معرفی و دانلود کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار

عکس جلد کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار
قیمت:
۴۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار

آلن کار در کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار، روش ابداعی‌اش را که به خودش و میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا کمک کرده تا به راحتی و بدون ترس سیگار را کنار بگذارند، توضیح می‌دهد. این اثر که پرفروش‌ترین کتاب جهان در حوزه‌ی ترک سیگار است، تمام ابعاد روانی این اعتیاد را بررسی می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار

سیگار کشیدن از جمله عادات مضری است که امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که از آسیب‌های آن اطلاع نداشته باشد. سبک زندگی مصرف‌گرا این باور را به ما منتقل کرده که استعمال این رول کاغذی کوچک و به ظاهر ساده، کاری روتین و البته جذاب است که باعث سبک شدن بار فکری و آرامش ذهن می‌شود. اما واقعیت این است که سیگار، حاوی سموم فراوان است و برای فرد نیز ایجاد وابستگی می‌کند. شاید بتوان سیگار را در زمره‌ی خطرناک‌ترین مواد مخدر در نظر گرفت؛ زیرا در عین مخرب و مرگبار بودن، استعمالش در میان مردم رایج و موجه است و به اندازه‌ی دیگر اشکال اعتیاد نکوهیده نمی‌شود. اگر شما هم درگیر اعتیاد به این ماده‌ی سمی هستید، یا اگر می‌خواهید به فرد عزیزی در زندگیتان کمک کنید تا از شر این اعتیاد خلاص شود، و یا اگر از درگیر شدن احتمالی عزیزانتان در دام این عادت آسیب‌زا نگرانید، کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار (Allen Carr's Easy Way to Stop Smoking) نوشته‌ی آلن کار (Allen Carr) مخصوص شماست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار

کتاب‌های فراوانی در زمینه‌ی ترک اعتیاد به سیگار در بازار موجودند که همگی ادعاهایی مشابه را مطرح می‌کنند؛ سیگار را در کوتاه‌ترین زمان، بدون درد و ناراحتی کنار بگذارید. خواندن و البته شنیدن چنین کتاب‌هایی برای کسانی که تصمیم به ترک سیگار گرفته‌اند مفید و کمک‌کننده خواهد بود ولی بهتر است اگر تصمیم قطعی به انجام این کار دارید، از راهنمایانی اثبات‌شده کمک بگیرید. کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار نوشته‌ی آلن کار، تا به حال میلیون‌ها جلد در سراسر دنیا فروخته است و لقب پرفروش‌ترین کتاب حوزه‌ی ترک سیگار را به خود اختصاص داده. آلن کار به شما این تضمین را داده که با کمک گرفتن از این کتاب، نه تنها فوراً و بدون درد، ناراحتی و افزایش وزن سیگار را کنار خواهید گذاشت، بلکه دیگر هیچ‌وقت به سراغ آن نخواهید رفت.

اگر شما هم این ترس را دارید که با کنار گذاشتن سیگار دیگر از زندگیتان احساس رضایت نداشته باشید، لذت را در فعالیت‌های روزمره تجربه نکنید و تمرکزتان را از دست دهید، با شنیدن کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار برای تمام این دغدغه‌ها پاسخی منطقی و قانع‌کننده خواهید یافت. نکته‌ی مثبت دیگر این کتاب این است که برای امنیت روانی مخاطب ارزش زیادی قائل شده و به شما این فرصت را داده که اگر نیاز داشتید، تا انتهای شنیدن مطالب کتاب به سیگار کشیدن خود ادامه دهید؛ زیرا با پایان یافتن کتاب، خودتان راه ترک سیگار را پیدا خواهید کرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار

آلن کار نویسنده‌ی کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار، خود فردی سیگاری بود که زندگی شخصی و شغلی موفقی نیز داشت، اما کشیدن بیش از 100 نخ سیگار در روز کم‌کم سلامتش و فعالیت‌های روزمره‌اش را مختل کرد و این او را در مسیری قرار داد تا به فکر ابداع روشی برای ترک سیگار بیفتد. بعدها با نتیجه‌گیری از این روش، او کار حسابداری را رها کرد و کتابی که پیش روی شماست را نوشت تا دانشش را به دیگران انتقال دهد. استقبال از این کتاب به حدی بود که او کلینیک‌های ترک اعتیاد خودش را نیز راه‌اندازی کرد و مسیری که سنگ بنایش را گذاشت تا به امروز به میلیون‌ها نفر کمک کرده تا از شر این عادت کشنده خلاص شوند.

کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار اثری از آلن کار است که به همت یعقوب رضوی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی اندیشه‌ی آگاه و انتشارات کهکشان دانش، به ترتیب ناشران صوتی و متنی این کتاب هستند. این اثر را با صدای پیمان شیخی می‌شنوید.

افتخارات کتاب راه آسان ترک سیگار

  • از عناوین پرفروش در ایران
  • پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون
  • پرفروش‌ترین کتاب دنیا در زمینه‌ی ترک سیگار
  • و ...

نکوداشت‌های کتاب راه آسان ترک سیگار

  • هیچ اراده‌ای برای انجامش لازم نبود. اصلاً از کنترلم خارج نشد و آزادی‌ام را هم از من نگرفت. (Ruby Wax)
  • ترک سیگار یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای زندگی من بود. من کتاب آلن کار را خواندم و آن را به هر کسی که سعی در ترک این عادت دارد توصیه می‌کنم. (Michael McIntyre)
  • به چیزی رسیدم که فکر می‌کردم ممکن نیست؛ ترک عادت سی‌ساله‌ی سیگار کشیدن آن هم یک شبه. این چیزی جز یک معجزه نبود. (Anjelica Huston)

کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید سیگار کشیدن را کنار بگذارید و یا به کسی که در حال ترک سیگار است کمک کنید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار می‌شنویم

سیگار هرگز به تمرکز افکار کمک نمی‌کند؛ این هم یک خیال باطل دیگر در مورد سیگار است. وقتی شما می‌خواهید روی موضوعی تمرکز کنید سعی می‌کنید افکار خود را از مسائلی که باعث حواس‌پرتی شما می‌شوند دور کنید. ولی فرد سیگاری هرگز نمی‌تواند افکار خود را متمرکز کند، چون مرتباً سیگار روشن می‌کند و پس از تمام شدن سیگار چند دقیقه بعد دوباره فکرش به سراغ سیگار می‌رود و مثل اینکه فراموش می‌کند چند دقیقه قبل سیگار کشیده است تا افکارش را متمرکز کند و همین سیگارها به او مجال تمرکز روی موضوعی را نمی‌دهند.

سیگار به خاطر دلیل دیگری نیز باعث کاهش تمرکز می‌شود. سیگار باعث انسداد پیش‌رونده‌ی سیاه‌رگ‌ها و سرخ‌رگ‌ها می‌شود که وظیفه‌ی اکسیژن‌رسانی به مغز را دارند و همین کار باعث کاهش تمرکز می‌شود. در حالی که اگر این اتفاق نیفتد تمرکز فرد فوق‌العاده بهبود پیدا می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
قسمت یک
65 دقیقه
قسمت دو
66 دقیقه
قسمت سه
80 دقیقه
قسمت چهار
79 دقیقه
قسمت پنج
69 دقیقه
قسمت شش
88 دقیقه
قسمت هفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راه آسان ترک سیگار
نویسنده
مترجمیعقوب رضوی
راویپیمان شیخی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
ناشر صوتیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های سلامتی و بهداشت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار

mahdi zohdi
۱۴۰۲/۱۲/۷
با تشکر از نویسنده و عوامل مترجم و همچنین گوینده کتاب به جرات میتونم بگم بهترین راه و راحت ترین روش ترک سیگار که تا به الان نوشته شده همین کتاب هست و یک نحیصت که میتونم به کسانی که این کتاب رو میخونن بگم این که حتما اول کتاب راه تمام کنید بعد شروع به ترک کنید و این که تمام اصول کتاب رو عمل کنید کسی حتما که قبلاً سعی کرده تا سیگار را ترک کنند به موانعی که کتاب گفته صددرصد برخورد کرده و علتی در تکرار جملات هست که خودتون بعد از تمام کردن کتاب به احتمال زیاد متوجه می شوید
علیرضا راستی
۱۴۰۳/۱/۱
بیست سال سیگاری بودم، قبلا هم‌ترک‌کرده بودم، یه بار به مدت تقریبا یک سال تر‌ک بودم ولی هر لحظه باور داشتم باز سیگاری میشم، هر جا سیگار یا سیگاری میدیدم حسرت یه کام گرفتن داشتم. الان دو ماه از خوندن کتاب گذشته و هر روز احساس آزادی بیشتر و خوشحالی بیشتر دارم. واقعا از زندان نجات پیدا کردم. آقای آلن کار تو زندگی من از ادیسون نقشش بیشتره. روحش شاد
سید هادی منصوری
۱۴۰۲/۱۲/۲
متاسفانه صحبت‌های اضافی زیاد توی این کتاب تکرار شده و چرا نمیره سر اصل مطلب و بیشتر داستان تعریف میکنه
امین میرزاحسینی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
‌کتاب پر از تکرار و تکرار جملات شبیه به هم فقط نوار خالی پر شده توسط نویسنده. این کتاب بیش از بیست صفحه نمیبایست داشته باشه. تشکر از راوی
Tommy Hardi
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
اگر یک نفر سیگاری باشه که دنبال ترک کردن هم باشه، وسط های گوش دادن ترک میکنه. خیلی گوینده‌اش جذاب اجرا نمیکنه
امیر نوذری
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خیلی کتاب خوب و مفیدیه
واقعا نویسنده با درک کامل از موقعیت صحبت میکنه
عرفان95
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
بسیار عالی و کمک کننده چون خودت تصمیم میگیری کنار بگذاری نه ترک کنی
اقبال محمدی
۱۴۰۲/۱۲/۶
خیلی عالی. اگه با دل گوش کنید صد‌در‌صد تاثیرش رو می بینی
محمد فرخی
۱۴۰۳/۲/۱
خیلی خیلی عالی...
علی اکبر میرافتابی
۱۴۰۳/۱/۱
ایشان اهل بهشت است
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار

برای دریافت کتاب صوتی راه آسان ترک سیگار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.