معرفی و دانلود کتاب تغییرات قیمت و سهم بنگاه‌های تولیدی حمل و نقل

عکس جلد کتاب تغییرات قیمت و سهم بنگاه‌های تولیدی حمل و نقل
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تغییرات قیمت و سهم بنگاه‌های تولیدی حمل و نقل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تغییرات قیمت و سهم بنگاه‌های تولیدی حمل و نقل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تغییرات قیمت و سهم بنگاه‌های تولیدی حمل و نقل

کتاب تغییرات قیمت و سهم بنگاه‌های تولیدی حمل و نقل نوشته‌ی حامد خالقی فر، به بررسی انواع سیستم‌های حمل و نقل عمومی و تاثیر تورم و افزایش قیمت بر آن‌ها می‌پردازد.

در جامعه ما آسیب اقتصادی تورم وجود دارد و این معضل ارتباط مستقیمی با افزایش کرایه حمل و نقل ناشی از افزایش قیمت سوخت دارد. این افزایش باعث تورم در محصولات و خدمات می‌شود و نتیجه تورم، کم شدن تقاضا از جانب مشتری است، بنابراین در این وضعیت تولید کالا و محصولات کاسته می‌شود و شرکت‌های تولیدی آسیب‌های بسیاری می‌بینند. از طرفی قیمت سوخت و کرایه حمل و نقل افزایش می‌یابد و با توجه به هزینه‌های بالای حمل و نقل مانند استهلاک، سوخت، تعمیرات و غیره، تورم محصولات و خدمات را نخواهیم داشت ولی شرکت‌های حمل و نقل رو به افول و ورشکستگی می‌روند.

در بخشی از کتاب تغییرات قیمت و سهم بنگاه‌های تولیدی حمل و نقل می‌خوانیم:

تقسیم بندی راه‌های بین شهری: لازم به ذکر است که در راه‌های شریانی اصلی، حرکت در بالاترین سطح خود و دسترسی در پایین‌ترین حد خود می‌باشد و رفته رفته این موارد در راه‌های دیگر تغییر کرده تا این که در راه‌های محلی، دسترسی در بالاترین حد و حرکت در پایین‌ترین سطح ممکن می‌باشد.

حمل و نقل هوایی: این زیر سیستم نیز خود به دو گروه محلی یا داخلی و بین‌المللی تقسیم می‌گردد. به هر حال در سیستم حمل و نقل هوایی از هواپیماها استفاده می‌شود و این هواپیماها نیز توسط وسایل ثابت و گردان مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند. حمل و نقل مسافرین، بار و کالاها و محموله‌های پستی جزیی از فعالیت‌های حمل و نقل هوایی به شمار می‌رود. جزء ساختمانی اصلی این زیر سیستم، فرودگاه‌ها در کلاس‌های مختلف می‌باشند و به همین علت در سیستم حمل و نقل هوایی تقسیم‌بندی مهم دیگری نیز وجود دارد که به دسته‌بندی فرودگاه‌ها می‌پردازد و به طور کلی فرودگاه‌ها را به چهار دسته فرودگاه برای سرویس‌های اصلی بازرگانی، فرودگاه برای سرویس‌های بازرگانی، فرودگاه‌ها پشتیبانی و فرودگاه برای هوانوردی عمومی تقسیم می‌نماید. در شبکه حمل و نقل هوایی فرودگاه‌های همان گره‌های شبکه می‌باشند.

حمل و نقل آبی: زیر‌ سیستم حمل و نقل آبی شامل زیر گروه‌های داخل خشکی، بندری و اقیانوسی می‌باشند. زیر گروه داخلی خشکی از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و کانال‌های مصنوعی استفاده می‌نماید و اجزاء جریان در آن به صورت پشتیبانی شده از سکو (مثل قایق) می‌باشند. اجزاء جریان در زیر گروه‌های بندری و اقیانوسی، کشتی‌هایی با وزن‌ها و اندازه‌های مختلف می‌باشند و به طور کلی برای جابه‌جایی کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرند. خطوط دریایی، اگر چه قابل رویت به وسیله چشم نمی‌باشند ولی تسهیلات بندری را به هم متصل نموده و به وسیله قراردادهای بین‌المللی تثبیت گردیده‌اند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول
کرایه حمل و نقل تعادلی
نظریه دانشمندان
ده استراتژی مدیریت زمان
فصل دوم
مهندسی حمل و نقل
حمل و نقل و تاثیرات آن
اهداف در برنامه‌ریزی و راهکارها
نهادها و ارگان‌های فعال در زمینه حمل و نقل
برنامه‌ریزی حمل و نقل عمومی
برنامه‌ریزی ترافیکی و مدل‌های مربوط به آن
تحلیل هزینه سیستم حمل و نقل
فصل سوم
کرایه حمل کالا در شبکه حمل و نقل جاده‌ای با رویکرد افزایش قیمت سوخت
تأثیر افزایش قیمت سوخت بر تقاضای باری ریلی و سهم آن از حمل و نقل زمینی
معضل نوسانات کرایه حمل و نقل
سیاست چارچوب قیمت و رفتار مصرف‌کننده
فصل چهارم
اقتصاد حمل و نقل
آثار تورمی افزایش قیمت سوخت و سایل حمل و نقل جاده‌ای
هزینه‌یابی برمبنای فعالیت زمان‌گرا (TDABC) رویکرد در بهایابی
دستورالعمل اجرای مالیات برارزش افزوده در صنعت حمل و نقل
بیمه‌های باربری
فصل پنجم
مؤلفه‌های ترافیکی سیستم‌های حمل و نقل شهری و عوامل مؤثر بر آن
مطالعه روش
میزان حمل و نقل انواع محصولات
به‌سازی‌های مهندسی ترافیک کم هزینه
منابع و مآخذ
منابع
منابع فارسی
منابع غیر فارسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تغییرات قیمت و سهم بنگاه‌های تولیدی حمل و نقل
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ویهان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات126
زبانفارسی
شابک978-622-6071-11-6
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تغییرات قیمت و سهم بنگاه‌های تولیدی حمل و نقل

برای دریافت کتاب تغییرات قیمت و سهم بنگاه‌های تولیدی حمل و نقل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.