معرفی و دانلود کتاب صوتی تفکر نامطمئن

عکس جلد کتاب صوتی تفکر نامطمئن
قیمت:
۸۹۰۰۰ 44500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تفکر نامطمئن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تفکر نامطمئن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تفکر نامطمئن

به نظر شما بهترین نتایج همیشه به خاطر گرفتن بی‌نقص‌ترین تصمیمات به دست می‌آیند؟ آنی دوک، قهرمان بازی پوکر، روانشناس و مشاور کسب‌وکار، در کتاب صوتی تفکر نامطمئن به شما یاد می‌دهد که خطرپذیری و عدم قطعیت در زندگی و کارتان را بپذیرید و تصمیمات هوشمندانه‌تری در زندگی خود بگیرید. این کتاب در زمان انتشار به پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال تبدیل شد.

درباره کتاب صوتی تفکر نامطمئن:

اگر از شما بپرسند بهترین تصمیمی که در طی یکسال اخیر گرفته‌اید چه بوده است، چه پاسخی می‌دهید؟ حال اگر بپرسند بدترین تصمیمتان چه بوده پاسختان چیست؟ کمی به این موضوع فکر کنید. احتمالا برای یافتن پاسخ به نتایج آن تصمیم‌ها فکر کردید و با توجه به نتایج بد یا خوبی که داشته‌اند، جواب این سوالات را داده‌اید.

آنی دوک اما عقیده دارد که این موضوع خیلی درست نیست و اینگونه نیست که فقط تصمیم‌های درست نتیجه درستی به همراه دارند. بسیاری از تصمیم‌ها وجود دارند که هیچ نتیجه‌ای در برندارند و گاهی اوقات بهترین تصمیمات منجر به بهترین نتایج نمی‌شوند. حتی در برخی مواقع تصمیمات بدی وجود دارند که نتیجهٔ خوبی به همراه دارند.

اولین نکته‌ای که در کتاب تفکر نامطمئن (Thinking in Bets) با آن مواجه می‌شوید نیز همین است. دلیل نوشتن این کتاب این بود که آنی دوک درحال تحصیل دکترای روانشناسی در دانشگاه پنسیلوانیا بود و زمینهٔ کاری او نیز توانایی‌های شناختی بود. اما کمی قبل از دفاع تز خود به بیماری مبتلا شد و حدود یکسال به مرخصی رفت.

بعد از بیماری و ازدواج به کلی از زمینه کاری‌اش فاصله گرفت تا زمانی که برادرش به او پیشنهاد کرد که پوکر را امتحان کند. او وارد بازی پوکر شد و در آن ماند و موفقیت‌های زیادی نیز کسب کرد. به طوری که در سال 2012 که به کلی از رقابت‌ها بازنشسته شده بود، برنده مسابقات جهانی پوکر و لیگ قهرمانان آن بود.

در نگاه اول به نظر می‌رسد دوک در آن زمان از دنیای تحقیقات و پژوهشی فاصله گرفته است. اما خیلی طول نکشید که او متوجه شد که اینطور نیست و درواقع او در آزمایشگاهی بزرگ با نمونه‌های واقعی برای مطالعه قرار دارد. او به مطالعهٔ تصمیم‌گیری در بین انسان‌ها پرداخت و به این نتیجه رسید که کلید موفقیت در بلندمدت، تفکر در شرایطی نامطمئن است.

او به این نتیجه رسید که همیشه اطلاعاتی وجود دارند که از دید ما پنهانند و ما باید تشخیص دهیم کدام تصمیمات هستند که بیشترین شانس موفقیت را به همراه دارند. وی در کتاب صوتی تفکر نامطمئن دنیای پوکر را با دنیای واقعی مقایسه کرد و با انجام تحقیقات لازم درمورد تصمیم‌گیری استراتژیک به نتایج جالب توجهی دست یافت.

لازم به ذکر است برای شنیدن این کتاب لازم نیست هیچ پیش‌زمینه‌ای از بازی پوکر داشته باشید و بدون اطلاعات لازم از این بازی می‌توانید نکات ارائه شده در آن را دریابید. همچنین این کتاب با خرید حق کپی رایت از ناشر اصلی در ایران به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی تفکر نامطمئن:

- این روزها کتاب آنی دوک محبوب‌ترین منبع در بین سرمایه‌گذاران است. (نیویورک تایمز - روزنامه معتبر و مشهور آمریکایی)

- راهنمایی جمع و جور برای حوزه‌هایی مانند پوکر یا سرمایه گذاری خطرپذیر... به افرادی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند توصیه می‌شود. (مارک اندریسِن - کارآفرین، سرمایه‌گذار و مهندس نرم‌افزار آمریکایی)

- درخشان. (جیسون زویگ)

- بحثی که دوک در کتابش مطرح می‌کند، پر از حکمت، سرگرمی، شوخ‌طبعی و انسانیت است. تجزیه و تحلیل دقیق و مبتنی بر داده‌های او با یک درس بزرگ همراه است و آن این است که بازندگان باید خود را ببخشند؛ چون گاهی اوقات شانس با آن‌ها همراه نیست. (کَس سانستاین - سیاست‌مدار آمریکایی)

- تلفیقی زیبا از میزهای پوکر و بینش‌های علوم شناختی. این کتاب شما را به بازیگری زیرک و عاقل در بازی زندگی تبدیل خواهد کرد. (فیلیپ ای. تتلاک - نویسنده علوم سیاسی کانادایی – آمریکایی)

- تفکر نامطمئن یک روش جدید قانع کننده و فوق العاده مفید برای تفکر در مورد تصمیمات زندگی ارائه می‌دهد. آنی دوک یک کتاب مهم نوشته است که به شما کمک می‌کند تا کاستی‌های خود را درک کنید و در نتیجه انتخاب‌های هوشمندانه‌تری داشته باشید. (ماریا کونیکووا - نویسنده روسی-آمریکایی)

- بینش‌هایی که دوک در این کتاب ارائه می‌دهد بسیار مفید است و این باعث می‌شود کتاب او برای دنیای سرمایه‌گذاری بسیار کاربرد داشته باشد. (هوارد مارکس - نویسنده و کارآفرین آمریکایی)

کتاب صوتی تفکر نامطمئن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب صوتی به تمام افرادی توصیه می‌شود که دوست دارند مهارت تصمیم‌گیری خود را بهبود ببخشند و همچنین تمامی مدیران و سرمایه‌گذاران می‌توانند نکات ارزنده‌ای را از این کتاب بیاموزند.

آنی دوک را بیشتر بشناسیم:

این سخنران حرفه‌ای و استراتژیست تصمیم‌گیری در سپتامبر سال 1965 به دنیا آمد. او همچنین برنده دستبند سری جهانی پوکر، برنده مسابقات قهرمانان 2004 و تنها زنی است که در مسابقات NBC National Poker Heads Up عنوان قهرمانی را کسب کرده است. آنی دوک (Annie Duke) موسسه غیر انتفاعی «چگونه تصمیم می‌گیرم» را راه‌اندازی کرد که در آن برنامه‌ها و ابزارهایی را برای بهبود مهارت‌های تصمیم‌گیری و تفکر انتقادی آموزش می‌دهد.

وی تعدادی کتاب آموزشی برای بازیکنان پوکر و همچنین دو کتاب در مورد تصمیم گیری نوشته است. دوک همچنین به عنوان مشاور با گروه‌های تجاری مختلف و سرمایه‌گذاران متعدد صحبت می‌کند و تجربه خود را به عنوان بازیکن حرفه‌ای پوکر با آن‌ها در میان می‌گذارد.

در بخشی از کتاب صوتی تفکر نامطمئن می‌شنویم:

ممکن است کسی اینطور استدلال کند که شاید سوگیری خدمت به خود، چندان مسئلهٔ مهمی نباشد. زیرا می‌توانیم از تجربیات افراد دیگر درس بگیریم. شاید به نظر برسد که با مشاهدهٔ اعمال دیگران در شرایط مشابه، بتوان موانع موجود در مسیر آموختن از تجربه‌هایمان را برطرف کنیم. بیش از هفت میلیارد آدم دیگر در این کرهٔ خاکی زندگی می‌کنند که به طور مرتب کارهای مختلفی انجام می‌دهند.

همانطور که یوگی برا می‌گوید، می‌توانید با مشاهده چیزهای زیادی دریابید. از دیرباز مشاهده یک روش یادگیری بوده است. یک صنعت کامل برای جمع‌آوری نتایج دیگران وجود دارد. وقتی مجلهٔ کسب‌وکار هاروارد یا هر نوع مطالعهٔ موردی دیگری را در زمینهٔ کسب‌وکار یا مدیریت می‌خوانید، درحال تلاش برای یادگیری از دیگران هستید.

یکی از عناصر مهم در آموزش علوم پزشکی، مشاهدهٔ شیوهٔ طبابت پزشکان یا اقدامات کادر درمان از نزدیک است. دانشجویان پزشکی ابتدا مشاهده می‌کنند. بعد کمک می‌کنند و بعد از آن امید است که یاد گرفته باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
44 دقیقه
فصل یک: زندگی پوکر است نه شطرنج
34 دقیقه
فصل یک - بخش دو: نبرد مرگبار عقل
47 دقیقه
فصل دو: می‌خواهی شرط ببندی؟
41 دقیقه
فصل دو - بخش دو: آن‌ها یک بازی را دیدند
50 دقیقه
فصل سه: شرط‌بندی برای یادگیری
53 دقیقه
فصل سه - بخش دو: مردم می‌بینند
45 دقیقه
فصل چهار: سیستم دوست
35 دقیقه
فصل چهار - بخش دو: یک گروه ایده‌آل ما را در معرض دیدگاه‌های مختلف قرار می‌دهد
61 دقیقه
فصل پنج: مخالفت ورزی برای پیروزی
38 دقیقه
فصل شش: ماجراجویی در سفر ذهنی در زمان
45 دقیقه
فصل شش - بخش دو: بله اما تازگی‌ها چه کاری برایم انجام داده‌ای؟
49 دقیقه
فصل شش - بخش سه: سناریوپردازی در عمل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تفکر نامطمئن
نویسنده
مترجمفاطمه امیدی
راویعلی شهریاری
ناشر صوتی نشر نوین
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۹۰۰۰ 44500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تفکر نامطمئن

علی صوفی
۱۴۰۱/۲/۱۳
نویسنده دانا، دیدگاه خاصی نسبت به چگونگی تفکر و تصمیم گیری دارند که ترکیبی از تجربه زیاد در بازی پوکر و تحصیلات روانشناسی ایشونه. با درک این شیوه تفکر یادگرفتم از روی نتیجه، کیفیت تصمیمات را اندازه گیری نکنم و همچنین در هنگام تصمیم گیری احتمال خطا را در نظر بگیرم و از تفکر مطمئن اجتناب کنم.
در به
فصول آخر کتاب راهنمایی‌هایی جهت تفکر روش معرفی شده کتاب یعنی تفکرنامطمئن وجود دارد.
با معرفی پادکست بی پلاس به خواندن این کتاب علاقه مند شدم که بسی جای تشکر دارد از تیم محترم این پادکست.
در مجموع خواندن این کتاب را برای خودم راهگشا یافتم و خواندن آن را بسیار توصیه می‌کنم.
در مورد راوی با سپاس اززحمات ایشان باید عرض کنم صدای خوبی دارند اما چیزی در نوع خواندن ایشان کم بود. شاید در خواندن متن انرژی کمی داشتند. امیدوارم با تلاش و تمرین بهتر کارهای قویتری از ایشون بشنویم.
پیروز و سربلند باشید.
عبدالحسین گرجی پور
۱۴۰۲/۷/۱۰
دروود؛ همیشه اینطور بوده شاید یکی از دغدغه‌های جوامع انسانی این است که: شاید تصمیم دوم یا سوم من بهتر به نتیجه و به سرمنزل مقصودمیرسید. کتاب کمکی به الگوریتمای ذهنی شما میدهد که متغیرهایی مسیر رو هم ببینید که معمولاً کمتر دیده میشوند. خوانش کتاب ضمن عرض سپاس از زحمات ایشان؛ بنظرم آهنگ خواننده کتاب خیلی تناسبی با محتوی کتاب نداشت. و نوعی انرژی محتوی و گوینده از هم دور بودن. امیدوارم پویا؛ مانا؛ توانا باشید.
ناهید صناعی
۱۴۰۲/۷/۴
موضوع مطرح شده یعنی اصل عدم قطعیت رو خیلی عالی وبا جزئیات بررسی کرده وبسیارکاربردیست مثالهای کافی و قابل لمس مطرح شده درکل پیشنهاد میشه دوستان استفاده کنند البته ناگفته نمونه که صدای گوینده فوق‌العاده بی حس بی روح وبی انرژی بود واقعا درک مطالب رو سخت میکرد مجبور بودم بادور دو گوش بدم واقعا از صدای گوینده کلافه شدم البته که ایشون زحمت کشیدند سپاسگزارم ولی لطفا تغییرات مطلوبی رو درکارای بعدیشون لحاظ کنند ممنون
احسان امیری
۱۴۰۱/۷/۱۸
"زندگی شبیه بازی پوکر هست، نه شطرنج"
بنظرم فهمیدن همین موضوع ساده باعث میشه که خیلی از تصمیماتی که گرفتیم و بخاطرش خودمون رو سرزنش میکنیم رو فراموش کنیم و ببخشیم خودمون رو و در تصمیمات آتی درست تر عمل کنیم.
کتاب بسیار کاربردی هست
صدای گوینده هم بد نیست قابل تحمل هست.
M.nikbakht
۱۴۰۲/۴/۲۸
تفکر نا مطمئن کتابی خوب و کاربردی در راستای روش درست تصمیم گیری در مراحل مختلف زندگیست. با خواندن این کتاب کمتر خود و دیگران رو راجع به تصمیماتی که باعث شده نتایج به ظاهر خوشایندی نداشته باشند توبیخ میکنیم و راه‌هایی برای انتخاب بهتر رو فرا میگیریم.
دوبله‌ی کتاب خوبه 👌
محمد لامعی
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتاب خوبی هست ولی اینکه نویسنده خانم هست بسیار خوب بود که راوی کتاب را هم خانم انتخاب میکردید و ثانیا اینکه اقای شهریاری خیلی سست و بی روح کتاب رو میخونه و من با سرعت ۲ گوش کردم کتاب را
Nasrin
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
خوانش بسیار ضعیف و خراب کردن کتاب.... تنها راهی که من پیدا کردم اینه که سرعت روی ۲ یعنی حداکثر بگذارید که باعث میشه یه کم صدای آقای شهریاری جون بگیره و از خواب بیدار شه
محمود یاراحمدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
ممنون از آقای بندری بابت معرفی کتاب
و ممنون از گوینده که با آرامش و بسیار دلنشین متن کتاب را بیان نمودند، کتاب صوتی با صدای آرام خسته کننده نمیشه. سپاس
morteza banaei
۱۴۰۰/۸/۲۴
این کتاب عاااالیه، فوق العادس
این کتاب نباید فقط خونده بشه باید درکش کرد،، البته یه کوچولو خوانش گوینده رو دوست نداشتم
Naser Salimipour
۱۴۰۲/۸/۱۹
با درود این کتاب برای کسانی که در کار یا زندگی تصمیم‌های زیادی می‌گیرند بسیار مفید است مخصوصا کسانی که دوست دارند در بازار فارکس تریدر شوند
ناصر عباسی
۱۴۰۱/۸/۱۳
مفهوم کتاب بسیار مفید و کارآمد هستش.
اضافه شدن افکت‌های صوتی بیشتر به صدای گوینده میتونست ذهن شنونده رو بیشتر همراهی کنه
sepehr fazel
۱۴۰۱/۶/۲۷
به نظر من این کتاب خیلی خیلی به درد معاملگران میخوره چون یکی از مهم‌ترین موضوعات ترید رو توش شفاف بیان میکنه
مائده شهشهانی
۱۴۰۰/۸/۲
بسیار جالب بود، بر اساس تعریف بی پلاس انتخاب کردم و لذت بردم
بهتر بود کمی با انرژی تر خوانده میشد
حمید یزدان پناه
۱۴۰۲/۲/۳
خوب بود ارزش خوندن را دارد چند نکته مهم بهم یاد داد که ممکن بود در یک مشاوره کسب و کار یک میلیونی بخوان بهم بگن
محمد
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کتاب بسیار سودمند و مفید که آموزش میدهد هیچ چیز را صد در صد قبول نکنید و جای بازی برای افکار خود قرار دهید
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تفکر نامطمئن

برای دریافت کتاب صوتی تفکر نامطمئن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.