معرفی و دانلود کتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS: همراه با تحلیل‌های کاربردی ADAMS آموزش پیشرفته نرم‌افزار

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS: همراه با تحلیل‌های کاربردی ADAMS آموزش پیشرفته نرم‌افزار

استفاده از نرم‌افزارهای صنعتی یکی از بهترین روش‌ها برای طراحی پیشرفته و اصولی است. کتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS نوشته‌ی مصطفی سیاوشی و سارا نخعی یک منبع کمک آموزشی بسیار کاربردی برای طرح‌ریزی، آزمایش و بهینه‌سازی سیستم‌های مکانیکی، پیش از ساخت و تولید آن‌هاست. در این کتاب شیوه‌ی عملی شبیه‌سازی حرکتی در سیستم‌های مکانیکی را می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS

همراه با پیشرفت علم، ابزارها و تکنولوژی‌ها، نرم‌افزارهای جدیدی خلق می‌شوند که کار طراحی، ساخت و یا اجرای پروژه‌ها و سازه‌ها را برای بشر آسان‌تر می‌کنند. نرم‌افزار آدامز یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای فنی و مهندسی در دنیاست که به تحلیل دینامیکی و همچنین مدل‌سازی سیتسم‌های مکانیکی چند بدنه کمک می‌کند. این نرم‌افزار به‌طورکلی در جهت نمایش سه بعدی حرکت اجسام و پویانمایی و همچنین تجزیه و تحلیل آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS تألیف مصطفی سیاوشی و سارا نخعی ازجمله بهترین کتاب‌های آموزشی در این زمینه به شمار می‌رود که صفر تا صد استفاده از نرم‌افزار آدامز و شیوه‌های تحلیل آن را به شما آموزش می‌دهد.

کتاب حاضر پنج فصل دارد که در فصل ابتدایی آن با فضای کلی و شیوه‌ی کار اولیه با نرم‌افزار ADAMS آشنا خواهید شد. در فصول بعدی به ترتیب تحلیل‌های حرکتی مانند سرعت و شتاب، تحلیل‌های نیرویی همچون نیروی صفحه‌ای و سه‌بعدی، طراحی مدل خودرو و فرایندهای مدل‌سازی آن و در نهایت طراحی مدل هواپیما و سیستم‌های زیربدنه، تعلیق و چرخ‌ها و ... را خواهید آموخت.

کتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS منبع بسیار خوبی برای یادگیری فنی در حوزه خودرو و مکانیک و استفاده از نرم‌افزارهای خاص آن است.

تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب منبع بسیار مفیدی برای دانشجویان علوم کامپیوتری، مکانیک و همچنین افراد فعال در این حوزه است.

در بخشی از تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS می‌خوانیم

بی‌شک خودرو یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای بشر بوده که اهمیت و ضرورت وجود آن در زندگی روزمره باعث تکامل و پیشرفت آن شده است. به‌گونه‌ای که در گذشته، صنعت خودروسازی را صنعت صنعت‌ها نامیده‌اند. با توجه به پیشرفت روزافزون علوم مختلف و همه‌گیر بودن صنعت خودروسازی که در ارتباط مستقیم با آحاد مردم قرار دارد، این صنعت نیز پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای کرده است. به‌طوری‌که به جرات می‌توان در کشورهایی که در این زمینه ابرقدرت هستند، آن را یکی از علوم مهم نامید. از زمانی که برای اولین بار در سال 1769 نیکولاس جوزف کاژنو اولین ماشین سه‌چرخ را که در واقع یک ارابه پیشرفته به‌حساب می‌آمد، اختراع کرد، تا به امروز بیش از دو قرن می‌گذرد. در این میان جیمز وات با اختراع ماشین بخار باعث ایجاد یک انقلاب صنعتی عظیم گردید و پس از آن در حدود صد سال بعد کارل بنز و دایملر اولین خودرو را با موتوری مشابه موتور ماشین‌های امروزی ساختند. ساخت این خودرو بزرگ‌ترین تحول در این صنعت به‌شمار می‌آید و بعدها شرکت‌های مختلفی پا به عرصه خودروسازی گذاشتند و این باعث ساخت خودروهایی با سرعت بالا و غیرقابل‌تصور شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی اولیه با نرم‌افزار ADAMS
مقدمه
معرفی نرم‌افزار
معرفی محیط‌های نرم‌افزار ADAMS
معرفی نوار ابزارها
فصل 2: تحلیل‌های حرکتی
مقدمه
تحلیل سرعت
تحلیل شتاب
فصل 3: تحلیل‌های نیرویی
مقدمه
تحلیل نیرویی صفحه‌ای
تحلیل نیرویی در سه بعد
فصل 4: طراحی مدل خودرو
مقدمه
خودرو MCLAREN F1
سیستم تعلیق
فرآیند مدل‌سازی خودرو
مانورهای مختلف خودرو
سیستم ESP
فصل 5: طراحی مدل هواپیما
مقدمه
زیرسیستم‌های بدنه
زیرسیستم تعلیق
زیرسیستم چرخ‌ها
نحوه اسمبل کردن یک هواپیما
انجام مانورهای مختلف
طراحی کنترل‌کننده در ADAMS/AIRCRAFT
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS: همراه با تحلیل‌های کاربردی ADAMS آموزش پیشرفته نرم‌افزار
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-218-202-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS

برای دریافت کتاب تحلیل و طراحی پیشرفته در نرم افزار ADAMS و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.