معرفی و دانلود کتاب انقلاب عادت‌های کوچک: 10 گام برای تغییر زندگی به‌ وسیله عادت‌های کوچک

عکس جلد کتاب انقلاب عادت‌های کوچک: 10 گام برای تغییر زندگی به‌ وسیله عادت‌های کوچک
قیمت:
۳۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب عادت‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب عادت‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انقلاب عادت‌های کوچک: 10 گام برای تغییر زندگی به‌ وسیله عادت‌های کوچک

آیا تاکنون تلاش کرده‌اید عادتی را در زندگی خود نهادینه کنید؟ اگر این کار را انجام داده باشید، بی‌شک به سختی آن آگاه هستید. دیمون زاهاریادس در کتاب انقلاب عادت‌های کوچک به شما می‌آموزد چگونه با گام‌هایی ساده و کوچک، عادت‌های مثبت را در زندگی خود پدید آورید و آن‌ها را ماندگار کنید.

درباره‌ی کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

حتماً تاکنون این ضرب‌المثل مشهور را شنیده‌اید: «ذره‌ذره جمع گردد وانگهی دریا شود.» اما آیا به معنای آن اندیشیده‌اید؟

برای رسیدن به هر هدفی، شروع با قدم‌های کوچک، همان کلید طلایی‌ای است که بسیاری از آن غافل‌اند. ما معمولاً به شکلی هیجانی، سعی در به وجود آوردن عادت‌های مثبت در خود داریم؛ با این حال، آنچه مهم است، اراده‌ای قوی و اندیشه‌ای مصمم برای پیمودن این راه است. ممکن است به دفعات دچار فرازونشیب، مشکلات و غفلت شویم، اما در آخر به هدف بزرگ خود دست پیدا می‌کنیم.

کتاب انقلاب عادت‌های کوچک (Small Habits Revolution) اثر دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) کتابی است که به شما کمک می‌کند به اهداف خود دست یابید. اما چگونه؟ با قدم‌ها، کارها و عادت‌های کوچک. روشی که عده‌ای از افراد به کارآیی آن شک دارند و عده‌ای دیگر آن را بسیار سخت می‌دانند؛ اما هیچکدام از این دو گروه به این موضوع دقت نمی‌کنند که بسیاری از افراد معروف و نام‌آور نیز همین روش را برای رسیدن به خواسته‌ها و زندگی مطلوب خود در پیش گرفته‌اند.

دیمون زاهاریادس، کتابی درمورد انقلاب به نگارش درآورده است؛ با این تفاوت که انقلاب مدّنظر او، شخصی و طولانی‌مدت است. اگر می‌خواهید در زندگی خود تغییری به وجود آورید با او همراه باشید، آموزه‌هایش را یاد بگیرید و در زندگی خود به کار ببندید. نهادینه‌ شدن عادت‌ها در وجود شما، به پیمودن همین مسیر به‌ظاهر ساده بستگی دارد.

فرض کنید که قصد تنظیم ساعت خواب خود را دارید. اولین قدم شما چیست؟ بسیاری تصمیم می‌گیرند که دست به کارهای بزرگ بزنند و روال زندگی پیشین خود را کاملاً عوض کنند؛ در حالی که این کار، نه‌تنها شما را به هدف نمی‌رساند، بلکه از هدفی که در ذهن دارید، ملول و خسته می‌کند. بهترین راه برای ایجاد این عادت مثبت در زندگیتان آن است که با کارهایی چون ورزش کردن، زودتر بیدار شدن و از این قبیل کارهای کوچک، عادت دیر خوابیدن خود را ترک کنید.

کتاب انقلاب عادت‌های کوچک، شما را برای نهادینه‌ کردن عادات مثبت در وجودتان، یاری می‌کند و مسیری واضح را برای این کار در مقابل شما می‌گسترد؛ بنابراین با این کتاب می‌توانید راه جدیدی را آغاز کنید و از خطرات آن به‌هیچ‌‌وجه هراس نداشته باشید.

کتاب انقلاب عادت‌های کوچک مناسب چه کسانی است؟

کتاب انقلاب عادت‌های کوچک برای هرکسی که قصد تغییر در زندگی و نهادینه‌ کردن عادات مثبت در وجود خود را دارد، اثری مفید و کاربردی به‌شمار می‌رود.

با دیمون زاهاریادس بیشتر آشنا شویم

دیمون زاهاریادس، صاحب وبسایت «ArtOfProductivity.com»، نویسنده‌ی پرفروش کتاب در حوزه‌ی برنامه‌ریزی و بهبود عملکرد فردی است. او به دیگران می‌آموزد چگونه به شکلی بهینه از زمان خود استفاده کنند و به اهدافی که در ذهن دارند، دست یابند. آثار زاهاریادس از کتاب‌های پرفروش آمازون به‌شمار می‌روند و از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «تمرکز سریع»، «هنر نه گفتن» و «فرمول برنامه‌ریزی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب انقلاب عادت‌های کوچک می‌خوانیم

همان‌طور که در فصل دوم با عنوان «محرک‌ها، روتین‌ها، پاداش‌ها و چرخه‌ها» بیان شد، محرک‌ها یا نشانه‌ها دست‌کم در ابتدا، بر هر رفتار آموخته شده‌ای تقدم دارند. مهم‌ترین چیزی که باید یادمان باشد این است که این ما هستیم که محرک‌ها را کنترل می‌کنیم. درواقع، شرایطی را به وجود می‌آوریم که به ما انگیزه‌ی اقدام می‌دهد.

به‌عنوان مثال، اگر می‌خواهید هر روز صبح بدوید، می‌توانید کفش‌های ورزشی‌تان را در کنار تخت قرار دهید. بیدار شدن و دیدن کفش‌ها، می‌تواند محرک شما برای دویدن باشد. برای تمیز نگه‌داشتن میز کار، می‌توانید هر روز درست پیش از ترک محل کار، میز را تمیز کنید. در این مورد، ساعت 5 بعدازظهر یا هر زمانی که محل کار را ترک می‌کنید محرک شماست.

قبلاً گفتم که از آن قطعه موسیقی شوپن به‌عنوان محرکی برای نوشتن استفاده می‌کنم. اکنون هم که در حال نوشتن این فصل هستم، دارم به آن قطعه گوش می‌دهم. 20 دقیقه پیش به کافی‌شاپ نزدیک محله‌مان رسیدم، قطعه را در لپ‌تاپ خود پخش کردم و بی‌درنگ شروع به نوشتن کردم.

فعالیت یا مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی را شناسایی کنید که می‌توانند محرک عادت جدیدتان باشند. تحقیقات نشان می‌دهد که بهترین رویکرد در این زمینه، استفاده از یک روتین موجود است تا به‌عنوان نشانه برای عادت جدید عمل کند.

پژوهشی که در سال 2011، در مجله «روانشناسی، سلامت و پزشکی» منتشر شد، روش‌های مختلف شکل‌گیری عادت‌های جدید و ماندگار کردن آن‌ها ‌را مورد بررسی قرار داد. مؤلفان دریافتند که مؤثرترین روش، پیوند دادن عادت‌های جدید به عادت‌های موجود است. آن‌ها خاطرنشان کردند: «رفتارهای جدید اغلب با روتین‌های موجود سازگار می‌شوند. پیش‌بینی پذیری، ثبات و نظم روتین‌های موجود، به‌طور ویژه در انسجام رفتارهای جدید مؤثر است.»

حال عادت جدیدی که می‌خواهید در خود ایجاد کنید را در نظر بگیرید. کدام رفتار موجود شما می‌تواند به‌عنوان محرک آن عمل کند؟

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
پیشگفتار
محتوای این کتاب شامل چه چیزهایی نخواهد بود
آنچه در کتاب انقلاب عادت‌های کوچک خواهید آموخت
فصل اول: اثر ایجاد عادت‌های سالم بر بهبود کیفیت زندگی
فصل دوم: محرک‌ها، روتین‌ها، پاداش‌ها و چرخه‌ها
فصل سوم: انگیزه در مقابل اراده: کدام‌ یک تعیین‌کننده موفقیت است؟
فصل چهارم: 10 گام برای ایجاد عادت‌های سالم و ماندگار
فصل پنجم: هفت قانون جهت آماده‌سازی خود برای موفقیت
فصل ششم: چگونه ماندگاری عادت‌های جدید را تضمین کنید
فصل هفتم: چند عادت که با استفاده از استراتژی عادت‌های کوچک می‌توانید ایجاد کنید
نکات پایانی در مورد به کار بردن عادت‌های کوچک برای تغییر زندگی
آیا از خواندن کتاب انقلاب عادت‌های کوچک لذت بردید؟ 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انقلاب عادت‌های کوچک: 10 گام برای تغییر زندگی به‌ وسیله عادت‌های کوچک
نویسنده
مترجمسمانه احمدزاده
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات140
زبانفارسی
شابک978-622-94573-8-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

Formika Eshtion
۱۴۰۱/۸/۲۱
سلام
به نظر من این کتاب برای کسایی که واقعا میخوان زندگیشون عوض کنن واجبه و حتما یادتون باشه به جای یه بار این کتاب رو چند بار بخونین و عادت هاز کوچیک رو با خوندن روزی۵صفحه از همین کتاب شروع کنین و در وسط راه متوجه میشین که ناخودآگاه چه عادت‌هایی هستن که دوست دارین اونارو روزانه انجام بدین و کنین
تقویتش واقعا عادت‌های کوچیک تو درارمدت انقلابی عظیم تو زندگیتون ایجاد میکنه و برای کسایی که ایده‌ای ندارن که فکر میکنم خیلی کم باشن نویسنده حتی فکر اونجاش روهم کرده و خودش بهتون ایده‌هایی برای شروع داده.
الهام رجایی
۱۴۰۱/۸/۱۱
این کتاب یک راهنمای عالی و کاربردی برای ایجاد عادتهای کوچک و سازنده در زندگی روزمره است. همچنین به نحوه‌ی ایجاد عادت کمک زیادی می‌کند.
در بخش‌هایی از کتاب آمده که چرا انگیزه و اراده به تنهایی نمی‌تواند عامل ایجاد عادت در زندگی ما باشد.
کتاب از تکرار و زیاده گویی به شدت پرهیز دارد. کاملا مختصر و
کاربردی با ذکر نمونه به مخاطب نشان میدهد که چطور برای رسیدن به عادت مطلوب از کم شروع کند. در واقع شعار نویسنده این است «شروع ناچیز بهترین گزینه برای ایجاد عادت است»
مطالعه‌ی این کتاب را برای هر گروه و سنی توصیه می‌کنم.
مصطفی محمدی
۱۴۰۲/۱/۹
این کتاب را به تمام افرادی که خواهان ایجاد تغییر در خودشان هستند پیشنهاد می‌دهم. در این کتاب، شما اصول و قوانینی را می‌آموزید که با آن می‌توانید یک عادت یا رفتار جدید در خود به وجود آورید. این کتاب متفاوت تر از کتاب‌هایی در موضوع موفقیت است یا حتی نمی‌شود گفت که این کتاب در رابطه با موفقیت است. این کتاب به شما نمی‌گوید که این کار را بکن یا آن کار را بکن تا موفق و پیروز شوی؛ بلکه راهکارهایی را به شما می‌آموزد تا فقط با ایجاد چند تغییر کوچک در عادات و رفتارتان به هدف مورد نظرتان برسید، چه آن هدف درست باشد چه نادرست!
کوروش صادقى
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب سبک و بسیار خوبی هست و مسائل رو مختصر و مفید و کاربردی برای مخاطب توضیح میده.
تمام حرف کتاب اینه که «کارها و عادت هامون رو به قدری ساده کنیم که نشه برای انجامش نه بگیم.»
در این راستا ۱۰ روش برای ایجاد روتین و ۱۰ روش هم برای تثبیت روتین و عادت هامون، ایده به ما می‌ده.
نویسنده به شدت از و
تکرار پراکنده گویی پرهیز می‌کنه و معتقد هستش که شروع بسیار کوچک و ناچیز همیشه باعث موفقیت و پیشرفت افراد در کار و عادات آن‌ها می‌شود.
دوستان مطالعه این کتاب رو بشدت توصیه می‌کنم.
علی اکبر میرشکاری
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
با سلام کتاب جالب و مفیدی برای ایجاد تغییر در سبک زندگی می‌باشدو می‌توان هم از روش‌های ایجاد عادت و هم از عادتهای خوبی که بعنوان نمونه بیان می‌کند تغییرات مفیدی در سبک و سیاق زندگی ایجاد کرد. خیلی از عادتهای خوب خویش را دست کم و بی ارزش میدانیم و با خواندان این کتاب برخی از عاداتهای خوب خود را که و داریم متوجه می‌شویم که با ارزش با اهمیت است. انشاءالله بتوانید از خواندن این کتاب لذت ببرید و استفاده کنید.
amin aslani
۱۴۰۱/۷/۲۲
کتاب بسیار خوبیه.
مخصوصا من جذب این بخش شدم که چجور یک عادت رو باید ساخت.
و در وهله اول باید از خودت بپرسی هدفت از این عادت چیه. میخوای این عادت رو ایجاد کنی که چی بشه؟
این واقعا سوال خوبیه که باید قبل از ایجاد عادت جدید از خودمون کنیم که واضح تر بتونیم عادت رو تعیین و ماندگار کنیم✔️
محمدرضا فرج زاده
۱۴۰۱/۷/۳
مضمون اصلی کتاب اینه: کار‌های را آنقدر آسان کنید که دیگر نتوانید به آن‌ها نه بگویید.
کتابی فوق العاده برای کسانی که دربرابر سختی‌ها مقاومت میکنند.
از کتابراه نیز کمال تشکر را دارم
روز خوش
آ م
۱۴۰۱/۶/۳۰
کتاب بسیار کاربردی هست انصافا. شاید مفاهیم ساده‌ای رو مطرح کنه ولی واقعا در قالبی نوشته شده که به راحتی قابل درک و مهمتر از اون قابل استفاده است. خوندن این کتاب رو برای کسانی که نیاز به پرورش عادتهای جدید دارن توصیه میکنم
صابر کیانیان
۱۴۰۱/۷/۱۶
سلامه به همه. به نظر من کتاب آموزنده‌ای بود. مفاهیم مشابه این کتاب رو در کتابهای عادتهای اتمی و برتری خفیف خوانده بودم. اما به یقین میتونیم بگم که خوندن این کتاب شما رو از خوندن کتاب‌های دیگه بی نیاز میکنه. بسیار ممنون بابت انتخاب این کتاب برای ترجمه
سید حسین میرباقری
۱۴۰۲/۴/۱۵
به نظرم برای کسانی که مشکل در ایجاد عادات جدید دارند برنامه عملی نسبتا خوبی دارد حتما ارزش یکبار خواندن برای کسانی که به دنبال این موضوع هستند را دارد و همانطور که نویسنده در مقدمه گفته خیلی کتاب علمی صرف نیست و بیشتر سعی بر این شده که پراگماتیک (عملگرایانه) باشد
Seyed Mahmoud Mousavi
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
اگه این کتاب رو نخوندی نصف عمرت به باد رفته
کامل‌ترین کتابی که درباره عادت‌ها صحبت کرده همین کتابه واقعا از استدلال‌ها و دلایلی که میآورد و ثابت میکرد چرا بعد از مدتی هدف هامون رو فراموش میکنیم و عادت‌های جدید رو بیخیال میشیم تعجب کردم حتما مطالعه کنید فوق‌العاده است
visa group
۱۴۰۱/۶/۲۸
این کتاب به نوعی جمع بندی تمام کتاب‌های مربوط به عادت است و نکات مفیدی برای شکل دادن عادت‌های جدید دارد و یک رویکرد مرحله‌ای را برای عادتهای جدید معرفی کرده
مریم
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این کتاب ما را یاری می‌کند تابا روشهای ساده وقدم به قدم عادتهای مثبت را در خود بوجود اوریم
ما با روشهایی که در کتاب اشاره شده می‌توانیم قدم به قدم باایجاد عادتهای کوچک به اهداف بزرگ دست پیدا کنیم وبا انجام کارهای به ظاهر ساده به اهداف بالا برسیم
کیمیا
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
اکثر کتاب‌ها در این ضمینه به تاثیر گام‌های کوچک اشاره دارن به اینکه به یک محرک یک پاداش و یک زمان منظم برای تثبیت این عادت‌ها نیاز داریم. کتاب خوبیه ولی کتاب‌های برتری خفیف، غلبه بر اهمال کاری، اثر مرکب و عادت‌های اتمی به مطالب مشابهی اشاره کردن.
red rose
۱۴۰۱/۷/۱۴
این کتاب ساختار بسیار خوبی داره. اول به صورت خلاصه مزایا و فواید داشتن عادت‌های سالم رو توضیح داده. در فصول بعدی یک برنامه مرحله به مرحله برای اکتساب عادت‌ها رو شرح داده. کتاب به دور از کلی گویی و کاملا کاربردی هست.
مشاهده همه نظرات 69

راهنمای مطالعه کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

برای دریافت کتاب انقلاب عادت‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.