معرفی و دانلود کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه

عکس جلد کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه
قیمت:
۱۲۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه

آتاناسیوس ترزیس در کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه روش‌های مدیریتی یکی از بهترین مربیان فوتبال را به روشنی شرح داده است. درحقیقت شما در این اثر با روش‌های سازمان‌دهی دفاعی سیمئونه که سبب شد بازیکنان تیم او وظایف دفاعی اصلی خود را با تعهد، تعصب و عزم راسخ انجام دهند، آشنا می‌شوید و راز شکست‌ناپذیر بودن تیم‌ تهاجمی او را خواهید دانست.

درباره‌ی کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه

دیگو سیمئونه در سال‌های مربی‌گری خود در تیم اتلتیکو مادرید، ‌این تیم را طوری مدیریت کرد که خیلی زود به قهرمانی و نایب قهرمانی اغلب مسابقات رسید. روش کار او آموزش فرهنگ تعهد، تعصب و جسارت به بازیکنان باشگاه بود و اعتقاد داشت نباید هیچ‌چیز بالاتر از فداکاری برای تیمشان باشد و این همان راز قدرتمند شدن اعضای یک تیم است. در کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه، نوشته‌ی آتاناسیوس ترزیس (Athanasios Terzis)، با جزئیات فرهنگی که این مربی آرژانتینی در تیم خود ایجاد کرده بود، آشنا می‌شوید.

آموزه‌های سیمئونه سبب شد بازیکنان تیم او مسابقه‌ی فوتبال را به‌مثابه‌ی جنگی ببینند که تنها با یک‌دستی و همکاری همه‌ی اعضای خود می‌تواند به پیروزی بینجامد. درواقع مهم‌ترین اصل تیم اتلتیکو مادرید کار گروهی بود و با این‌که در بازی‌های خود جذابیت برخی تیم‌های دیگر را نداشت، اما جزو سرسخت‌ترین‌ها در سراسر اروپا محسوب می‌شد.

از میان نمونه‌هایی که در زمینه‌ی تجزیه و تحلیل تاکتیکی موجود در آموزه‌های این کتاب ارائه شده، باید به مراحل حمله، تعیین موقعیت مهاجمان برای ضد حمله، حرکات هماهنگ مدافع و هافبک کناری، خارج کردن مدافع میانی از موقعیت خود به منظور استفاده از فضا و بسیاری تکنیک‌های جزئی دیگر اشاره کرد. کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه را انتشارات حتمی منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان به ورزش فوتبال قرار داده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه مناسب چه کسانی است؟

مربیان فوتبال و فوتبالیست‌هایی که به دنبال یادگیری تاکتیک‌های متنوع در موقعیت دفاع و حمله هستند، از جمله مخاطبان این کتاب‌اند. همچنین پژوهشگران حوزه‌ی ورزش می‌توانند از یافته‌های مستند و کاربردی این اثر استفاده کنند.

با آتاناسیوس ترزیس بیشتر آشنا شویم

آتاناسیوس ترزیس کارشناس تاکتیکی فوتبال است که تاکنون به‌عنوان مدرس در بسیاری از جلسات و همایش‌های مربی‌گری در سراسر جهان حضور داشته. او مدرک مربی‌گری A یوفا و کارشناس ارشد مربی‌گری و بدنسازی دارد و از جمله عناوین حرفه‌ای‌ این مربی باید به مدرس فدراسیون فوتبال یونان (HFF)، مربی‌ اسبق تیم‌های حرفه‌ای‌ در کشور یونان، بازیکن اسبق حرفه‌ای ‌فوتبال و... اشاره کرد.

آتاناسیوس کتاب‌های موفق بسیاری را در زمینه‌ی مربی‌گری فوتبال با همکاری انتشارات ساکر تیوتر نوشته است. انتخاب او به‌عنوان مربی سال اروپا (2012)، مربی سال لالیگا (2013، 2014 و 2016) و بهترین مربی باشگاهی جهان به انتخاب فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال تنها بخشی از افتخارات این چهره‌ی ورزشی محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه می‌خوانیم

در برخی شرایط، مرحله حمله از دروازه‌بان آغاز می‌شود، اما اگر دروازه‌بان تیم اتلتیکو مادرید یعنی اوبلاک مجبور به ارسال پاس بلند مستقیم برای مهاجمان (به دلیل فشار زیاد تیم حریف) شود، می‌توان برخی از مراحل را نادیده گرفت. هنگام بازی‌سازی از دروازه‌بان، فلسفه دیگو سیمئونه بسیار خاص است. بازیکنان اجازه‌ی ارسال پاس خطرناک را ندارند. اگر تیم حریف پرس را از بالا انجام داده و بازیکنان تیم اتلتیکو مادرید احساس کنند که ارسال پاس کوتاه ممکن است خطرناک باشد، آن‌ها ترجیح می‌دهند که یک پاس بلند ارسال کرده و بازی بدون خطری را انجام دهند.

اگر گزینه‌های خوبی برای ارسال پاس کوتاه به منظور انتقال توپ از دروازه‌بان به بازیکن قرار گرفته در موقعیت جلوتر وجود داشته باشد، بنابراین تیم می‌تواند با استفاده از پاس‌های کوتاه ترکیبی از دروازه‌بان بازی‌سازی کند. در پایان، تیم اتلتیکو مادرید بر اساس تاکتیک‌های تیم حریف از تاکتیک‌های مختلفی استفاده می‌‌کند. در این کتاب، ما بر نحوه‌ی انجام حمله توسط تیم اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه در مقابل تیم‌هایی تمرکز می‌کنیم که از سد میانی یا عمقی برای انجام دفاع استفاده می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

مرحله‌ی حمله
شرایط تاکتیکی 1: بازی‌سازی از عقب زمین
شرایط تاکتیکی 2: خارج کردن مدافع میانی از موقعیت خود به منظور ایجاد و استفاده از فضا
شرایط تاکتیکی 3: گزینه‌های موجود برای ارسال پاس توسط مدافع کناری بعد از دریافت توپ در قسمت بالای زمین
شرایط تاکتیکی 4: حرکات هماهنگ مدافع و هافبک کناری
شرایط تاکتیکی 5: مهاجم از فضای موجود در پشت مدافع کناری تیم حریف استفاده می‌کند
شرایط تاکتیکی 6: مهاجم برای دریافت توپ یا ایجاد فضا در پشت مدافعان تیم حریف به سمت عقب حرکت می‌کند
شرایط تاکتیکی 7: مهاجم سمت ضعیف به منظور ایجاد فضا در پشت مدافعان تیم حریف به سمت عقب حرکت می‌کند
شرایط تاکتیکی 8: ایجاد برتری عددی و حمله از مرکز زمین
شرایط تاکتیکی 9: حرکت به سمت کور مدافع برای دریافت پاس بلند در فضای موجود در پشت خط دفاعی
شرایط تاکتیکی 10: ایجاد و استفاده از فضا توسط مهاجم برای دریافت توپ در فضای موجود در پشت خط دفاعی تیم حریف
انتقال از دفاع به حمله
شرایط تاکتیکی 1: حمله متقابل پس از به دست آوردن مالکیت توپ در منطقه کناری زمین
شرایط تاکتیکی 2: حمله متقابل پس از به دست آوردن مالکیت توپ در مرکز زمین
شرایط تاکتیکی 3: جاگیری مهاجمان با تفکر دفاع و حمله متقابل
شرایط تاکتیکی 4: حمله متقابل با شرایط توپ باز
شرایط تاکتیکی 5: حمله متقابل با شرایط توپ بسته
شرایط تاکتیکی 6: استفاده از عرض در هنگام حمله متقابل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه
نویسنده
مترجمعلی خسروی زاده، هادی نوبری، عابد حقدادی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات193
زبانفارسی
شابک978-600-355-651-5
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه

برای دریافت کتاب تاکتیک‌های تهاجمی دیگو سیمئونه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.