معرفی و دانلود کتاب بیلیونر

عکس جلد کتاب بیلیونر
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیلیونر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیلیونر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیلیونر

کتاب بیلیونر به قلم آذر رستگار، داستان زندگی مردی به نام یوسف را به تصویر می‌کشد که با برنامه‌نویسی و تلاش و پشتکار خودش در خارج از کشور به فردی موفق و ثروتمند تبدیل می‌شود؛ او بعد از سال‌ها مهاجرت به ایران بازمی‌گردد غافل از اینکه ماجراهایی غیرقابل پیش‌بینی در انتظارش است.

درباره‌ی کتاب بیلیونر:

این رمان با داشتن فضایی شهری و نیمه فانتزی، دارای لایه‌هایی درونی است که فقط با تأمل می‌توان آن را دریافت؛ انسان‌هایی با قضاوت‌های سطحی و انسان‌هایی با بینش عمیق و فلسفی؛ انسان‌هایی با درجه‌بندی عشقی و انسان‌هایی طبقه‌بندی شده؛ آن‌هایی که بی‌دلیل دوست دارند و آن‌هایی که بی‌دلیل نمی‌توانند دوست داشته باشند؛ روابطی از سر بی‌خیالی، روابطی از سر بلند پروازی؛ انسان‌هایی که نباید عاشق شوند و آن‌هایی که می‌توانند عاشق شوند و دنیایی که می‌توان در آن حتی عشق را هم خرید و فروش کرد؛ دنیای ما.

در دنیای فانتزی بیلیونر به خوبی می‌توان چنین تقسیم‌بندی‌هایی را دید. همین دنیای امروز است؛ دنیایی با همه خوبی و بدی‌هایش؛ انسان‌هایی با محتوایی یکسان و فرم‌هایی پیچیده و گوناگون. کتاب بیلیونر رمان قضاوت است؛ قضاوت آدم‌ها نسبت به هم و قضاوت دنیا به ایران خسته.

کتاب بیلیونر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های اجتماعی ایرانی از خواندن این اثر لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب بیلیونر می‌خوانیم:

یوسف در دنیای خودش غرق شد. احساسش جای دیگری به پرواز درآمده بود. وجود دختربچه‌ی بستنی به دست و خوشی کوتاه‌مدت؛ و یک حوای تازه رخ عیان کرده، چه فضای دل‌انگیزی بود وقتی‌که هنوز مشامش از بوی توت‌فرنگی دهان دخترک پر بود. وقتی‌که خواب نبود و تمام آنچه را که حس می‌کرد، بیداری مطلق بود؛ نمی‌توان منکر آن شد که گاهی جریانات کوچک، ما را به اهداف بزرگ می‌رسانند. همیشه یک جرقه، باعث به وجود آمدن آتش می‌شود. یک جرقه‌ی کوچک. آیا به این فکر کرده بود؟ حتی مهیب‌ترین آتش‌ها تنها و تنها از یک جرقه‌ی کوچک ناشی می‌شود. حوا یا دختربچه؟ کدامشان می‌توانست در جرقه زدنِ خوشی کوچکی که در دلش نجوا می‌کرد، نقش اساسی را ایفا کرده باشد؟ یک مردِ تنها، با دیدن هرکدام از این‌ها می‌تواند لحظه‌ای در خوشی بغلتد، مگر آنکه بیمار باشد و یا اینکه درگذشته‌هایش دستخوش تجربیاتی تلخ شده باشد. تجربیاتی که حتی از یادآوری آن‌ها دچار احساس وحشت و پشیمانی کند.

رنگ‌ها جاذبه‌ی جادویی خودشان را دارند. جذب می‌کنند. می‌فریبند و چشم‌ها و احساس‌ها را در خود غرق می‌کنند. با خودش فکر کرد که چرا آناهیتا نیامده است؟ نکند نقاشی تمام‌شده است و دیگر خبری از نقاش نخواهد شد؟ انگار سرش به‌جایی خورده بود و گنجشک‌هایی نامرئی دور سرش اسم آناهیتا را جیک‌جیک می‌کردند که او با همان قلم‌موهای بزرگ و قطورش بر روی دیوار ظاهر شد و به همان صورتی که بار اول او را دیده بود، روی آخرین پله ایستاد و چیزی نگذشت که کمرنگ و کمرنگ‌تر شد و تصویر دیوار آبی در برابر دیدگانش شروع به رقصیدن کرد. بابک داشت حرف می‌زد. کوتاه و مختصر.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیلیونر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات زرین اندیشمند
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات387
زبانفارسی
شابک978-622-704617-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیلیونر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بیلیونر

برای دریافت کتاب بیلیونر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.