معرفی و دانلود کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی

عکس جلد کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی
قیمت:
6000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی

کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی، نوشته‌ی استیو استفنز، حاصل تجربیات چندین‌وچند ساله‌ی نویسنده در حوزه‌ی مشاوره‌ی ازدواج و خانواده است. این کتاب به خانواده‌ها کمک می‌کند تا با محکم‌سازی پایه‌های ازدواج، به زندگی خود نشاط و آرامش ببخشند و اختلافات را رفع کنند. نویسنده با طرح بیست قانون ساده و اجرایی، از فروپاشی روابط خانوادگی جلوگیری می‌کند و تلاش دارد تا افراد را در راستای برقراری ارتباطی قوی و تأثیرگذار هدایت کند.

درباره‌ی کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی

تشکیل خانواده‌ای سرزنده و شاداب، کار دشوار و پیچیده‌ای نیست و صرفاً نیازمند مجموعه‌ای از تغییرات کوچک است که به دستاوردهای درخشانی منتهی می‌شود. کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی (20 Surprisingly Simple Rules and Tools for a Great Marriage)، نوشته‌ی استیو استفنز (Steve Stephens)، اصول و چارچوب‌هایی را مطرح می‌کند که پیروی از آن‌ها منجر به برقراری روابطی سالم و پایدار با اعضای خانواده خواهد شد. شایان ذکر است که توصیه‌های نویسنده، به‌نحوی نوشته شده‌اند که برای همه قابل‌فهم باشد و افراد بتوانند به‌سادگی زندگی بهتری را تجربه کنند.

این کتاب همچنین به افرادی که با مشکلات خانوادگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، کمک می‌کند تا با اصلاح شیوه‌های رفتاری خود از نابودی خانواده جلوگیری کنند. پذیرش تفاوت‌ها، گوش دادن به صحبت‌های طرفین، اولویت‌بندی، تعریف و تمجید، همکاری و ستایش داشته‌ها، شماری از ابزارهای پیشنهادی نویسنده برای دستیابی به خانواده و ازدواجی عالی است. او تأکید می‌کند که تفاوتی ندارد چند سال از تجربه‌ی زندگی مشترک شما می‌گذرد؛ زیرا این ابزارها به‌نحوی طراحی شده‌اند که برای همه‌ قابل‌استفاده باشند. درنتیجه، علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از ابزارهای کتاب پیش‌ رو، زندگی مشترک خود را از نو بسازند و بهترین خاطرات را کنار یکدیگر رقم بزنند.

به‌کارگیری قوانین قدرتمند این کتاب در بستر خانواده کمک می‌کند تا افراد از طریق تغییراتی جزئی و ساده، چارچوب‌ روابط خود را اصلاح کنند. این قوانین بر اساس تجربیات بیست‌وپنج‌ساله‌ی استیو استفنز در حوزه‌ی مشاوره‌ی خانواده و ازدواج نوشته شده و باعث می‌شود تا زوج‌ها شناخت بهتری از یکدیگر پیدا کنند و رابطه‌ی سالم‌تری داشته باشند. باید توجه داشت که ابزارهای پیشنهادی کتاب پیش‌ رو با آموزه‌های کتاب مقدس هماهنگ‌اند و تأکید نویسنده بر اهمیت نیایش و دعا در ساخت خانواده‌ای موفق، نشان از همین مسئله دارد.

پایه‌گذاری صمیمیت در خانواده و برقراری نشاط در زندگی، از دیگر دستاوردهای مطالعه‌ی کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی خواهد بود. هرچند که ممکن است در ابتدا شماری از قوانین، بدیهی به‌نظر برسند، اما تأثیرات چشم‌گیر آن‌ها بارها به اثبات رسیده و نویسنده تأکید می‌کند که چشم‌پوشی از این قوانین آسیب‌های جبران‌ناپذیری به‌همراه دارد. او اولین فصل کتاب را با صحبت درباره‌ی اولویت قرار دادن همسر آغاز می‌کند و با روایت داستانی ساده، سعی دارد لایه‌های پیچیده‌ی رابطه را شرح دهد. در ادامه، به چگونگی پذیرش تفاوت‌های طرفین می‌پردازد و کتاب را با ذکر اهمیت گوش سپردن به صحبت‌های یکدیگر پیش می‌برد. فرآیندی که استیو استفنز برای دستیابی به ازدواجی ایده‌آل معرفی می‌کند درنهایت باعث می‌شود که افراد به ارزش همسر خود پی ببرند و حضور او را گرامی بدارند.

این کتاب که اولین‌بار در سال 2002 منتشر شد، با ترجمه‌ی علی محمد نظری و معصومه یکله توسط انتشارات آوای نور به چاپ رسیده است.

کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، انتخابی فوق‌العاده برای کسانی است که قصد دارند ازدواج شادتری را تجربه کنند و خانواده‌ای مستحکم و سرزنده بنیان گذارند. همچنین مطالعه‌ی آن به افرادی که با مشکلات خانوادگی دست‌وپنجه نرم می‌کنندنیز توصیه می‌شود.

با استیو استفنز بیشتر آشنا شویم

دکتر استیو استفنز، نویسنده، روان‌شناس و مشاور خانواده و ازدواج است که در سال 1954 متولد شده. این نویسنده‌ی پرفروش از اعضای انجمن روان‌شناسی آمریکا و انجمن درمان‌گران ازدواج و خانواده است و نگارش بیش از بیست کتاب موفق را در کارنامه‌ی خود دارد. کتاب «زن فرسوده (The Worn Out Woman)» و کتاب «زن زخم‌خورده (The Wounded Woman)»، نمونه‌هایی از بهترین کتاب‌های استیو استفنزند.

در بخشی از کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی می‌خوانیم

رکسانا عاشق مهمانی و گذراندن وقت با دیگران است. اگر جایی مهمانی بود، او می‌خواست آنجا برود. اما داریوش، شوهر رکسانا، فردی درون‌گرا و علاقمند به خانه (خانگی) است. داریوش ترجیح می‌دهد به جای رفتن به مهمانی یک عصر آرام را با خواندن یک کتاب خوب سپری کند. هنگامی که رکسانا و داریوش تازه ازدواج کرده بودند، تفاوت‌های شخصیتی دلیل اصلی تعارضاتشان بود. هنگامی که رکسانا دعوتی را می‌پذیرفت، داریوش معمولا پایش را در یک کفش می‌کرد و حاضر نمی‌شد خانه را ترک کند.

به این صورت تنش‌ها ایجاد می‌شدند و تعارضات شدت می‌گرفت. رکسانا و داریوش باید یاد می‌گرفتند که تفاوت هایشان را بپذیرند و روی آن‌ها کار کنند. در حال حاضر هر دوی آن‌ها، به خاطر علاقمندی رکسانا به روابط اجتماعی، دو شب در هفته بیرون می‌روند. سه شب در هفته نیز در خانه می‌مانند و داریوش از سکوت و آرامش خانه لذت می‌برد. در دو شب دیگر رکسانا گاهی اوقات وقتش را با دوستانش سپری می‌کند زیرا او می‌داند داریوش تنهایی را دوست دارد.

هر زوجی تفاوت‌های خاص خودشان را دارند. شاید یک فرد ولخرج با یک فرد حسابگر (خسیس) ازدواج کند. یا شخصی که بسیار ساختارمند است به کسی که باری به هرجهت است نزدیک شود. یا کلکسیونری که تا حدی بی‌نظمی را دوست دارد با یک فرد قانون‌مندی ازدواج کرده باشد که از مرتب نمودن هر گونه بهم ریختگی لذت می‌برد. واقعا خداوند احسن‌الخالقین است. او ما را به گونه‌ای آفریده که جذب مخالف خود می‌شویم. در این‌گونه موارد گاهی، همدیگر را دیوانه خطاب می‌کنیم. من در هنگام مشاوره با زوج‌ها همواره متوجه شده‌ام که علت اصلی مشکلات در ازدواج همین تفاوت‌هاست.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قانون 1: در اولویت قرار دادن همسر
قانون 2: پذیرش تفاوت‌ها
قانون 3: با دقت گوش کنید
قانون 4: تعریف و تمجید روزانه
قانون 5: با هم به عنوان یک تیم کار کنید
قانون 6: مراقب رفتارتان باشید
قانون 7: کمتر تلویزیون تماشا کنید
قانون 8: زمانی را به تفریح و سرگرمی اختصاص دهید
قانون 9: انجام دادن کارهای کوچک
قانون 10: پنج موقعیت را جشن بگیرید
قانون 11: مثبت فکر کنید
قانون 12: مشاجره عادلانه
قانون 13: یکدیگر را ببخشید
قانون 14: در خانه بهم خوش آمد بگویید
قانون 15: همزمان با هم به رختخواب بروید
قانون 16: دوستان مشترک داشته باشید
قانون 17: قرارهای عاشقانه بگذارید
قانون 18: عشق بورزید
قانون 19: برای همسرتان دعا کنید
قانون 20: همسرتان را گرامی بدارید (همسر شما گنج شماست)
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی
نویسنده
مترجمعلی محمد نظری، معصومه یکله
ناشر چاپیانتشارات آوای نور
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات180
زبانفارسی
شابک978-600-309-145-0
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی

برای دریافت کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواجی عالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.