معرفی و دانلود کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

عکس جلد کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

امید و باور به خود دستاوردی نیست که تنها با کمک جملات انگیزشی در زندگی‌مان ایجاد شود. به همین سبب دیوید گاگینز در کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو به‌عنوان یک ورزشکار و دونده‌ی موفق قصد دارد با بیان ناملایمات مسیر موفقیت خود با شما راز واقعی خوشبختی را در میان بگذارد. بی‌شک این اثر با کتاب‌های مثبت‌اندیشی و روان‌شناسی‌ای که تاکنون خوانده‌اید، متفاوت است و از چشم‌اندازی دیگر به شما راه‌ورسم یک زندگی پردستاورد را نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

دیوید گاگینز (David Goggins) در شرایط خانوادگی نامساعدی بزرگ شد و به خاطر بدرفتاری‌ها و آزار و اذیت‌های پدرش کودکی بسیار سختی را تجربه کرد. او دچار کم‌خونی و بعضی مشکلات جسمانی هم بود که سبب می‌شد رسیدن به اهداف مورد نظرش برای او به رؤیایی دور از دسترس بدل شود. البته موضوع به همین‌جا ختم نشد و او سرانجام، با تلاشی بی‌وقفه، در مسیری قرار گرفت که هرگز فکرش را هم نمی‌کرد. در کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو (Never Finished) خواهید خواند یک جوان بیست‌وچهارساله‌ی دارای اضافه‌وزن و بیماری‌های جسمی چطور توانست پس از مدتی به ارتش آمریکا بپیوندد و ضمن دریافت عنوان «سرباز مرد برتر» به دونده‌ای حرفه‌ای در دو ماراتن بدل شود.

پیش از هرچیز خوب است بدانید قرار نیست نویسنده در این کتاب به شما آموزش خودیاری بدهد و با تلقین جملات مثبت شما را برای تغییر مسیر زندگی‌تان تشویق کند. چراکه گاگینز معتقد است کتاب‌های روانشناسی موفقیت که تنها به قصد ایجاد انگیزه نوشته می‌شوند، نمی‌توانند تحولی بلندمدت و عمیق در زندگی افراد ایجاد کنند. به همین سبب او در نگارش این اثر از سخت‌ترین روزها و لحظات زندگی خود با شما سخن می‌گوید و ارزش موفقیت خود را به گذر از تاریکی‌ها و موانعی می‌داند که او را نسبت به ادامه‌ی تلاشش برای رسیدن به موفقیت مصمم کرده‌اند.

درحقیقت، باور برای آدمی در دو سطح می‌تواند وجود داشته باشد. اولی، باوری سطحی است که تحت‌تأثیر روحیه‌بخشی اطرافیان و گوش دادن به سخنرانی‌های انگیزشی و توصیه‌های روان‌شناسان موفقیت در ما ایجاد می‌شود؛ اما این‌گونه جملات و باورها هرگز قادر نیستند به خودی خود از ما در برابر ناملایمات محافظت کنند، چون به محض ایجاد اولین موانع دلسردی و ترس از پیشروی به سراغ‌مان خواهد آمد.

باور دیگر اما بر اثر ایستادگی ما در شرایط دشوار در وجودمان جوانه می‌زند و از مسیر رنج‌ها، تلاش‌ها و خستگی‌های مداوم می‌گذرد. این سطح از باور چون در شرایط دشوار ایجاد می‌شود، به آسانی از بین نخواهد رفت؛ درست مثل گیاهی در شوره‌زار که به شرایط دشوار عادت دارد و تندبادها و طوفان‌های شن نمی‌توانند به سادگی آن را ریشه‌کن کنند. البته گاگینز معتقد است این نوع باور تا خودمان نخواهیم در ما به وجود نخواهد آمد و با سخنرانی‌ها و تزریق فکرهای مثبت قابل ایجاد نیست.

چنین باوری درست در اوج ناامیدی‌ست که به سراغمان می‌آید. به بیان دیگر، ما همچون مانند غریقی هستیم که برای نجات از امواج سهمگین زندگی ناچاریم با تمام توان شنا کنیم. در چنین شرایطی بی‌شک ناامیدی و متوقف کردن تلاش مساوی با از دست دادن جان‌مان است. در خلال فصل‌های گوناگون این اثر با واقعیت‌های تلخ و شیرین زندگی نویسنده و دستاوردهای سال‌ها تلاش او برای تغییر سرنوشتش آشنا خواهید شد.

کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو ترجمه‌ی سمانه احمدزاده است که از سوی انتشارات اندیشه آگاه منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های اتوبیوگرافی قرار دارد.

نکوداشت‌های کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

  • در کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو با ترکیبی از دستاوردهای مافوق بشری گاگینز و کلمات پرجاذبه‌ی او مواجه می‌شویم که در حد قوی‌ترین جملات انگیزشی عمل می‌کند. (جو روگان)

  • دیوید گوگینز یک نژاد نادر از انسان است. فلسفه‌ی او این است که دستیابی به عظمت خود، به بهای تمام داشته‌های زندگی‌مان تمام می‌شود. او با سرسختی ذهنی و نظم و انضباط شخصی‌اش انگیزه‌ای برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از جمله خود من بوده است. (دواین راک جانسون)

  • من دیوید را هنگام زمین خوردن بلند نکردم، اما او هر بار که می‌افتادم مرا بلند کرد. او با به اشتراک گذاشتن تجربیات زندگی خود، به همه‌ی ما طرحی ارائه کرده که بدانیم چگونه در مواجهه با ناملایمات طاقت‌فرسا برتر باشیم و در این فرآیند سرسخت بمانیم. (ژاکلین گاردنر، مادر دیوید گاگینز)

کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو مناسب چه کسانی است؟

اگر از خواندن کتاب‌های انگیزشی و مثبت‌اندیشی خسته شده‌اید و دوست دارید زندگی‌نامه‌ای الهام‌بخش و غیر اغراق‌آمیز را از یکی از افراد موفق جهان بخوانید، این کتاب انتخاب مناسبی‌ست.

با دیوید گاگینز بیشتر آشنا شویم

دیوید گاگینز متولد هفدهم فوریه‌ی سال 1975 در آمریکاست. او دوران کودکی دشواری داشت و تا بزرگسالی شغل‌های مختلفی را تجربه کرد که کشتن آفت و کار در پیست اسکیت از آن جمله‌اند. گاگینز بعدها در بزرگسالی به ارتش آمریکا پیوست و به خاطر موفقیتش در مأموریت‌های مختلف افغانستان و عراق به‌عنوان سرباز مرد برتر انتخاب شد. او همچنین ورزشکاری حرفه‌ای است که عناوین اصلی مختلفی را در مسابقات ماراتن به دست آورده. از دیگر آثار او باید به کتاب «نمی‌توانی به من آسیب بزنی: بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو می‌خوانیم

بیست‌وچهارساله بودم که فهمیدم از درون شکسته و سرخورده‌ام. چیزی در روح من بی‌حس شده بود و آن بی‌تفاوتی و بی‌حسی عمیق، زندگی‌ام را پیش می‌برد. به همین دلیل است که هر زمان که اوضاع سخت می‌شد، از دنبال کردن اهداف و بزرگ‌ترین رویاهایم دست می‌کشیدم. تسلیم شدن فقط یک مسیر انحرافی دیگر بود و هرگز من را به‌طور جدی آزرده نکرد، زیرا وقتی بی‌تفاوت باشید، از پردازش آنچه برای شما یا درونتان اتفاق می‌افتد، ناتوان هستید. من هنوز قدرت ذهن خود را نمی‌شناختم و به همین دلیل به یک آدم چاق تبدیل شده بودم که به‌عنوان سم‌پاش در رستوران‌ها مشغول به کار بود. البته بهانه‌های خودم را هم داشتم. بی‌تفاوتی و کرختی من یک راهکار برای بقا بود، چیزی که پدرم در کله من فرو کرده بود. وقتی هفت ساله شدم، تصور می‌کردم یک اسیر جنگی هستم. در قبال شکست‌هایم بی‌تفاوت بودم و به خودم سخت نمی‌گرفتم. حتی پس از اینکه از خانه فرار کردیم و اتفاقات بد و شکست‌های دیگر را نیز تجربه کردیم، این بی‌تفاوتی همچنان در من بود؛ گویی تنها چیزی که آموخته بودم، باختن بود و با این واقعیت نیز کنار آمده‌ بودم.

وقتی بازنده به دنیا می‌آیید، هدفتان فقط زنده ماندن است، نه پیشرفت. شما یاد می‌گیرید که دروغ بگویید، تقلب کنید و هر کار لازم را برای سازگار شدن انجام دهید. ممکن است جان سالم به در ببرید، اما این یک زندگی رقت‌انگیز است. درست مانند من که مأمور کشتن سوسک‌ها بودم، یکدفعه چشم باز می‌کنید و می‌بینید که به هر قیمتی صرفاً به دنبال تأمین مایحتاج زندگی هستید و خود واقعی‌تان را مخفی می‌کنید. بازندگان مادرزادی، سرنوشتی شبیه همان سوسک‌ها پیدا می‌کنند که تقلا دارند فقط جان خود را نجات دهند. بازندگان معمولاً مشغول به کارهایی می‌شوند که مجبور به انجامش شده‌اند و این نگرش، اغلب باعث ایجاد اختلالات بسیار شدید در شخصیتشان‌ می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: استعداد‌های نهفته خود را شکوفا کنید.
تکامل شماره 1
فصل دوم: کریسمس مبارک
تکامل شماره 2
فصل سوم: آزمایشگاه ذهنی
تکامل شماره 3
فصل چهارم: تولد دوباره یک وحشی
تکامل شماره 4
فصل پنجم: مرید نظم و انضباط
تکامل شماره 5
فصل ششم: هنر تحمل مشت خوردن
تکامل شماره 6
فصل هفتم: تاوان
تکامل شماره 7
فصل هشتم: تا سوت پایان بازی تلاش کنید.
تکامل شماره 8
فصل نهم: چلاندن روح
قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو
نویسنده
مترجمسمانه احمدزاده
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-622-93339-5-2
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

سعید حسین پور
۱۴۰۲/۱۰/۲
فقط یک چیز می‌توان در وصف این کتاب گفت بی نظیر این کتاب لحظه لحظه زندگی و سختی یک انسان رو به پیش میبره که در آن رنج‌ها و فکر‌ها و سختی‌های زیادی است که با تفکر و سر سختی خود نویسنده و شخصیت آن‌ها رو رفع میکنه در کل این کتاب کسی رو میخواهد که سختی کشیده و می‌خواهند با ذهن خود و تنبلی خود رو در رو و بشن خودشونو بشکنن و از خود فراتر بروند که این شخصیت آقای دیوید با طرز فکر‌ها و نظم‌ها و درس‌هایی که از سختی‌ها از ارتش از ناتوانی‌ها از حرف‌های مردم گرفته بود توانست به سختی‌ها غلبه و رشد شخصی خود را روز به روز بیشتر کنه و به انسانی قوی تبدیل بشه و توصیه میشه برای هر کسی که بخاد قوی بشه و از خودش فراتر بره و به دست نیافتنی‌ها برسه
لیلا چاه تل
۱۴۰۲/۶/۱۹
این کتاب در زمینه رشد شخصی است داستان زندگی یک سیاهپوست است که علارغم همه تبعیضات نژادی حاکم و بیماری جسمی و داشتن یک پدری که بشدت در دوران کودکی آسیب‌های روحی و روانی به وی زد توانست با غلبه بر همه مشکلات جسمی و روحی به فردی موفق و محکم درزندگی تبدیل شود و به تمام اهدافی که در زندگی تعیین کرده بود با پشتکار و نظم و سرسختی برسد هر شکست را یک تجربه نامید و به توانمندی خود باور داشت و معتقد بود زندگی اگر آسان بود نیاز به باور قوی نداشت و مسیر موفقیت یک خط مستقیم نیست بلکه شبیه دندانه‌های اره است ممنون از کتابراه بخاطر ارائه این کتاب عالی حتما آنرا بخوانید و از سطرسطر این کتاب پشتکار و سرسختی را بیاموزید
Hootan r
۱۴۰۲/۶/۱۷
دیوید گاگینز مدت زمانیست که سمبل نپذیرفتن نرم‌ها و درهم شکستن مرزهاست. نرم‌ها و مرزهایی که یا ما خودمان در ذهنمان پرورش میدهیم و یا از طریق جامعه برایمان کانالیزه میشود. کتابهای او نمونه مثال زدنی ایست از نگارش مستقیم نویسی. او در روش نویسندگی خود راه سادگی را انتخاب کرده است. درست همانند زندگی اش.
درک راحت مطالب دیوید گاگینز در این کتاب را، ترجمه شیوای سمانه احمد زاده برایمان راحت تر کرده. محتوای کتاب نیز مینواند راهگشای مشکلات بسیاری از ما در زندگی پرفراز و نشیب مان باشد. من خواندن دقیق این کتاب را به دیگران بشدت توصیه میکنم.
میلاد محمودی
۱۴۰۲/۶/۵
به نظر من عنوان کتاب باید مستقیم تر انتخاب و ترجمه می‌شد. Never finished بهتر بود که هرگز تمام نشده که ساده تر و نزدیک تره جایگزین بشه چون دیوید گاگینز یک فرد ادیب و شاعر نیست و بی پایان به نظر من اصلا برداشت نزدیکی رو نمی‌رسونه. شما باید بدونید که گاگینز می‌خواد بگه من هنوز نفهمیدم که پتانسیل فردی خودم چقدره و هنوز کارم با ذهنم تموم نشده. وقتی میشنوم بی پایان یاد پرواز باز لایتر تو داستان اسباب بازی میوفتم. خواندن این کتاب رو بی شک به همه پیشنهاد می‌کنم. باتشکر از خانم احمدزاده و ناشر محترم.
Saye
۱۴۰۲/۹/۳۰
من اولین بار عکس دیوید گاگینز رو روی پروفایل یه گروه مطالعاتی دیدم، اصلا ایشون رو نمی‌شناختم، خودپم بچگیم عین گاگینز بودم، با تمام وجود تک تک کلمات، احساسات درونی، خشم و مهربونه همزمان، ترسو امیدش رو درک میکنم، امیدوارم همه بچه‌ها کودکی خوبی داشته باشن، هرچند ممکن نیست، و همیشه ظلم هست، ولی این رو کتاب حتماً پیشنهاد میکنم، دنبال فایل صوتیش بودم پیدا نکردم، ولی وقتی کتاب رو خوندم خوشحال شدم که فایل صوتیش نبود، اینجوری میتونی غرق در کلماته گاگینز بشی و زندگیش رو لمس کنی، امیدوارم بتونم منم موفق بشم
آرش آزاد
۱۴۰۲/۱۰/۹
این انسان از نظر من یک فرد بسیار تاثیرگذار و قوی ست معلمی قدرتمند و صادق و واقعا باید اعتراف کنم که بعد از خواندن اولین کتاب او بنام نمیتوانی به من آسیب بزنی زندگی من زیرو رو شد و تاثیر حرفهاش از تک تک سلولهای بدنم خارج نمیشه و هر گاه خستگی بر من مستولی میشه گویی الهامی از کتاب او به من قدرتی دوباره میده به جرات بگم او باعث میشه تا به انسان بودنتان و توانائیهایتان افتخار کنید.
علی کریمی
۱۴۰۳/۱/۳
پیشنهاد میشه قبل از این کتاب، کتاب قبلی دیوید گاگینز به اسم نمیتوانی به من آسیب بزنی را بخونید. هر دو کتاب در مورد زندگینامه واقعی دیوید گاگینز هستن. بعد از خوندن این کتاب‌ها با اراده عجیب و عظیم یه انسان مواجه میشیم و امیدوارم که همه به این نکته برسن که این آدم استثنایی‌ نیست و همه میتونیم به این حد از اراده و تلاش برسیم اگر که بخواهیم.
شهلا رحمن نژاد
۱۴۰۲/۴/۳
عنوان این کتاب برای من جذاب بود و شروع به مطالعه کردم.
در یک جمله کتاب برای تمام کسانی که جایی در زندگی قربانی شده‌اند ولی ادامه دادند بسیار مفید و جذاب خواهد بود.
تشکر از مترجم و اندیشه آگاه برای نشر این کتاب.
الهام رجایی
۱۴۰۲/۴/۳
کتاب حاوی مطالب انگیزشی و قابل تامل است.
برای من که روزانه درگیر مسائل جزئی تا پیچیده و تصمیم گیری‌های ساده تا مهم هستم خیلی آموزنده بود.
مطالعه و لذت بردن از مطالب این کتاب را به همه توصیه می‌کنم.
عاطفه اصفهانی
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب بسیار عالی و تأثیرگذاری بود که نشان میدهد تنها خواستن چیزی کافی نیست بلکه باید تا می‌توانیم برایش تلاش هم داشته باشیم
و همیشه اهدافی داشته باشیم و با سرسختی آن‌ها را دنبال کنیم و مرتب مسیر را چک کنیم و هرکجا که لازم است تغییر دهیم
فراز
۱۴۰۲/۴/۳
کتاب بسیار خوب و جذاب با ترجمه‌ای عالیتر. این کتاب برای همه رده سنین حرف‌هایی برای گفتن داره. مخصوصا که برگرفته از تجارب شخصی نویسنده نیز هست.
Amir
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
اینکه بدونی تمام این ماجرا‌ها و داستان‌ها واقعی و بصورت یک زندگی نامس بیشتر این باور رو به انسان القا میکنه که برای ما هم شدنیه و ماهم میتونیم و همین موضوع تاثیرش چندبرابر می‌کنه نسبت به دیگر کتاب ها
m.s
۱۴۰۲/۴/۳
کتاب قبلی این نویسنده رو خوندم و واقعا لذت بردم. این کتاب رو هم تاره شروع کردم ولی به طور کلی درباره سخت کوشی و تلاش بی پایان هست. آگینی معروف هست به سرسخت‌ترین انسان جهان
Moones
۱۴۰۲/۵/۲۹
دیوید واقعا به عنوان یه آدم عملگرا که زندگیشو بدون سانسور به تصویر کشیده برای من شخص قابل احترامیه و واقعا کتابشو که پر از تجربه و درسه رو خیلی دوست دارم....
سجاد بیات
۱۴۰۳/۱/۷
کتابی که دیوید گاگینز می‌نویسه حقیقته و پیشرفت واقعی نه این انگیزشی‌های به درد نخور امیدوارم موفق باشی کی قراره قایق‌ها رو حمل کنه؟
مشاهده همه نظرات 38

راهنمای مطالعه کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

برای دریافت کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.