معرفی و دانلود کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

عکس جلد کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو
قیمت:
۴۹۹۰۰ ۲۴,۹۵۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو نوشته‌ی دیوید گاگینز که نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز نیز بوده، زندگینامه‌ای خودنوشت از یکی از نیروهای یگان ویژه‌ی ارتش آمریکا است که نشان می‌دهد می‌توان با وجود ضعف جسمانی و بیماری نیز تبدیل به یکی از ورزیده‌ترین انسان‌ها شد و به وسیله‌ی قدرت باور، به موفقیت رسید.

درباره‌ی کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

دیوید گاگینز (David Goggins) نویسنده‌ی کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو (Never Finished: Unshackle Your Mind and Win the War Within) در نظر اکثر ما، احتمالاً یک ابرقهرمان محسوب می‌شود. او یکی از نیروهای بازنشسته‌ی یگان ویژه‌ی ارتش آمریکاست و تنها افسری است که همزمان تمرینات تکاوری، رنجر و کنترل تکنیکی هواپیماهای نظامی را به پایان رسانده. او تابه‌حال در بیشتر از هفتاد مسابقه‌ی دو استقامت شرکت کرده و در اغلب آن‌ها جایگاهی میان پنج نفر اول داشته. پیش از این، رکورد گینس برای زدن 4030 حرکت بارفیکس در 17 ساعت، در دست او بود. او یک سخنران و نویسنده‌ی انگیزشی نیز هست که در زمان فراغتش، به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کند و دیگران را از دانشش بهره‌مند می‌کند. در زمان‌های دیگر، می‌توانید او را به عنوان تکنسین اورژانس در بیمارستان پیدا کنید. او در تابستان نیز به عنوان یک آتش‌نشان در کلمبیا مشغول به کار می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

هر کدام از این افتخارات و تخصص‌ها به تنهایی، نیازمند سال‌ها تمرین و تلاش و بهره‌مندی از نیروی جسمی و ذهنی بسیار بالاست. احتمالاً با خود فکر می‌کنید که دیوید گاگینز، یکی از آن نوابغی است که از بدو تولد با موهبت‌های ذاتی چشم به دنیا گشوده‌اند، اما این واقعیت ندارد. او از سن کم درگیر ضعف و بیماری و اضافه وزن بود و هیچ‌کس در او بنیه‌ی ورزشکار شدن را نمی‌دید. اما این بچه‌ی ضعیف، ثابت کرد که آدم با قدرت باور و نوع نگرشی که به زندگی دارد، می‌تواند حتی بر محدودیت‌های جسمی نیز پیروز شود.

گاگینز در کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو، از مسیر پرفراز و نشیبی که در زندگی پیموده می‌گوید. او به شما نشان می‌دهد که چطور بچه‌ای با وزن زیاد و ضعف جسمانی، تبدیل به یکی از ورزیده‌ترین و قوی‌ترین سربازان ارتش آمریکا شد. گاگینز در مقدمه‌ی این کتاب تأکید می‌کند که شما با اثری انگیزشی و مثبت‌اندیشانه روبه‌رو نیستید که تلاش کند با جملاتی اغراق‌آمیز، باوری سطحی و گذرا در شما به وجود آورد. بلکه قرار است با حقیقت‌های تلخ و دشواری‌های مسیر زندگی او که در کمال صداقت روایت شده‌اند، آشنا شوید و ببینید که چطور سختی، عیار انسان‌ها را مشخص و آن‌ها را به مرور مانند یک الماس، محکم و باارزش می‌کند. بنابراین این کتاب به شما آرزو نمی‌فروشد؛ اگر به دنبال یک اثر روان‌شناختی عامه‌پسند هستید که می‌خواهد شیوه‌های رسیدن به سعادت را از طریق واژه و جمله به شما یاد بدهد، این کتاب برایتان مناسب نیست، چون ثابت می‌کند که به جز راهِ سختِ تلاش و زحمت کشیدن، راه میان‌بری برای رسیدن به موفقیت و کامیابی وجود ندارد.

گاگینز در بخشی از کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو، ماجرای یک آزمایش علمی را تعریف می‌کند که پزشکی بر روی موش‌های آزمایشگاهی انجام داد. موش‌ها می‌توانند شناگران ماهری باشند، به همین دلیل آن پزشک سعی کرد تا با رها کردن آن‌ها در استوانه‌ای از آب، میزان مقاومت و سرسختی آن‌ها را بسنجد. نتیجه این بود که همه‌ی موش‌ها بعد از دقایقی تلاش و تقلا، تسلیم و در آب غرق می‌شدند. پزشک در مرحله‌ی بعدی، تغییری در آزمایش ایجاد کرد. او موش‌ها را درست در آستانه‌ی غرق شدن، از آب بیرون می‌کشید، خشکشان می‌کرد، و بعد از طبیعی شدن ضربان قلبشان دوباره آن‌ها را به استوانه‌ی پر از آب برمی‌گرداند. موش‌ها این بار به سبب باور این حقیقت که نجات پیدا خواهند کرد، تلاش موثرتری می‌کردند و در انتها قدرت شنا در آب را به دست می‌آوردند. گاگینز خود را به یکی از همین موش‌ها تشبیه می‌کند که به سبب باور داشتن به خودش و موفقیتش، از غرق شدن نجات پیدا کرد و در نهایت نیز سرنوشتش را آن‌طور که دوست داشت، رقم زد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو اثری از دیوید گاگینز است که با تلاش سمانه احمدزاده به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی اندیشه‌ی آگاه مسئول انتشار این کتاب بوده و شما آن را با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

  • کتاب پرفروش آمازون
  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز

نکوداشت‌های کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

  • در این کتاب ترکیبی از دستاوردهای فرابشری گاگینز و کلمات پرجاذبه‌ی او را می‌بینیم که در حد قوی‌ترین جملات انگیزشی کار می‌کنند. (جو روگان)
  • گاگینز گونه‌ای نادر از انسان است. فلسفه‌ی او این است که رسیدن به بالاترین سطح از عظمت، به بهای تمام آنچه در زندگی دارید تمام می‌شود. او با سرسختی ذهنی و نظم و انضباطش انگیزه‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از جمله خود من بوده است. (دواین راک جانسون)
  • من دیوید را هنگام زمین خوردن از جایش بلند نکردم، اما او هر بار که افتادم مرا بلند کرد. او با به اشتراک گذاشتن تجربیات زندگی خود، به همه‌ی ما نقشه‌ی راهی نشان داده که بدانیم چگونه در مواجهه با ناملایمات زندگی بهتر عمل کنیم و در این مسیر سرسخت بمانیم. (ژاکلین گاردنر، مادر دیوید گاگینز)

کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، زندگینامه‌ای الهام‌بخش و شنیدنی است که می‌تواند برای کسانی که هدفی در ذهن دارند، جذاب باشد.

در بخشی از کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو می‌شنویم

بدیهی بود که پنج هفته بعد از کریسمس کل زندگی‌ام تغییر کرده بود. پس از دهه‌ها زندگی در سایه و به دور از چشم دیگران، انتشار کتابم مرا به یک‌باره در کانون توجهات قرار داد. این توجه غیرمنتظره به همان اندازه که گیج‌کننده بود مایه‌ی فروتنی‌ام نیز بود. من همیشه در حاشیه بودن را ترجیح داده بودم. در سال‌هایی که در ارتش خدمت می‌کردم قبل از بیدار شدن دیگران مسافت‌های طولانی را می‌دویدم. وقتی دیگران پس از یک روز یا هفته‌ی کاری سخت در حال استراحت یا مهمانی بودند، من جایی نمی‌رفتم تا به بررسی نمودارهای غواصی، باز و بسته کردن چتر نجات یا تا دیروقت ورزش کردن در باشگاه بپردازم. هر کاری که در زمان‌های آزادم انجام دادم برای رشد و شکوفایی شخصی خودم بود. کاملاً مطمئنم که هیچ کاری را برای جلب توجه دیگران انجام ندادم. بااین‌حال اغلب از کارهایم سوء‌تعبیر می‌شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
مقدمه
55 دقیقه
فصل اول: استعداد‌های نهفته‌ی خود را شکوفا کنید
57 دقیقه
فصل دوم: کریسمس مبارک
69 دقیقه
فصل سوم: آزمایشگاه ذهنی
58 دقیقه
فصل چهارم: تولد دوباره‌ی یک وحشی
75 دقیقه
فصل پنجم: مرید نظم و انضباط
103 دقیقه
فصل ششم: هنر تحمل مشت خوردن
108 دقیقه
فصل هفتم: تاوان
79 دقیقه
فصل هشتم: تا سوت پایان بازی تلاش کنید
65 دقیقه
فصل نهم: چلاندن روح

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو
نویسنده
مترجمسمانه احمدزاده
راویابوالفضل شاه بهرامی
ناشر صوتیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۴۹۹۰۰ ۲۴,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

Melika safizadeh
۱۴۰۲/۱۲/۳
وای چه کتاب فوق العاده ای. اصلا نمی‌توان ستاره هاش را تعداد گفت. اینکه یک داستان فوق العاده و پر از تجربه بود، شیرینترش کرده بود. خداییش صدای آقای شاه بهرامی هم بینظیر بود و چقدر عالی اجرا کردند. انقدر مهارت در بیان مطالب و حتی توانایی این را داشتند که کجا با هیجان بیشتر یا کمتر مطالب را ادا کنند. حسابی مخاطب میرفت تو فضای داستان. انگار خودشون تعریف می‌کردند. متن داستان که نظیر نداشت. واقعا کتاب بینظیری بود. خیلی کاربردی و مفید و موثر. من خیلی استفاده کردم و لذت وافری بردم. کاش از اینجور کتابها که خاصند و پر از آموزش و شیرین و جذاب، بازم بود. اصلا نمی‌خواستم داستان تموم بشه. من با شوق فراوون و بدون وقفه گوش دادم. با تمرکز بینهایت بالا به همه مطالب گوش می‌دادم، انگار تک تک کلمات برام جادو بود. من مطالعه این کتاب حتما به همه پیشنهاد می‌دم. من این کتاب تو اینستا، تبلیغ کردم تا همه استفاده کنند و لذت ببرند و بدونند که کل زندگی، ارزش جنگیدن را دارد. ممنون از همه عوامل کتابراه. و کلی انرژی مثبت برای ادامه راهشون. اصلا تردید نکنید برای مطالعه این کتاب.
M.E
۱۴۰۳/۲/۵
چند روز قبل نوروز ۱۴۰۳ بود، تو راه مطب دکتر برای ویزیت پدر و مادرم برای اینکه حوصلمون سر نره این کتابو رندوم خریدم و گذاشتم تو مسیر مثل پادکست پخش بشه. تو مطب به فکر صحبتایی که از فصل اول گوش دادم بودم و اشتیاق داشتم تا بیشتر بشنوم. از مطب برگشتیم ادامه‌اش رو پخش کردم و کشش ماجرا اونقدر که فراتر از اونچیزی که میخواستم داشت برام عمل میکرد. ساده بگم، یه قصه‌ی خودشناسی آگاهانه که هر کسی ممکنه به نوعی تجربش کنه. یه تجربه انسانی از خیلی جنس‌ها و درد بسیار، روایت بی‌نظیر که میتونه مثل یه دفترچه راهنما عمل کنه. امیدوارم اونایی که به شنیدن این کتاب نیاز دارن حتی تصادفی هم که شده این کتابو گوش بدن.
محمدبهبودی
۱۴۰۳/۱/۲۸
گاهی باید بی پایان بود در درد کشیدن در تحمل شکست‌ها اما این بی پایان بودن به معنای ضعیف و حقیر بودن نیست بلکه به معنای صبر و استقامت است به یقین بعد از هر سختی آسانیست اما به شرط آن که انسانش بخواهد و تلاش کنداما چرا می گویم گاهی! ما انسان‌ها رباط نیستیم، یک خط نیستیم ما احساس داریم، روحمان لطیف یک است اینکه بگوییم صرفاً جسم باشیم بدون اینکه ناراحت شویم، غصه بخوریم، قلبمان بشکند ناعادلانه است زیرا ذات ما این نیست، اما ملاک در گذشته نماندن و متوقف نشدن است و اینه که ارزش داره
visa group
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
کتاب‌های زندگینامه انگیزه بیشتری به آدم میده چون براساس واقعیت هست و داستان زندگی یک نفر مثل ما رو روایت میکنه. بیشتر کتاب‌های زندگینامه بزرگان رو که خوندم یا شندیم این بوده که تلاش نقش محوری داشته و این بسیار مهمه که تلاش رو با فکر خوب ترکیب کنیم. این کتاب رو هم بسیار دوست داشتم و داستان اون رو خیلی تاثیر گذار می‌دونم.
سروش امجدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
دیوید گاگینز یکی از بهترین سرسخت‌ترین دلیرترین مصمم‌ترین و بهترین انسان‌هاییست که تا کنون زیسته و ابدا و بهیچوجه شکست رو باور ندارد. من فکر میکنم با وجود افرادی مانند دیوید گاگینز جهان هستی زیباتر میشه و یک معصومیت پنهانی در سیمای ایشان مستتر است. من از مجموعه کتابراه کمال تشکر رو دارم که همچین کتاب ارزشمندی رو چه بصورت صوتی و چه بصورت متنی معرفی نموده‌اند. با تشکر سروش
ارکیا اهنی
۱۴۰۲/۱۲/۴
خوب بود ولی نویسنده از دید خودش مشکلات زندگی خودش رو بیان میکنه چون به مطلبی اشاره می‌کنه برادرش هم در همین زندگی کنارش بوده ولی مثل دیوید فکر نکرده، اما نکاتی رو راجع به قبول مسئولیت مشکلات زندگی بیان می‌کنه که تاثیر گذاره ارزش یک بار گوش دادن رو داره.
سمیرا خواجه ئی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
نتونستم با این کتاب ارتباط بگیرم بیان خیلی کتابی داشت یا در مورد مایل و فوت صحبت میشد که من هیچ تصوری ازشون نداشتم و نمیدانم چرا مترجم زحمت تبدیل این واحد هارو به خودش نداده
انتظار داشتم گاگینز جزئیات تمام جنبه‌های زندگیشو بیان میکرد
سعید اسماعیلی
۱۴۰۳/۱/۲۹
کتاب از این نظر که موقع سختی باید حرکت کرد و متوقف نشد خوبه ولی ساخت این باور که باید هر روز درد و سختی و عمل جراحی بشی تا به موفقیت برسی از نظر من اشتباهه. باورهای منفی که این کتاب می سازه خیلی بیشتر از باورهای مثبته
علی مرادخانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
کتابی فیلم نامه‌ای و مصور هست که روایتگریِ جذابی داره. و سر بزنگاه دیدگاهی فرا داستانی رو برای مخاطب معلوم می‌کنه.
arman r
۱۴۰۲/۱۲/۷
از بیست و چهار سالگی شروع به تغییر می‌کنه کلا من دستاوردی بجز توی ارتش رفتنش ندیدم یعنی بعد از بیست و چهار سالگی. چون مثل افراد دیگر است که بدیهی همه تلاش میکنند. اما شخصیت این آدم رو باید جذب کرد.
سالار هلاکوئی
۱۴۰۳/۱/۱
کتابی بی نظیر که راحت باهاش ارتباط میشه گرفت با وجود اینکه بنظر میاد داره همش از خودش تعریف میکنه ولی در من باعث انگیزه شد و گوینده خوب که انگار خود نویسنده داره کتاب رو میخونه
Ggggg Jhgy
۱۴۰۲/۱۲/۶
به نظر من این نمونه‌ها و داستان زندگی شون نشون دهنده این است که میشود آن طور که می‌خواهیم زندگی کنیم سرسخت بودن و با کشیدن بیرون توانایی هامون
امیر
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
این کتاب در طبقه‌ی بهترین کتاب‌هایی است که خوانده ام. نویسنده آن تمام راه‌های فرار و بهانه جویی‌های یک انسان بی اراده و نق نق کننده را می‌بندد. واقعا عالیست.
رحمان محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
قدرت واقعی یک انسان رو نشون و در بعضی جلسات تمرینات خوبی رو برای بهتر شدن شما ارائه‌میده دیوید مجسمه سخت کاری و کوشش و تلاش می باشد
Hasan yarian
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
واقعا کتاب خوبیه و مقدمه عالی داره که همون اول جذب کتاب میشین و بهمون یاد میده با واقعیت زندگی خودمون کنار بیایم و از از اون درس بگیریم تا پیشرفت کنیم
مشاهده همه نظرات 41

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

برای دریافت کتاب صوتی بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.