معرفی و دانلود کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم

عکس جلد کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم
قیمت:
95000 تومان - 10.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم

تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم "All the light we cannot see" برنده جایزه پولیتزر سال 2015، رمانی تخیلی و پیچیده با الهام از وقایع وحشتناک جنگ جهانی اثری از آنتونی دوئر نویسنده امریکایی می باشد.
نشر کوله پشتی ترجمه فارسی رمان «تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم» نوشته آنتونی دائر را با ترجمه مریم طباطبایی‌ها منتشر کرده است..
رمان "آنتونی دوئر" بعد از انتشار خود با نقدهای بسیار مثبتی در رسانه‌های دنیا همراه شده و از سوی بسیاری ستوده شده است. جملات دائر در این اثر هرگز از اوج به فرود نمی‌آید و جزییات خیره کننده داستان محشر است، داستانی که ۱۰ سال طول کشید تا او آن را به اتمام رساند.
یک رمان پرفروش فوق‌العاده بلند پروازانه و زیبا در مورد یک دختر نابینای فرانسوی (ماری) و پسری آلمانی، که در فرانسه‌ی اشغال شده هنگامی که هر دو برای زنده ماندن از ویرانی جنگ جهانی دوم تلاش می کنند با یکدیگر برخورد می کنند.
مهم‌ترین ویژگی نثر دائر در "تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم" پرداخت دقیق و موشکافانه به جزئیات است که آن متن را بسیار قابل توجه و ملموس کرده است. خواننده این رمان حس می‌کند که نویسنده در آن مقطع خود حضور داشته و زندگی کرده که می‌تواند چنین دقیق به توصیف جزئیات بپردازد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم
نویسنده
مترجممریم طباطباییها
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات528
زبانفارسی
شابک978-600-7642-53-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
95000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم

حسین ریشهری
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب اولین کتابی هست که بعد از پایانش اشک ریختم و سعی کردم بگردم تا فصل دومی براش پیدا کنم. بسیار تأثیرگذار بود. اینقدر که به کسی هدیه دادمش و حتی به چندین نفر پیشنهاد خوندنش رو دادم. قرار نیست همه چیز خوب و خوش تموم بشه، قرار نیست زندگی بدون دلهره باشه. ولی زندگی ادامه داره. توی هر شرایطی که و هستید نباید ناامید بشید، توی این داستان دختری هست که شرایطش از خیلی ها بهتره زمانی هست که میگیم افتضاح تر از این نمیشه ولی در آخر می فهمیم که این پیش داوری ما در زندگی هست.
موژان طبرزدی
۱۳۹۶/۱۲/۲۰
خیلی خوب بود! داستانی راجع جنگ جهانی دوم البته ازکمی قبل ازاون هم روایت شده ودختر وپسر فوق العاده باهوش وبا پشتکاری که اتفاقات داستان رو میسازند و پدری که نهایت تخیل و توان وقوه‌ی ابداعشو به کار میبنده تا بتونه به دختر نابیناش اموزش بده!بنظرم عالی بود
Alma Koochek
۱۴۰۰/۱/۱۲
بسیار بسیار قشنگ اما ناراحت کننده، بعضی جاها واقعا قلب آدم رو به درد می‌آورد، با تمام وجود نفرت از جنگ رو درک میکردم
نون میم
۱۳۹۹/۲/۷
خیلی قشنگ بود ولی باید سر حوصله خوندش حتما وگرنه حوصله آدم بین توضیحات زیادش سر میره.
Farhad Pou
۱۳۹۹/۴/۱۸
سیر داستان جذاب و داستان زیباست
Sahel Zaree
۱۳۹۸/۵/۱۶
به نظر من خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم

برای دریافت کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.