معرفی و دانلود کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟

عکس جلد کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟

ویلیام ج. ناوس در کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟ یک برنامه تهذیب روانی را شرح می‌دهد. در این برنامه شما در صورت لزوم درد ناچیزی را در عضلات روانی خود احساس می‌کنید. اما این درد موقتی ‌اندکی بعد ظاهرا احساس خوبی به نظر می‌رسد، چون احساسات خوبی را انتقال می‌دهد.

اگرچه تقریبا تمام کتاب‌های روان‌شناسی خودیاری روش‌های ر‌هایی از مشکلات و بهبود مهارت‌ها و کیفیت‌های شخصی را ارائه می‌دهند، اما تعداد کتاب‌هایی که روش‌های مؤثر برخورد با ناکامی‌ها و تنش‌های اجتناب‌ناپذیر را در روند رشد ارائه می‌دهند محدود است.

کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟ (How to conquer your frustrations) این خلا را پر می‌کند. آن‌هایی که مسیر خودسازی را انتخاب می‌کنند باید بدانند چطور تنش‌ها و ناکامی‌های خود را مدیریت کنند. توسعه‌ی این توانایی به منزله‌ی یک امتیاز بزرگ برای کسانی است که می‌خواهند خود را اصلاح کنند چون مدیریت ناکامی‌ها رشد را ترویج می‌دهد. در مقایسه، افرادی که از ناکامی‌ها اجتناب می‌کنند تجارب رشد خود را محدود می‌کنند، ناکامی‌های خود را افزایش می‌دهند و زندگی استرس زایی را برای خود به وجود می‌آورند.

در اقدامات خودسازی برای غلبه بر ناکامی‌های اجتناب ناپذیر فرصت‌های زیادی مانند بهبود منابع حرف‌های، توسعه‌ی تفکر، ایجاد یک خود پنداره‌ی درست و کمک به پیشرفت بشریت وجود دارد. رشد مستلزم نابود کردن موانع موجود بر سر راه پیشرفت است. مثلا، ممکن است بخواهید جنبه‌های منفی را در زندگی با کم کردن وزن، ترک سیگار، غلبه بر کمرویی، دنبال کردن برنامه‌ها، کنترل خلق و خوی تند، منظم‌تر شدن، از بین بردن ترس، حداقل‌ سازی تفکر اشتباه، کنترل خشم، غلبه بر تعویق و تعلل در زندگی و غیره کاهش دهید. در واقع، با ایجاد منابع مثبت خود و از میان برداشتن موانع موجود بر سر راه پیشرفت، مجددا می‌توانید تسلط بیشتری بر زندگی خود به دست آورید و فرصتی برای رضایت و تسلط داشته باشید.

کسانی‌ که مایل به افزایش کیفیت‌های مثبت و کاهش عادات منفی هستند به این نتیجه خواهند رسید که تغییر و پیشرفت با سحر و جادو اتفاق نمی‌افتد. پی بردن به روند تغییر مستلزم مشارکت در این روند است. مشارکت سازنده نیز مستلزم تمایل و ابزار‌های روانی مناسب است. در کتاب «چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟» مفاهیم مهم مدیریت ناکامی را ارائه می‌دهم که شما می‌توانید برای غلبه به ناکامی‌هایتان به شکل مفیدی از آن‌ها استفاده کنید.

این کتاب برای بسیاری از خوانندگان دیگر نیز ارزشمند است. همچنین، دانشجویان روان‌شناسی و درمانگران می‌توانند از این کتاب به عنوان منبع مناسبی برای کار با مراجعینی که به نظر می‌رسد نسبت به تغییر از خود مقاومت نشان می‌دهند و احساس ناامنی می‌کنند و در توانایی خود برای مواجه با تنش‌ها و ناکامی‌های موجود در راه پیشرفت شک می‌کنند استفاده کنند.

علاوه بر این، یادگیری و کاربرد مهارت‌های مدیریت ناکامی می‌تواند به‌ طور غیرمستقیم به نفع کسی که می‌خواهد مشکلات خود را حل کند باشد. همان‌طور که ویلیام ج. ناوس (William J Knaus) در این کتاب توضیح می‌دهد، آموزش تحمل ناکامی به عنوان منبعی برای فردی که مایل به ایجاد تغییرات از طریق مشاوره است نقش محوری دارد چون غلبه بر ناکامی رشد را ترویج می‌دهد.

در بخشی از کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟ می‌خوانید:

سؤالات را می‌توان به دو دسته‌ی مفید و غیر مفید تقسیم کرد. سؤالات مفید جهت و هدف ایجاد می‌کنند و روش‌های سازماندهی اعمال و افکار را نشان می‌دهند. سؤالات غیر مفید مبهم و فراگیر به نظر می‌رسند. در این بخش پیرامون این دو نوع سؤال به بحث می‌پردازم. با بازگشت به مورد وحید، او در اصل این سؤال را پرسید: «می خواهم با خانواده‌ام چکار کنم؟» اکثر افراد این سؤال را پرسید‌ه‌اند؛ گاهی اوقات سؤال مقدمات جواب‌های مفید و سازنده را فراهم می‌کند. اما چنین سؤالات فراگیری بندرت در تعریف یک مشکل فراگیر مؤثر هستند. در واقع، سؤالات فراگیر اغلب منجر به ایجاد ابهام می‌شوند، سؤالاتی هستند که از درون جهت‌دار هستند مانند چرا او زندگی مرا بهم زده است؟ این سؤال محدود منجر به احساسات حقارت و محکوم کردن نفس می‌شود. بر عکس، سؤالات مفید مشکلات را در عبارات قابل حل بیان می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار اول
پیشگفتار دوم
مقدمه
بخش 1: آناتومی ناکامی
فصل اول: تله‌ی ناکامی
فصل دوم: قدرت تحمل پایین ناکامی
فصل سوم: قدرت تحمل ناکامی خود را محک بزنید
بخش 2: روش‌های اساسی حل مسئله
فصل 4: فرآیند تغییر
فصل پنجم: مشکلات ناکامی خود را حل کنید
فصل 6: ناکامی‌ها و ارزش‌ها
بخش 3: ناکامی‌های زندگی
فصل هفتم: مدیریت افراد ناامید کننده
فصل هشتم: ناکامی‌های شغلی‌تان را مدیریت کنید
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟
نویسنده
مترجممحمد بابارئیسی، منصور علی مهدی
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات270
زبانفارسی
شابک978-600-289-217-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟

احمد ابراهیم زاده
۱۳۹۷/۳/۳
انگار با گوگل ترنسلیت ترجمه شده و بدون اینکه مرتب بشه ازش پرینت گرفتن گذاشتن اینجا
خواهشا برا کاربرها و نویسنده احترام قائل باشد موضوع کتاب خیلی خوب و کاربردی ولی نمیشه به صورت روان کتاب را خوند
Arash Safari
۱۳۹۹/۲/۵
انگار دادن معلم ریاضی ترجمه کرده کتاب رو.
احمد ابراهیم زاده
۱۳۹۷/۳/۱
سلام
موضوع خوب ولی ترجمه و ویرایش وحشتناک
masoome ebz
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
کتاب خوبیه اما متأسفانه ترجمه چندان روان نیست
Afsaneh Rahman
۱۳۹۸/۶/۲۴
خیلی مفید بود، متشکرم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟

برای دریافت کتاب تحمل ناکامی: چگونه بر ناکامی‌های خود غلبه کنید؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.