معرفی و دانلود کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک

عکس جلد کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک
قیمت:
۳۹۰۰۰ ۳۵,۱۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک

کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک اثر سارا نخعی، مهدیه مهدی پور و عباس کشاورز، یکی از منابع به‌روز در مورد بازاریابی در فضای فیس‌بوک و بهره‌گیری از امکانات ارتباطات جمعی در راستای اهداف تجاری است. با خواندن این کتاب می‌توانید تجارت مجازی خود را در این بستر پرطرفدار آغاز کنید.

درباره‌ی کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک

امروزه در کنار رشد فناوری، بازاریابی نیز شکل تازه‌ای به خود گرفته است. بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی یک روش مؤثر برای تجارت‌های خرد و کلان محسوب می‌شود و در این فضا، ابزارهای متعددی برای دستیابی به اهداف تجاری وجود دارد. کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک اثر سارا نخعی، مهدیه مهدی‌پور و عباس کشاورز در زمینه‌ی بازاریابی در بستر شبکه‌ی مجازی فیس‌بوک نوشته شده است.

فیس‌بوک سال‌هاست به‌عنوان یک دنیای پویا در حوزه‌ی ارتباطات مخاطبان ثابت خود را دارد. به همین دلیل می‌توان آن را به عنوان یکی از محیط‌هایی در نظر گرفت که در فضای مجازی، امکان جذب مشتری و کارآفرینی را برای افراد فراهم می‌کند. کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک تمام مراحل مربوط به بازاریابی در فیس‌بوک را به شما می‌آموزد و این مراحل از سطح مقدماتی مثل ثبت‌نام در فیس‌بوک تا مراحل پیشرفته‌تر مربوط به بازاریابی و جلب مشتریان را در برمی‌گیرد. کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیس‌بوک به مواردی از قبیل بازاریابی محتوا و فروش محصولات به صورت حرفه‌ای در فیس‌بوک اشاره می‌کند. علاوه بر آن نویسندگان، نحوه‌ی فروش محصولات در این پلتفرم، شیوه‌ی جذب مشتریان و مراحل بازاریابی و فروش محصول را به کمک تلفن همراه بیان کرده‌اند.

کتاب حاضر در هفت فصل تدوین شده و در نخستین فصل این کتاب، بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی محور مباحث اولیه‌ی کتاب قرار گرفته است. نویسندگان به مباحثی نظیر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، چگونگی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر اهداف مرتبط با بازاریابی و برندینگ، انتخاب رسانه‌ی مناسب برای هر نوع تجارت و... پرداخته‌اند.

فصل دوم کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیس‌بوک، بحث تبلیغات در فیس‌بوک را بررسی کرده است. در تکمیل این موضوع، چگونگی تبلیغ در فیس‌بوک، روش‌های پرداخت هزینه در آن، دسته‌بندی کاربران در این رسانه، تأثیر فیس‌بوک در سئو و... مطرح شده‌اند.

مدیریت کسب‌وکار، عنوان سومین فصل از این کتاب است که در مورد اکانت بیزینس در فیس‌بوک توضیحات راهگشایی را ارائه داده است. در این فصل در مورد تنظیمات صفحه‌ی فیس‌بوک بیزینسی می‌آموزید و همچنین راهنمایی برای ایجاد کاتالوگ محصول، هایلایت کردن پست‌ها، تبلیغات و... در اختیار شما قرار می‌گیرد.

عنوان فصل چهارم، دیجیتال‌مارکتینگ در فیس‌بوک است. نویسندگان در این فصل با مطرح کردن یک برنامه‌ی ده روزه، از مبانی این حوزه سخن می‌گویند. عناوین مربوط به این بخش که برای هر روز ذکر شده، از این قرار است: «دیده‌بانی و یادگیری»، «درک بهترین شیوه‌های فیس‌بوک»، «یادگیری زبان فیس‌بوک»، «صفحه‌ی فیس‌بوک خود را به‌روزرسانی کنید»، «تقویم محتوا ایجاد کنید»، «درک Edgerank»، «برگزاری یک نمایش»، «برنده‌ی رقابت در فیس‌بوک کسب‌وکار شماست»، «اجرای یک کمپین تبلیغاتی هدفمند» و «بازخورد تحلیل و بررسی».

نویسندگان کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیس‌بوک در فصل پنجم، موضوع بازاریابی محتوا در فیس‌بوک را بررسی کرده‌اند. در این فصل، تعریف تولید محتوا، فرآیند تولید محتوای دیجیتال و ابزارهای تولید محتوای الکترونیکی بیان شده است.

در فصل ششم چگونگی افزایش دادن سطح تعاملات کاربران در بازاریابی فیس‌بوک با ده ترفند تشریح می‌شود و نویسندگان در فصل هفتم نیز با عنوان «چگونه محصولات خود را در فیس‌بوک به فروش برسانیم؟» نکات تکمیلی و پایانی را دراین‌باره در اختیار مخاطب قرار می‌دهند.

این کتاب به همت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران منتشر شده است.

کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

کتاب حاضر کوشیده است تا مسیر بازاریابی و فروش محصولات در بستر فیس‌بوک را روشن کند؛ بنابراین این کتاب یک انتخاب مناسب برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و تجارت‌های خرد و کلان است تا بازار مؤثرتری برای ایده یا محصول خود بسازند.

در بخشی از کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک می‌خوانیم

با یک حساب کاربری که ادمین صفحات نیز باشد وارد فیس‌بوک شوید، سپس در گزینه‌های بالای سایت (سمت راست گوشه بالا) فلش رو به پایینی را خواهید دید که با کلیک روی آن لیست صفحات شما را نشان می‌دهد و با کلیک روی صفحه مورد نظر وارد قسمت مخصوص آن صفحه خواهید شد.

سپس از آیتم‌های بالای سایت سمت چپ گزینه Insights را کلیک کنید.

با کلیک روی لینک، مذکور به صفحه‌ای که دارای چندین بخش است، منتقل خواهید شد. در این صفحه آمار ارقام مربوطه را خواهید دید. Insights یکی مهم‌ترین ابزارهایی است که در فرایند بازاریابی به آن نیاز خواهید داشت. برای مثال نمودارهایی که نمایش‌دهنده تعداد افرادی که با صفحه شما ارتباط برقرار کرده‌اند را مشاهده خواهید نمود. درست در زیر این نمودار خلاصه‌ای از تعاملات تعداد افرادی که پست‌های شما را لایک کرده‌اند یا کامنت گذاشته‌اند نمایش داده می‌شود. با کلیک روی هر آیتم جزییات دقیق آن را ملاحظه خواهید کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی
فصل دوم: تبلیغات در فیسبوک
فصل سوم: مدیریت کسب‌وکار فیسبوک
فصل چهارم: دیجیتال مارکتینگ در فیسبوک
فصل پنجم: بازاریابی محتوا در فیسبوک
فصل ششم: چگونگی افزایش دادن سطح تعاملات کاربران در بازاریابی فیسبوک
فصل هفتم: چگونه محصولات خود را در فیسبوک به فروش برسانیم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-622-218-393-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۰۰۰ ۳۵,۱۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک

برای دریافت کتاب بازاریابی و فروش در بستر فیسبوک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.