معرفی و دانلود کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم

عکس جلد کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم

کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم نوشته‌ی امین نظارات، نحوه‌ی تشکیل تیم داده را توضیح داده و به خواننده می‌آموزد که چگونه آن را مدیریت و رهبری کند. این کتاب راهنما در مورد شیوه‌ی استخدام متخصصین برای تیم تحلیل داده راهنمایی‌تان خواهد کرد و می‌کوشد اطلاعات مفید و کاربردی‌ای درباره‌ی فرآیند اجرای پروژه توسط این گروه علمی ارائه دهد.

درباره‌ی کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم

یکی از علوم مهم و پیشرو در قرن بیست‌ویکم، علم داده است. این علم، داده‌های مختلف را جمع‌آوری و تفسیر می‌کند و از درون آن به اطلاعاتی قابل ارزیابی و مفید دست می‌یابد. داده در حقیقت خام و عمومی است ولی زمانی که بر روی آن پردازش انجام می‌شود، تفسیرپذیر و آگاهی‌بخش می‌شود و می‌توان بر اساس آن تصمیم‌گیری کرد. در حال حاضر تقریباً همه‌ی کسب‌وکارهای مدرن و پلتفرم‌های اینترنتی، تیم‌های تحلیل داده دارند که دائماً در حال پایش، جمع‌آوری، پردازش و ارزیابی داده‌ها هستند. اعضای این تیم همگی دانشمند داده هستند ولی تخصص هر یک متفاوت است و هرکدام بر روی یکی از جنبه‌های این دانش متمرکز می‌شوند. کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم نوشته‌ی امین نظارات، نحوه‌ی تشکیل این تیم را توضیح می‌دهد و به این موضوع می‌پردازد که یک سرپرست چطور می‌تواند آن را مدیریت و کنترل کند. این کتاب راهنما می‌کوشد به شما نشان بدهد که اعضای این تیم باید از چه متخصصانی تشکیل شود و چگونه باید آن‌ها را استخدام نمود.

تیم تحلیل داده در راستای تبدیل کردن داده به اطلاعات ارزشمند، چندین ابزار و تکنیک دارد که به آن‌ها در این مسیر کمک خواهد کرد: تحلیل‌های آماری، بصری‌سازی و یادگیری ماشین ازجمله مهم‌ترین ابزارهای تحلیلگران هستند. علم آمار کمک می‌کند که بتوان اطلاعات را آنالیز کرد و از میان آن‌ها روندها و الگوهای پی برد، بصری‌سازی و داده‌های گسترده را به تصاویری قابل‌درک تبدیل می‌سازد و یادگیری ماشین امکان پیش‌بینی در آینده را فراهم می‌آورد. تیم تحلیل داده پس از پردازش کردن حجم عظیمی از داده‌های گذشته و لحظه‌ای، می‌تواند احتمالات آتی را با تقریب درستی حدس بزند و مواردی را پیشنهاد بدهد. مثلاً با بررسی خریدهای مشتری و محصولاتی که بازدید کرده، می‌تواند محصولی که احتمالاً به آن علاقه دارد را حدس بزند و به او نشان دهد. در این تیم، از مهندس داده تا آمارگر حضور دارند و هرکدام بخشی از این فرآیند را پیش می‌برند. امین نظارات در کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم، پس از تشریح کردن وظایف تیمی، از نحوه‌ی اجرای پروژه‌ها می‌گوید. نویسنده که خود تجربه‌ی حضور در این تیم‌ها و مدیریت آن‌ها را دارد، به نقش و وظایف هر یک از اعضای گروه اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که چطور می‌توان پروژه‌های علم داده را به‌سرعت توسعه داد و پیش برد. این کتاب به تکنیک‌های یادگیری ماشین هم می‌پردازد و شیوه‌ی استفاده از این تکنولوژی مدرن را برای تحلیل داده‌ها موردبحث قرار می‌دهد.

کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر ساخته است.

کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تحلیل‌گران داده پیشنهاد می‌شود. اگر قصد تشکیل تیم داده را دارید، می‌توانید از ایده‌های این کتاب کمک بگیرید.

در بخشی از کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم می‌خوانیم

آخرین عضو تیم علم داده مدیر تیم داده است. یک مدیر علوم داده چه کاری انجام می‌دهد؟ اولین چیزی که این فرد ممکن است مسئول آن باشد ساخت تیم علم داده است. آن‌ها مسئول شناسایی و استخدام مهندسان داده و دانشمندان داده در تیم هستند. هدایت نیروهای استخدام‌شده، تعیین اهداف و اولویت‌ها، شناسایی آن دسته از مشکلات موجود در یک سازمان که باید توسط علم داده حل شوند و به‌نوعی قرار دادن افراد مناسب بر روی مورد کاربرد مناسب ازجمله وظایف مهم این افراد است. آن‌ها فرآیند تولید دانش از داده را مدیریت می‌کنند.

فرآیند اجرای یک پروژه علم داده یک فرآیند تک‌مرحله‌ای نیست و نیازمند تکرارهای زیاد است. اینگونه پروزه‌ها دارای یک فرآیند تکراری هستند و باید بادقت مدیریت شوند. یکی از مسئولیت‌های مدیران تیم داده اطمینان از تعامل افراد در تیم داده با یکدیگر است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول. چگونه یک تیم داده تشکیل دهیم
فصل دوم. استخدام تیم داده
فصل سوم. فرآیند علم داده تیمی چیست؟
فصل چهارم. قوانین یادگیری ماشین: بهترین روش برای مهندسی ML

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-622-218-444-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم

برای دریافت کتاب تحلیل داده: رویکردهای مدیریتی و تشکیل تیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.