واراده قوی وذهنیات مثبت می‌توانیدبه خواسته هایتان برسید.... بااهداف مشخص ودرست....
حمید جمال
۱۴۰۲/۳/۲۵
مطالب بسیار بدیهی که در اکثر کتاب‌های موفقیت پیدا میشه در کتاب عنوان شده و تقریبا هیچ نکته و شگرد جدیدی توش وجود نداره
عباس قنبریان
۱۴۰۲/۱/۳۱
کتاب بسیار عالی برای کسانی که تازه شروع کردن و توی پله‌های اول دارن قدم‌های موفقیت رو بر میدارن
پیشنهاد میشه.
مشاهده همه نظرات 63

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها

برای دریافت کتاب صوتی تفکر به شیوه‌ی میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.