معرفی و دانلود کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی

عکس جلد کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۲۷,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی

کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی تألیف مهدیه مهدی‌پور، عباس کشاورز و سارا نخعی، ماهیت و مفهوم بلاگری و اینفلوئنسری در شبکه‌های اجتماعی را توضیح می‌دهد، از انواع آن می‌گوید و شیوه‌های شخصیت‌سازی و برندسازی برای آن را می‌آموزد. این راهنما، نحوه‌ی کسب درآمد چهره‌های سرشناس مجازی را تشریح می‌کند و تکنیک‌ها و روش‌هایی پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌کنند خیلی سریع به یک بلاگر موفق تبدیل شوید.

درباره‌ی کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی

زمانی که شبکه‌های اجتماعی شکل گرفتند و توسعه یافتند، زندگی انسان‌ها دستخوش تغییرات بنیادینی شد. شاید ایده‌ی اصلی این شبکه‌ها، صرفاً تسهیل ارتباط بود، ولی تأثیر آن‌ها به همین محدود نماند. حالا از این ابزارها برای تبلیغات، فروش، بازاریابی، یا حتی آموزش استفاده می‌شود. اما شاید عجیب‌ترین و غیرمنتظره‌ترین پیامد این شبکه‌ها، شکل گرفتن شخصیت‌هایی معروف بود که اصطلاحاً اینفلوئنسر نامیده می‌شدند. این افراد که عموماً در حوزه‌های سرگرمی مثل آشپزی و زیبایی و سبک زندگی فعالیت داشتند به ناگهان میان کاربران شناخته شدند و مورد اقبال قرار گرفتند. مخصوصاً ظهور اپلیکیشن بسیار پرطرفدار و محبوب اینستاگرام، کاملاً به این موج دامن زد. میلیاردها نفر در این شبکه حضور داشتند که آن را به بستری مطمئن برای شهرت تبدیل می‌کرد. اگر کسی در زمینه‌ی به خصوصی مهارت داشت و محتوای مناسبی تولید می‌کرد، می‌توانست بر روی این موج سوار شود و به چهره‌ای تأثیرگذار تبدیل گردد. اینفلوئنسرها اما صرفاً به خاطر پرسوناژشان معروف نشدند، بلکه درآمد زیادی هم داشتند. خیلی زود مشخص شد که این دسته به خاطر دنبال‌کنندگان زیادشان پول خوبی هم به دست می‌آورند. همین باعث شد تا عده‌ی زیادی تلاش کنند به اینفلوئنسر یا بلاگر تبدیل شوند. طبیعتاً این کار ساده‌ای نبود و باید از روی اصول و قواعدی انجام می‌گرفت. یکی از منابع مفید برای آشنایی با این فرآیند، کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی تألیف مهدیه مهدی‌پور، عباس کشاورز و سارا نخعی است. این کتاب ماهیت اینفلوئنسری را تعریف می‌کند و انواع آن را توضیح می‌دهد. نویسندگان از معروف‌ترین چهره‌های اینستاگرام می‌گویند و دلیل مشهور شدن آن‌ها را تشریح می‌کنند.

اینستاگرام یا هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری بر مبنای الگوریتم‌های خاص خود عمل می‌کند. معروف شدن یک صفحه، هیچ‌وقت نمی‌تواند تصادفی باشد. این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ مثل‌اینکه در صفحه چه محتوای جذابی تولید می‌شود یا مخاطب چه مقدار زمان در آن صرف می‌کند. قاعدتاً اگر کسی قصد دارد صفحه‌اش را پرمخاطب‌تر کند، باید خیلی خوب این الگوریتم‌ها را بشناسد و از آن‌ها تبعیت کند. اما این فقط گام اول برای اینفلوئنسری است و همه‌ی تکنیک آن محسوب نمی‌شود. اینفلوئنسری اساساً پدیده‌ای اجتماعی است، یعنی باید فراتر از یک صفحه‌ی اجتماعی و حتی اینترنت باشد. او باید به یک آیکون یا اصطلاحاً پابلیک فیگور تبدیل شود. به این شکل وارد دیگر مدیوم‌ها شده و همه جا از او صحبت می‌شود. حتی اگر صفحه‌ی اینستاگرامش را ببندد، باز هم هست و نامش از بین نخواهد رفت. برای رسیدن به این جایگاه، فرد باید یک تیپ متمایز از خود بسازد. به عبارت بهتر باید شخصیت‌سازی کند و برند مختص خود را داشته باشد. این‌چنین است که همه، حتی بیرون از اینستاگرام و اینترنت، او را می‌شناسند. مهدیه مهدی‌پور، عباس کشاورز و سارا نخعی در کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی، با بررسی الگوهای موفق و واقعی، تکنیک‌ها و روش‌های رسیدن به این موقعیت را به‌تفصیل توضیح می‌دهند. همین‌طور به راه‌های کسب درآمد اینفلوئنسرها اشاره می‌کنند و درباره‌ی مارکتینگ آن حرف می‌زنند.

کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی را مؤسسه‌‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید در شبکه‌های اجتماعی شناخته شوید و به درآمدی بالا برسید، این کتاب راهنمای مناسبی برایتان خواهد بود.

در بخشی از کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی می‌خوانیم

میکرو اینفلوئنسرها اغلب با کسب‌وکارهای تازه‌کار و برندهای کوچک‌تر کار می‌کنند. میزان بازدید پست‌های میکرو اینفلوئنسرها نسبت به ماکرو اینفلوئنسرها کمتر است، اما با این وجود به‌خاطر تمرکز بیشتری که بر روی تخصص خود دارند و همین‌طور نرخ تعامل بالا با مخاطبین، مورد اعتماد خیلی از دنبال‌کننده‌ها قرار گرفته‌اند؛ بنابراین میکرو اینفلوئنسر هم گزینۀ بسیار خوبی برای جذب مشتری می‌باشد و حتی گاهی اوقات از ماکرو اینفلوئنسر نیز بهتر عمل می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی
فصل 2: کسب درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام
فصل 3: روش‌ها و تکنیک‌های مختلف تبدیل‌شدن به یک اینفلوئنسر
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات131
زبانفارسی
شابک978-622-218-412-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۲۷,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی

برای دریافت کتاب اینفلوئنسری در اینستا و رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.