معرفی و دانلود کتاب فرکانس خلقت: تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی

عکس جلد کتاب فرکانس خلقت: تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی
قیمت:
31000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرکانس خلقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرکانس خلقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرکانس خلقت: تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی

مایک مورفی در کتاب فرکانس خلقت برنامه‌ای هفت‌هفته‌ای را به ما پیشنهاد می‌دهد که از طریق آن می‌توانیم زندگی رؤیایی خود را خلق کنیم. این کتاب الهام‌بخش سرشار از توصیه‌های عملی است که به کار بستن آن‌ها زندگی‌مان را متحول خواهد ساخت.

درباره‌ی کتاب فرکانس خلقت:

آیا زندگی‌تان مطابق آرزوهایتان است یا اینکه به وضعیت فعلی رضایت داده‌اید؟ آیا در خلوت خود آرزوی عشق، آزادی، وفور نعمت و صلح را دارید؟ کتاب فرکانس خلقت (The Creation Frequency) رازی را در خود نهان کرده در این‌باره که چگونه می‌توانید زندگی ایدئال خود را خلق کنید. آیا دوست دارید نویسنده‌ی سرنوشت خود باشید؟

مایک مورفی (Mike Murphy) در تاریک‌ترین لحظات زندگی‌اش روشی بسیار ساده و درعین‌حال قدرتمند برای بیان خواسته‌های قلبی‌اش یافت. او از همین روش برای تغییر زندگی خود استفاده کرد. مورفی جوان شکست‌خورده و مستأصلی بود که زندگی خانوادگی‌اش از هم پاشیده و به الکل اعتیاد پیدا کرده بود. او حالا به تاجری ثروتمند، همسر و پدری دوست‌داشتنی تبدیل شده است.

در این کتاب انگیزه‌بخش، ما با روش او آشنا می‌شویم، روشی که در هفت هفته به ما می‌آموزد تا با فرکانس خلقت هماهنگ شویم و از آن برای شادی، رضایت و رفاه بهره بگیریم.

جک کنفیلد، نویسنده‌ی کتاب اصول موفقیت، نیز پیشگفتاری بر این کتاب الهام‌بخش نوشته است.

نکوداشت‌های کتاب فرکانس خلقت:

- مایک مورفی در این کتاب نوآورانه به ما می‌آموزد که چگونه می‌توانیم با استقبال از خلاقیت و انگیزه و عشقی بزرگ‌تر، چشم‌انداز و آگاهی خود را با روشی ساده اما کارآمد، جانی دوباره ببخشیم و قدرت متجلی‌ کردن خواسته‌های واقعاً ارزشمند خود را به ‌دست آوریم. (مارسیا وایدر، مدیرعامل دانشگاه دریم)

- کتاب مایک مورفی نمونه‌ی کمیابی از ترکیب دو ویژگی کاربردی و انگیزشی است. ابزاری که برای تغییر زندگی لازم است در آن وجود دارد. تحول مایک از مردی آشفته و ناراحت به مردی دلسوز و خردمند که اکنون هست، شما را متقاعد می‌کند که اگر به عشق اجازه‌ی بروز دهید، به قدرت آن ایمان خواهید آورد. (دِیل بورگلام، مدیر پروژه‌ی زندگی و مرگ)

- شگفت‌انگیز است! مایک مورفی در شاهکار خود، تحقیقات مستدل و علمی را با معنویاتی که معمولاً بی‌اهمیت و خیالی در نظر گرفته می‌شوند ترکیب کرده. تحقیقات او جامع و کامل است و خواننده را آشکارا به حضور متافیزیک در زندگی روزمره باورمند می‌سازد. کتاب فرکانس خلقت صرفاً یک نظریه نیست، بلکه یک نقشه‌ی واقع‌بینانه است که هر جست‌وجوگر مشتاقی را به‌سمت فراوانی و خودشکوفایی رهنمون می‌سازد. این کتاب برای من به‌حدی جذاب بود که آن را در یک نوبت مطالعه کردم. (دکتر رگی چاندرا، رئیس و مدیرعامل مهندسی ریتم)

کتاب فرکانس خلقت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال تغییری در زندگی خود هستید و دوست دارید در این راه برنامه‌ای کاربردی داشته باشید، این کتاب مناسب شماست.

با مایک مورفی بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی فرکانس خلقت سخنران، مربی و مشاوری است که تعهدی عمیق برای کمک به مردم در سراسر جهان دارد تا آن‌ها بتوانند رؤیاهای خود را عملی کنند. علاوه بر این، مایک مورفی کارآفرینی است که کسب‌وکارهای موفقی در زمینه‌ی خودرو و املاک دارد.

مایک مورفی چند کتاب دیگر نیز تألیف کرده که از میان آن‌ها «عشق بدون فیلتر» به‌سرعت در میان کتاب‌های پرفروش جای گرفت. فرکانس کائنات نخستین کتاب اوست که به فارسی ترجمه شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب فرکانس خلقت:

- آنچه امروز هستیم، حاصل افکار دیروز ماست و افکار امروز ما زندگی فردای ما را خواهند ساخت: زندگی ما مخلوق ذهن ماست.

- اگر گزینه‌های خود را فقط محدود به آنچه امکان‌پذیر یا منطقی ‌است کنید، پیوند خود را با آنچه واقعاً می‌خواهید، قطع خواهید کرد و تنها چیزی که برایتان باقی خواهند ماند، سازش با شرایط موجود است.

- عشق چیز‌ی ‌است که با آن متولد می‌شویم، ترس چیزی ‌است که اینجا یاد می‌گیریم. با سفر معنوی خود، ترس را رها کنیم و عشق را دوباره به قلب‌هایمان دعوت کنیم.

در بخشی از کتاب فرکانس خلقت می‌خوانیم:

کیفیت زندگی شما بر اساس چرخه‌ای از افکار شکل می‌گیرد که از اعماق ذهن ناخودآگاه شما آغاز می‌شود. این افکار، واقعیت ما را خلق می‌کنند. چرخه‌ی واقعی شدن افکار، چیزی است شبیه چرخه‌ی زیر:

یک باور اشتباه در مورد خودتان یا جهان، موجب خلق یک فکر اشتباه می‌شود.

این فکر اشتباه، یک احساس (هیجان) اشتباه را خلق می‌کند.

احساس اشتباه، منجر به انجام یک عمل غیر ایدئال می‌شود.

عمل غیر ایدئال، یک نتیجه نامطلوب را خلق می‌کند.

گروهی از نتایج نامطلوب، که همگی برگرفته از باورهای اساساً اشتباه هستند، یک زندگی پر از محدودیت و عذاب را خلق می‌کنند. یک سرنوشت غم‌انگیز.

می‌خواهم از شما درخواست کنم که اگر موارد بالا در زندگی شما اتفاق افتاده، مسئولیت آن‌ها را به‌طور کامل بر عهده بگیرید و خود را در نقش قربانی نبینید.... فرو رفتن در نقش قربانی، یک دام واقعی است. قدرت خود را پس بگیرید! شما این قدرت را دارید که فارغ از شرایط موجود، مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید. اما مسئولیت چیست؟ مسئولیت یعنی توانایی شما برای واکنش مناسب. حالا می‌خواهید چه‌کار کنید؟ اینکه چرا و چگونه به وضعیت کنونی رسیده‌اید مهم نیست. مهم این است که مسئولیت واکنش به آن را بر عهده بگیرید. انتخاب با شماست که قربانی باشید یا قهرمان.

فهرست مطالب کتاب

سخنی با خوانندگان
پیشگفتار
مقدمه
مرد مرموز
بخش 1: چرا رؤیاهای خود را زندگی نمی‌کنید
بخش 2: فرمول خلق نیت
بخش 3: کائنات واقعاً چگونه کار می‌کند
بخش 4: از ترس به عشق
بخش 5: فرکانس خود را بالا ببرید
بخش 6: قدرت بخشندگی
بخش 7: هدیه‌ی مرد مرموز
بخش 8: قول‌ها عملی شدند
معمایی که حل شد
تقدیر و تشکر
درباره‌ی نویسنده
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرکانس خلقت: تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-7857-04-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
31000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرکانس خلقت

joziazkol
۱۴۰۲/۴/۳۱
من با رفتن به دسته بندی کتاب‌ها و بخش قانون جذب، این کتاب رو انتخاب کردم. در نگاه اول مثل دیگر کتاب‌های قانون جذب بنظر میرسه اما دلیلی که من اون رو انتخاب کردم نحوه نوشتن و شخصیت نویسنده ینی مایک مورفی هست. اون بسیار با احساس، جالب و یجورایی طنز نوشته که خیلی برای من جذاب بود و از اونجایی که اون رو در یک خط داستانی تعریف میکنه، درست مثل تماشا کردن یک فیلم سینمایی لذت بخش و آرامش بخشه.. ضمن اینکه اون واقعا فردی هست که از فقر به موفقیت رسیده و همین دلیل خوبی برای باور کردن اون هست..
نمیخام بگم اگه این کتاب رو مطالعه نکنید چیزی رو از دست دادین چون واقعا مطالب عجیب غریبی هم نداره مخصوصا اگر کتاب‌های دیگه‌ای در زمینه موفقیت خونده باشین اما قول میدم از خوندنش پشیمون نمیشید حداقل برای دوسه بار خوندن واقعا خوبه..
رضا محمدی
۱۴۰۱/۳/۱۷
سلام دو بار کتاب را خواندم خیلی ساده و در عین حال کاربردی است به نظرم کسانی که کتاب‌های خانم استر هیکس و راندابرن را خواندند خیلی بهتر این مطالب را درک می‌کنند. برا بنده بسیار مفید بود چرا که به زودی خودم قصد دارم یک سخنران انگیزشی شوم. با تشکر از تیم خوب و درجه یک کتاب راه بابت انتخاب کتاب هاش و گویندگان متن‌های صوتی
جهان نیاکی
۱۴۰۲/۶/۴
نویسنده در این کتاب در واقع به مرور و شرح وقایع زندگی خودش و برخوردش با مردی مرموز (به گفته خود نویسنده) می‌پردازه که چطور از یک انسان مقروض و شکست خورده تبدیل به یک فرد موفق و ثروتمند میشه. کتاب جذابی هست. فیزیک و روانشانسی رو در کنار هم برای تفسیر قدرت خوب اندیشیدن و خوب عمل کردن به کار برده. کاملا قابل توصیه هست برای مطالعه.
sara
۱۴۰۲/۹/۱۷
کتاب رو که خریدم شک داشتم که مطالب تازه‌ای داشته باشه برام. اما گفتم شاید به یادآوری نیاز داشته باشم. خریدم و حالا می‌فهمم نه همه مطالب بلکه بعضی از مطالب به بارها یادآوری کردن می‌ارزند چون معانی چند لایه دارن و با هر بار مرور تو به لایه عمیق‌تری از معنا می‌رسی و این همان نکته موفقیت است:
«بر یک نقطه هزار ضربه کوفتن»
فتانه خلیلی
۱۴۰۲/۲/۵
کتابهای انگیزشی و قانون جذب دیگه همه مطالب تکراری بودن و به همین دلیل خیلی وقت بود سراغ اینجور کتابها نرفته بودم. یه فصل از این کتاب رو خوندم و متوجه تفاوتش با سایر کتابها شدم. پایه مطالبش واقع بینانه هست و خواننده رو درگیر مضامین کوته فکرانه‌ نمیکنه. در واقع قانون جذبُ به شکل علمی توضیح داده نه شبیه غول چراغ جادو.
Nil
۱۴۰۲/۹/۱۸
بعد از خواندن نسخه‌ی الکترونیکی کتاب نسخه صوتی ان رو هم تهیه کردم گاهی نسخه‌ی صوتی رو گوش میدهم گاهی نسخه‌ی الکترونیکی رو می‌خوانم و گاهی از هردو باهم استفاده میکنم به این صورت درحالی که نسخه‌ی صوتی رو گوش میکنم با نسخه‌ی الکترونیکی خط برمیدارم برای تمرکز کردن روی موضوع
فرخ عابدمحزون
۱۴۰۲/۴/۱۸
کتاب فرکانس خلقت باعث تعمق انسان دروجودخود وذات اقدس الهی شده ومسیرهای رسیدن به توانایی انسانهارامتناسب باخودشان آموزش میدهد من کتابهای زیادی درزمینه انگیزش مطالعه کرده‌ام هرکدام ازاین کتابها درصورت توجه کامل درزمان مطالعه اطلاعات وترفندهای جدیدی را به خوانندگان ارایه می‌دهند
النا معصومی
۱۴۰۲/۳/۳
کتاب بسیار کاربردی به شیوه‌ای ساده، روان و قابل فهم میباشد. بنده کتابهای انگیزشی دیگری هم خوانده‌ام ولی از دید من کتاب بسیار کاملی است که با رعایت نکات و طی مراحل ذکر شده میتوان نتیجه گرفت کما اینکه خودم بارها و بارها نتیجه گرفته ام. در کل خواندن این کتاب را شدیدا توصیه میکنم.
mitra.mh. 46
۱۴۰۲/۲/۱۱
بسیار عالی بود، از جمله کتابهای کاربردی که ارزش ضمیمه شدن به کتابخانه‌ام دارد، این کتاب است که با زبانی ساده راهکارهایی برای شناخت بهتر خود و زندگی بهتر به ما ارائه میدهد. من با این کتاب ارتباط خوبی با خود درونم پیدا کردم. انرژیی که از نوشته‌ها ساطع میشد حس میکردم.
شهلا شعیبی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
از اسمش خیال کردم شبیه بقیه کتابهای فرکانس درمانی که همش شیطانیه، ولی این یکی فرق داشت. چون دقیقا حرف درست رو زد، باید اول خودت و رفتارت و زندگیتو درست کنی تا آدم و اتفاق خوب توی زندگیت بیاد. نه شبیه بقیه کتابها که فقط بشین یه گوشه و فکر و کن و غول چراغ جادو میاددیدنت.
مجتبی محمدی
۱۴۰۲/۷/۲۵
کتابی بی نظیر برای تغییر زندگی و رسیدن به خواسته‌ها با روش‌ها و مراحل کاربردی و راهبرد بسیار هماهنگ و هم روح که انسان به ان احساس نزدیکی میکند حس خوشایند دستیابی به خواسته پس از خواندن هر مطلب و، گام نهادن در هر مرحله کتابراه ممنون رسالتتان جاودان، سپاس
سودابه طهماسبی
۱۴۰۱/۱/۹
کتابی از هر لحاظ غنی و پر محتوا ست و نویسنده با علم کامل درباره چیزی که بیان میکند توضیحات لازم را هم ارایه داده است همچنین فیزیک کوانتوم به زبانی بسیار ساده توضیح داده شده با تشکر از کتابراه
roya ۳۶۹
۱۴۰۰/۱۱/۴
کتاب انگیزشی خوبی بود و تفاوتی که باعث جذبم به این کتاب شد نویسنده از تکنیکی خاص صحبت میکرد که میشه با کائنات هم فرکانس شد در جهت جذب خواسته ها... و عنوان میکنه که خودش و بسیاری دیگر امتحان کردن و نتیجه گرفتن
مهسا صابری
۱۴۰۲/۶/۶
کتاب خیلی عالی بود, انگار خلاصه تمام کتاب هایه موفقیت و طرز فکر بود. روش‌ها و تمرین‌هایی که گفته بود کاربردی ساده بودن و آدم را ترغیب میکردن که اون کارها را انجام بده. من لذت بردم از خواندن این کتاب
امین رضائی
۱۴۰۱/۹/۷
کتاب اسم جالبی داره ولی محتوای آن چنان قوی نداره. نویسنده خواسته با سر هم کردن یک داستان مطالبی رو در زمینه قانون جذب بیان کنه ولی این کار رو هم خیلی جالب انجام نداده.
مشاهده همه نظرات 95

راهنمای مطالعه کتاب فرکانس خلقت

برای دریافت کتاب فرکانس خلقت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.