معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی

باب برایدل در کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی، قوانین، تاکتیک‌ها و علم پرطرفدارترین ورزش دنیا یعنی فوتبال را به شما می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های پایه فوتبال:

فوتبال محبوب‌ترین ورزش در جهان است. از کوه‌های آند تا گرین لند، نمی‌توان فردی را یافت که بتواند در مقابل شوت زدن به توپ چرمی مقاومت کند یا تنها شوت زدن دیگران را تماشا نماید و بازی نکند. اعداد و ارقام حیرت‌انگیزی وجود دارد، حدودا 250 میلیون نفر در جهان فوتبال بازی می‌کنند. در واقع، اگر بازیکنان فوتبال، یک ملت را تشکیل دهند، چهارمین ملت پرجمعیت زمین خواهند بود.

می‌توان گفت که فوتبال یک زبان جهانی است، اگر در کشوری بیگانه هیچ اطلاعاتی در خصوص زبان محلی نداشته باشید، باز هم قادر خواهید بود که با استفاده از حرکات دستان، توأم با اسامی برخی بازیکنان برجسته فوتبال مکالمه‌ای را آغاز نمایید. هنگام گفتن نام «پله» یک دست خود را در سطح سینه قرار داده و سپس همراه با گفتن «مارادونا» دست خود را بالا ببرید، به سرعت دوستان زیادی پیدا خواهید نمود.

موضوع جالبی که اغلب در مورد فوتبال مشاهده شده این است که زبان فوتبال در اصطلاحات نظامی نیز وارد شده است (از قبیل کمپین‌ها، تاکتیک‌ها و کاپیتان‌ها). برخی از نظریه‌ها بر این باورند که فوتبال جایگزینی برای شکار کردن است. همان طور که البته پیشینیان برای بقای خویش وابسته بدان بودند. با توجه به این دیدگاه، به ثمر رسیدن گل، معادل با شکار است، که این امر قطعا میزان اهمیت این بازی را تشریح می‌کند. احتمال دیگر این است که فوتبال نوعی رسم و رسوم جنگی است. محبوبیت آن با عصری مقارن شده است که در آن مردان جوان بیشتر از گذشته معمولا درگیر جنگ بوده‌اند و این امر ممکن است اتفاقی نباشد. هر دوی این نظریه‌ها ارزش و اعتبار خود را دارند ولی شاید افزودن بیان ساده‌تری مورد نیاز باشد.

تاریخ، داستان شکاف فزاینده‌ای که بین خود فیزیکی و ذهن‌ انسان وجود دارد را نشان می‌دهد. با این وجود، فوتبال راه دیگری را طی می‌کند. فوتبال به وسیله متحد کردن مغز با اعضای بدن در دورترین نقطه بدن (پاها)، موقتا این شکاف را التیام می‌بخشد. هنگامی که بازی می‌کنید یا با کسانی که بازی می‌کنند همزاد پنداری می‌کنید، دوباره یک کل را تشکیل می‌دهید و البته این احساس تنها مختص مردان نیست. بازی فوتبال زنان نیز به شدت محبوبیت دارد و لذا برای هر رجوعی به کلمه «او» در این کتاب به مفهوم مرد، به راحتی می‌توان کلمه «او» به معنی زن را نیز جایگزین نمود.

باب برایدل (Bob Bridle) در کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی (Essential Soccer Skills: Key Tips and Techniques to Improve Your Game) با نشان دادن مهارت‌های پیچیده و متنوع به شیوه‌ای ساده و واضح، ورزش فوتبال را ارج می‌نهد. به طور مثال این کتاب ویژگی‌های یارگیری منطقه‌ای و نفر به نفر را بیان کرده و چگونگی اجرای یک ضربه سر عالی را تشریح می‌کند. همچنین پیچیدگی‌های قانون آفساید را حل نموده و حتی چگونگی چرخش‌هایی مانند چرخش زیدان یا ضربات کات‌دار مانند ضربات دیوید بکهام را نشان می‌دهد.

کتاب «مهارت‌های پایه فوتبال» کمک می‌کند تا درک کنید که چه چیزهایی باعث می‌شود که فوتبال به بازی بی‌نظیری، برای تماشا و همچنین بازی کردن، تبدیل شود. تصاویر موجود در این اثر آموزش گام به گام مهارت‌های ضروری را فراهم می‌کند. به طور مثال مهارت‌های انفرادی بازیکنان افسانه‌ای فوتبال مانند کریستیانو رونالدو و دیوید بکهام در این کتاب تشریح شده است.

کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

مطالب این کتاب برای جوانانی که می‌خواهند به دنیای اعجاب‌انگیز فوتبال ورود کنند و در آینده‌ی نزدیک به عنوان بازیکن مشغول به فعالیت شوند، فوق‌العاده اثربخش و کمک کننده است. همچنین این اثر برای فوتبال‌دوستان نیز مفید خواهد بود و به اطلاعات آن‌ها در این زمینه می‌افزاید.

در بخشی از کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی می‌خوانیم:

بازیکن مرکزی خط میانی، که به عنوان بازیکن خط میانی محوطه تا محوطه معروف است، سخت کوش‌ترین بازیکن میدان است. مهارت‌های تکنیکی از قبیل دریبل کردن و پاس دادن باید ذات و طبیعت ثانویه آن باشد که بتواند توپ را به شکل مفید و موثری بین هم تیمی‌ها پخش نماید. در زمانهایی که او حملات تهاجمی را تنظیم نمی‌کند یا بازی را مهندسی و طراحی نمی‌نماید، او عقب تر به سمت دفاع بر می‌گردد تا تیم حمله کننده را تحت فشار قرار دهد.

بازیکن محوطه تا محوطه، نمونه اولیه و بارزی از بازیکن خط میانی است. او فعالانه در هر قسمت از بازی درگیر می‌شود، در حالی که از یک محوطه جریمه تا محوطه جریمه دیگر می‌دود و تلاش می‌کند تا در بازی پیروز شوند. او به دارای استقامت و توان باور نکردنی و توانایی فنی و تکنیکی بی نقصی می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اصول پایه
فصل 2: پست بازیکنان
فصل 3: مهارت‌های فردی
فصل 4: کار تیمی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی
نویسنده
مترجمسید حسین میرکریم پور، بهزاد نجفی، ندا رضوان خواه گلسفیدی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات171
زبانفارسی
شابک978-600-355375-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
119500 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی

سعید شهابی
۱۴۰۱/۵/۴
کتاب عالی بود همه توضیحات فوق‌العاده بود
علی محمد قانع
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
کتاب خوبیه ولی عالی نیست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی

برای دریافت کتاب مهارت‌های پایه فوتبال: رهنمودها و تکنیک‌های کلیدی برای ارتقاء بازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.